Ja, ik open altijd, dat heb ik meerdere keren gezegd, want anders levert het problemen op. Je had niet eens de lapo.quote:
Dat scheeltquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik heb voorgesteld hiernaartoe te gaan als het andere topic dicht is
Vooral de muziekquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:08 schreef Battlefan het volgende:
Trillende camerabeelden met dramatische muziek
Inderdaadquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:08 schreef TheKC het volgende:
Een astmapatient die naar een benauwd land gaat, en voor een lage prijs verwacht een goed appartement te hebben
Ik wacht ook afquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:08 schreef Salatrel het volgende:
waar zijn de cappers met bikinishots?
Die zijn nog aan het fappenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:08 schreef Salatrel het volgende:
waar zijn de cappers met bikinishots?
op de zonquote:
Iedereen zou zich gewoon aan de ongeschreven regels moeten houden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:09 schreef teamlead het volgende:
iemand zou voor deze reeks gewoon modrechten moeten hebben
quote:
je kunt van Wiekse dan ook niet echt beweren dat het bier isquote:
Als ze allebei maar vol zitten vóór deel 12.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Beide topics #11 gaan even snel vol.
Doe ik ook niet. Ik vind het alleen nergens op slaan dat 1 persoon het alleenrecht heeft om zo'n topic te openen. Net of het boeit dat iemand anders het opent ( zolang de TT maar klopt ).quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:09 schreef Stephan1237 het volgende:
Niet een ander topic openen Hyundai , die andere is nog open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |