Waarom in hemelsnaam?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:58 schreef Etcetera het volgende:
Soemp, ik heb het op me genomen om de mount uit Winterspring te halen. Dat is Reputation grinden van neutral naar exalted
Ik heb nu 5 mounts geloof ikquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam?![]()
Koop gewoon een mount.Ik heb een panter gekocht en een draak gewonnen.
Ik heb al maanden niet gespeeld. Heb ook helemaal geen zin in cataclysm. Ben ik eindelijk level 80 krijg ik dit weer. Was ook al zo toen ik net level 70 was.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb nu 5 mounts geloof ikEn ik wil 'm hebben omdat hij er waarschijnlijk uitgaat als cataclysm uitkomt én hij is nogal rare. Maar door dat eerste is het druk geworden in Winterspring, dat is kut
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb al maanden niet gespeeld. Heb ook helemaal geen zin in cataclysm. Ben ik eindelijk level 80 krijg ik dit weer. Was ook al zo toen ik net level 70 was.![]()
Lastig he, dat breien...quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:58 schreef Etcetera het volgende:
Soemp, ik heb het op me genomen om de mount uit Winterspring te halen. Dat is Reputation grinden van neutral naar exalted
't Is altijd hetzelfde:quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind questen juist wel leuk, maar hangt wel een beetje van de quests af. Heb nu net de White Hills Like Elekks ofzo gedaan, is wel geinig
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is altijd hetzelfde:
- vermoord zoveel beesten
- vermoord beesten om die en die spullen
- neem deze robot, dit beest en doe dit of dat
- begeleid deze meneer
- verzamel bloemen of weet ik wat
- vermoord weer beesten
En dan elke keer met een ander verhaaltje in de opdracht, terwijl het gewoon op hetzelfde neer komt. En dat al 80 levels lang.
Ik 'leen' goud altijd van Sven en laatst van Sirda.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]Daarom doe ik ze ook vooral voor de achievements. Oh en voor het goud natuurlijk
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Omgquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik 'leen' goud altijd van Sven en laatst van Sirda.![]()
![]()
Anders kan ik geen reparaties betalen.
I'm not surprisedquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:24 schreef Soempie het volgende:
Dus, toen Sven begon te zeuren dat ik zelf m'n goud moest leren verdienen ben ik gestopt met spelen.
Jaquote:
En ik maar denken dat ik Nederlands snaptequote:Op zondag 15 augustus 2010 22:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omg
[..]
I'm not surprisedIk heb net weer wat leer op de AH gegooid, verdien 20G per stack ofzo, afhankelijk van het leer. Easy money
[..]
Ja
In WoW:quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik Nederlands snapte
Vind het zonde van m'n tijd. Het is zoooo saaaaaai om geld te verdienen. Ik wil gewoon horde vermoorden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:26 schreef Etcetera het volgende:
I'm not surprisedIk heb net weer wat leer op de AH gegooid, verdien 20G per stack ofzo, afhankelijk van het leer. Easy money
Dat vind ik niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vind het zonde van m'n tijd. Het is zoooo saaaaaai om geld te verdienen. Ik wil gewoon horde vermoorden.
Ik heb een rijke vriend met veel goud en als hij weigert kijk ik lief naar zijn beste vriend.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet.
Gewoon iets zoeken waarin je goed bent en proberen er een bestaan van te maken.
Iets extra is altijd welkom.
Een gewetensvraag:quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb een rijke vriend met veel goud en als hij weigert kijk ik lief naar zijn beste vriend.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een gewetensvraag:
Doe jij momenteel een Tatjana Simic?Als je een man uitkiest op basis van de hoeveelheid goud die hij heeft in WoW heb je echt geen leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou wel gunstig zijn voor Sirda, want die is echt stinkend rijk.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Met nadruk op stink!quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je een man uitkiest op basis van de hoeveelheid goud die hij heeft in WoW heb je echt geen leven.![]()
Zou wel gunstig zijn voor Sirda, want die is echt stinkend rijk.
Sukkel.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:38 schreef Etcetera het volgende:
We waren vanavond met wat guildies een heroic aan het doen, met 1 tank die niet in onze guild zat. Wil de tank onze healer kickenWij vragen waarom, hij zou iets geninjad hebben. Maar ik had die axe gekrege via een need roll
Best welquote:
Hij gaat niet happen, denk ik.quote:
Voor hoeveel Euro's heb jij vanavond weer je tampeloeres tegen een Lamborghini lopen zwaffelen zodat je met een vette SOA even bij de Rutger stichting langs kon, waar ze dan je het leer van Stampmans konden opkalefateren met een cocktailtje van o.a. anti-tetanus?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik Nederlands snapte
Dat jij het niet snapt, betekend niet dat het niet ergens over gaatquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet het, het slaat nergens op, maar dat doen de andere post hierboven voor mij ook niet...
't Is nu net of je de nieuwe vriendin van jojo én een compliment geeft (een lamborghini) en een slet noemt in een.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor hoeveel Euro's heb jij vanavond weer je tampeloeres tegen een Lamborghini lopen zwaffelen zodat je met een vette SOA even bij de Rutger stichting langs kon, waar ze dan je het leer van Stampmans konden opkalefateren met een cocktailtje van o.a. anti-tetanus?
Ik weet het, het slaat nergens op, maar dat doen de andere post hierboven voor mij ook niet...
Tuurlijk had ze die nodig, wat een vraag...quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:51 schreef Soempie het volgende:
Ets, je had die axe wel echt nodig? Anders had hij jou eruit moeten gooien.
Was een mooie upgradequote:Op zondag 15 augustus 2010 22:51 schreef Soempie het volgende:
Ets, je had die axe wel echt nodig? Anders had hij jou eruit moeten gooien.
Dat dacht ik bij de posts van jou en Etcie nou net zo...quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is nu net of je de nieuwe vriendin van jojo én een compliment geeft (een lamborghini) en een slet noemt in een.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij de posts van jou en Etcie nou net zo...
Nee hoor, hoeft niet persé. Ik klep wel een partijtje mee, ook al heb ik geen idee waar het over gaat.quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is nu net of je de nieuwe vriendin van jojo én een compliment geeft (een lamborghini) en een slet noemt in een.
Hoe ging hij ook alweer...quote:
Slaap lekker.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hier ga ik vannacht eens rustig over nadenken
Ik zou mijn hoofd er maar niet over breken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hier ga ik vannacht eens rustig over nadenken
Nee, dat mag niet.quote:
5 manieren waarop computerspellen je verslaafd proberen te makenquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is altijd hetzelfde:
- vermoord zoveel beesten
- vermoord beesten om die en die spullen
- neem deze robot, dit beest en doe dit of dat
- begeleid deze meneer
- verzamel bloemen of weet ik wat
- vermoord weer beesten
En dan elke keer met een ander verhaaltje in de opdracht, terwijl het gewoon op hetzelfde neer komt. En dat al 80 levels lang.
Tot aan deze post kon ik het nog redelijk volgen. Geninjaad is denk ik gesnaaid, maar wat is een need roll?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:38 schreef Etcetera het volgende:
We waren vanavond met wat guildies een heroic aan het doen, met 1 tank die niet in onze guild zat. Wil de tank onze healer kickenWij vragen waarom, hij zou iets geninjad hebben. Maar ik had die axe gekrege via een need roll
In de SC is het niet zo nodig. Ik zou het in de normale AKQ nog eens proberenquote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, eindelijk weer thuis...
Wel de grootste Soempie-actie gehad in een lange tijd:
"Where are you flying to?"
- Amsterdam
"Can I have you passport please?"
- Here you go
"Have you got your reservation number? I can't find your flight"
- It's ....
"Hmm your flight was yesterday sir"
Voor 500 had ik ook niet terug gevlogen. Ik heb het ticket zelf niet geboekt en hoewel ik wel de originele bevestiging heb gekregen, hebben zowel de boeker als ik gewoon een verkeerde datum in ons hoofd gehadquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
. Dan sta je daar ook dom te kijken hè
.
Naja, wel mooi dat je 'relatief goedkoop' nog terug kon. Zonde geld natuurlijk, maar 500 euro was nog meer zonde geld geweest.
Begrijpelijk. Hoewel enkele dagen extra verblijf natuurlijk ook niet gratis zijn... Kwestie van afwegen. Ligt er natuurlijk ook aan hoe noodzakelijk het is om thuis te komen. Een paar vakantiedagen kwijt zijn of inkomsten missen is vaak ook geen optie.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor 500 had ik ook niet terug gevlogen. Ik heb het ticket zelf niet geboekt en hoewel ik wel de originele bevestiging heb gekregen, hebben zowel de boeker als ik gewoon een verkeerde datum in ons hoofd gehad
Als het echt zo duur zou zijn geweest, dan had ik terug gegaan, een paar dagen langer gebleven en online een goedkoop ticket geboekt.
Tussen 128 en 500 pond zit 372 pond verschil. Voor 372 pond kan je je wel een paar dagen vermaken en misschien nog goedkoper uit zijn ook (als je dan een ticket kan krijgen voor minder dan 128). Als je dan toch 500 pond onverwacht gaat uitgeven kan je dat maar beter doen aan wat leuksquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Hoewel enkele dagen extra verblijf natuurlijk ook niet gratis zijn... Kwestie van afwegen. Ligt er natuurlijk ook aan hoe noodzakelijk het is om thuis te komen. Een paar vakantiedagen kwijt zijn of inkomsten missen is vaak ook geen optie.
Ik had het over 500 euro, maar tochquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tussen 128 en 500 pond zit 372 pond verschil. Voor 372 pond kan je je wel een paar dagen vermaken en misschien nog goedkoper uit zijn ook (als je dan een ticket kan krijgen voor minder dan 128). Als je dan toch 500 pond onverwacht gaat uitgeven kan je dat maar beter doen aan wat leuks
Die paar dagen extra verblijf kosten me hooguit wat eten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Hoewel enkele dagen extra verblijf natuurlijk ook niet gratis zijn... Kwestie van afwegen. Ligt er natuurlijk ook aan hoe noodzakelijk het is om thuis te komen. Een paar vakantiedagen kwijt zijn of inkomsten missen is vaak ook geen optie.
Iets wat in mijn geval dus niet speelt want ik was er dus voor werkquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had het over 500 euro, maar toch. Je hebt zeker gelijk, als je twee dagen extra vakantie kan hebben is dat natuurlijk erg mooi
. Alleen als je moet werken en veel gezeik krijgt als je er niet bent, is het misschien de hoge ticketprijs alsnog waard.
Met een kantoorbaantje hadden ze best kunnen eisen dat je er maandag of uiterlijk dinsdag weer zou zijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iets wat in mijn geval dus niet speelt want ik was er dus voor werk
Ge-ninjaad- danquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tot aan deze post kon ik het nog redelijk volgen. Geninjaad is denk ik gesnaaid, maar wat is een need roll?
Hmja okay, maar hoe gaat dat rollen dan? Er komt een item in beeld, je klikt need of greed aan en degene die het hoogste "gooit" krijgt het item?quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ge-ninjaad- danMaar wegsnaaien mag ook
En bij het doen van een dungeon/heroic heb je dat er dingen droppen waar om gerolled wordt, voordat er gerolled wordt kun je kiezen of je Need of Greed (je hebt het nodig of je wilt het gewoon hebben).
Nee, deze post maakt het niet duidelijker
Jepquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hmja okay, maar hoe gaat dat rollen dan? Er komt een item in beeld, je klikt need of greed aan en degene die het hoogste "gooit" krijgt het item?
Ohw, okey. Dan verwar ik twee topics denk ik.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In de SC is het niet zo nodig. Ik zou het in de normale AKQ nog eens proberen
Dat denk ik ook. Geeft niets, het gebeurt vakerquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, okey. Dan verwar ik twee topics denk ik.
Ik weet nog dat ik drie jaar geleden uitleg kreeg van Sven over dingen in WoW en dat ik dan na de uitleg er helemaal niks mee van begreep.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ge-ninjaad- danMaar wegsnaaien mag ook
En bij het doen van een dungeon/heroic heb je dat er dingen droppen waar om gerolled wordt, voordat er gerolled wordt kun je kiezen of je Need of Greed (je hebt het nodig of je wilt het gewoon hebben).
Nee, deze post maakt het niet duidelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |