Nee, bewuste keuze in gebruiksgemak kijkende naar de dingen en apps die ik nodig heb/veel gebruik van maak. Heb genoeg telefoons gehad en zit ook hier @ work vaak genoeg te stoeien met blackberry's etc en mijn voorkeur ging gewoon uit naar een ipwn.quote:
Missen andere zaken op die ik ook gebruik dus nee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:22 schreef Frietkraam het volgende:
pushmail kan je ook gebruiken op een blackberry van 100 euro.
like whut?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oeh ik blijf mezelf verbazen met mijn muzieksmaak.
ik las nu zelfs naar de applequote:Op maandag 16 augustus 2010 13:25 schreef Ravenous- het volgende:
Naar de appie, NS dagkaarten scoren
Vroeger was ik net zo stoer als jij nu bent. Daaraan is mijn moeder overleden. Als je slim bent doe je het nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:27 schreef naatje_1 het volgende:
Zo heerlijk, zo'n koptelefoon, en mijn moeder maar schreeuwen dat de PC uit moet, ik doe net of ik het niet hoor
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vroeger was ik net zo stoer als jij nu bent. Daaraan is mijn moeder overleden. Als je slim bent doe je het niet
Ik ga nooit naar een Aldi puur omdat t onoverzichtelijk is en ik geen trek heb om in een rij te gaan staan van +/- 15 manquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar een Aldi puur omdat t onoverzichtelijk is en ik geen trek heb om in een rij te gaan staan van +/- 15 maner geen in de buurt is
Ik ga al over mn nek, als ik die lucht waar ze die spullen mee bewerken ruikquote:
Daar is het goedkoop voor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ga al over mn nek, als ik die lucht waar ze die spullen mee bewerken ruik
Chemische rotzooi
Volledig met je eensquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:35 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Daar is het goedkoop voor.
Alhoewel ik ook liever 25 euro uitgeef aan een T-shirt met een leuk printje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |