een jaar of 4 geleden ben ik voor het laatst in de zweef geweest, 2 ritjes in dat ding en ik kon naar huis en m'n bed inquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik denk dat hij de hele dag in de draaimolen zit
Nou de mannen zijn PES2010 aan het spelen op de WII... ik hang dus maar een beetje op Fok!/internet rond.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:22 schreef Soempie het volgende:
Geniet van z'n laatste dag van de vakantie dan, Diaan.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
een jaar of 4 geleden ben ik voor het laatst in de zweef geweest, 2 ritjes in dat ding en ik kon naar huis en m'n bed in
Balen dat het niet lukte om er om 10:00 uur te zijn, maar zo te lezen, was het toch een geslaagde dag.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo. Ik ben er ook weer bij.
Gisteren om half acht vertrokken vanuit Leeuwarden, op weg naar de Efteling. Onderweg zouden we nog iemand ophalen in Zwolle, met als doelstelling om zo rond 10 uur in de ochtend in het park te zijn (wat volgens de routeplanner van Google Maps had moeten kunnen). Vanwege wegwerkzaamheden en een extra rook/plaspauze werd duidelijk dat dat niet meer zou lukken, wat bevestigd werd door een file![]()
Uiteindelijk waren we om 11:55 pas in het park. De Efteling is en blijft zeer tof en de nieuwe(re) attracties die ik nog niet kende (De Vliegende Hollander en Joris en de draak) zijn zeker de moeite waard, al is de Vliegende Hollander wel wat kort. Het was best wel druk, dus we hebben uiteindeiljk de Piranha en Fata Morgana niet gedaan. 's Avonds laat terug, wat uiteindelijk betekende dat ik rond 2:15 na iedereen afgeleverd te hebben thuis kwam en lekker kon gaan slapen. Daar was ik ook wel aan toe eigenlijk
En wat vond die ene die nog nooit in een pretpark was geweest?quote:
Ruilen? Jij ontwikkelingspsychologie leren en ik werken.quote:
De Surfin' heet dat ding tochquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
In Groningen ben ik met m'n huisgenootje naar de kermis geweest en alle over-de-kop dingen gedaan. Allemaal prima. Op het eind nog even in dit ding (waar alleen kleine kinderen in gingen): [ afbeelding ]
En we hebben daarna een half uur op de stoep gezeten omdat we draaierig en enorm misselijk waren.
Ik ben al jaren niet naar de kermis geweest, omdat er nooit iemand mee wil. Op zich zou ik alle over-de-kop dingen nog wel leuk vinden, de botsauto's en de break dance.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De Surfin' heet dat ding tochHier staat ook altijd zo'n ding.
Maar ik waag me tegenwoordig alleen nog aan de schiettent en de kamelenrace
Het is de Harten Koningin uit Alice In Wonderland...quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Doet me denken aan de boze stiefmoeder in Sneeuwwitje.
We hebben er een beetje rekening mee gehouden en zijn dus niet direct in alle snelle achtbanen en zo geweest, maar langzaam een beetje opgebouwd. Uiteindelijk vond ze de snelle dingen juist het leukstequote:Op zondag 15 augustus 2010 12:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
En wat vond die ene die nog nooit in een pretpark was geweest?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de Harten Koningin uit Alice In Wonderland...
[ afbeelding ]
Kamelenrace is een balspel, je hebt een tafel met gaten en daar moet je de bal heenrollen, hoe dichter in het midden hoe meer punten je krijgt. Je zit met een man of 12 naast elkaar en er staan ook 12 kamelen achter in die kraam, die dus bij elk punt dat je scoort naar de andere kant van de kraam lopen, tot er 1 aan de overkant is en de winnaar isquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben al jaren niet naar de kermis geweest, omdat er nooit iemand mee wil. Op zich zou ik alle over-de-kop dingen nog wel leuk vinden, de botsauto's en de break dance.![]()
Kamelenrace heb ik nog nooit van gehoord? En de schiettent doe je zeker aan het eind van de avond na tig biertjes?
Die dingen zijn echt niet aan mij besteed, ik word er misselijk van en dat gevoel gaat dan ook gewoon niet meer weg, met als gevolg dat ik naar huis kanquote:
Niet afstarten als je vandaaag nog iets anders in je hoofd wil hebben...quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
We hebben er een beetje rekening mee gehouden en zijn dus niet direct in alle snelle achtbanen en zo geweest, maar langzaam een beetje opgebouwd. Uiteindelijk vond ze de snelle dingen juist het leukste. Wat ze echt vreselijk vond was Carnaval Festival, de grote kitscherige bende dat het is. Maar aan het eind van de dag kocht ze wel weer Pardoespantoffels met belletjes er aan
. Al mel al kreeg ik de indruk dat ze het hartstikke leuk vond en graag nog een keer naar een pretpark wil
Ik had niet zo veel last van het in het hoofd blijven hangen gelukkigquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet afstarten als je vandaaag nog iets anders in je hoofd wil hebben...
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ruilen? Jij ontwikkelingspsychologie leren en ik werken.![]()
Weet je trouwens of ze aankomend jaar weer die klassen doet?
Het meest in je kop blijvende deuntje is deze:quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had niet zo veel last van het in het hoofd blijven hangen gelukkig. Maar het blijft leuk om te neurieën in de buurt van mensen die er wel eens in zijn geweest
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de Harten Koningin uit Alice In Wonderland...
[ afbeelding ]
Dat gaat je dus je kop kosten...quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik ben gek op Disneyfilms, maar deze film
vind ik echt verschrikkelijk.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het meest in je kop blijvende deuntje is deze:
Ik verzamel alle versies van over de hele wereld.
Heb er nu 16 op originele CD's, incl. kerst-versies, Japanse versies, jubileum-edities, gitaar-versies e.d.
Ik ga die filmpjes lekker niet kijken....quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gaat je dus je kop kosten...
Doe dat dan in Florida, leuke combi.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Disneyland
![]()
ik ben echter alleen nog maar in Parijs geweest. Ik heb komende januari mn 12,5 jarig ambtsjubileum en krijg dan een gratificatie. Ik denk erover om die te gebruiken voor een weekendje Disneyland met de kinderen.
Stage is voorbij, morgen ga ik met m'n moeder en zus naar Groningen, en daarna nog 2 essays in elkaar stampen en afwachten hoe ik mijn scriptie geschreven hebquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen weer aan de stage/het werk?
Dat ga ik niet redden van mn gratificatie hoor... bij Parijs moet al geld bij. Misschien ooit als de kinderen wat groter zijn, dan naar Florida. Die wil ik zeker nog zien.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe dat dan in Florida, leuke combi.
Anaheim is wat klein...
Wil volgend jaar misschien naar Japan, o.a. naar Disney in Tokyo.
En dan nog Hong Kong, dan heb ik ze allemaal gehad...
Jepquote:
Ik heb altijd last van Carnaval Festival dat in m'n hoofd blijft zitten. Geen Disney, maar soitquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het meest in je kop blijvende deuntje is deze:
Ik verzamel alle versies van over de hele wereld.
Heb er nu 16 op originele CD's, incl. kerst-versies, Japanse versies, jubileum-edities, gitaar-versies e.d.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Na een korte zoektocht door het huis heb ik nog 13 muntjes gevonden waar ik vanavond bier voor kan halen
Hoe herkenbaar, meestal vind ik ze na afloop van een evenement...quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Na een korte zoektocht door het huis heb ik nog 13 muntjes gevonden waar ik vanavond bier voor kan halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:23 schreef Whiteguy het volgende:
Nem: jij had het toch laatst over couchsurfing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |