quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij doet het al sinds het begin, hij is de Baasquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
En wat heeft dat voor waarde dan? Iedereen kan de OP editten hoor
Ik ga hier niet eens meer op in. Tering heequote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nou, dus?
Als jij het zo graag wilt doen om je e-penis te laten groeien dan mag dat van mij hoor, maar kom dan wel met een goed argument.
Die argumenten zijn er, maar je kan niet lezen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nou, dus?
Als jij het zo graag wilt doen om je e-penis te laten groeien dan mag dat van mij hoor, maar kom dan wel met een goed argument.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij doet het al sinds het begin, hij is de Baas
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij doet het al sinds het begin, hij is de Baas
Het gaat je dus echt om je e-penisquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nou, dus?
Volgens mij is iedereen het er over eens dat het niet perse PiRANiA hoeft te zijn... zolang maar duidelijk is wie de topics opent... dus doe even kop of munt en klaar.. .quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nou, dus?
Die taalproblemen héquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:08 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
IddZelfs in een 4-sterren hotel kan het je incidenteel nog wel 's overkomen. Vraag je toch even naar een oplossing..
Dat hoef ik niet per sé te zienquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zaterdagavondshow is dus een soort 'all you need is love'
Net 1 keer ja , voor het eerst.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens meer op in. Tering hee. Ik heb toch gezegd dat iedereen het in overleg kan doen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |