Wat kan een android beter dan dat? Het is gewoon een voorkeurs iets, #Close, ty.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:39 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Wat kan de iPhone 4G beter dan dat?
Michiel heeft nooit een Android gehad.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
Probeer het eerst uit voordat je een oordeel hebt klaarliggen, leg ze naast elkaar, ruik er voor mijn part aan, maar doe zoals michiel: 3 weken de een en dan 3 weken de ander testen
androids kunnen flash gebruiken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat kan een android beter dan dat? Het is gewoon een voorkeurs iets, #Close, ty.
Alsnog lunch
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Michiel heeft nooit een Android gehad.
Waar ik voor werkgerelateerde zaken geen fuck aan hebquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:40 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
androids kunnen flash gebruiken.
Sneller werken, beter(!!) multitasken, flash gebruiken, open market, USB bekabeling, jailbraken hoeft niet, meer keus in toestellen (budget, middenklasse en hoge klasse) wat betekend ene groter publiek.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat kan een android beter dan dat? Het is gewoon een voorkeurs iets, #Close, ty.
Alsnog lunch
Waar staat dat ik nog nooit een iPhone geprobeerd heb?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
Probeer het eerst uit voordat je een oordeel hebt klaarliggen, leg ze naast elkaar, ruik er voor mijn part aan, maar doe zoals michiel: 3 weken de een en dan 3 weken de ander testen
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sneller werken, beter(!!) multitasken, flash gebruiken, open market, USB bekabeling, jailbraken hoeft niet, meer keus in toestellen (budget, middenklasse en hoge klasse) wat betekend ene groter publiek.
dan voldoet een nokia 3310 ook..quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:41 schreef x3ro het volgende:
[..]
Waar ik voor werkgerelateerde zaken geen fuck aan hebEn daar heb ik m voor
Als hij nou eens met goede argumenten komt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit: http://www.metmichiel.nl/page/weblog/Geektalk/Algemeen/150527/
Dan is het goed, heb je hem ook lang uitgeprobeerd en ook geprobeerd te letten op de mogelijkheden als je jailbreaktquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:42 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Waar staat dat ik nog nooit een iPhone geprobeerd heb?
Mijn voorkeur gaat uit naar Android.
Toen wel.. Toen wel ja, maar nu?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, het is de eerste android en het was een iPhone in minder gevorderd stadium, maar toch was de iPhone beter dan android
Dit zegt al geneog over dat figuurquote:ik kocht de Nokia N96 vanwege de fantastische camera op voorganger N95 en daar ben ik smerig mee teleurgesteld: de camera van de N96 zuigt heel hard.
Jailbreaken doe ik sowieso niet aan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is het goed, heb je hem ook lang uitgeprobeerd en ook geprobeerd te letten op de mogelijkheden als je jailbreakt
Exact.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:47 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
Dit zegt al geneog over dat figuur
Daar gaat het dus al foutquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:48 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Jailbreaken doe ik sowieso niet aan.
En over het uitproberen, sms'en, bellen, apps. etc.
Toch gaat mijn voorkeur uit naar Android.
et voilaquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:47 schreef naatje_1 het volgende:
Et voila, hier ook al iPhone op 1: http://www.smartphonetop10.nl/
ff zoeken naar iets van comsumentenbond ofzo
Komt mede door de populariteit.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:47 schreef naatje_1 het volgende:
Et voila, hier ook al iPhone op 1: http://www.smartphonetop10.nl/
ff zoeken naar iets van comsumentenbond ofzo
Heb je de link überhaupt wel bekekenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:49 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
et voila
hier blackberry op #1
www.crackberry.com
hier android op #1
http://androidcentral.com/
gewoon een site linken kan iedereen
en die site is nog lelijk ook
De vraag is: Hoe komt Apple aan die populariteit? Juist. Het is gewoon een betere phonequote:Op maandag 16 augustus 2010 12:50 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Komt mede door de populariteit.
'Kijk mij, ik heb een Apple!'
Kijk het prijsverschil!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je de link überhaupt wel bekeken![]()
http://www.besteproduct.nl/Ranking.aspx?d=44
Als je niet jailbreakt heb je ook niets aan een iPhone, dus logisch dat je dan Android beter vind.quote:
0 gebruikers beoordelingenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je de link überhaupt wel bekeken![]()
http://www.besteproduct.nl/Ranking.aspx?d=44
Het natuurlijke denken van een Apple gebruiker.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De vraag is: Hoe komt Apple aan die populariteit? Juist. Het is gewoon een betere phone
Waar slaat dat op?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je niet jailbreakt heb je ook niets aan een iPhone, dus logisch dat je dan Android beter vind.
Mwah nee hoor. iPods zijn ook retepopulair, terwijl er betere muziekspelers zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De vraag is: Hoe komt Apple aan die populariteit? Juist. Het is gewoon een betere phone
Her.quote:
Nee, het is makkelijk dus aantrekkelijk voor de domme massa.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb daar eens een column over getikt voor een androidwebsitequote:Op maandag 16 augustus 2010 12:50 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Komt mede door de populariteit.
'Kijk mij, ik heb een Apple!'
a.k.a. 'het werkt'.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Nee, het is makkelijk dus aantrekkelijk voor de domme massa.
Net zo dat een macbook hip is. Waaaaaarom?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Nee, het is makkelijk dus aantrekkelijk voor de domme massa.
Het design, ik walg van win7quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Net zo dat een macbook hip is. Waaaaaarom?
Link?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb daar eens een column over getikt voor een androidwebsite
Sinds 't geen powercore meer is is er weinig reden meer idd.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Net zo dat een macbook hip is. Waaaaaarom?
OSx kun je nu toch ook op een x64/x86 bak draaien?quote:
Anders VMware.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:57 schreef VASND het volgende:
[..]
OSx kun je nu toch ook op een x64/x86 bak draaien?
Ow, en, hierop: Dat als je iets niet wilt, en zo niet bij bepaalde functies kan komen, dat je dan logischerwijs bij iets anders uitkomtquote:
de vakbladenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op die site ja, maar verder worden ze in de vakbladen als nummer 1 omschreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |