Hij kan er niet mee omgaanquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:52 schreef teamlead het volgende:
ik heb hier verder niks mee te maken.Nee.. right
whehehe.. ik ben niet de enige die het hoorde gelukkigquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
whehehe.. ik ben niet de enige die het hoorde gelukkig
ja ho even.. da's niet de bedoeling he...quote:
Heel spannend ja.quote:
ik denk ik het andere topic...quote:
O really? Voorbeelden?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:54 schreef Orchestra. het volgende:
Het ergerlijke aan dit programma is het feit dat ik vaak genoeg de componisten herken van die muziek die wordt gebruikt.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:55 schreef Albertoooo het volgende:
Alberto ziet het niet zitten. Pacepalm't zichzelf
Het kunnen er niet genoeg zijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:55 schreef Salatrel het volgende:
gezelli die camping.
lekker hutje mutje tussen de andere nederlanders
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:55 schreef teamlead het volgende:ja verdomme.. kan er even geregeld worden dat 1 persoon de topics opent? PiRANiA of Hyundai, kan me niet schelen, maar hier word ik schizofreen van
Vorig seizoen met dat Marokkaanse gezin gebruikten ze een nummer van Matti Paalanen bijvoorbeeld, zou even de titel moeten opzoeken.quote:
Gratis muziek ofzoquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:56 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Vorig seizoen met dat Marokkaanse gezin gebruikten ze een nummer van Matti Paalanen bijvoorbeeld, zou even de titel moeten opzoeken.
Maar merendeel zijn het 12 in een dozijn componisten uit de USA. Standaard akkoorden enzo.
Achja dat heb je straks ook als Albertoooo weer gaat pimpen op Salou,Blanes,Llorett etcquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:55 schreef Salatrel het volgende:
gezelli die camping.
lekker hutje mutje tussen de andere nederlanders
PARDON?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:57 schreef teamlead het volgende:
Alberto heeft iets opgelost... dat dit kan!?!
Blanesquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:57 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Achja dat heb je straks ook als Albertoooo weer gaat pimpen op Salou,Blanes,Llorett etc
10x liever een appartement op salou blanes llorett dan een fucking campingquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:57 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Achja dat heb je straks ook als Albertoooo weer gaat pimpen op Salou,Blanes,Llorett etc
Zo ongeveer, er zijn veel sites en studio's die muziek aanbieden voor filmpjes, programma's en dergelijke. Op zich leuke muziek, maar het past totaal niet in de context van dit programma.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:58 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Zo ongeveer, er zijn veel sites en studio's die muziek aanbieden voor filmpjes, programma's en dergelijke. Op zich leuke muziek, maar het past totaal niet in de context van dit programma.
Iedereen moet NL pratenquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:58 schreef teamlead het volgende:
top 5
5. taal/cultuur
ja duh, wat verwacht vakantiegaand Nederland dan?
Eng he, verandering.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Belachelijk, ik open al eeuwen de topics op zondag.
Witte jassen +1quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:59 schreef Albertoooo het volgende:
Die witte jas staat Robbie toch beter
Wat een held héquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Rob werkt met de nieuwste technologie
Dan mag ie wel eens langskomen.quote:
met een luie hand ja!quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan mag ie wel eens langskomen.
Duidelijkquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:02 schreef Salatrel het volgende:
ik wil die 4 sletjes wel eens dichtkitten trouwens
Die kan alles ernstig laten klinkenquote:
2100 euro / 4quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:05 schreef TheKC het volgende:
Zeker weer van die dames die 200 euro betalen en verwachten dat ze **** krijgen
Inderdaadquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:05 schreef n0ir het volgende:
Zo zag mijn appartement in Rimini er ook gewoon uit hoor, lekker boeiend.
Ja, ik open altijd, dat heb ik meerdere keren gezegd, want anders levert het problemen op. Je had niet eens de lapo.quote:
Dat scheeltquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik heb voorgesteld hiernaartoe te gaan als het andere topic dicht is
Vooral de muziekquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:08 schreef Battlefan het volgende:
Trillende camerabeelden met dramatische muziek
Inderdaadquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:08 schreef TheKC het volgende:
Een astmapatient die naar een benauwd land gaat, en voor een lage prijs verwacht een goed appartement te hebben
Ik wacht ook afquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:08 schreef Salatrel het volgende:
waar zijn de cappers met bikinishots?
Die zijn nog aan het fappenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:08 schreef Salatrel het volgende:
waar zijn de cappers met bikinishots?
op de zonquote:
Iedereen zou zich gewoon aan de ongeschreven regels moeten houden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:09 schreef teamlead het volgende:
iemand zou voor deze reeks gewoon modrechten moeten hebben
quote:
je kunt van Wiekse dan ook niet echt beweren dat het bier isquote:
Als ze allebei maar vol zitten vóór deel 12.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Beide topics #11 gaan even snel vol.
Doe ik ook niet. Ik vind het alleen nergens op slaan dat 1 persoon het alleenrecht heeft om zo'n topic te openen. Net of het boeit dat iemand anders het opent ( zolang de TT maar klopt ).quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:09 schreef Stephan1237 het volgende:
Niet een ander topic openen Hyundai , die andere is nog open
Maar nu heb je nog steeds niet gezegd waarom jij zo nodig deze topics moet openenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:07 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Hoe moet ik ruiken dat bij die ] ook een spatie weg moet![]()
Lekker redelijk ben jij zeg
tja.. dat ookquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Iedereen zou zich gewoon aan de ongeschreven regels moeten houden.
Ik doe het al eeuwen. Als je het gewoon overlegt mag jij het doen, maar dit werkt nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:10 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Ik vind het alleen nergens op slaan dat 1 persoon het alleenrecht heeft om zo'n topic te openen. Net of het boeit dat iemand anders het opent ( zolang de TT maar klopt ).
Haha ja,quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:10 schreef Maraca het volgende:
Alberto moet meer achter vieze mannetjes aanrennen.. dat buikje moet er echt af
Ik open gewoon het topic zodra die andere vol is. Dan kunnen we sneller verder.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:10 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar nu heb je nog steeds niet gezegd waarom jij zo nodig deze topics moet openen. Is dat goed voor je e-penis ofzo?
Jep. Dat hoef ik niet per sé te zijn hoor, maar als iedereen opeens gaat opstaan om het te doen werkt dat ook niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:11 schreef Karina het volgende:
Als een topic zo snel gaat is het wel handig als er 1 persoon is die opent vind ik dan.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:11 schreef Karina het volgende:
Als een topic zo snel gaat is het wel handig als er 1 persoon is die opent vind ik dan.
Zal het hem maar niet sms'en.. straks gaat hij tegen mij tekeerquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:10 schreef Battlefan het volgende:
Vanaf nu dus alleen nog maar PiRANiA topics
op zicht boeit het ook niet WIE het doet, zolang het maar 1 persoon is... en toen deze reeks nog een reeksje was, is PiRANiA daar al mee begonnen. Voor het overzicht wel zo handig om het daar bij te latenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:10 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Ik vind het alleen nergens op slaan dat 1 persoon het alleenrecht heeft om zo'n topic te openen. Net of het boeit dat iemand anders het opent ( zolang de TT maar klopt ).
PIRANIA is Wiki-modquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:11 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik open gewoon het topic zodra die andere vol is. Dan kunnen we sneller verder.
Mij is nu nog steeds niet verteld waarom andere personen het topic niet mogen openen. En verwarring is geen argument als het maar duidelijk van te voren wordt aangegeven.
ben je nou echt zo dom of doe je alsof? pirania opent ze standaard omdat het zo hard gaat met posten en er dus gene 2 topics gtegelijk open zijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:10 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ben je achterlijk of lijkt het maar zo?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:11 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Mij is nu nog steeds niet verteld waarom andere personen het topic niet mogen openen. En verwarring is geen argument als het maar duidelijk van te voren wordt aangegeven.
Nou, dus?quote:
Als iedereen zo snel mogelijk een topic opent krijg je 5 topicsquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:11 schreef Hyundai het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij doet het al sinds het begin, hij is de Baasquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
En wat heeft dat voor waarde dan? Iedereen kan de OP editten hoor
Ik ga hier niet eens meer op in. Tering heequote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nou, dus?
Als jij het zo graag wilt doen om je e-penis te laten groeien dan mag dat van mij hoor, maar kom dan wel met een goed argument.
Die argumenten zijn er, maar je kan niet lezen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nou, dus?
Als jij het zo graag wilt doen om je e-penis te laten groeien dan mag dat van mij hoor, maar kom dan wel met een goed argument.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij doet het al sinds het begin, hij is de Baas
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij doet het al sinds het begin, hij is de Baas
Het gaat je dus echt om je e-penisquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nou, dus?
Volgens mij is iedereen het er over eens dat het niet perse PiRANiA hoeft te zijn... zolang maar duidelijk is wie de topics opent... dus doe even kop of munt en klaar.. .quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nou, dus?
Die taalproblemen héquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:08 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
IddZelfs in een 4-sterren hotel kan het je incidenteel nog wel 's overkomen. Vraag je toch even naar een oplossing..
Dat hoef ik niet per sé te zienquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zaterdagavondshow is dus een soort 'all you need is love'
Net 1 keer ja , voor het eerst.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens meer op in. Tering hee. Ik heb toch gezegd dat iedereen het in overleg kan doen
.
ach, misschien heeft ie er na zijn probleem in Salou te hebben opgelost, er nog 2 weken aan vast geplakt, dat ie daar snachts zn buik heeft afgetrained.quote:
Net of er enige waarde is aan het openen van een topic. Ik opende het topic gewoon sneller, het topic zat ook gewoon sneller vol.quote:
Dit slaat allesquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:14 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Net 1 keer ja , voor het eerst.
Eerder kwam je "verwarring".
Het is goed hoor als je niet tegen verandering kan
Ja die heb ik toch geopendquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:14 schreef TheKC het volgende:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=5
Deel 9 en 10 missen ook.
Waarom wil jij het zo graag doen dan?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:14 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Net of er enige waarde is aan het openen van een topic. Ik opende het topic gewoon sneller, het topic zat ook gewoon sneller vol.
nee..quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zouden jullie haar geven?
Ik zou m'n hond er nog vanaf slaan, en ik heb niet eens een hondquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja, minder calorieën.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een kutargumentquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:14 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Net of er enige waarde is aan het openen van een topic. Ik opende het topic gewoon sneller, het topic zat ook gewoon sneller vol.
Het boeit mij echt serieus niks wie het opent, alleen ik doe het gewoon sneller ( of nouja, nu dan de afgelopen 2 topicsquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waarom wil jij het zo graag doen dan?
Was mij niet eens opgevallenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
Alberto heeft hetzelfde truitje aan als in Frankrijk, zal ook wel stinken dus.
Inderdaadquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
500 euro per persoon, dat is toch niets! Dat is echt geen 5 sterrenhotel.
Halloquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:16 schreef capricia het volgende:
Pas op, ik zie een schimmel achter je!
Het is een vrouwendingetjequote:
Dank je schat.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:18 schreef Hyundai het volgende:
Om 'verwarring te voorkomen' () vermoed ik dat PiRANiA het volgende topic opent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |