ach, misschien heeft ie er na zijn probleem in Salou te hebben opgelost, er nog 2 weken aan vast geplakt, dat ie daar snachts zn buik heeft afgetrained.quote:
Net of er enige waarde is aan het openen van een topic. Ik opende het topic gewoon sneller, het topic zat ook gewoon sneller vol.quote:
Dit slaat allesquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:14 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Net 1 keer ja , voor het eerst.
Eerder kwam je "verwarring".
Het is goed hoor als je niet tegen verandering kan
Ja die heb ik toch geopendquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:14 schreef TheKC het volgende:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=5
Deel 9 en 10 missen ook.
Waarom wil jij het zo graag doen dan?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:14 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Net of er enige waarde is aan het openen van een topic. Ik opende het topic gewoon sneller, het topic zat ook gewoon sneller vol.
nee..quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zouden jullie haar geven?
Ik zou m'n hond er nog vanaf slaan, en ik heb niet eens een hondquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja, minder calorieën.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een kutargumentquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:14 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Net of er enige waarde is aan het openen van een topic. Ik opende het topic gewoon sneller, het topic zat ook gewoon sneller vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |