Die dingen die goedkoper zijn dan de iPhone dan niet?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:35 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Daar is het goedkoop voor.
Alhoewel ik ook liever 25 euro uitgeef aan een T-shirt met een leuk printje.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die dingen die goedkoper zijn dan de iPhone dan niet?
Staat al aan, gek.quote:
Dat mag op zo'n maandag wel eensquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:44 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben echt dom. Ik vraag me af waar Radio 3 is gebleven maar da's natuurlijk 3FM.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
wtf de trein is niet ver genoeg doogereden dus nu moeten mensen eruit springen omdat het perron daar nog niet is.
NS = kudt, en niet zo'n beetje.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
wtf de trein is niet ver genoeg doogereden dus nu moeten mensen eruit springen omdat het perron daar nog niet is.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
De NS/Syntus wist een keer mijn reistijd te verdubbelen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
NS = kudt, en niet zo'n beetje.
Vanochtend voor de zoveelste keer dat ik op t station kom en er bij mijn trein "rijd niet" staat![]()
Met het terug naar huis gaan.. 3 of 4 van de 5 keer vertrekt de trein MINIMAAL 10 minuten later![]()
![]()
Hoe verwachten die hufters bij de ns dat je dat regeld met je werkgever? In Japan bijvoorbeeld, krijgen passagiers een kaartje waarop staat dat ze door toedoen van het vervoersbedrijf te laat zijn, om aan hun werkgever te geven.
En dan een aantal jaar terug nog durven te adverteren met de slogan "Altijd op tijd met ns"
Ik word daar echt kotsmisselijk vanquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:37 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
De NS/Syntus wist een keer mijn reistijd te verdubbelen.![]()
Een reis van 1 uur en een kwartier duurde tweeeneenhalf uur
Ik snap daar ook nooit wat van.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik word daar echt kotsmisselijk vanWaarom is het zo lastig je zaken gewoon normaal op orde te hebben als bedrijf? Waarkom kan het in andere landen wel? Het lijkt wel alsof de planning van NS door een of andere laag IQ slacker gedaan word
Sein- en wisselstoringen, niet adequaat reageren op storingen tgv het weer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik word daar echt kotsmisselijk vanWaarom is het zo lastig je zaken gewoon normaal op orde te hebben als bedrijf? Waarkom kan het in andere landen wel? Het lijkt wel alsof de planning van NS door een of andere laag IQ slacker gedaan word
95% van de treinen op tijd? My assquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:44 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Sein- en wisselstoringen, niet adequaat reageren op storingen tgv het weer.
Ze waren er wel trots op dat afgelopen kwartaal 95% van de treinen op tijd reed![]()
Iets met vakantie ofzo
Dus omdat er bij jou 3/5 van de treinen te laat zijn is dat overal zo?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
95% van de treinen op tijd? My assIk zit minimaal 3 van de 5 dagen langer te wachten dan nodig zou moeten zijn
In japan wordt je ook met 5000 man in een trein gepropt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
NS = kudt, en niet zo'n beetje.
Vanochtend voor de zoveelste keer dat ik op t station kom en er bij mijn trein "rijd niet" staat![]()
Met het terug naar huis gaan.. 3 of 4 van de 5 keer vertrekt de trein MINIMAAL 10 minuten later![]()
![]()
Hoe verwachten die hufters bij de ns dat je dat regeld met je werkgever? In Japan bijvoorbeeld, krijgen passagiers een kaartje waarop staat dat ze door toedoen van het vervoersbedrijf te laat zijn, om aan hun werkgever te geven.
En dan een aantal jaar terug nog durven te adverteren met de slogan "Altijd op tijd met ns"
Nee, geeft aan dat dr geen fuck klopt van dit deel van het trajectquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus omdat er bij jou 3/5 van de treinen te laat zijn is dat overal zo?
Die hebben in de metro ook van die proppersquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In japan wordt je ook met 5000 man in een trein gepropt.
Het kan ook dat NS de gegevens van Arriva, Syntus en Conexxion buiten beschouwing heeft gelaten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus omdat er bij jou 3/5 van de treinen te laat zijn is dat overal zo?
Ja, dat je in een gat woont waar die treinen rijden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:13 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Het kan ook dat NS de gegevens van Arriva, Syntus en Conexxion buiten beschouwing heeft gelaten.
Ik zal de volgende keer mijn geboorteplaats kiezen op basis van vervoersmaatschappij.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat je in een gat woont waar die treinen rijden.
Kontgaten?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:23 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer mijn geboorteplaats kiezen op basis van vervoersmaatschappij.
Tevens
Gaten
dus? Het gaat toch om de NS? Anders kan Heineken ook vertellen dat al het bier op de wereld door hun gemaakt wordt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:13 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Het kan ook dat NS de gegevens van Arriva, Syntus en Conexxion buiten beschouwing heeft gelaten.
Oh, ik dacht al om hoe blij jij bent met een ballon.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat je een foto van een ballon wil.
Hij wil gewoon een foto van je, maakt niet uit wat erop staatquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat je een foto van een ballon wil.
Die heb ik al.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij wil gewoon een foto van je, maakt niet uit wat erop staat
Je klinkt sarcastischquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:19 schreef Goddelijker het volgende:
Het is al zó gezellig hier thuis de hele dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |