Hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
Wat is dat toch met Vin Diesel?
Ik vind 'm mooi, maar dat kan niet, want ik val niet op dat soort mannenquote:
Wat is wat met Vin Diesel?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
Wat is dat toch met Vin Diesel?
Ah, dat bedoel je. Tja....:quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi, maar dat kan niet, want ik val niet op dat soort mannen
kloptquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is er met mij?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is wat met Vin Diesel?
[..]
Ah, dat bedoel je. Tja....:
Wat is dat toch met suikertaartje?
foto?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kloptik lijk totaal niet op vin diesel
Maar dan kan je hem nog wel mooi vinden? of ben ik nu de weg kwijtquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je vindt Vin Diesel mooi, maar dat kan niet, want je valt niet op dat soort mannenquote:
Blijkbaar kan dat dusquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan kan je hem nog wel mooi vinden? of ben ik nu de weg kwijt
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:28 schreef Giertje het volgende:
verdomme is mijn piercer met vakantie
Ja, ik snap mezelf ook niet hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Je vindt Vin Diesel mooi, maar dat kan niet, want je valt niet op dat soort mannen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik snap mezelf ook niet hoor
Vin Diesel is een smakelijk hapje daar wil ik wel mijn bamboe meedelen. En ik vind dat soort mannen meestal ook niet leuk. Maar Vin Diesel heeft gewoon ietsquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn tepelquote:
ZIE! Er is echt iets met Vin Dieselquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vin Diesel is een smakelijk hapje daar wil ik wel mijn bamboe meedelen. En ik vind dat soort mannen meestal ook niet leuk. Maar Vin Diesel heeft gewoon iets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ZIE! Er is echt iets met Vin Diesel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Ja, vlucht maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]die tattoo om zijn tepel heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ne sont pas partis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |