Hij kan er niet mee omgaanquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:52 schreef teamlead het volgende:
ik heb hier verder niks mee te maken.Nee.. right
whehehe.. ik ben niet de enige die het hoorde gelukkigquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
whehehe.. ik ben niet de enige die het hoorde gelukkig
ja ho even.. da's niet de bedoeling he...quote:
Heel spannend ja.quote:
ik denk ik het andere topic...quote:
O really? Voorbeelden?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:54 schreef Orchestra. het volgende:
Het ergerlijke aan dit programma is het feit dat ik vaak genoeg de componisten herken van die muziek die wordt gebruikt.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:55 schreef Albertoooo het volgende:
Alberto ziet het niet zitten. Pacepalm't zichzelf
Het kunnen er niet genoeg zijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:55 schreef Salatrel het volgende:
gezelli die camping.
lekker hutje mutje tussen de andere nederlanders
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:55 schreef teamlead het volgende:ja verdomme.. kan er even geregeld worden dat 1 persoon de topics opent? PiRANiA of Hyundai, kan me niet schelen, maar hier word ik schizofreen van
Vorig seizoen met dat Marokkaanse gezin gebruikten ze een nummer van Matti Paalanen bijvoorbeeld, zou even de titel moeten opzoeken.quote:
Gratis muziek ofzoquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:56 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Vorig seizoen met dat Marokkaanse gezin gebruikten ze een nummer van Matti Paalanen bijvoorbeeld, zou even de titel moeten opzoeken.
Maar merendeel zijn het 12 in een dozijn componisten uit de USA. Standaard akkoorden enzo.
Achja dat heb je straks ook als Albertoooo weer gaat pimpen op Salou,Blanes,Llorett etcquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:55 schreef Salatrel het volgende:
gezelli die camping.
lekker hutje mutje tussen de andere nederlanders
PARDON?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:57 schreef teamlead het volgende:
Alberto heeft iets opgelost... dat dit kan!?!
Blanesquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:57 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Achja dat heb je straks ook als Albertoooo weer gaat pimpen op Salou,Blanes,Llorett etc
10x liever een appartement op salou blanes llorett dan een fucking campingquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:57 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Achja dat heb je straks ook als Albertoooo weer gaat pimpen op Salou,Blanes,Llorett etc
Zo ongeveer, er zijn veel sites en studio's die muziek aanbieden voor filmpjes, programma's en dergelijke. Op zich leuke muziek, maar het past totaal niet in de context van dit programma.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:58 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Zo ongeveer, er zijn veel sites en studio's die muziek aanbieden voor filmpjes, programma's en dergelijke. Op zich leuke muziek, maar het past totaal niet in de context van dit programma.
Iedereen moet NL pratenquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:58 schreef teamlead het volgende:
top 5
5. taal/cultuur
ja duh, wat verwacht vakantiegaand Nederland dan?
Eng he, verandering.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Belachelijk, ik open al eeuwen de topics op zondag.
Witte jassen +1quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:59 schreef Albertoooo het volgende:
Die witte jas staat Robbie toch beter
Wat een held héquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Rob werkt met de nieuwste technologie
Dan mag ie wel eens langskomen.quote:
met een luie hand ja!quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan mag ie wel eens langskomen.
Duidelijkquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:02 schreef Salatrel het volgende:
ik wil die 4 sletjes wel eens dichtkitten trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |