Het kost een paar euro/maandquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb ten eerste geen ideal, ten tweede krijg ik niet genoeg geld binnen en ten derde weiger ik als minderjarige te betalen voor zoiets als FOK!
quote:
Ga werken lui mormel!quote:
Que? 0.o Dat is 2,50/week? 0.oquote:
Zodra je een bankrekening hebt van ING, ABN of whatever en je hebt interwebzbankieren kun je dat ook gebruikenquote:
Whehe.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik haat het werk wat nu beschikbaar is voor een 16jarige, werk hoort leuk te zijn...
Ja dat ding jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:37 schreef Goddelijker het volgende:
Xero, Wolvendagen bedoel je denk ik.
Keep on dreaming..quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik haat het werk wat nu beschikbaar is voor een 16jarige, werk hoort leuk te zijn...
Ik had ooit een ING account, maar daar kwam ik te weinig op, dus ik ben nu de username + ww vergetenquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je bent 16. Ga eens internetbankieren.
Jup, maar in de realiteit is het werk wat je tegen komt voor het af hebben van een studie toch niet zo 'leuk' of je moet al geluk hebben dat je zonder vooropleiding ergens binnen kan rollen bij iets wat je interesse heeft.quote:
Ga opnieuw opvragen danquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had ooit een ING account, maar daar kwam ik te weinig op, dus ik ben nu de username + ww vergeten
Wat is dat ook lastig dan. Bij de ABN Amro heb je helemaal geen ww en username.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had ooit een ING account, maar daar kwam ik te weinig op, dus ik ben nu de username + ww vergeten
Daarom wil ik dus ook nog niet werkenquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jup, maar in de realiteit is het werk wat je tegen komt voor het af hebben van een studie toch niet zo 'leuk' of je moet al geluk hebben dat je zonder vooropleiding ergens binnen kan rollen bij iets wat je interesse heeft.
Heb die van mij(andere was dood wegens harde aanvaring met de vloer) gekocht voor een 330 Euroquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
En ik moet nog even doorsparen, want ik heb nu rond de 500 verzamelt en als ik een laptop oid koop wordt ik door mijn ouders voor 200 gesponserd, dus misschien dat ik dan wel een goed werkende sim lock vrije iphone kan kopen
Wat is er mis met jailbreak?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Heb die van mij(andere was dood wegens harde aanvaring met de vloer) gekocht voor een 330 EuroNieuwe in doos met alle benodigdheden verzegeld en al. Enige nadeel is dat t geen "Nederlandse" is. Hij is wel gewoon in het Nederlands qua taal maar niet op te vragen in de EMEI lijst van T-Mobile en dus niet via hen te unlocken.(Alleen via Jailbreak)
Gaat trouwens om een 3GS Met 16GB
Niets, maar ik meld 't maar evenquote:
Het ging me meer om het prijsverschil. Reparatie via T-Mobile had me 470 euro gekost.. Dan had ik alsnog maar een 3G 8GB gehad. Heb nu dus stuk goedkoper een 3GS 16GB. Afzetters daarquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:05 schreef naatje_1 het volgende:
Waar heb je hem gekocht, marktplaats, ebay, fok?
Gehad, beviel niet. Plus toch enigszins triest dat alle "nieuwe" toestellen een beetje een ripoff zijn van de ipwn wat betreft toestel design en OS Layout..quote:
Een koptelefoon?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:10 schreef DeLuna het volgende:
Ik weet wat naatje op zijn hoofd heeft/had.
Omdat appel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:13 schreef naatje_1 het volgende:
En vanwaar deze oninteressante info?
ow en ehm, telefoonturk?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Het ging me meer om het prijsverschil. Reparatie via T-Mobile had me 470 euro gekost.. Dan had ik alsnog maar een 3G 8GB gehad. Heb nu dus stuk goedkoper een 3GS 16GB. Afzetters daar
En heb die van mij uitgehaald bij een "Telefoonturk" (In mijn geval een Afgaan) Maar ik weet dat die te vertrouwen is, dus vandaar zonder verdere vragen gekocht
Is gloednieuw
Geen 2ehands oid, dat zijn nog eens prijzen
Ik heb een Android.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:10 schreef naatje_1 het volgende:
Zelfs de iPhone haters zijn overgegaan op de iPhone
Wat is er zo bijzonder aan een iPhone?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een iPhone gehad
Waar krijg je je zak-/kleedgeld dan opquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zoals ik net al zeg, Android is qua layout een ripoff van iOS en zelfs de toestellen lijken eropquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:17 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan een iPhone?
Jah, maar dan uit Afganisstanquote:
Op mijn ING bankrekening, waarom per see internetbankieren? Je hebt ook van die papiertjes weet jequote:Op maandag 16 augustus 2010 12:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar krijg je je zak-/kleedgeld dan op
jij bent leukquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zoals ik net al zeg, Android is qua layout een ripoff van iOS en zelfs de toestellen lijken erop![]()
Dat is echt onhandigquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op mijn ING bankrekening, waarom per see internetbankieren? Je hebt ook van die papiertjes weet je
Ik doe nooit wat met mijn geldquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is echt onhandigNu kan ik zo geld overmaken naar mijn moeder als ik iets moet terugbetalen. Da's handig.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kijk naar die nieuwe samsung die net uit isquote:
Jij woont op jezelf, dus logisch dat je dan internetbankiertquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kon ik maar nooit wat doen met mijn geld.
Wat doe je dan in je vrije tijd/weekend?quote:
Ik woon thuis en zweer toch ook echt bij interwebzbankierenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij woont op jezelf, dus logisch dat je dan internetbankiert
Dit lijkt op de iOS layout?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zoals ik net al zeg, Android is qua layout een ripoff van iOS en zelfs de toestellen lijken erop![]()
[..]
Jah, maar dan uit Afganisstan
Ditquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat doe je dan in je vrije tijd/weekend?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:19 schreef naatje_1 het volgende:
Lees eerst dit: http://www.metmichiel.nl/page/weblog/Geektalk/Algemeen/150774/
En dan dit: http://www.metmichiel.nl/page/weblog/Geektalk/Algemeen/150838/
Omgz, ze dachten laten we een Win Mobile copy uitvoeren?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:24 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dit lijkt op de iOS layout?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flikkert opquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omgz, ze dachten laten we een Win Mobile copy uitvoeren?
Trouwens, hier, HET voorbeeldquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:24 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dit lijkt op de iOS layout?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:25 schreef naatje_1 het volgende:
Stroopwafels, deze was voor jou bedoeld:
[..]
quote:Maar vooralsnog is de iPhone de winnaar voor me. Ik wist al dat het de mooiste telefoon en interface is, maar had niet verwacht dat ie ook nog eens zo ontzettend fijn zou werken...
En dan maar mekkeren dat iPwn users last hebben van Stockholmsyndroom..quote:
Dat is een vergelijking tussen de 3GS en 4G.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En nu deze: http://www.metmichiel.nl/page/weblog/Geektalk/Algemeen/150979/
Edit: verkeerde link
Word steeds minder, die argumentenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:28 schreef Stroopwafels het volgende:
Android heeft tenminste een vrije market.
Apple met hun stomme policy.
dit is gewoon de touch screen interface standaard sinds 2002quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Trouwens, hier, HET voorbeeld
Neuuuuh t is geen ripoff
[ afbeelding ]
Dan zijn we het toch eens, allemaal na-apertjes van de iPhonequote:Op maandag 16 augustus 2010 12:32 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
dit is gewoon de touch screen interface standaard sinds 2002iedere telefoon heeft zo'n interface
"Hype".quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:32 schreef naatje_1 het volgende:
Veenstra was dus eerst, net als jij, compleet tegen de iPhone en inmiddels heeft hij iPhone4 in zijn bezit
Jup, dat heeft inderdaad zowat iedere telefoon....quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:32 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
dit is gewoon de touch screen interface standaard sinds 2002iedere telefoon heeft zo'n interface
Nee de iphone is lekker orgineelquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan zijn we het toch eens, allemaal na-apertjes van de iPhone
De iPhone bestaat pas sinds 2007.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan zijn we het toch eens, allemaal na-apertjes van de iPhone
Is net zoiets doms als muziek niet luisteren omdat het "commercieel" isquote:
Kijk, je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is net zoiets doms als muziek niet luisteren omdat het "commercieel" is
Als het goed is moet je gewoon niet zeiken
Compaq waren ook net Chinezen met hun copy van dit:quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:34 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
Nee de iphone is lekker orgineelzo ken ik er nog wel een paar,
Iphone's zijn kopieen van de ipaqs uit 1996
[ afbeelding ]
Als een concept goed werkt, waarom het compleet wijzigen ipv te verbeteren?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:36 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Kijk, je slaat de spijker op zijn kop.
Iets met uitmelken te maken...
Wat een resultaat.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:35 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.metmichiel.nl/page/weblog/Geektalk/Algemeen/151709
Hier is trouwens het eindresultaat
iPaq = 2000quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Compaq waren ook net Chinezen met hun copy van dit:
[ afbeelding ]
Nee, gewoon, neequote:Op maandag 16 augustus 2010 12:36 schreef Renesite het volgende:
Duh. Michiel is lekker origineel joh. Echt, al zijn collega's hebben een iPhone dus hij ook
Is dat een Iphone op die foto?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:37 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
iPaq = 2000
iPhone = 2007
wie is hier nu chinees
Dat was toen de iphone4 nog niet uit wasquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:37 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Wat een resultaat.
Alles wat daar staat kan een Android ook.
Wat kan de iPhone 4G beter dan dat?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat was toen de iphone4 nog niet uit was
Wat kan een android beter dan dat? Het is gewoon een voorkeurs iets, #Close, ty.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:39 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Wat kan de iPhone 4G beter dan dat?
Michiel heeft nooit een Android gehad.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
Probeer het eerst uit voordat je een oordeel hebt klaarliggen, leg ze naast elkaar, ruik er voor mijn part aan, maar doe zoals michiel: 3 weken de een en dan 3 weken de ander testen
androids kunnen flash gebruiken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat kan een android beter dan dat? Het is gewoon een voorkeurs iets, #Close, ty.
Alsnog lunch
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Michiel heeft nooit een Android gehad.
Waar ik voor werkgerelateerde zaken geen fuck aan hebquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:40 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
androids kunnen flash gebruiken.
Sneller werken, beter(!!) multitasken, flash gebruiken, open market, USB bekabeling, jailbraken hoeft niet, meer keus in toestellen (budget, middenklasse en hoge klasse) wat betekend ene groter publiek.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat kan een android beter dan dat? Het is gewoon een voorkeurs iets, #Close, ty.
Alsnog lunch
Waar staat dat ik nog nooit een iPhone geprobeerd heb?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
Probeer het eerst uit voordat je een oordeel hebt klaarliggen, leg ze naast elkaar, ruik er voor mijn part aan, maar doe zoals michiel: 3 weken de een en dan 3 weken de ander testen
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sneller werken, beter(!!) multitasken, flash gebruiken, open market, USB bekabeling, jailbraken hoeft niet, meer keus in toestellen (budget, middenklasse en hoge klasse) wat betekend ene groter publiek.
dan voldoet een nokia 3310 ook..quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:41 schreef x3ro het volgende:
[..]
Waar ik voor werkgerelateerde zaken geen fuck aan hebEn daar heb ik m voor
Als hij nou eens met goede argumenten komt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit: http://www.metmichiel.nl/page/weblog/Geektalk/Algemeen/150527/
Dan is het goed, heb je hem ook lang uitgeprobeerd en ook geprobeerd te letten op de mogelijkheden als je jailbreaktquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:42 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Waar staat dat ik nog nooit een iPhone geprobeerd heb?
Mijn voorkeur gaat uit naar Android.
Toen wel.. Toen wel ja, maar nu?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, het is de eerste android en het was een iPhone in minder gevorderd stadium, maar toch was de iPhone beter dan android
Dit zegt al geneog over dat figuurquote:ik kocht de Nokia N96 vanwege de fantastische camera op voorganger N95 en daar ben ik smerig mee teleurgesteld: de camera van de N96 zuigt heel hard.
Jailbreaken doe ik sowieso niet aan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is het goed, heb je hem ook lang uitgeprobeerd en ook geprobeerd te letten op de mogelijkheden als je jailbreakt
Exact.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:47 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
Dit zegt al geneog over dat figuur
Daar gaat het dus al foutquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:48 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Jailbreaken doe ik sowieso niet aan.
En over het uitproberen, sms'en, bellen, apps. etc.
Toch gaat mijn voorkeur uit naar Android.
et voilaquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:47 schreef naatje_1 het volgende:
Et voila, hier ook al iPhone op 1: http://www.smartphonetop10.nl/
ff zoeken naar iets van comsumentenbond ofzo
Komt mede door de populariteit.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:47 schreef naatje_1 het volgende:
Et voila, hier ook al iPhone op 1: http://www.smartphonetop10.nl/
ff zoeken naar iets van comsumentenbond ofzo
Heb je de link überhaupt wel bekekenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:49 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
et voila
hier blackberry op #1
www.crackberry.com
hier android op #1
http://androidcentral.com/
gewoon een site linken kan iedereen
en die site is nog lelijk ook
De vraag is: Hoe komt Apple aan die populariteit? Juist. Het is gewoon een betere phonequote:Op maandag 16 augustus 2010 12:50 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Komt mede door de populariteit.
'Kijk mij, ik heb een Apple!'
Kijk het prijsverschil!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je de link überhaupt wel bekeken![]()
http://www.besteproduct.nl/Ranking.aspx?d=44
Als je niet jailbreakt heb je ook niets aan een iPhone, dus logisch dat je dan Android beter vind.quote:
0 gebruikers beoordelingenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je de link überhaupt wel bekeken![]()
http://www.besteproduct.nl/Ranking.aspx?d=44
Het natuurlijke denken van een Apple gebruiker.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De vraag is: Hoe komt Apple aan die populariteit? Juist. Het is gewoon een betere phone
Waar slaat dat op?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je niet jailbreakt heb je ook niets aan een iPhone, dus logisch dat je dan Android beter vind.
Mwah nee hoor. iPods zijn ook retepopulair, terwijl er betere muziekspelers zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De vraag is: Hoe komt Apple aan die populariteit? Juist. Het is gewoon een betere phone
Her.quote:
Nee, het is makkelijk dus aantrekkelijk voor de domme massa.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb daar eens een column over getikt voor een androidwebsitequote:Op maandag 16 augustus 2010 12:50 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Komt mede door de populariteit.
'Kijk mij, ik heb een Apple!'
a.k.a. 'het werkt'.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Nee, het is makkelijk dus aantrekkelijk voor de domme massa.
Net zo dat een macbook hip is. Waaaaaarom?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Nee, het is makkelijk dus aantrekkelijk voor de domme massa.
Het design, ik walg van win7quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Net zo dat een macbook hip is. Waaaaaarom?
Link?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb daar eens een column over getikt voor een androidwebsite
Sinds 't geen powercore meer is is er weinig reden meer idd.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Net zo dat een macbook hip is. Waaaaaarom?
OSx kun je nu toch ook op een x64/x86 bak draaien?quote:
Anders VMware.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:57 schreef VASND het volgende:
[..]
OSx kun je nu toch ook op een x64/x86 bak draaien?
Ow, en, hierop: Dat als je iets niet wilt, en zo niet bij bepaalde functies kan komen, dat je dan logischerwijs bij iets anders uitkomtquote:
de vakbladenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op die site ja, maar verder worden ze in de vakbladen als nummer 1 omschreven
Weet ik niet, maar ik denk dat dat tegenvaltquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:57 schreef VASND het volgende:
[..]
OSx kun je nu toch ook op een x64/x86 bak draaien?
Bij Android hoeft dat niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ow, en, hierop: Dat als je iets niet wilt, en zo niet bij bepaalde functies kan komen, dat je dan logischerwijs bij iets anders uitkomt
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Apple fanboys.
Damn, jullie zijn echt mongolen. Zelfs Kevin is niet zo extreem achterlijk als jullie en dat is toch wel een van de grootste Apple fanboys die er bestaat.
Welke functies?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
True that, maar die heeft ook minder functies tot zich beschikbaar
Het is een telefoon. Geen draagbare computer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
android kan alles wat een ipoon ook kan + flashquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb (nog) niets van Apple, behalve mijn ipod shufflequote:Op maandag 16 augustus 2010 12:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Apple fanboys.
Damn, jullie zijn echt mongolen. Zelfs Kevin is niet zo extreem achterlijk als jullie en dat is toch wel een van de grootste Apple fanboys die er bestaat.
Dat wil niet zeggen dat je geen fanboy bent. Je bent namelijk 10000000 keer zo erg, aangezien Kevin WEL durft toe te geven Apple niet alles is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb (nog) niets van Apple, behalve mijn ipod shuffle
Ik wou eigenlijk een ipwn kopen om er vervolgens niet mee te bellen hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is een telefoon. Geen draagbare computer.
Dat was al duidelijk hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk een ipwn kopen om er vervolgens niet mee te bellen hoor
Dat zeg ik toch ook, als je niet jailbreakt is iPhone niet beterquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je geen fanboy bent. Je bent namelijk 10000000 keer zo erg, aangezien Kevin WEL durft toe te geven Apple niet alles is.
mijn ipod is anders wel 36 GB en heeft een cameraquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:00 schreef Stroopwafels het volgende:
Nou, ik heb ook een iPod.
Maar om er mee te gaan pronken.
Je koopt hem voor het 'Apple Logo'.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk een ipwn kopen om er vervolgens niet mee te bellen hoor
Er staat APPLE. Niet IPHONE. Lees eens niet zo selectief.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, als je niet jailbreakt is iPhone niet beter
Mijn Legend kan ook veul.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:02 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Je koopt hem voor het 'Apple Logo'.
Een budget HTC ( Wildfire ) kan net zoveel als een dure iPhone.
Ik koop hem omdat ik steeds meer overtuigd ben dat een iPhone beter is, ik walg van mensen die iets kopen, omdat het kanquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:02 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Je koopt hem voor het 'Apple Logo'.
Een budget HTC ( Wildfire ) kan net zoveel als een dure iPhone.
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.207quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:02 schreef Frietkraam het volgende:
+ ik kreeg gratis oortjes van 30 euro erbij.
Leg het 'Beter' uit.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik koop hem omdat ik steeds meer overtuigd ben dat een iPhone beter is, ik walg van mensen die iets kopen, omdat het kan
Wat een crap. Dadelijk ga je net als xyzy mongool verkondigen dat alles wat de AH verkoopt beter is dan de Aldi.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik koop hem omdat ik steeds meer overtuigd ben dat een iPhone beter is, ik walg van mensen die iets kopen, omdat het kan
Ow, in dat geval: Apple is net zo'n concern als windows, met inderdaad, zijn policy en ommuringen van hier tot ginder met alleen mogelijkheid tot zijn eigen softwarequote:Op maandag 16 augustus 2010 13:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Er staat APPLE. Niet IPHONE. Lees eens niet zo selectief.
kan je na gaan hoe erg apple je naait, de productie kosten van die oortjes is misschien net 30 cent.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:04 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.207
bazen spelquote:
De mensen die een iPhone hebben, prijzen het de hemel in. Als ik kijk naar de alternatieven voor een iPhone dan zien die dingen er oerlelijk uit, nuja, inmiddels niet meer, maargoed. Nu, dat... Ik heb me er nog niet verder in verdiept, maar ik denk dat als ik me erin verdiep dat ik ze gelijk moet geven dat iPhone beter is...quote:
Owwww sterke tekst! Sterk motief en ow, erg sterk... gewoon. Onderbouwing met eigen ervaring.. o boy.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De mensen die een iPhone hebben, prijzen het de hemel in. Als ik kijk naar de alternatieven voor een iPhone dan zien die dingen er oerlelijk uit, nuja, inmiddels niet meer, maargoed. Nu, dat... Ik heb me er nog niet verder in verdiept, maar ik denk dat als ik me erin verdiep dat ik ze gelijk moet geven dat iPhone beter is...
Maar dat is ook zo. Behalve de saté.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat een crap. Dadelijk ga je net als xyzy mongool verkondigen dat alles wat de AH verkoopt beter is dan de Aldi.
Iemand die fan is? En van het mannelijke geslacht?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:10 schreef Renesite het volgende:
Naatje, ken je het begrip 'fanboys' ?
Dat is niet zo. Kortzichtig.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar dat is ook zo. Behalve de saté.
Hoogvliet is beterquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar dat is ook zo. Behalve de saté.
Ik ga ook alleen maar naar de AH omdat ik daar standaard 10% krijg. Daarom is het beter.quote:
Daar doen wij altijd boodschappen, maar heel veel soorten chips hebben ze al niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:13 schreef naatje_1 het volgende:
En mensen die Jumbo beter vinden, tering, wat zijn de meeste producten goor
Je krijgt maar 10% van wat je gekocht hebt?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen maar naar de AH omdat ik daar standaard 10% krijg. Daarom is het beter.
JA!quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je krijgt maar 10% van wat je gekocht hebt?
De harde roepers die hun product no matter what steunen, tegen beter weten in soms. De alternatieven zijn kut poep en schijt en iedereen die hun product kut poep en schijt vind is niet goed wijs. Hierbij vergeet men de objectiviteit.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Iemand die fan is? En van het mannelijke geslacht?
Ok, de merkproducten die ze hebben zijn goedkoop, maar hun eigen merkquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar doen wij altijd boodschappen, maar heel veel soorten chips hebben ze al niet.Pizza Pepperoni bijvoorbeeld.
Ja, bah.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ok, de merkproducten die ze hebben zijn goedkoop, maar hun eigen merk
Mijn ouders gaan er heen vanwege merkproducten die ze beter vinden dan het huismerk. Maar daarnaast komen ze regelmatig bij de Lidl om eventjes een hele zooi op te halen voor de komende weken. Aanvullende producten. Zelf proef ik niet het verschil tussen nutella en B-merk chocoladepasta.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen maar naar de AH omdat ik daar standaard 10% krijg. Daarom is het beter.
Dus iedereen die ik vroeg om even eerlijk te zeggen wat ze van hun ding vonden die logen gewoon, potjandoriequote:Op maandag 16 augustus 2010 13:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
De harde roepers die hun product no matter what steunen, tegen beter weten in soms. De alternatieven zijn kut poep en schijt en iedereen die hun product kut poep en schijt vind is niet goed wijs. Hierbij vergeet men de objectiviteit.
Er zijn meer iPhone gebruikers die heus niet zo lyrisch zijn hoor... Zelfs mensen die van een iPhone naaaar een Android gaan met verschillende motieven. Maar die hoor je niet zo hard schreeuwen. Doet men dat wel dan is er altijd een fanboy die op je gaat zitten.
Vaak genoeg wel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus iedereen die ik vroeg om even eerlijk te zeggen wat ze van hun ding vonden die logen gewoon, potjandorie
De ontbijtkoek is bij de Lidl beter, omdat ie zo zacht isquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan er heen vanwege merkproducten die ze beter vinden dan het huismerk. Maar daarnaast komen ze regelmatig bij de Lidl om eventjes een hele zooi op te halen voor de komende weken. Aanvullende producten. Zelf proef ik niet het verschil tussen nutella en B-merk chocoladepasta.
Ik wel. Tenminste, tussen die van de Jumbo en Nutella wel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan er heen vanwege merkproducten die ze beter vinden dan het huismerk. Maar daarnaast komen ze regelmatig bij de Lidl om eventjes een hele zooi op te halen voor de komende weken. Aanvullende producten. Zelf proef ik niet het verschil tussen nutella en B-merk chocoladepasta.
Die hebben wij niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat de hoogvliet beter is dan welke super ook
Ja daarom.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
Het ligt er maar net aan welk B-merk je neemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Wie?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:19 schreef kanovinnie het volgende:
Rene, er is wel een verschil, maar het is nog steeds lekker
en ben jij ook zo'n fanboyquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:20 schreef x3ro het volgende:
Omg ben uitgebreid wezen lunchen, nog steeds phone discussie![]()
En die comment over dan heb je genoeg aan een 3310.. Ehr nee, kan niet normaal pushmail gebruiken oid
op de?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb 3 of 4 vragen niet ingevuld.
Wat had je dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb 3 of 4 vragen niet ingevuld.
die's gek.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
Die vlokken van De Ruyter, gadverredamme
Nee, bewuste keuze in gebruiksgemak kijkende naar de dingen en apps die ik nodig heb/veel gebruik van maak. Heb genoeg telefoons gehad en zit ook hier @ work vaak genoeg te stoeien met blackberry's etc en mijn voorkeur ging gewoon uit naar een ipwn.quote:
Missen andere zaken op die ik ook gebruik dus nee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:22 schreef Frietkraam het volgende:
pushmail kan je ook gebruiken op een blackberry van 100 euro.
like whut?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oeh ik blijf mezelf verbazen met mijn muzieksmaak.
ik las nu zelfs naar de applequote:Op maandag 16 augustus 2010 13:25 schreef Ravenous- het volgende:
Naar de appie, NS dagkaarten scoren
Vroeger was ik net zo stoer als jij nu bent. Daaraan is mijn moeder overleden. Als je slim bent doe je het nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:27 schreef naatje_1 het volgende:
Zo heerlijk, zo'n koptelefoon, en mijn moeder maar schreeuwen dat de PC uit moet, ik doe net of ik het niet hoor
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vroeger was ik net zo stoer als jij nu bent. Daaraan is mijn moeder overleden. Als je slim bent doe je het niet
Ik ga nooit naar een Aldi puur omdat t onoverzichtelijk is en ik geen trek heb om in een rij te gaan staan van +/- 15 manquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar een Aldi puur omdat t onoverzichtelijk is en ik geen trek heb om in een rij te gaan staan van +/- 15 maner geen in de buurt is
Ik ga al over mn nek, als ik die lucht waar ze die spullen mee bewerken ruikquote:
Daar is het goedkoop voor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ga al over mn nek, als ik die lucht waar ze die spullen mee bewerken ruik
Chemische rotzooi
Volledig met je eensquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:35 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Daar is het goedkoop voor.
Alhoewel ik ook liever 25 euro uitgeef aan een T-shirt met een leuk printje.
Die dingen die goedkoper zijn dan de iPhone dan niet?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:35 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Daar is het goedkoop voor.
Alhoewel ik ook liever 25 euro uitgeef aan een T-shirt met een leuk printje.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die dingen die goedkoper zijn dan de iPhone dan niet?
Staat al aan, gek.quote:
Dat mag op zo'n maandag wel eensquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:44 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben echt dom. Ik vraag me af waar Radio 3 is gebleven maar da's natuurlijk 3FM.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
wtf de trein is niet ver genoeg doogereden dus nu moeten mensen eruit springen omdat het perron daar nog niet is.
NS = kudt, en niet zo'n beetje.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
wtf de trein is niet ver genoeg doogereden dus nu moeten mensen eruit springen omdat het perron daar nog niet is.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
De NS/Syntus wist een keer mijn reistijd te verdubbelen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
NS = kudt, en niet zo'n beetje.
Vanochtend voor de zoveelste keer dat ik op t station kom en er bij mijn trein "rijd niet" staat![]()
Met het terug naar huis gaan.. 3 of 4 van de 5 keer vertrekt de trein MINIMAAL 10 minuten later![]()
![]()
Hoe verwachten die hufters bij de ns dat je dat regeld met je werkgever? In Japan bijvoorbeeld, krijgen passagiers een kaartje waarop staat dat ze door toedoen van het vervoersbedrijf te laat zijn, om aan hun werkgever te geven.
En dan een aantal jaar terug nog durven te adverteren met de slogan "Altijd op tijd met ns"
Ik word daar echt kotsmisselijk vanquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:37 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
De NS/Syntus wist een keer mijn reistijd te verdubbelen.![]()
Een reis van 1 uur en een kwartier duurde tweeeneenhalf uur
Ik snap daar ook nooit wat van.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik word daar echt kotsmisselijk vanWaarom is het zo lastig je zaken gewoon normaal op orde te hebben als bedrijf? Waarkom kan het in andere landen wel? Het lijkt wel alsof de planning van NS door een of andere laag IQ slacker gedaan word
Sein- en wisselstoringen, niet adequaat reageren op storingen tgv het weer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik word daar echt kotsmisselijk vanWaarom is het zo lastig je zaken gewoon normaal op orde te hebben als bedrijf? Waarkom kan het in andere landen wel? Het lijkt wel alsof de planning van NS door een of andere laag IQ slacker gedaan word
95% van de treinen op tijd? My assquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:44 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Sein- en wisselstoringen, niet adequaat reageren op storingen tgv het weer.
Ze waren er wel trots op dat afgelopen kwartaal 95% van de treinen op tijd reed![]()
Iets met vakantie ofzo
Dus omdat er bij jou 3/5 van de treinen te laat zijn is dat overal zo?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
95% van de treinen op tijd? My assIk zit minimaal 3 van de 5 dagen langer te wachten dan nodig zou moeten zijn
In japan wordt je ook met 5000 man in een trein gepropt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
NS = kudt, en niet zo'n beetje.
Vanochtend voor de zoveelste keer dat ik op t station kom en er bij mijn trein "rijd niet" staat![]()
Met het terug naar huis gaan.. 3 of 4 van de 5 keer vertrekt de trein MINIMAAL 10 minuten later![]()
![]()
Hoe verwachten die hufters bij de ns dat je dat regeld met je werkgever? In Japan bijvoorbeeld, krijgen passagiers een kaartje waarop staat dat ze door toedoen van het vervoersbedrijf te laat zijn, om aan hun werkgever te geven.
En dan een aantal jaar terug nog durven te adverteren met de slogan "Altijd op tijd met ns"
Nee, geeft aan dat dr geen fuck klopt van dit deel van het trajectquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus omdat er bij jou 3/5 van de treinen te laat zijn is dat overal zo?
Die hebben in de metro ook van die proppersquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In japan wordt je ook met 5000 man in een trein gepropt.
Het kan ook dat NS de gegevens van Arriva, Syntus en Conexxion buiten beschouwing heeft gelaten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus omdat er bij jou 3/5 van de treinen te laat zijn is dat overal zo?
Ja, dat je in een gat woont waar die treinen rijden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:13 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Het kan ook dat NS de gegevens van Arriva, Syntus en Conexxion buiten beschouwing heeft gelaten.
Ik zal de volgende keer mijn geboorteplaats kiezen op basis van vervoersmaatschappij.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat je in een gat woont waar die treinen rijden.
Kontgaten?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:23 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer mijn geboorteplaats kiezen op basis van vervoersmaatschappij.
Tevens
Gaten
dus? Het gaat toch om de NS? Anders kan Heineken ook vertellen dat al het bier op de wereld door hun gemaakt wordt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:13 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Het kan ook dat NS de gegevens van Arriva, Syntus en Conexxion buiten beschouwing heeft gelaten.
Oh, ik dacht al om hoe blij jij bent met een ballon.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat je een foto van een ballon wil.
Hij wil gewoon een foto van je, maakt niet uit wat erop staatquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat je een foto van een ballon wil.
Die heb ik al.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij wil gewoon een foto van je, maakt niet uit wat erop staat
Je klinkt sarcastischquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:19 schreef Goddelijker het volgende:
Het is al zó gezellig hier thuis de hele dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |