Vaak genoeg wel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus iedereen die ik vroeg om even eerlijk te zeggen wat ze van hun ding vonden die logen gewoon, potjandorie
De ontbijtkoek is bij de Lidl beter, omdat ie zo zacht isquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan er heen vanwege merkproducten die ze beter vinden dan het huismerk. Maar daarnaast komen ze regelmatig bij de Lidl om eventjes een hele zooi op te halen voor de komende weken. Aanvullende producten. Zelf proef ik niet het verschil tussen nutella en B-merk chocoladepasta.
Ik wel. Tenminste, tussen die van de Jumbo en Nutella wel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan er heen vanwege merkproducten die ze beter vinden dan het huismerk. Maar daarnaast komen ze regelmatig bij de Lidl om eventjes een hele zooi op te halen voor de komende weken. Aanvullende producten. Zelf proef ik niet het verschil tussen nutella en B-merk chocoladepasta.
Die hebben wij niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat de hoogvliet beter is dan welke super ook
Ja daarom.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
Het ligt er maar net aan welk B-merk je neemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Wie?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:19 schreef kanovinnie het volgende:
Rene, er is wel een verschil, maar het is nog steeds lekker
en ben jij ook zo'n fanboyquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:20 schreef x3ro het volgende:
Omg ben uitgebreid wezen lunchen, nog steeds phone discussie![]()
En die comment over dan heb je genoeg aan een 3310.. Ehr nee, kan niet normaal pushmail gebruiken oid
op de?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb 3 of 4 vragen niet ingevuld.
Wat had je dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb 3 of 4 vragen niet ingevuld.
die's gek.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
Die vlokken van De Ruyter, gadverredamme
Nee, bewuste keuze in gebruiksgemak kijkende naar de dingen en apps die ik nodig heb/veel gebruik van maak. Heb genoeg telefoons gehad en zit ook hier @ work vaak genoeg te stoeien met blackberry's etc en mijn voorkeur ging gewoon uit naar een ipwn.quote:
Missen andere zaken op die ik ook gebruik dus nee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:22 schreef Frietkraam het volgende:
pushmail kan je ook gebruiken op een blackberry van 100 euro.
like whut?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oeh ik blijf mezelf verbazen met mijn muzieksmaak.
ik las nu zelfs naar de applequote:Op maandag 16 augustus 2010 13:25 schreef Ravenous- het volgende:
Naar de appie, NS dagkaarten scoren
Vroeger was ik net zo stoer als jij nu bent. Daaraan is mijn moeder overleden. Als je slim bent doe je het nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:27 schreef naatje_1 het volgende:
Zo heerlijk, zo'n koptelefoon, en mijn moeder maar schreeuwen dat de PC uit moet, ik doe net of ik het niet hoor
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vroeger was ik net zo stoer als jij nu bent. Daaraan is mijn moeder overleden. Als je slim bent doe je het niet
Ik ga nooit naar een Aldi puur omdat t onoverzichtelijk is en ik geen trek heb om in een rij te gaan staan van +/- 15 manquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar een Aldi puur omdat t onoverzichtelijk is en ik geen trek heb om in een rij te gaan staan van +/- 15 maner geen in de buurt is
Ik ga al over mn nek, als ik die lucht waar ze die spullen mee bewerken ruikquote:
Daar is het goedkoop voor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ga al over mn nek, als ik die lucht waar ze die spullen mee bewerken ruik
Chemische rotzooi
Volledig met je eensquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:35 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Daar is het goedkoop voor.
Alhoewel ik ook liever 25 euro uitgeef aan een T-shirt met een leuk printje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |