een jaar of 4 geleden ben ik voor het laatst in de zweef geweest, 2 ritjes in dat ding en ik kon naar huis en m'n bed inquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik denk dat hij de hele dag in de draaimolen zit
Nou de mannen zijn PES2010 aan het spelen op de WII... ik hang dus maar een beetje op Fok!/internet rond.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:22 schreef Soempie het volgende:
Geniet van z'n laatste dag van de vakantie dan, Diaan.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
een jaar of 4 geleden ben ik voor het laatst in de zweef geweest, 2 ritjes in dat ding en ik kon naar huis en m'n bed in
Balen dat het niet lukte om er om 10:00 uur te zijn, maar zo te lezen, was het toch een geslaagde dag.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo. Ik ben er ook weer bij.
Gisteren om half acht vertrokken vanuit Leeuwarden, op weg naar de Efteling. Onderweg zouden we nog iemand ophalen in Zwolle, met als doelstelling om zo rond 10 uur in de ochtend in het park te zijn (wat volgens de routeplanner van Google Maps had moeten kunnen). Vanwege wegwerkzaamheden en een extra rook/plaspauze werd duidelijk dat dat niet meer zou lukken, wat bevestigd werd door een file![]()
Uiteindelijk waren we om 11:55 pas in het park. De Efteling is en blijft zeer tof en de nieuwe(re) attracties die ik nog niet kende (De Vliegende Hollander en Joris en de draak) zijn zeker de moeite waard, al is de Vliegende Hollander wel wat kort. Het was best wel druk, dus we hebben uiteindeiljk de Piranha en Fata Morgana niet gedaan. 's Avonds laat terug, wat uiteindelijk betekende dat ik rond 2:15 na iedereen afgeleverd te hebben thuis kwam en lekker kon gaan slapen. Daar was ik ook wel aan toe eigenlijk
En wat vond die ene die nog nooit in een pretpark was geweest?quote:
Ruilen? Jij ontwikkelingspsychologie leren en ik werken.quote:
De Surfin' heet dat ding tochquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
In Groningen ben ik met m'n huisgenootje naar de kermis geweest en alle over-de-kop dingen gedaan. Allemaal prima. Op het eind nog even in dit ding (waar alleen kleine kinderen in gingen): [ afbeelding ]
En we hebben daarna een half uur op de stoep gezeten omdat we draaierig en enorm misselijk waren.
Ik ben al jaren niet naar de kermis geweest, omdat er nooit iemand mee wil. Op zich zou ik alle over-de-kop dingen nog wel leuk vinden, de botsauto's en de break dance.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De Surfin' heet dat ding tochHier staat ook altijd zo'n ding.
Maar ik waag me tegenwoordig alleen nog aan de schiettent en de kamelenrace
Het is de Harten Koningin uit Alice In Wonderland...quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Doet me denken aan de boze stiefmoeder in Sneeuwwitje.
We hebben er een beetje rekening mee gehouden en zijn dus niet direct in alle snelle achtbanen en zo geweest, maar langzaam een beetje opgebouwd. Uiteindelijk vond ze de snelle dingen juist het leukstequote:Op zondag 15 augustus 2010 12:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
En wat vond die ene die nog nooit in een pretpark was geweest?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de Harten Koningin uit Alice In Wonderland...
[ afbeelding ]
Kamelenrace is een balspel, je hebt een tafel met gaten en daar moet je de bal heenrollen, hoe dichter in het midden hoe meer punten je krijgt. Je zit met een man of 12 naast elkaar en er staan ook 12 kamelen achter in die kraam, die dus bij elk punt dat je scoort naar de andere kant van de kraam lopen, tot er 1 aan de overkant is en de winnaar isquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet naar de kermis geweest, omdat er nooit iemand mee wil. Op zich zou ik alle over-de-kop dingen nog wel leuk vinden, de botsauto's en de break dance.![]()
Kamelenrace heb ik nog nooit van gehoord? En de schiettent doe je zeker aan het eind van de avond na tig biertjes?
Die dingen zijn echt niet aan mij besteed, ik word er misselijk van en dat gevoel gaat dan ook gewoon niet meer weg, met als gevolg dat ik naar huis kanquote:
Niet afstarten als je vandaaag nog iets anders in je hoofd wil hebben...quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
We hebben er een beetje rekening mee gehouden en zijn dus niet direct in alle snelle achtbanen en zo geweest, maar langzaam een beetje opgebouwd. Uiteindelijk vond ze de snelle dingen juist het leukste. Wat ze echt vreselijk vond was Carnaval Festival, de grote kitscherige bende dat het is. Maar aan het eind van de dag kocht ze wel weer Pardoespantoffels met belletjes er aan
. Al mel al kreeg ik de indruk dat ze het hartstikke leuk vond en graag nog een keer naar een pretpark wil
Ik had niet zo veel last van het in het hoofd blijven hangen gelukkigquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet afstarten als je vandaaag nog iets anders in je hoofd wil hebben...
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ruilen? Jij ontwikkelingspsychologie leren en ik werken.![]()
Weet je trouwens of ze aankomend jaar weer die klassen doet?
Het meest in je kop blijvende deuntje is deze:quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had niet zo veel last van het in het hoofd blijven hangen gelukkig. Maar het blijft leuk om te neurieën in de buurt van mensen die er wel eens in zijn geweest
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de Harten Koningin uit Alice In Wonderland...
[ afbeelding ]
Dat gaat je dus je kop kosten...quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik ben gek op Disneyfilms, maar deze film
vind ik echt verschrikkelijk.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het meest in je kop blijvende deuntje is deze:
Ik verzamel alle versies van over de hele wereld.
Heb er nu 16 op originele CD's, incl. kerst-versies, Japanse versies, jubileum-edities, gitaar-versies e.d.
Ik ga die filmpjes lekker niet kijken....quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gaat je dus je kop kosten...
Doe dat dan in Florida, leuke combi.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Disneyland
![]()
ik ben echter alleen nog maar in Parijs geweest. Ik heb komende januari mn 12,5 jarig ambtsjubileum en krijg dan een gratificatie. Ik denk erover om die te gebruiken voor een weekendje Disneyland met de kinderen.
Stage is voorbij, morgen ga ik met m'n moeder en zus naar Groningen, en daarna nog 2 essays in elkaar stampen en afwachten hoe ik mijn scriptie geschreven hebquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen weer aan de stage/het werk?
Dat ga ik niet redden van mn gratificatie hoor... bij Parijs moet al geld bij. Misschien ooit als de kinderen wat groter zijn, dan naar Florida. Die wil ik zeker nog zien.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe dat dan in Florida, leuke combi.
Anaheim is wat klein...
Wil volgend jaar misschien naar Japan, o.a. naar Disney in Tokyo.
En dan nog Hong Kong, dan heb ik ze allemaal gehad...
Jepquote:
Ik heb altijd last van Carnaval Festival dat in m'n hoofd blijft zitten. Geen Disney, maar soitquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het meest in je kop blijvende deuntje is deze:
Ik verzamel alle versies van over de hele wereld.
Heb er nu 16 op originele CD's, incl. kerst-versies, Japanse versies, jubileum-edities, gitaar-versies e.d.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Na een korte zoektocht door het huis heb ik nog 13 muntjes gevonden waar ik vanavond bier voor kan halen
Hoe herkenbaar, meestal vind ik ze na afloop van een evenement...quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Na een korte zoektocht door het huis heb ik nog 13 muntjes gevonden waar ik vanavond bier voor kan halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:23 schreef Whiteguy het volgende:
Nem: jij had het toch laatst over couchsurfing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
ik heb ook nog zo'n potje met waardeloze muntjes staanquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar, meestal vind ik ze na afloop van een evenement...
min of meer, op 3 plekken in totaal 13 stuks gevondenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb je een spoor van muntjes door het huis gelegd om de weg terug te kunnen vinden?
Ik heb er ook nog 10 van een kroeg die al bijna een jaar failliet is, weg investeringquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar, meestal vind ik ze na afloop van een evenement...
daar past maar een reactie bijquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, eindelijk weer thuis...
Wel de grootste Soempie-actie gehad in een lange tijd:
"Where are you flying to?"
- Amsterdam
"Can I have you passport please?"
- Here you go
"Have you got your reservation number? I can't find your flight"
- It's ....
"Hmm your flight was yesterday sir"
quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
- Amsterdam
- Here you go
- It's ....
Ja, dat uur verschil is ook verneukeratief...quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
- Amsterdam
- Here you go
- It's ....
Schraalquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
- Amsterdam
- Here you go
- It's ....
128 pond...is dat schappelijk? Ja. Is het goedkoop? Nee. Is het zonda? Zekerquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Schraal
Heb je nog wel tegen een enigszins fatsoenlijk tarief naar huis kunnen vliegen ?
Hier wordt het steeds dreigender.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
rustig
Hier komt de regen nu met bakken naar beneden.
Hier nog steeds niks, wel vroeger donker...quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier wordt het steeds dreigender.
Regen, regen, regen!
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dus als iemand dat gaat kijken en post of Nem er goed in te zien was zou dat fijn zijn. Kijk ik het daarna wel terug via Uitzending gemist, heb nu geen zin om naar Caroline Tensen te kijken
Hier is het de hele middag ook donker geweest en om een uur of 5 barstte het los.... het is net weer een uurtje droog.quote:
- Amsterdam
- Here you go
- It's ....
Zelfde hier.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier nog steeds niks, wel vroeger donker...
Waarom in hemelsnaam?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:58 schreef Etcetera het volgende:
Soemp, ik heb het op me genomen om de mount uit Winterspring te halen. Dat is Reputation grinden van neutral naar exalted
Ik heb nu 5 mounts geloof ikquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam?![]()
Koop gewoon een mount.Ik heb een panter gekocht en een draak gewonnen.
Ik heb al maanden niet gespeeld. Heb ook helemaal geen zin in cataclysm. Ben ik eindelijk level 80 krijg ik dit weer. Was ook al zo toen ik net level 70 was.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb nu 5 mounts geloof ikEn ik wil 'm hebben omdat hij er waarschijnlijk uitgaat als cataclysm uitkomt én hij is nogal rare. Maar door dat eerste is het druk geworden in Winterspring, dat is kut
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb al maanden niet gespeeld. Heb ook helemaal geen zin in cataclysm. Ben ik eindelijk level 80 krijg ik dit weer. Was ook al zo toen ik net level 70 was.![]()
Lastig he, dat breien...quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:58 schreef Etcetera het volgende:
Soemp, ik heb het op me genomen om de mount uit Winterspring te halen. Dat is Reputation grinden van neutral naar exalted
't Is altijd hetzelfde:quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind questen juist wel leuk, maar hangt wel een beetje van de quests af. Heb nu net de White Hills Like Elekks ofzo gedaan, is wel geinig
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is altijd hetzelfde:
- vermoord zoveel beesten
- vermoord beesten om die en die spullen
- neem deze robot, dit beest en doe dit of dat
- begeleid deze meneer
- verzamel bloemen of weet ik wat
- vermoord weer beesten
En dan elke keer met een ander verhaaltje in de opdracht, terwijl het gewoon op hetzelfde neer komt. En dat al 80 levels lang.
Ik 'leen' goud altijd van Sven en laatst van Sirda.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]Daarom doe ik ze ook vooral voor de achievements. Oh en voor het goud natuurlijk
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Omgquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik 'leen' goud altijd van Sven en laatst van Sirda.![]()
![]()
Anders kan ik geen reparaties betalen.
I'm not surprisedquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:24 schreef Soempie het volgende:
Dus, toen Sven begon te zeuren dat ik zelf m'n goud moest leren verdienen ben ik gestopt met spelen.
Jaquote:
En ik maar denken dat ik Nederlands snaptequote:Op zondag 15 augustus 2010 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omg
[..]
I'm not surprisedIk heb net weer wat leer op de AH gegooid, verdien 20G per stack ofzo, afhankelijk van het leer. Easy money
[..]
Ja
In WoW:quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik Nederlands snapte
Vind het zonde van m'n tijd. Het is zoooo saaaaaai om geld te verdienen. Ik wil gewoon horde vermoorden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:26 schreef Etcetera het volgende:
I'm not surprisedIk heb net weer wat leer op de AH gegooid, verdien 20G per stack ofzo, afhankelijk van het leer. Easy money
Dat vind ik niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vind het zonde van m'n tijd. Het is zoooo saaaaaai om geld te verdienen. Ik wil gewoon horde vermoorden.
Ik heb een rijke vriend met veel goud en als hij weigert kijk ik lief naar zijn beste vriend.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet.
Gewoon iets zoeken waarin je goed bent en proberen er een bestaan van te maken.
Iets extra is altijd welkom.
Een gewetensvraag:quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb een rijke vriend met veel goud en als hij weigert kijk ik lief naar zijn beste vriend.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een gewetensvraag:
Doe jij momenteel een Tatjana Simic?Als je een man uitkiest op basis van de hoeveelheid goud die hij heeft in WoW heb je echt geen leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou wel gunstig zijn voor Sirda, want die is echt stinkend rijk.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Met nadruk op stink!quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je een man uitkiest op basis van de hoeveelheid goud die hij heeft in WoW heb je echt geen leven.![]()
Zou wel gunstig zijn voor Sirda, want die is echt stinkend rijk.
Sukkel.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:38 schreef Etcetera het volgende:
We waren vanavond met wat guildies een heroic aan het doen, met 1 tank die niet in onze guild zat. Wil de tank onze healer kickenWij vragen waarom, hij zou iets geninjad hebben. Maar ik had die axe gekrege via een need roll
Best welquote:
Hij gaat niet happen, denk ik.quote:
Voor hoeveel Euro's heb jij vanavond weer je tampeloeres tegen een Lamborghini lopen zwaffelen zodat je met een vette SOA even bij de Rutger stichting langs kon, waar ze dan je het leer van Stampmans konden opkalefateren met een cocktailtje van o.a. anti-tetanus?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik Nederlands snapte
Dat jij het niet snapt, betekend niet dat het niet ergens over gaatquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet het, het slaat nergens op, maar dat doen de andere post hierboven voor mij ook niet...
't Is nu net of je de nieuwe vriendin van jojo én een compliment geeft (een lamborghini) en een slet noemt in een.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor hoeveel Euro's heb jij vanavond weer je tampeloeres tegen een Lamborghini lopen zwaffelen zodat je met een vette SOA even bij de Rutger stichting langs kon, waar ze dan je het leer van Stampmans konden opkalefateren met een cocktailtje van o.a. anti-tetanus?
Ik weet het, het slaat nergens op, maar dat doen de andere post hierboven voor mij ook niet...
Tuurlijk had ze die nodig, wat een vraag...quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:51 schreef Soempie het volgende:
Ets, je had die axe wel echt nodig? Anders had hij jou eruit moeten gooien.
Was een mooie upgradequote:Op zondag 15 augustus 2010 22:51 schreef Soempie het volgende:
Ets, je had die axe wel echt nodig? Anders had hij jou eruit moeten gooien.
Dat dacht ik bij de posts van jou en Etcie nou net zo...quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is nu net of je de nieuwe vriendin van jojo én een compliment geeft (een lamborghini) en een slet noemt in een.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij de posts van jou en Etcie nou net zo...
Nee hoor, hoeft niet persé. Ik klep wel een partijtje mee, ook al heb ik geen idee waar het over gaat.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is nu net of je de nieuwe vriendin van jojo én een compliment geeft (een lamborghini) en een slet noemt in een.
Hoe ging hij ook alweer...quote:
Slaap lekker.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hier ga ik vannacht eens rustig over nadenken
Ik zou mijn hoofd er maar niet over breken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hier ga ik vannacht eens rustig over nadenken
Nee, dat mag niet.quote:
5 manieren waarop computerspellen je verslaafd proberen te makenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is altijd hetzelfde:
- vermoord zoveel beesten
- vermoord beesten om die en die spullen
- neem deze robot, dit beest en doe dit of dat
- begeleid deze meneer
- verzamel bloemen of weet ik wat
- vermoord weer beesten
En dan elke keer met een ander verhaaltje in de opdracht, terwijl het gewoon op hetzelfde neer komt. En dat al 80 levels lang.
Tot aan deze post kon ik het nog redelijk volgen. Geninjaad is denk ik gesnaaid, maar wat is een need roll?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:38 schreef Etcetera het volgende:
We waren vanavond met wat guildies een heroic aan het doen, met 1 tank die niet in onze guild zat. Wil de tank onze healer kickenWij vragen waarom, hij zou iets geninjad hebben. Maar ik had die axe gekrege via een need roll
In de SC is het niet zo nodig. Ik zou het in de normale AKQ nog eens proberenquote:
- Amsterdam
- Here you go
- It's ....
Voor 500 had ik ook niet terug gevlogen. Ik heb het ticket zelf niet geboekt en hoewel ik wel de originele bevestiging heb gekregen, hebben zowel de boeker als ik gewoon een verkeerde datum in ons hoofd gehadquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
. Dan sta je daar ook dom te kijken hè
.
Naja, wel mooi dat je 'relatief goedkoop' nog terug kon. Zonde geld natuurlijk, maar 500 euro was nog meer zonde geld geweest.
Begrijpelijk. Hoewel enkele dagen extra verblijf natuurlijk ook niet gratis zijn... Kwestie van afwegen. Ligt er natuurlijk ook aan hoe noodzakelijk het is om thuis te komen. Een paar vakantiedagen kwijt zijn of inkomsten missen is vaak ook geen optie.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor 500 had ik ook niet terug gevlogen. Ik heb het ticket zelf niet geboekt en hoewel ik wel de originele bevestiging heb gekregen, hebben zowel de boeker als ik gewoon een verkeerde datum in ons hoofd gehad
Als het echt zo duur zou zijn geweest, dan had ik terug gegaan, een paar dagen langer gebleven en online een goedkoop ticket geboekt.
Tussen 128 en 500 pond zit 372 pond verschil. Voor 372 pond kan je je wel een paar dagen vermaken en misschien nog goedkoper uit zijn ook (als je dan een ticket kan krijgen voor minder dan 128). Als je dan toch 500 pond onverwacht gaat uitgeven kan je dat maar beter doen aan wat leuksquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Hoewel enkele dagen extra verblijf natuurlijk ook niet gratis zijn... Kwestie van afwegen. Ligt er natuurlijk ook aan hoe noodzakelijk het is om thuis te komen. Een paar vakantiedagen kwijt zijn of inkomsten missen is vaak ook geen optie.
Ik had het over 500 euro, maar tochquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tussen 128 en 500 pond zit 372 pond verschil. Voor 372 pond kan je je wel een paar dagen vermaken en misschien nog goedkoper uit zijn ook (als je dan een ticket kan krijgen voor minder dan 128). Als je dan toch 500 pond onverwacht gaat uitgeven kan je dat maar beter doen aan wat leuks
Die paar dagen extra verblijf kosten me hooguit wat eten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Hoewel enkele dagen extra verblijf natuurlijk ook niet gratis zijn... Kwestie van afwegen. Ligt er natuurlijk ook aan hoe noodzakelijk het is om thuis te komen. Een paar vakantiedagen kwijt zijn of inkomsten missen is vaak ook geen optie.
Iets wat in mijn geval dus niet speelt want ik was er dus voor werkquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had het over 500 euro, maar toch. Je hebt zeker gelijk, als je twee dagen extra vakantie kan hebben is dat natuurlijk erg mooi
. Alleen als je moet werken en veel gezeik krijgt als je er niet bent, is het misschien de hoge ticketprijs alsnog waard.
Met een kantoorbaantje hadden ze best kunnen eisen dat je er maandag of uiterlijk dinsdag weer zou zijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iets wat in mijn geval dus niet speelt want ik was er dus voor werk
Ge-ninjaad- danquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tot aan deze post kon ik het nog redelijk volgen. Geninjaad is denk ik gesnaaid, maar wat is een need roll?
Hmja okay, maar hoe gaat dat rollen dan? Er komt een item in beeld, je klikt need of greed aan en degene die het hoogste "gooit" krijgt het item?quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ge-ninjaad- danMaar wegsnaaien mag ook
En bij het doen van een dungeon/heroic heb je dat er dingen droppen waar om gerolled wordt, voordat er gerolled wordt kun je kiezen of je Need of Greed (je hebt het nodig of je wilt het gewoon hebben).
Nee, deze post maakt het niet duidelijker
Jepquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hmja okay, maar hoe gaat dat rollen dan? Er komt een item in beeld, je klikt need of greed aan en degene die het hoogste "gooit" krijgt het item?
Ohw, okey. Dan verwar ik twee topics denk ik.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In de SC is het niet zo nodig. Ik zou het in de normale AKQ nog eens proberen
Dat denk ik ook. Geeft niets, het gebeurt vakerquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, okey. Dan verwar ik twee topics denk ik.
Ik weet nog dat ik drie jaar geleden uitleg kreeg van Sven over dingen in WoW en dat ik dan na de uitleg er helemaal niks mee van begreep.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ge-ninjaad- danMaar wegsnaaien mag ook
En bij het doen van een dungeon/heroic heb je dat er dingen droppen waar om gerolled wordt, voordat er gerolled wordt kun je kiezen of je Need of Greed (je hebt het nodig of je wilt het gewoon hebben).
Nee, deze post maakt het niet duidelijker
De terechte straf voor het verblijven op een camping...quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het was net gelukkig droog onderweg. Scheelt weer met de drukte.
Maar de verwchtingen zijn niet echt briljant voor de komende dagen.
Je zult maar met de hele family op de camping zitten in Drenthe....
quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:14 schreef Soempie het volgende:
Etcie is zeker nog niet op? Ben ik de enige nerd die hier over WoW zit te tikken.
Mogguh MM.quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De terechte straf voor het verblijven op een camping...![]()
Goedemorgen...
Niet vroeger dan normaal, dacht ik zo.quote:
goeiesmorges meneer edgarquote:
Goeiesmorges jos ghegheghe!quote:
Oh, vertel?quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Stond laatst te wachten bij de tramhalte....
Oh dat is zo nastyquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik drie jaar geleden uitleg kreeg van Sven over dingen in WoW en dat ik dan na de uitleg er helemaal niks mee van begreep.![]()
Of midden in een gevecht dat Sirda maar bleef tikken: 'Cate! NUKE mijn IB! NUKE mijn IB!' En ik er een beetje verdwaasd naast stond te kijken, omdat ik geen idee had wat hij nou wilde en we vervolgens allemaal dood gingen (2x, want in de herkansing gaf hij niet meer uitleg dan dat).![]()
Ik hobbel gewoon achter de rest aan en nuke de tank-target. Als ik het niet weet ben ik ook niet te vies om te vragen overigens. Ben een casual player, boeiend, ze moeten er maar mee leven, ik maak het wel goed met geintjes en leuke dps.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat is zo nastyEn nuke, ja, prima, maar wat is IB
En hoe en wat
Ik snap wel wat je bedoeld
Gelukkig kennen wij een aantal mensen die al lang WoW spelen en het goed kunnen uitleggen via TeamSpeak
Maar ik ga echt niet graag alleen een Heroic doen, wat als ik de tactics niet ken
staat er ineens een parkiet van 2 meter groot nast mequote:
Niks, parkieten praten niet!quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
staat er ineens een parkiet van 2 meter groot nast me
Weet je wat die zei?
TTTTTJJJJJJIIIIILLLLLPPPPP!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Weet je wat die zei?
WOW ze...quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga er weer vandoorTot vanavond ergens denk ik
Nee, vertel!quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Weet je wat die zei?
Wat MM zegtquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
TTTTTJJJJJJIIIIILLLLLPPPPP!!!!!!!!!
`Nee al ruim een uurtje. Lennon was pas om 9:10 uur wakker, ik dus ook. Peace is vandaag weer aan het werk... die heb ik vanmorgen alleen eventjes gehoord. Twan was bij opa en oma slapen, maar is inmiddels ook alweer thuis.quote:
nope we gaan naar Groningen vandaagquote:
Gekkie, je bent al in die provincie!quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nope we gaan naar Groningen vandaag
Gheghe lache manquote:
Ik zie het. We sluiten nu af naast de Hr.Ms.Middelburg.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:41 schreef MadMaster het volgende:
Oproep aan C034: Mayday, Mayday!!
We zijn verplaatst in de armada...
En nu... niet meer.quote:
Wat is dat?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:48 schreef MadMaster het volgende:
Gaat ineens m'n F5-alert weer af...
Dat als er een nieuwe post in één van mijn actieve topics is, er een pop-up op mijn scherm verschijnt die mij vertelt dat ik op F5 moet drukken zodat ik de nieuwe posts kan zien...quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat als er een nieuwe post in één van mijn actieve topics is, er een pop-up op mijn scherm verschijnt die mij vertelt dat ik op F5 moet drukken zodat ik de nieuwe posts kan zien...
Nu dus ook, maar helaas slechts vanwege 2 stilte verbrekende posts...
Werkelijk? hahaha ik wist niet eens dat dat kon. Heb jij een abonnement ofzo?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat als er een nieuwe post in één van mijn actieve topics is, er een pop-up op mijn scherm verschijnt die mij vertelt dat ik op F5 moet drukken zodat ik de nieuwe posts kan zien...
Nu dus ook, maar helaas slechts vanwege 2 stilte verbrekende posts...
Nee, gewoon een zelf gefröbelt scriptje dat de URL onder water pollt en checkt of er veranderingen zijn t.o.v. voorgaande (gelogde) versie. Bij veranderingen wordt de log weer gevuld met de nieuwste versie, etc. etc..quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werkelijk? hahaha ik wist niet eens dat dat kon. Heb jij een abonnement ofzo?
Okay...quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, gewoon een zelf gefröbelt scriptje dat de URL onder water pollt en checkt of er veranderingen zijn t.o.v. voorgaande (gelogde) versie. Bij veranderingen wordt de log weer gevuld met de nieuwste versie, etc. etc..
In welke taal heb je dat geschreven? Ben best wel benieuwd...quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, gewoon een zelf gefröbelt scriptje dat de URL onder water pollt en checkt of er veranderingen zijn t.o.v. voorgaande (gelogde) versie. Bij veranderingen wordt de log weer gevuld met de nieuwste versie, etc. etc..
Simpelweg VB...quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In welke taal heb je dat geschreven? Ben best wel benieuwd...
Afgelopen week op tv?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
naa ht, je bent niet meer de enige bekende auditant die ik ken. Ohnee, ik kende er al eigenlijk nog een van jouw seizoen, maar anyway, een oud-klasgenootje van me heeft zichzelf belachelijk gemaakt bij popstars haha
Dan eerder dit en dan de eerste minuut. Ik kan me herinneren dat ik naast de bank heb gelegen destijdsquote:
Ik dacht even dat PS doelde op jouw optreden in Eéén tegen 100, voor zover je daar al zichtbaar was.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan eerder dit en dan de eerste minuut. Ik kan me herinneren dat ik naast de bank heb gelegen destijds
En dan donderdag MM en ondergetekende live op tv.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht even dat PS doelde op jouw optreden in Eéén tegen 100, voor zover je daar al zichtbaar was.
Zag later pas dat ze 'ht' in haar berichtje gefrummeld had, wat op Tim sloeg en dat ze dus zijn optreden in Idols bedoelde.
Al die TV-optredens ook van die SC'ers...
Nee echt?!quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan donderdag MM en ondergetekende live op tv.
quote:
Warum?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan donderdag MM en ondergetekende live op tv.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht even dat PS doelde op jouw optreden in Eéén tegen 100, voor zover je daar al zichtbaar was.
Zag later pas dat ze 'ht' in haar berichtje gefrummeld had, wat op Tim sloeg en dat ze dus zijn optreden in Idols bedoelde.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
naa ht, je bent niet meer de enige bekende auditant die ik ken. Ohnee, ik kende er al eigenlijk nog een van jouw seizoen, maar anyway, een oud-klasgenootje van me heeft zichzelf belachelijk gemaakt bij popstars haha
Ik zal het moeten missen in verband met Lowlandsquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij zijn de Parade-paardjes bij Sail dan...
--> Uitzending gemist...quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zal het moeten missen in verband met Lowlands
en die ik ook kene van isols was dat meisje dat huilend op schoot ging bij jerneyquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:34 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Afgelopen week op tv?
Zo ja, wie was dat? :p
ben ook meermaals op tv geweestquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest erg hard giechelen toen hij ging pratenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en die ik ook kene van isols was dat meisje dat huilend op schoot ging bij jerney
[..]
ben ook meermaals op tv geweest
Gisteren deze live gezien, schijnen ook op Lowlands te komen. Leuke show, geinige muziekquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zal het moeten missen in verband met Lowlands
in de eerste klas was hij er van overtiigd dat hij heks was. Hij zette een clubje op waar iedereen natuurlijk massaal op af kwam. Je moest natuurlijk wel examen doen en vragen gingen onder andere over de elementen en Charmed. Niemand was heel verbaasd toen hij uit de kast kwam natuurlijk. Destijds zat ik nog een jaar hoger, maar we raakten na een jaar of zo bevriend uiteindelijk bleef ik zitten, we deden allebei C&M en hadden veel lesssen samen. Toen bleef hij zitten en dat was een beetje het eind van ons contactquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik moest erg hard giechelen toen hij ging praten
Lekker krakenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:00 schreef Soempie het volgende:
M'n rug zit helemaal vast. Wat betekent dat ik vanaf nu vakantie heb.![]()
![]()
Wel een beetje:
Iemand er overheen laten lopenquote:
Ik denk dat ik donderdag maar ff een plekje langs het kanaal op zoek in de buurt van Zaandamquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:35 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb net weer even zitten neuzen op de site van Sail. Ik krijg er steeds meer zin in.
Inderdaadquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iemand er overheen laten lopen
Da's veul beter.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iemand er overheen laten lopen
Een van de weinige balkanbandjes op LL dit jaar, maar helaas tegelijk met Placebo. En dan weet ik het welquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gisteren deze live gezien, schijnen ook op Lowlands te komen. Leuke show, geinige muziek
Ik heb zomaar het idee dat je dat niet zou zeggen als ik het over Utrecht zou hebben gehadquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gekkie, je bent al in die provincie!
Het werkt prima kan ik je vertellenquote:
Dan zou ik toch Placebo laten schieten, verschrikkelijk overrated vind ik dat...quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een van de weinige balkanbandjes op LL dit jaar, maar helaas tegelijk met Placebo. En dan weet ik het wel
Gelukkig valt er over smaak enorm te twistenquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zou ik toch Placebo laten schieten, verschrikkelijk overrated vind ik dat...
En? Heb je het eind van de rit gehaald of hebben ze je vastgebonden aan een hectometerpaaltje en je weer op de terugweg opgepikt?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat je dat niet zou zeggen als ik het over Utrecht zou hebben gehad
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gelukkig valt er over smaak enorm te twisten
Film van Ome Willem, Telekids of Kids Top 20?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ben ook meermaals op tv geweest
Maar die andere ken je al, deze is nieuw. En de moeite waard.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]en daarom spelen er ook meerdere bands tegelijk op LL...
Moet wel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Film van Ome Willem, Telekids of Kids Top 20?
Alleen ga ik niet naar LL, dat is dan wel weer jammer...quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maar die andere ken je al, deze is nieuw. En de moeite waard.
Nou, en toen euh..., toen euh.........quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:15 schreef Cobra4 het volgende:
Oh wacht! Het kan natuurlijk ook Praatjes makers zijn.
Ik heb het overleefd. En m'n zus ook, oh wonder oh wonderquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En? Heb je het eind van de rit gehaald of hebben ze je vastgebonden aan een hectometerpaaltje en je weer op de terugweg opgepikt?
Nog over de uitzet gesproken?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb het overleefd. En m'n zus ook, oh wonder oh wonder
Ik ook niet, heb ze gisteren op Folkwoods gezien, verrassend leuk festival. Met naast leuke optredens ook Echt bier, in Echte Glazen, tegen normale prijzen. Alleen het weer zat 'een beetje' tegenquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen ga ik niet naar LL, dat is dan wel weer jammer...
Film van Ome Willem ben ik ooit wel eens geweestquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Film van Ome Willem, Telekids of Kids Top 20?
Morgen kun je nog een kaartje bemachtigen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen ga ik niet naar LL, dat is dan wel weer jammer...
Gelukkig nietquote:
Dan zijn er nog legio mogelijkheden hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet wel.Ze is te jong voor Ren je rot, Stuis es in of Klassenwerk.
Neuh, hebben we het al eens over gehad.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Morgen kun je nog een kaartje bemachtigen.
Oh, dat staat me niet meer bijquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:23 schreef MadMaster het volgende:
Neuh, hebben we het al eens over gehad.
Proberen?quote:En ik heb wel al kaarten voor Sail, ik kan me niet in tweeën delen...
Mijn rug zit ook helemaal vast. Onder de tape, alsof ik een halve rol ducttape op m'n rug heb zittenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:00 schreef Soempie het volgende:
M'n rug zit helemaal vast. Wat betekent dat ik vanaf nu vakantie heb.![]()
![]()
Had te maken met meerdaagse festivals en tentjes en dat ik de programma overall vaak net niet leuk genoeg vind...quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat staat me niet meer bij
Als dat mijn rugproblemen kan verhelpen, waarom niet?quote:Proberen?
Ik kan je garanderen dat je van je rug niets meer voeltquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had te maken met meerdaagse festivals en tentjes en dat ik de programma overall vaak net niet leuk genoeg vind...
[..]
Als dat mijn rugproblemen kan verhelpen, waarom niet?
en dit is wat er in jouw doosje met pijnstillers zit zeker!quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat je van je rug niets meer voelt
Hooguit in die van Dexterquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:39 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
en dit is wat er in jouw doosje met pijnstillers zit zeker!
[ afbeelding ]
Let wel goed op het taalgebruik voor de aanvang van de massage. Het verschil tussen met naaldhakken of zonder naaldhakken is moeilijk te begrijpen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat je van je rug niets meer voelt
Die heb ik zaterdagavond gezien...quote:
Lennon slaapt meestal rond die tijden, dus dat zou moeten kunnen. Moet Twan niet willen WII-en.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
Hoi Diaan.
Je zit donderdag tussen 1300 en 1530 toch wel voor de tv?
Die WII flikker je dan maar uit het raam.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon slaapt meestal rond die tijden, dus dat zou moeten kunnen. Moet Twan niet willen WII-en.
Wilde Twan niet mee naar LL?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en Peaceman gaat komend weekend ook naar LL... ik niet. Ik blijf thuis met de kinderen. Twan verheugt zich al helemaal want dat betekent dat hij bij mij in bed mag slapen.
Ik heb boven ook tv...quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die WII flikker je dan maar uit het raam.
quote:
Dus jij zou dan boven tv gaan kijken?quote:
Dan heb je wel mooi een lekker weekendje weg met Peace.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
en we hebben geen oppasadres voor Lennon. Is toch best lang zo'n weekend om 2 kinderen onder te brengen. Misschien volgend jaar... dan is Twan waarschijnlijk bij zn vader en kan Lennon naar opa en oma in het Noorden van het land... of zij hier...
Ik vind dat ook maar niets...quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:23 schreef Soempie het volgende:
Ik stelde voor dat ik op m'n buik zou gaan liggen en dat Sven dan z'n knie tussen m'n schouderbladen zou zetten en m'n schouders naar achter zou trekken, maar daar wilde hij niet aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jij zou dan boven tv gaan kijken?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan heb je wel mooi een lekker weekendje weg met Peace.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind dat ook maar niets...
De knie staat ook niet goed hè??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Gelukkig.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoordan gaat de WII wel even stop.
quote:
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind dat ook maar niets...
Ik dacht dat Mw MM rood haar had?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Dat heeft Linde toch ook wel eens?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mw MM rood haar had?
Dat varieert, de laatste tijd niet, het is nu weer wat heel donkerrood.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mw MM rood haar had?
Plaats rust ze...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:20 schreef Cobra4 het volgende:
ik ga maar eens snurken. Morgen weer vroeg dag.
Slaap lekkerquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:20 schreef Cobra4 het volgende:
ik ga maar eens snurken. Morgen weer vroeg dag.
Zelden meer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heeft Linde toch ook wel eens?
Sail Amsterdam, bedoel je?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Is dat van jullie trouwens 1 dag??
Ja, dat bedoelde ik inderdaad...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sail Amsterdam, bedoel je?
De Sail In (intocht tall ships) is één dag, daarna van vrijdag t/m zondag zijn er evenemneten in de Amsterdamse haven en op maandag vertrekt de vloot weer met redelijk stille trom...
Website Sail 2010
Als je vrijdag kan, dan is het het minst druk en heb je de pieremagocheltocht met kleine versierde bootkjes door de grachten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik inderdaad...Maar het is duidelijk!! Thnx!
Het ziet er wel mooi uit op die site. Dat vindt Twan denk ik ook wel leuk om te kijken.
Wordt een beetje lastig, mn autootje staat nog steeds kaduuk voor de deur en Peace heeft de auto mee. Met Twan en Lennon in de trein lijkt me niet handig.. en ik heb mn moeder en Twan beloofd vrijdag naar Avonturenpark Hellendoorn te gaan met ze. Ik ga eerst donderdag wel op tv kijken...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je vrijdag kan, dan is het het minst druk.
Het weekend puilt het uit, maar er is wel een pirateneiland voor de kids...
We zullen zwaaien, we zitten vrijwel achteraan in de armada...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wordt een beetje lastig, mn autootje staat nog steeds kaduuk voor de deur en Peace heeft de auto mee. Met Twan en Lennon in de trein lijkt me niet handig.. en ik heb mn moeder en Twan beloofd vrijdag naar Avonturenpark Hellendoorn te gaan met ze. Ik ga eerst donderdag wel op tv kijken...
Okay, ik ga het proberen te onthouden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zullen zwaaien, we zitten vrijwel achteraan in de armada...
Ach ja, waarom niet?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, ik ga het proberen te onthouden.
Ik heb net even gekeken, ik zou samen met mn moeder een zomertoer kunnen doen, kinderen kunnen voor weinig geld mee.... ik ga morgen eens overleggen met mn moeder en Twan vragen. Dan maken we er vrijdag gewoon een dagje Amsterdamvan.
Precies... al is het voor Lennon dan niet zoveel aan. Weinig om in te spelen...quote:
ik verwacht uiteraard wel een mooie fotoreportagequote:Op maandag 16 augustus 2010 17:35 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb net weer even zitten neuzen op de site van Sail. Ik krijg er steeds meer zin in.
Waarom zou het dan de laatste keer zijn als je het tot nu toe elke keer nog naar je zin gehad hebt?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:46 schreef Etcetera het volgende:
Herinneren jullie je nog dat Pitt en ik dit jaar voor het laatst naar Campzone zouden?
Volgend jaar gaan we toch weer heenIk besefte me dat ik de gezelligheid echt zou missen, een leukere vakantie is er voor ons op dit moment gewoon niet. En onze tentgroep wordt steeds hechter, waardoor het nog leuker wordt.
Ik stelde het voor aan Pitt, hij zegt 'mooi, dan hoef ik je niet meer om te lullen'. Blijkt dat ze het er al over gehad hadden in de groep
Dat wist ik niet, maar die caravan kan nog wel een jaartje mee, begrijp ik hier uit?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:46 schreef Etcetera het volgende:
Herinneren jullie je nog dat Pitt en ik dit jaar voor het laatst naar Campzone zouden?
Volgend jaar gaan we toch weer heenIk besefte me dat ik de gezelligheid echt zou missen, een leukere vakantie is er voor ons op dit moment gewoon niet. En onze tentgroep wordt steeds hechter, waardoor het nog leuker wordt.
Ik stelde het voor aan Pitt, hij zegt 'mooi, dan hoef ik je niet meer om te lullen'. Blijkt dat ze het er al over gehad hadden in de groep
Wij gaan gewapend met telelens op pad...quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik verwacht uiteraard wel een mooie fotoreportage
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij gaan gewapend met telelens op pad...
Omdat we ergens wel iets hadden van 'het wordt tijd voor iets anders'quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarom zou het dan de laatste keer zijn als je het tot nu toe elke keer nog naar je zin gehad hebt?
Oh ja hoor, onze krakkemikkige caravan zal er weer mooi bijstaanquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, maar die caravan kan nog wel een jaartje mee, begrijp ik hier uit?
En hoe laat zijn volgend jaar de uitzendingen?
The Reality? Wasda? Een soap?quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat we ergens wel iets hadden van 'het wordt tijd voor iets anders'
[..]
Oh ja hoor, onze krakkemikkige caravan zal er weer mooi bijstaan
Zullen we eerst The Reality gaan doen? Eind november geloof ik, uitzendtijden weet ik nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |