Maar nu heb je nog steeds niet gezegd waarom jij zo nodig deze topics moet openenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:07 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Hoe moet ik ruiken dat bij die ] ook een spatie weg moet![]()
Lekker redelijk ben jij zeg
tja.. dat ookquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Iedereen zou zich gewoon aan de ongeschreven regels moeten houden.
Ik doe het al eeuwen. Als je het gewoon overlegt mag jij het doen, maar dit werkt nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:10 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Ik vind het alleen nergens op slaan dat 1 persoon het alleenrecht heeft om zo'n topic te openen. Net of het boeit dat iemand anders het opent ( zolang de TT maar klopt ).
Haha ja,quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:10 schreef Maraca het volgende:
Alberto moet meer achter vieze mannetjes aanrennen.. dat buikje moet er echt af
Ik open gewoon het topic zodra die andere vol is. Dan kunnen we sneller verder.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:10 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar nu heb je nog steeds niet gezegd waarom jij zo nodig deze topics moet openen. Is dat goed voor je e-penis ofzo?
Jep. Dat hoef ik niet per sé te zijn hoor, maar als iedereen opeens gaat opstaan om het te doen werkt dat ook niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:11 schreef Karina het volgende:
Als een topic zo snel gaat is het wel handig als er 1 persoon is die opent vind ik dan.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:11 schreef Karina het volgende:
Als een topic zo snel gaat is het wel handig als er 1 persoon is die opent vind ik dan.
Zal het hem maar niet sms'en.. straks gaat hij tegen mij tekeerquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:10 schreef Battlefan het volgende:
Vanaf nu dus alleen nog maar PiRANiA topics
op zicht boeit het ook niet WIE het doet, zolang het maar 1 persoon is... en toen deze reeks nog een reeksje was, is PiRANiA daar al mee begonnen. Voor het overzicht wel zo handig om het daar bij te latenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:10 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Ik vind het alleen nergens op slaan dat 1 persoon het alleenrecht heeft om zo'n topic te openen. Net of het boeit dat iemand anders het opent ( zolang de TT maar klopt ).
PIRANIA is Wiki-modquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:11 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik open gewoon het topic zodra die andere vol is. Dan kunnen we sneller verder.
Mij is nu nog steeds niet verteld waarom andere personen het topic niet mogen openen. En verwarring is geen argument als het maar duidelijk van te voren wordt aangegeven.
ben je nou echt zo dom of doe je alsof? pirania opent ze standaard omdat het zo hard gaat met posten en er dus gene 2 topics gtegelijk open zijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:10 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ben je achterlijk of lijkt het maar zo?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:11 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Mij is nu nog steeds niet verteld waarom andere personen het topic niet mogen openen. En verwarring is geen argument als het maar duidelijk van te voren wordt aangegeven.
Nou, dus?quote:
Als iedereen zo snel mogelijk een topic opent krijg je 5 topicsquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:11 schreef Hyundai het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij doet het al sinds het begin, hij is de Baasquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
En wat heeft dat voor waarde dan? Iedereen kan de OP editten hoor
Ik ga hier niet eens meer op in. Tering heequote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nou, dus?
Als jij het zo graag wilt doen om je e-penis te laten groeien dan mag dat van mij hoor, maar kom dan wel met een goed argument.
Die argumenten zijn er, maar je kan niet lezen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nou, dus?
Als jij het zo graag wilt doen om je e-penis te laten groeien dan mag dat van mij hoor, maar kom dan wel met een goed argument.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij doet het al sinds het begin, hij is de Baas
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij doet het al sinds het begin, hij is de Baas
Het gaat je dus echt om je e-penisquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Nou, dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |