Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Sure!quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk mag ik ook komen?
@marcb ik heb gewoon mn shirt aan. Eens supporter altijd supporter ook op het diepste punt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook. CD van Rowwen Hèze erin, en meeblèren maar.
dit dacht ik ook netquote:
quote:
Goeie link TJ dank je welquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
www.ikwilooknogweleenbroodje.nl
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Er verdween overigens een post, vlak voor ik de LaPo maakte.
quote:En Mart Muckte.
eet meet bij jou thuisquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sure!![]()
Moeten jullie alleen wel heel ffies wachten tot ik in ons nieuwe huis zit, want mn keukentje nu is echt mini, voor 4 mensen koken is al een crime qua ruimte![]()
quote:
Hoe kunnen posts nou spontaan verdwijnen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Er verdween overigens een post, vlak voor ik de LaPo maakte.
En Mart Muckte.
Boretti ftw!quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sure!![]()
Moeten jullie alleen wel heel ffies wachten tot ik in ons nieuwe huis zit, want mn keukentje nu is echt mini, voor 4 mensen koken is al een crime qua ruimte![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:44 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben vanmiddag nog even naar mijn tante geweest. Daar was mijn neef en die begon weer te mekkeren. Het enige wat ik deed is hem een minachtend blik toewerpen daarbij sprak ik de woorden: MENEER ALS IK U ZIE KRIJG IK ZO'N LAST VAN INDIGESTIE. Vervolgens ben ik met mijn rug naar hem toe gaan zitten en heb hem de rest van het uur genegeerd.
Nee, we hebben een super Ikea keukentje. Waar onze oven nu alweer voor de 2e keer kapot is in 3 maanden tijd ofzoquote:
held!quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:44 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben vanmiddag nog even naar mijn tante geweest. Daar was mijn neef en die begon weer te mekkeren. Het enige wat ik deed is hem een minachtend blik toewerpen daarbij sprak ik de woorden: MENEER ALS IK U ZIE KRIJG IK ZO'N LAST VAN INDIGESTIE. Vervolgens ben ik met mijn rug naar hem toe gaan zitten en heb hem de rest van het uur genegeerd.
Ik zou de lapo hebben, maar er verdween een post uit het vorige tpoic.quote:
Nogal.quote:[..]
Sommige mensen hebben daar knopjes voor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe kunnen posts nou spontaan verdwijnen?.
quote:En ja, ik Muckte.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:44 schreef Panda72 het volgende:
Nou het is vast niet zo erg *en nee dit is ook niet mijn keuken*quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, we hebben een super Ikea keukentje. Waar onze oven nu alweer voor de 2e keer kapot is in 3 maanden tijd ofzoHet kan best hoor, voor 4 mensen koken, tis dan alleen een beetje een zootje daarna. En dan ben ik nog heel netjes
![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou het is vast niet zo erg *en nee dit is ook niet mijn keuken*![]()
[ afbeelding ]
Ik had hem natuurlijk het liefs in elkaar gebeukt(je weet kung fu panda) maar ja er waren te veel getuigen bijquote:
quote:
Kun je misschien een pak melk uit de koelkast pakken voor me?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als ze als een kung fu panda door de keuken gaat.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je misschien een pak melk uit de koelkast pakken voor me?.
"Daar worden we niet vrolijk van!!quote:
als je een maand of 6 wilt wachten wel jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je misschien een pak melk uit de koelkast pakken voor me?.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als ze als een kung fu panda door de keuken gaat.
Ik denk niet dat de melk dan nog te drinken isquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
als je een maand of 6 wilt wachten wel ja
Die is dan vanzelf al uit die koelkast komen lopenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de melk dan nog te drinken is.
Eh, noquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof die de deur nog open krijgtquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Die is dan vanzelf al uit die koelkast komen lopen.
Inderdaad ja maar ik heb toch nooit gezegd dat ik zelf het pak melk zou halenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Die is dan vanzelf al uit die koelkast komen lopen.
Ja wel want melk de wiite motor zo'n pak melk is sterk hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof die de deur nog open krijgt.
Niet nodig, het vind zelf wel een weg naar buiten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof die de deur nog open krijgt.
of datquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Niet nodig, het vind zelf wel een weg naar buiten.
WTF?quote:
DTFquote:
quote:
Dus woensdag gaat niet door nu?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:28 schreef Giertje het volgende:
verdomme is mijn piercer met vakantie
nope pas na de 24stequote:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
Wat is dat toch met Vin Diesel?
Ik vind 'm mooi, maar dat kan niet, want ik val niet op dat soort mannenquote:
Wat is wat met Vin Diesel?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
Wat is dat toch met Vin Diesel?
Ah, dat bedoel je. Tja....:quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi, maar dat kan niet, want ik val niet op dat soort mannen
kloptquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is er met mij?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is wat met Vin Diesel?
[..]
Ah, dat bedoel je. Tja....:
Wat is dat toch met suikertaartje?
foto?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kloptik lijk totaal niet op vin diesel
Maar dan kan je hem nog wel mooi vinden? of ben ik nu de weg kwijtquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je vindt Vin Diesel mooi, maar dat kan niet, want je valt niet op dat soort mannenquote:
Blijkbaar kan dat dusquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan kan je hem nog wel mooi vinden? of ben ik nu de weg kwijt
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:28 schreef Giertje het volgende:
verdomme is mijn piercer met vakantie
Ja, ik snap mezelf ook niet hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Je vindt Vin Diesel mooi, maar dat kan niet, want je valt niet op dat soort mannen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik snap mezelf ook niet hoor
Vin Diesel is een smakelijk hapje daar wil ik wel mijn bamboe meedelen. En ik vind dat soort mannen meestal ook niet leuk. Maar Vin Diesel heeft gewoon ietsquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn tepelquote:
ZIE! Er is echt iets met Vin Dieselquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vin Diesel is een smakelijk hapje daar wil ik wel mijn bamboe meedelen. En ik vind dat soort mannen meestal ook niet leuk. Maar Vin Diesel heeft gewoon iets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ZIE! Er is echt iets met Vin Diesel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Ja, vlucht maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]die tattoo om zijn tepel heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ne sont pas partis
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die tattoo om zijn tepel heen![]()
Hij is zeker het zonnetje in huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die tattoo om zijn tepel heen![]()
Misschien is hij graag het zonnetje in huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Ja, maar, ja maar...ik hoop dat het nep isquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Misschien is hij graag het zonnetje in huis
of twee?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:08 schreef OA het volgende:
Zo, nog maar eens een bak koffie inschenken!
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij is zeker het zonnetje in huis
GTMAquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Misschien is hij graag het zonnetje in huis
Kewlquote:
NAAST je oor?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kewl
Volgens mn man echt bijna niet pijnlijk. En hij heeft er twee, dus ja.![]()
Lippiercing vond ik het meest pijnlijk trouwens. Heb navel en tong gehad, die 3 zijn er inmiddels uit. Heb er nu nog 1 naast mn oor.
Maarre, ben helemaal kapot, morgen weer vroeg op, trusten frutsels![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kewl
Volgens mn man echt bijna niet pijnlijk. En hij heeft er twee, dus ja.![]()
Lippiercing vond ik het meest pijnlijk trouwens. Heb navel en tong gehad, die 3 zijn er inmiddels uit. Heb er nu nog 1 naast mn oor.
Maarre, ben helemaal kapot, morgen weer vroeg op, trusten frutsels![]()
Great Minds Thinks Alike.quote:
Dat zei hij nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Great Minds Thinks Alike.
Edit: mn internet bleef hangen
Weet ook niet wat gmta betekendquote:
oh jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Great Minds Thinks Alike.
Edit: mn internet bleef hangen
Ja, anti tragus noemen ze die volgens mij.quote:
Ja, ik wel, maar niet wat gtma betekentquote:
Ahaaaa! Dankjequote:Op maandag 16 augustus 2010 21:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, anti tragus noemen ze die volgens mij.
Foto:
[ afbeelding ]
![]()
Je wordt er dus een beetje hyperactief van?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, anti tragus noemen ze die volgens mij.
Foto:
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |