De terechte straf voor het verblijven op een camping...quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het was net gelukkig droog onderweg. Scheelt weer met de drukte.
Maar de verwchtingen zijn niet echt briljant voor de komende dagen.
Je zult maar met de hele family op de camping zitten in Drenthe....
quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:14 schreef Soempie het volgende:
Etcie is zeker nog niet op? Ben ik de enige nerd die hier over WoW zit te tikken.
Mogguh MM.quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De terechte straf voor het verblijven op een camping...![]()
Goedemorgen...
Niet vroeger dan normaal, dacht ik zo.quote:
goeiesmorges meneer edgarquote:
Goeiesmorges jos ghegheghe!quote:
Oh, vertel?quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Stond laatst te wachten bij de tramhalte....
Oh dat is zo nastyquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik drie jaar geleden uitleg kreeg van Sven over dingen in WoW en dat ik dan na de uitleg er helemaal niks mee van begreep.![]()
Of midden in een gevecht dat Sirda maar bleef tikken: 'Cate! NUKE mijn IB! NUKE mijn IB!' En ik er een beetje verdwaasd naast stond te kijken, omdat ik geen idee had wat hij nou wilde en we vervolgens allemaal dood gingen (2x, want in de herkansing gaf hij niet meer uitleg dan dat).![]()
Ik hobbel gewoon achter de rest aan en nuke de tank-target. Als ik het niet weet ben ik ook niet te vies om te vragen overigens. Ben een casual player, boeiend, ze moeten er maar mee leven, ik maak het wel goed met geintjes en leuke dps.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat is zo nastyEn nuke, ja, prima, maar wat is IB
En hoe en wat
Ik snap wel wat je bedoeld
Gelukkig kennen wij een aantal mensen die al lang WoW spelen en het goed kunnen uitleggen via TeamSpeak
Maar ik ga echt niet graag alleen een Heroic doen, wat als ik de tactics niet ken
staat er ineens een parkiet van 2 meter groot nast mequote:
Niks, parkieten praten niet!quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
staat er ineens een parkiet van 2 meter groot nast me
Weet je wat die zei?
TTTTTJJJJJJIIIIILLLLLPPPPP!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Weet je wat die zei?
WOW ze...quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga er weer vandoorTot vanavond ergens denk ik
Nee, vertel!quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Weet je wat die zei?
Wat MM zegtquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
TTTTTJJJJJJIIIIILLLLLPPPPP!!!!!!!!!
`Nee al ruim een uurtje. Lennon was pas om 9:10 uur wakker, ik dus ook. Peace is vandaag weer aan het werk... die heb ik vanmorgen alleen eventjes gehoord. Twan was bij opa en oma slapen, maar is inmiddels ook alweer thuis.quote:
nope we gaan naar Groningen vandaagquote:
Gekkie, je bent al in die provincie!quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nope we gaan naar Groningen vandaag
Gheghe lache manquote:
Ik zie het. We sluiten nu af naast de Hr.Ms.Middelburg.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:41 schreef MadMaster het volgende:
Oproep aan C034: Mayday, Mayday!!
We zijn verplaatst in de armada...
En nu... niet meer.quote:
Wat is dat?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:48 schreef MadMaster het volgende:
Gaat ineens m'n F5-alert weer af...
Dat als er een nieuwe post in één van mijn actieve topics is, er een pop-up op mijn scherm verschijnt die mij vertelt dat ik op F5 moet drukken zodat ik de nieuwe posts kan zien...quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat als er een nieuwe post in één van mijn actieve topics is, er een pop-up op mijn scherm verschijnt die mij vertelt dat ik op F5 moet drukken zodat ik de nieuwe posts kan zien...
Nu dus ook, maar helaas slechts vanwege 2 stilte verbrekende posts...
Werkelijk? hahaha ik wist niet eens dat dat kon. Heb jij een abonnement ofzo?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat als er een nieuwe post in één van mijn actieve topics is, er een pop-up op mijn scherm verschijnt die mij vertelt dat ik op F5 moet drukken zodat ik de nieuwe posts kan zien...
Nu dus ook, maar helaas slechts vanwege 2 stilte verbrekende posts...
Nee, gewoon een zelf gefröbelt scriptje dat de URL onder water pollt en checkt of er veranderingen zijn t.o.v. voorgaande (gelogde) versie. Bij veranderingen wordt de log weer gevuld met de nieuwste versie, etc. etc..quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werkelijk? hahaha ik wist niet eens dat dat kon. Heb jij een abonnement ofzo?
Okay...quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, gewoon een zelf gefröbelt scriptje dat de URL onder water pollt en checkt of er veranderingen zijn t.o.v. voorgaande (gelogde) versie. Bij veranderingen wordt de log weer gevuld met de nieuwste versie, etc. etc..
In welke taal heb je dat geschreven? Ben best wel benieuwd...quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, gewoon een zelf gefröbelt scriptje dat de URL onder water pollt en checkt of er veranderingen zijn t.o.v. voorgaande (gelogde) versie. Bij veranderingen wordt de log weer gevuld met de nieuwste versie, etc. etc..
Simpelweg VB...quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In welke taal heb je dat geschreven? Ben best wel benieuwd...
Afgelopen week op tv?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
naa ht, je bent niet meer de enige bekende auditant die ik ken. Ohnee, ik kende er al eigenlijk nog een van jouw seizoen, maar anyway, een oud-klasgenootje van me heeft zichzelf belachelijk gemaakt bij popstars haha
Dan eerder dit en dan de eerste minuut. Ik kan me herinneren dat ik naast de bank heb gelegen destijdsquote:
Ik dacht even dat PS doelde op jouw optreden in Eéén tegen 100, voor zover je daar al zichtbaar was.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan eerder dit en dan de eerste minuut. Ik kan me herinneren dat ik naast de bank heb gelegen destijds
En dan donderdag MM en ondergetekende live op tv.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht even dat PS doelde op jouw optreden in Eéén tegen 100, voor zover je daar al zichtbaar was.
Zag later pas dat ze 'ht' in haar berichtje gefrummeld had, wat op Tim sloeg en dat ze dus zijn optreden in Idols bedoelde.
Al die TV-optredens ook van die SC'ers...
Nee echt?!quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan donderdag MM en ondergetekende live op tv.
quote:
Warum?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan donderdag MM en ondergetekende live op tv.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht even dat PS doelde op jouw optreden in Eéén tegen 100, voor zover je daar al zichtbaar was.
Zag later pas dat ze 'ht' in haar berichtje gefrummeld had, wat op Tim sloeg en dat ze dus zijn optreden in Idols bedoelde.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
naa ht, je bent niet meer de enige bekende auditant die ik ken. Ohnee, ik kende er al eigenlijk nog een van jouw seizoen, maar anyway, een oud-klasgenootje van me heeft zichzelf belachelijk gemaakt bij popstars haha
Ik zal het moeten missen in verband met Lowlandsquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij zijn de Parade-paardjes bij Sail dan...
--> Uitzending gemist...quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zal het moeten missen in verband met Lowlands
en die ik ook kene van isols was dat meisje dat huilend op schoot ging bij jerneyquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:34 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Afgelopen week op tv?
Zo ja, wie was dat? :p
ben ook meermaals op tv geweestquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest erg hard giechelen toen hij ging pratenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en die ik ook kene van isols was dat meisje dat huilend op schoot ging bij jerney
[..]
ben ook meermaals op tv geweest
Gisteren deze live gezien, schijnen ook op Lowlands te komen. Leuke show, geinige muziekquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zal het moeten missen in verband met Lowlands
in de eerste klas was hij er van overtiigd dat hij heks was. Hij zette een clubje op waar iedereen natuurlijk massaal op af kwam. Je moest natuurlijk wel examen doen en vragen gingen onder andere over de elementen en Charmed. Niemand was heel verbaasd toen hij uit de kast kwam natuurlijk. Destijds zat ik nog een jaar hoger, maar we raakten na een jaar of zo bevriend uiteindelijk bleef ik zitten, we deden allebei C&M en hadden veel lesssen samen. Toen bleef hij zitten en dat was een beetje het eind van ons contactquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik moest erg hard giechelen toen hij ging praten
Lekker krakenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:00 schreef Soempie het volgende:
M'n rug zit helemaal vast. Wat betekent dat ik vanaf nu vakantie heb.![]()
![]()
Wel een beetje:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |