Weet ik niet, maar ik denk dat dat tegenvaltquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:57 schreef VASND het volgende:
[..]
OSx kun je nu toch ook op een x64/x86 bak draaien?
Bij Android hoeft dat niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ow, en, hierop: Dat als je iets niet wilt, en zo niet bij bepaalde functies kan komen, dat je dan logischerwijs bij iets anders uitkomt
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Apple fanboys.
Damn, jullie zijn echt mongolen. Zelfs Kevin is niet zo extreem achterlijk als jullie en dat is toch wel een van de grootste Apple fanboys die er bestaat.
Welke functies?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
True that, maar die heeft ook minder functies tot zich beschikbaar
Het is een telefoon. Geen draagbare computer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
android kan alles wat een ipoon ook kan + flashquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb (nog) niets van Apple, behalve mijn ipod shufflequote:Op maandag 16 augustus 2010 12:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Apple fanboys.
Damn, jullie zijn echt mongolen. Zelfs Kevin is niet zo extreem achterlijk als jullie en dat is toch wel een van de grootste Apple fanboys die er bestaat.
Dat wil niet zeggen dat je geen fanboy bent. Je bent namelijk 10000000 keer zo erg, aangezien Kevin WEL durft toe te geven Apple niet alles is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb (nog) niets van Apple, behalve mijn ipod shuffle
Ik wou eigenlijk een ipwn kopen om er vervolgens niet mee te bellen hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is een telefoon. Geen draagbare computer.
Dat was al duidelijk hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk een ipwn kopen om er vervolgens niet mee te bellen hoor
Dat zeg ik toch ook, als je niet jailbreakt is iPhone niet beterquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je geen fanboy bent. Je bent namelijk 10000000 keer zo erg, aangezien Kevin WEL durft toe te geven Apple niet alles is.
mijn ipod is anders wel 36 GB en heeft een cameraquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:00 schreef Stroopwafels het volgende:
Nou, ik heb ook een iPod.
Maar om er mee te gaan pronken.
Je koopt hem voor het 'Apple Logo'.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk een ipwn kopen om er vervolgens niet mee te bellen hoor
Er staat APPLE. Niet IPHONE. Lees eens niet zo selectief.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, als je niet jailbreakt is iPhone niet beter
Mijn Legend kan ook veul.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:02 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Je koopt hem voor het 'Apple Logo'.
Een budget HTC ( Wildfire ) kan net zoveel als een dure iPhone.
Ik koop hem omdat ik steeds meer overtuigd ben dat een iPhone beter is, ik walg van mensen die iets kopen, omdat het kanquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:02 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Je koopt hem voor het 'Apple Logo'.
Een budget HTC ( Wildfire ) kan net zoveel als een dure iPhone.
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.207quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:02 schreef Frietkraam het volgende:
+ ik kreeg gratis oortjes van 30 euro erbij.
Leg het 'Beter' uit.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik koop hem omdat ik steeds meer overtuigd ben dat een iPhone beter is, ik walg van mensen die iets kopen, omdat het kan
Wat een crap. Dadelijk ga je net als xyzy mongool verkondigen dat alles wat de AH verkoopt beter is dan de Aldi.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik koop hem omdat ik steeds meer overtuigd ben dat een iPhone beter is, ik walg van mensen die iets kopen, omdat het kan
Ow, in dat geval: Apple is net zo'n concern als windows, met inderdaad, zijn policy en ommuringen van hier tot ginder met alleen mogelijkheid tot zijn eigen softwarequote:Op maandag 16 augustus 2010 13:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Er staat APPLE. Niet IPHONE. Lees eens niet zo selectief.
kan je na gaan hoe erg apple je naait, de productie kosten van die oortjes is misschien net 30 cent.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:04 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.207
bazen spelquote:
De mensen die een iPhone hebben, prijzen het de hemel in. Als ik kijk naar de alternatieven voor een iPhone dan zien die dingen er oerlelijk uit, nuja, inmiddels niet meer, maargoed. Nu, dat... Ik heb me er nog niet verder in verdiept, maar ik denk dat als ik me erin verdiep dat ik ze gelijk moet geven dat iPhone beter is...quote:
Owwww sterke tekst! Sterk motief en ow, erg sterk... gewoon. Onderbouwing met eigen ervaring.. o boy.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De mensen die een iPhone hebben, prijzen het de hemel in. Als ik kijk naar de alternatieven voor een iPhone dan zien die dingen er oerlelijk uit, nuja, inmiddels niet meer, maargoed. Nu, dat... Ik heb me er nog niet verder in verdiept, maar ik denk dat als ik me erin verdiep dat ik ze gelijk moet geven dat iPhone beter is...
Maar dat is ook zo. Behalve de saté.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat een crap. Dadelijk ga je net als xyzy mongool verkondigen dat alles wat de AH verkoopt beter is dan de Aldi.
Iemand die fan is? En van het mannelijke geslacht?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:10 schreef Renesite het volgende:
Naatje, ken je het begrip 'fanboys' ?
Dat is niet zo. Kortzichtig.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar dat is ook zo. Behalve de saté.
Hoogvliet is beterquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar dat is ook zo. Behalve de saté.
Ik ga ook alleen maar naar de AH omdat ik daar standaard 10% krijg. Daarom is het beter.quote:
Daar doen wij altijd boodschappen, maar heel veel soorten chips hebben ze al niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:13 schreef naatje_1 het volgende:
En mensen die Jumbo beter vinden, tering, wat zijn de meeste producten goor
Je krijgt maar 10% van wat je gekocht hebt?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen maar naar de AH omdat ik daar standaard 10% krijg. Daarom is het beter.
JA!quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je krijgt maar 10% van wat je gekocht hebt?
De harde roepers die hun product no matter what steunen, tegen beter weten in soms. De alternatieven zijn kut poep en schijt en iedereen die hun product kut poep en schijt vind is niet goed wijs. Hierbij vergeet men de objectiviteit.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Iemand die fan is? En van het mannelijke geslacht?
Ok, de merkproducten die ze hebben zijn goedkoop, maar hun eigen merkquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar doen wij altijd boodschappen, maar heel veel soorten chips hebben ze al niet.Pizza Pepperoni bijvoorbeeld.
Ja, bah.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ok, de merkproducten die ze hebben zijn goedkoop, maar hun eigen merk
Mijn ouders gaan er heen vanwege merkproducten die ze beter vinden dan het huismerk. Maar daarnaast komen ze regelmatig bij de Lidl om eventjes een hele zooi op te halen voor de komende weken. Aanvullende producten. Zelf proef ik niet het verschil tussen nutella en B-merk chocoladepasta.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga ook alleen maar naar de AH omdat ik daar standaard 10% krijg. Daarom is het beter.
Dus iedereen die ik vroeg om even eerlijk te zeggen wat ze van hun ding vonden die logen gewoon, potjandoriequote:Op maandag 16 augustus 2010 13:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
De harde roepers die hun product no matter what steunen, tegen beter weten in soms. De alternatieven zijn kut poep en schijt en iedereen die hun product kut poep en schijt vind is niet goed wijs. Hierbij vergeet men de objectiviteit.
Er zijn meer iPhone gebruikers die heus niet zo lyrisch zijn hoor... Zelfs mensen die van een iPhone naaaar een Android gaan met verschillende motieven. Maar die hoor je niet zo hard schreeuwen. Doet men dat wel dan is er altijd een fanboy die op je gaat zitten.
Vaak genoeg wel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus iedereen die ik vroeg om even eerlijk te zeggen wat ze van hun ding vonden die logen gewoon, potjandorie
De ontbijtkoek is bij de Lidl beter, omdat ie zo zacht isquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan er heen vanwege merkproducten die ze beter vinden dan het huismerk. Maar daarnaast komen ze regelmatig bij de Lidl om eventjes een hele zooi op te halen voor de komende weken. Aanvullende producten. Zelf proef ik niet het verschil tussen nutella en B-merk chocoladepasta.
Ik wel. Tenminste, tussen die van de Jumbo en Nutella wel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan er heen vanwege merkproducten die ze beter vinden dan het huismerk. Maar daarnaast komen ze regelmatig bij de Lidl om eventjes een hele zooi op te halen voor de komende weken. Aanvullende producten. Zelf proef ik niet het verschil tussen nutella en B-merk chocoladepasta.
Die hebben wij niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat de hoogvliet beter is dan welke super ook
Ja daarom.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
Het ligt er maar net aan welk B-merk je neemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Wie?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:19 schreef kanovinnie het volgende:
Rene, er is wel een verschil, maar het is nog steeds lekker
en ben jij ook zo'n fanboyquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:20 schreef x3ro het volgende:
Omg ben uitgebreid wezen lunchen, nog steeds phone discussie![]()
En die comment over dan heb je genoeg aan een 3310.. Ehr nee, kan niet normaal pushmail gebruiken oid
op de?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb 3 of 4 vragen niet ingevuld.
Wat had je dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb 3 of 4 vragen niet ingevuld.
die's gek.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
Die vlokken van De Ruyter, gadverredamme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |