Het kost een paar euro/maandquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb ten eerste geen ideal, ten tweede krijg ik niet genoeg geld binnen en ten derde weiger ik als minderjarige te betalen voor zoiets als FOK!
quote:
Ga werken lui mormel!quote:
Que? 0.o Dat is 2,50/week? 0.oquote:
Zodra je een bankrekening hebt van ING, ABN of whatever en je hebt interwebzbankieren kun je dat ook gebruikenquote:
Whehe.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik haat het werk wat nu beschikbaar is voor een 16jarige, werk hoort leuk te zijn...
Ja dat ding jaquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:37 schreef Goddelijker het volgende:
Xero, Wolvendagen bedoel je denk ik.
Keep on dreaming..quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik haat het werk wat nu beschikbaar is voor een 16jarige, werk hoort leuk te zijn...
Ik had ooit een ING account, maar daar kwam ik te weinig op, dus ik ben nu de username + ww vergetenquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je bent 16. Ga eens internetbankieren.
Jup, maar in de realiteit is het werk wat je tegen komt voor het af hebben van een studie toch niet zo 'leuk' of je moet al geluk hebben dat je zonder vooropleiding ergens binnen kan rollen bij iets wat je interesse heeft.quote:
Ga opnieuw opvragen danquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had ooit een ING account, maar daar kwam ik te weinig op, dus ik ben nu de username + ww vergeten
Wat is dat ook lastig dan. Bij de ABN Amro heb je helemaal geen ww en username.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik had ooit een ING account, maar daar kwam ik te weinig op, dus ik ben nu de username + ww vergeten
Daarom wil ik dus ook nog niet werkenquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jup, maar in de realiteit is het werk wat je tegen komt voor het af hebben van een studie toch niet zo 'leuk' of je moet al geluk hebben dat je zonder vooropleiding ergens binnen kan rollen bij iets wat je interesse heeft.
Heb die van mij(andere was dood wegens harde aanvaring met de vloer) gekocht voor een 330 Euroquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
En ik moet nog even doorsparen, want ik heb nu rond de 500 verzamelt en als ik een laptop oid koop wordt ik door mijn ouders voor 200 gesponserd, dus misschien dat ik dan wel een goed werkende sim lock vrije iphone kan kopen
Wat is er mis met jailbreak?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Heb die van mij(andere was dood wegens harde aanvaring met de vloer) gekocht voor een 330 EuroNieuwe in doos met alle benodigdheden verzegeld en al. Enige nadeel is dat t geen "Nederlandse" is. Hij is wel gewoon in het Nederlands qua taal maar niet op te vragen in de EMEI lijst van T-Mobile en dus niet via hen te unlocken.(Alleen via Jailbreak)
Gaat trouwens om een 3GS Met 16GB
Niets, maar ik meld 't maar evenquote:
Het ging me meer om het prijsverschil. Reparatie via T-Mobile had me 470 euro gekost.. Dan had ik alsnog maar een 3G 8GB gehad. Heb nu dus stuk goedkoper een 3GS 16GB. Afzetters daarquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:05 schreef naatje_1 het volgende:
Waar heb je hem gekocht, marktplaats, ebay, fok?
Gehad, beviel niet. Plus toch enigszins triest dat alle "nieuwe" toestellen een beetje een ripoff zijn van de ipwn wat betreft toestel design en OS Layout..quote:
Een koptelefoon?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:10 schreef DeLuna het volgende:
Ik weet wat naatje op zijn hoofd heeft/had.
Omdat appel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:13 schreef naatje_1 het volgende:
En vanwaar deze oninteressante info?
ow en ehm, telefoonturk?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Het ging me meer om het prijsverschil. Reparatie via T-Mobile had me 470 euro gekost.. Dan had ik alsnog maar een 3G 8GB gehad. Heb nu dus stuk goedkoper een 3GS 16GB. Afzetters daar
En heb die van mij uitgehaald bij een "Telefoonturk" (In mijn geval een Afgaan) Maar ik weet dat die te vertrouwen is, dus vandaar zonder verdere vragen gekocht
Is gloednieuw
Geen 2ehands oid, dat zijn nog eens prijzen
Ik heb een Android.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:10 schreef naatje_1 het volgende:
Zelfs de iPhone haters zijn overgegaan op de iPhone
Wat is er zo bijzonder aan een iPhone?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een iPhone gehad
Waar krijg je je zak-/kleedgeld dan opquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zoals ik net al zeg, Android is qua layout een ripoff van iOS en zelfs de toestellen lijken eropquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:17 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan een iPhone?
Jah, maar dan uit Afganisstanquote:
Op mijn ING bankrekening, waarom per see internetbankieren? Je hebt ook van die papiertjes weet jequote:Op maandag 16 augustus 2010 12:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar krijg je je zak-/kleedgeld dan op
jij bent leukquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zoals ik net al zeg, Android is qua layout een ripoff van iOS en zelfs de toestellen lijken erop![]()
Dat is echt onhandigquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op mijn ING bankrekening, waarom per see internetbankieren? Je hebt ook van die papiertjes weet je
Ik doe nooit wat met mijn geldquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is echt onhandigNu kan ik zo geld overmaken naar mijn moeder als ik iets moet terugbetalen. Da's handig.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kijk naar die nieuwe samsung die net uit isquote:
Jij woont op jezelf, dus logisch dat je dan internetbankiertquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kon ik maar nooit wat doen met mijn geld.
Wat doe je dan in je vrije tijd/weekend?quote:
Ik woon thuis en zweer toch ook echt bij interwebzbankierenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij woont op jezelf, dus logisch dat je dan internetbankiert
Dit lijkt op de iOS layout?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zoals ik net al zeg, Android is qua layout een ripoff van iOS en zelfs de toestellen lijken erop![]()
[..]
Jah, maar dan uit Afganisstan
Ditquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat doe je dan in je vrije tijd/weekend?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:19 schreef naatje_1 het volgende:
Lees eerst dit: http://www.metmichiel.nl/page/weblog/Geektalk/Algemeen/150774/
En dan dit: http://www.metmichiel.nl/page/weblog/Geektalk/Algemeen/150838/
Omgz, ze dachten laten we een Win Mobile copy uitvoeren?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:24 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dit lijkt op de iOS layout?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flikkert opquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omgz, ze dachten laten we een Win Mobile copy uitvoeren?
Trouwens, hier, HET voorbeeldquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:24 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dit lijkt op de iOS layout?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:25 schreef naatje_1 het volgende:
Stroopwafels, deze was voor jou bedoeld:
[..]
quote:Maar vooralsnog is de iPhone de winnaar voor me. Ik wist al dat het de mooiste telefoon en interface is, maar had niet verwacht dat ie ook nog eens zo ontzettend fijn zou werken...
En dan maar mekkeren dat iPwn users last hebben van Stockholmsyndroom..quote:
Dat is een vergelijking tussen de 3GS en 4G.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En nu deze: http://www.metmichiel.nl/page/weblog/Geektalk/Algemeen/150979/
Edit: verkeerde link
Word steeds minder, die argumentenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:28 schreef Stroopwafels het volgende:
Android heeft tenminste een vrije market.
Apple met hun stomme policy.
dit is gewoon de touch screen interface standaard sinds 2002quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Trouwens, hier, HET voorbeeld
Neuuuuh t is geen ripoff
[ afbeelding ]
Dan zijn we het toch eens, allemaal na-apertjes van de iPhonequote:Op maandag 16 augustus 2010 12:32 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
dit is gewoon de touch screen interface standaard sinds 2002iedere telefoon heeft zo'n interface
"Hype".quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:32 schreef naatje_1 het volgende:
Veenstra was dus eerst, net als jij, compleet tegen de iPhone en inmiddels heeft hij iPhone4 in zijn bezit
Jup, dat heeft inderdaad zowat iedere telefoon....quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:32 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
dit is gewoon de touch screen interface standaard sinds 2002iedere telefoon heeft zo'n interface
Nee de iphone is lekker orgineelquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan zijn we het toch eens, allemaal na-apertjes van de iPhone
De iPhone bestaat pas sinds 2007.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan zijn we het toch eens, allemaal na-apertjes van de iPhone
Is net zoiets doms als muziek niet luisteren omdat het "commercieel" isquote:
Kijk, je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is net zoiets doms als muziek niet luisteren omdat het "commercieel" is
Als het goed is moet je gewoon niet zeiken
Compaq waren ook net Chinezen met hun copy van dit:quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:34 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
Nee de iphone is lekker orgineelzo ken ik er nog wel een paar,
Iphone's zijn kopieen van de ipaqs uit 1996
[ afbeelding ]
Als een concept goed werkt, waarom het compleet wijzigen ipv te verbeteren?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:36 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Kijk, je slaat de spijker op zijn kop.
Iets met uitmelken te maken...
Wat een resultaat.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:35 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.metmichiel.nl/page/weblog/Geektalk/Algemeen/151709
Hier is trouwens het eindresultaat
iPaq = 2000quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Compaq waren ook net Chinezen met hun copy van dit:
[ afbeelding ]
Nee, gewoon, neequote:Op maandag 16 augustus 2010 12:36 schreef Renesite het volgende:
Duh. Michiel is lekker origineel joh. Echt, al zijn collega's hebben een iPhone dus hij ook
Is dat een Iphone op die foto?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:37 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
iPaq = 2000
iPhone = 2007
wie is hier nu chinees
Dat was toen de iphone4 nog niet uit wasquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:37 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Wat een resultaat.
Alles wat daar staat kan een Android ook.
Wat kan de iPhone 4G beter dan dat?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat was toen de iphone4 nog niet uit was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |