Weet ik niet, maar ik denk dat dat tegenvaltquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:57 schreef VASND het volgende:
[..]
OSx kun je nu toch ook op een x64/x86 bak draaien?
Bij Android hoeft dat niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ow, en, hierop: Dat als je iets niet wilt, en zo niet bij bepaalde functies kan komen, dat je dan logischerwijs bij iets anders uitkomt
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Apple fanboys.
Damn, jullie zijn echt mongolen. Zelfs Kevin is niet zo extreem achterlijk als jullie en dat is toch wel een van de grootste Apple fanboys die er bestaat.
Welke functies?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
True that, maar die heeft ook minder functies tot zich beschikbaar
Het is een telefoon. Geen draagbare computer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
android kan alles wat een ipoon ook kan + flashquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb (nog) niets van Apple, behalve mijn ipod shufflequote:Op maandag 16 augustus 2010 12:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Apple fanboys.
Damn, jullie zijn echt mongolen. Zelfs Kevin is niet zo extreem achterlijk als jullie en dat is toch wel een van de grootste Apple fanboys die er bestaat.
Dat wil niet zeggen dat je geen fanboy bent. Je bent namelijk 10000000 keer zo erg, aangezien Kevin WEL durft toe te geven Apple niet alles is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb (nog) niets van Apple, behalve mijn ipod shuffle
Ik wou eigenlijk een ipwn kopen om er vervolgens niet mee te bellen hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is een telefoon. Geen draagbare computer.
Dat was al duidelijk hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk een ipwn kopen om er vervolgens niet mee te bellen hoor
Dat zeg ik toch ook, als je niet jailbreakt is iPhone niet beterquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je geen fanboy bent. Je bent namelijk 10000000 keer zo erg, aangezien Kevin WEL durft toe te geven Apple niet alles is.
mijn ipod is anders wel 36 GB en heeft een cameraquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:00 schreef Stroopwafels het volgende:
Nou, ik heb ook een iPod.
Maar om er mee te gaan pronken.
Je koopt hem voor het 'Apple Logo'.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk een ipwn kopen om er vervolgens niet mee te bellen hoor
Er staat APPLE. Niet IPHONE. Lees eens niet zo selectief.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, als je niet jailbreakt is iPhone niet beter
Mijn Legend kan ook veul.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:02 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Je koopt hem voor het 'Apple Logo'.
Een budget HTC ( Wildfire ) kan net zoveel als een dure iPhone.
Ik koop hem omdat ik steeds meer overtuigd ben dat een iPhone beter is, ik walg van mensen die iets kopen, omdat het kanquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:02 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Je koopt hem voor het 'Apple Logo'.
Een budget HTC ( Wildfire ) kan net zoveel als een dure iPhone.
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.207quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:02 schreef Frietkraam het volgende:
+ ik kreeg gratis oortjes van 30 euro erbij.
Leg het 'Beter' uit.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik koop hem omdat ik steeds meer overtuigd ben dat een iPhone beter is, ik walg van mensen die iets kopen, omdat het kan
Wat een crap. Dadelijk ga je net als xyzy mongool verkondigen dat alles wat de AH verkoopt beter is dan de Aldi.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik koop hem omdat ik steeds meer overtuigd ben dat een iPhone beter is, ik walg van mensen die iets kopen, omdat het kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |