Iemand er overheen laten lopenquote:
Ik denk dat ik donderdag maar ff een plekje langs het kanaal op zoek in de buurt van Zaandamquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:35 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb net weer even zitten neuzen op de site van Sail. Ik krijg er steeds meer zin in.
Inderdaadquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iemand er overheen laten lopen
Da's veul beter.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iemand er overheen laten lopen
Een van de weinige balkanbandjes op LL dit jaar, maar helaas tegelijk met Placebo. En dan weet ik het welquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gisteren deze live gezien, schijnen ook op Lowlands te komen. Leuke show, geinige muziek
Ik heb zomaar het idee dat je dat niet zou zeggen als ik het over Utrecht zou hebben gehadquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gekkie, je bent al in die provincie!
Het werkt prima kan ik je vertellenquote:
Dan zou ik toch Placebo laten schieten, verschrikkelijk overrated vind ik dat...quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een van de weinige balkanbandjes op LL dit jaar, maar helaas tegelijk met Placebo. En dan weet ik het wel
Gelukkig valt er over smaak enorm te twistenquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zou ik toch Placebo laten schieten, verschrikkelijk overrated vind ik dat...
En? Heb je het eind van de rit gehaald of hebben ze je vastgebonden aan een hectometerpaaltje en je weer op de terugweg opgepikt?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat je dat niet zou zeggen als ik het over Utrecht zou hebben gehad
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gelukkig valt er over smaak enorm te twisten
Film van Ome Willem, Telekids of Kids Top 20?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ben ook meermaals op tv geweest
Maar die andere ken je al, deze is nieuw. En de moeite waard.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]en daarom spelen er ook meerdere bands tegelijk op LL...
Moet wel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Film van Ome Willem, Telekids of Kids Top 20?
Alleen ga ik niet naar LL, dat is dan wel weer jammer...quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maar die andere ken je al, deze is nieuw. En de moeite waard.
Nou, en toen euh..., toen euh.........quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:15 schreef Cobra4 het volgende:
Oh wacht! Het kan natuurlijk ook Praatjes makers zijn.
Ik heb het overleefd. En m'n zus ook, oh wonder oh wonderquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En? Heb je het eind van de rit gehaald of hebben ze je vastgebonden aan een hectometerpaaltje en je weer op de terugweg opgepikt?
Nog over de uitzet gesproken?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb het overleefd. En m'n zus ook, oh wonder oh wonder
Ik ook niet, heb ze gisteren op Folkwoods gezien, verrassend leuk festival. Met naast leuke optredens ook Echt bier, in Echte Glazen, tegen normale prijzen. Alleen het weer zat 'een beetje' tegenquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen ga ik niet naar LL, dat is dan wel weer jammer...
Film van Ome Willem ben ik ooit wel eens geweestquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Film van Ome Willem, Telekids of Kids Top 20?
Morgen kun je nog een kaartje bemachtigen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen ga ik niet naar LL, dat is dan wel weer jammer...
Gelukkig nietquote:
Dan zijn er nog legio mogelijkheden hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet wel.Ze is te jong voor Ren je rot, Stuis es in of Klassenwerk.
Neuh, hebben we het al eens over gehad.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Morgen kun je nog een kaartje bemachtigen.
Oh, dat staat me niet meer bijquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:23 schreef MadMaster het volgende:
Neuh, hebben we het al eens over gehad.
Proberen?quote:En ik heb wel al kaarten voor Sail, ik kan me niet in tweeën delen...
Mijn rug zit ook helemaal vast. Onder de tape, alsof ik een halve rol ducttape op m'n rug heb zittenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:00 schreef Soempie het volgende:
M'n rug zit helemaal vast. Wat betekent dat ik vanaf nu vakantie heb.![]()
![]()
Had te maken met meerdaagse festivals en tentjes en dat ik de programma overall vaak net niet leuk genoeg vind...quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat staat me niet meer bij
Als dat mijn rugproblemen kan verhelpen, waarom niet?quote:Proberen?
Ik kan je garanderen dat je van je rug niets meer voeltquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had te maken met meerdaagse festivals en tentjes en dat ik de programma overall vaak net niet leuk genoeg vind...
[..]
Als dat mijn rugproblemen kan verhelpen, waarom niet?
en dit is wat er in jouw doosje met pijnstillers zit zeker!quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat je van je rug niets meer voelt
Hooguit in die van Dexterquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:39 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
en dit is wat er in jouw doosje met pijnstillers zit zeker!
[ afbeelding ]
Let wel goed op het taalgebruik voor de aanvang van de massage. Het verschil tussen met naaldhakken of zonder naaldhakken is moeilijk te begrijpen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat je van je rug niets meer voelt
Die heb ik zaterdagavond gezien...quote:
Lennon slaapt meestal rond die tijden, dus dat zou moeten kunnen. Moet Twan niet willen WII-en.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
Hoi Diaan.
Je zit donderdag tussen 1300 en 1530 toch wel voor de tv?
Die WII flikker je dan maar uit het raam.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon slaapt meestal rond die tijden, dus dat zou moeten kunnen. Moet Twan niet willen WII-en.
Wilde Twan niet mee naar LL?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en Peaceman gaat komend weekend ook naar LL... ik niet. Ik blijf thuis met de kinderen. Twan verheugt zich al helemaal want dat betekent dat hij bij mij in bed mag slapen.
Ik heb boven ook tv...quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die WII flikker je dan maar uit het raam.
quote:
Dus jij zou dan boven tv gaan kijken?quote:
Dan heb je wel mooi een lekker weekendje weg met Peace.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
en we hebben geen oppasadres voor Lennon. Is toch best lang zo'n weekend om 2 kinderen onder te brengen. Misschien volgend jaar... dan is Twan waarschijnlijk bij zn vader en kan Lennon naar opa en oma in het Noorden van het land... of zij hier...
Ik vind dat ook maar niets...quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:23 schreef Soempie het volgende:
Ik stelde voor dat ik op m'n buik zou gaan liggen en dat Sven dan z'n knie tussen m'n schouderbladen zou zetten en m'n schouders naar achter zou trekken, maar daar wilde hij niet aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jij zou dan boven tv gaan kijken?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan heb je wel mooi een lekker weekendje weg met Peace.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind dat ook maar niets...
De knie staat ook niet goed hè??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Gelukkig.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoordan gaat de WII wel even stop.
quote:
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind dat ook maar niets...
Ik dacht dat Mw MM rood haar had?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Dat heeft Linde toch ook wel eens?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mw MM rood haar had?
Dat varieert, de laatste tijd niet, het is nu weer wat heel donkerrood.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mw MM rood haar had?
Plaats rust ze...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:20 schreef Cobra4 het volgende:
ik ga maar eens snurken. Morgen weer vroeg dag.
Slaap lekkerquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:20 schreef Cobra4 het volgende:
ik ga maar eens snurken. Morgen weer vroeg dag.
Zelden meer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heeft Linde toch ook wel eens?
Sail Amsterdam, bedoel je?quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Is dat van jullie trouwens 1 dag??
Ja, dat bedoelde ik inderdaad...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sail Amsterdam, bedoel je?
De Sail In (intocht tall ships) is één dag, daarna van vrijdag t/m zondag zijn er evenemneten in de Amsterdamse haven en op maandag vertrekt de vloot weer met redelijk stille trom...
Website Sail 2010
Als je vrijdag kan, dan is het het minst druk en heb je de pieremagocheltocht met kleine versierde bootkjes door de grachten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik inderdaad...Maar het is duidelijk!! Thnx!
Het ziet er wel mooi uit op die site. Dat vindt Twan denk ik ook wel leuk om te kijken.
Wordt een beetje lastig, mn autootje staat nog steeds kaduuk voor de deur en Peace heeft de auto mee. Met Twan en Lennon in de trein lijkt me niet handig.. en ik heb mn moeder en Twan beloofd vrijdag naar Avonturenpark Hellendoorn te gaan met ze. Ik ga eerst donderdag wel op tv kijken...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je vrijdag kan, dan is het het minst druk.
Het weekend puilt het uit, maar er is wel een pirateneiland voor de kids...
We zullen zwaaien, we zitten vrijwel achteraan in de armada...quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wordt een beetje lastig, mn autootje staat nog steeds kaduuk voor de deur en Peace heeft de auto mee. Met Twan en Lennon in de trein lijkt me niet handig.. en ik heb mn moeder en Twan beloofd vrijdag naar Avonturenpark Hellendoorn te gaan met ze. Ik ga eerst donderdag wel op tv kijken...
Okay, ik ga het proberen te onthouden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zullen zwaaien, we zitten vrijwel achteraan in de armada...
Ach ja, waarom niet?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, ik ga het proberen te onthouden.
Ik heb net even gekeken, ik zou samen met mn moeder een zomertoer kunnen doen, kinderen kunnen voor weinig geld mee.... ik ga morgen eens overleggen met mn moeder en Twan vragen. Dan maken we er vrijdag gewoon een dagje Amsterdamvan.
Precies... al is het voor Lennon dan niet zoveel aan. Weinig om in te spelen...quote:
ik verwacht uiteraard wel een mooie fotoreportagequote:Op maandag 16 augustus 2010 17:35 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb net weer even zitten neuzen op de site van Sail. Ik krijg er steeds meer zin in.
Waarom zou het dan de laatste keer zijn als je het tot nu toe elke keer nog naar je zin gehad hebt?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:46 schreef Etcetera het volgende:
Herinneren jullie je nog dat Pitt en ik dit jaar voor het laatst naar Campzone zouden?
Volgend jaar gaan we toch weer heenIk besefte me dat ik de gezelligheid echt zou missen, een leukere vakantie is er voor ons op dit moment gewoon niet. En onze tentgroep wordt steeds hechter, waardoor het nog leuker wordt.
Ik stelde het voor aan Pitt, hij zegt 'mooi, dan hoef ik je niet meer om te lullen'. Blijkt dat ze het er al over gehad hadden in de groep
Dat wist ik niet, maar die caravan kan nog wel een jaartje mee, begrijp ik hier uit?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:46 schreef Etcetera het volgende:
Herinneren jullie je nog dat Pitt en ik dit jaar voor het laatst naar Campzone zouden?
Volgend jaar gaan we toch weer heenIk besefte me dat ik de gezelligheid echt zou missen, een leukere vakantie is er voor ons op dit moment gewoon niet. En onze tentgroep wordt steeds hechter, waardoor het nog leuker wordt.
Ik stelde het voor aan Pitt, hij zegt 'mooi, dan hoef ik je niet meer om te lullen'. Blijkt dat ze het er al over gehad hadden in de groep
Wij gaan gewapend met telelens op pad...quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik verwacht uiteraard wel een mooie fotoreportage
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij gaan gewapend met telelens op pad...
Omdat we ergens wel iets hadden van 'het wordt tijd voor iets anders'quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Waarom zou het dan de laatste keer zijn als je het tot nu toe elke keer nog naar je zin gehad hebt?
Oh ja hoor, onze krakkemikkige caravan zal er weer mooi bijstaanquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, maar die caravan kan nog wel een jaartje mee, begrijp ik hier uit?
En hoe laat zijn volgend jaar de uitzendingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |