Er is zeker niets meer over hequote:Op maandag 16 augustus 2010 18:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zelfgemaakte tomatensaus met oa gedroogde basilicum, oregano, en een flinke scheut ECHT goede originele Balsamico di Modena erinMet wat stukjes courgette, volkoren macaroni en parmezaanse kaas. Was heerlijk
Zeker lekkerquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goedik had een restje lasagne, ook lekker
Ligt aan het weer denk ikquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Ligt het aan mij of is de helft van Nederland chaggo?
Die pot koffie mag altijd. Met mij in het topic komt die vanzelf opquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik dacht: ik zeg het maar even, voordat je voor niks met een pot koffie in je handen staat om Rose te verwelkomen.
Nu je het zegt... ik neem zo nog een punt vlaai bij de theequote:Op maandag 16 augustus 2010 19:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is zeker niets meer over he?
[..]
Zeker lekker.
[..]
Ligt aan het weer denk ik.
[..]
Die pot koffie mag altijd. Met mij in het topic komt die vanzelf op.
Immerquote:
Geniet er maar van! De vlaai van bekkerie Ut Bruëdje is echt zó ontzettend veel beter dan die bagger van multivlaai die ze bij jullie verkopen....quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu je het zegt... ik neem zo nog een punt vlaai bij de thee.
Nee, alleen dat wat zich in Zuid wil vertonenquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Ligt het aan mij of is de helft van Nederland chaggo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dan heeft hij die al LANG opquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Is die vlaai zaterdag nog goed Mart?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb iets leuks ontdekt aan mijn werk
Ik dacht dat je bedoelde dat er elke werkdag een moment is waarop je afgewerkt bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik denk het niet, want:quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Is die vlaai zaterdag nog goed Mart?
quote:
En je hebt leuke muziek onderweg naar huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, want ik werk niet elke werkdagquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heeft hij die al LANG op.
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat er elke werkdag een moment is waarop je afgewerkt bent.
Ik zong zo hard dat een meneer naast me in de rij met auto's heel hard moest lachenquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je hebt leuke muziek onderweg naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geweldig ik wou dat ik dat had.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
ik wou dat ik er es wat vaker heen konquote:
Kom anders gewoon een keertje mee-etenquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is zeker niets meer over he?
[..]
Zeker lekker.
[..]
Ligt aan het weer denk ik.
[..]
Die pot koffie mag altijd. Met mij in het topic komt die vanzelf op.
* MPG schuift snel aanquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zong zo hard dat een meneer naast me in de rij met auto's heel hard moest lachen
en bedanktquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, alleen dat wat zich in Zuid wil vertonen
Dan moet je maar veel cake bakken.quote:
Oeh ik zing ook altijd heel hard mee met de muziekquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zong zo hard dat een meneer naast me in de rij met auto's heel hard moest lachen
Klinkt heerlijk mag ik ook komen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kom anders gewoon een keertje mee-etenIk kan ook lekkere gehaktballetjes in tomatensaus maken, of zelfgemaakte pizza, of, of, of ...
![]()
![]()
Ik ook. CD van Rowwen Hèze erin, en meeblèren maarquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oeh ik zing ook altijd heel hard mee met de muziek![]()
Ik hoefde vandaag op werk niet eens wat te zeggen, ze kwamen zelf al aan met excusesquote:
14quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |