Mooi zo!quote:
Ik vind het naar elkaar toe lopen en dan zeg maar elkaar passeren en dan klaar staan prima. Toont gewoon goed sportmanship, maar knuffelen, zoentjes geven, buigingen en dat soort dingen hoeven van mij ook niet...quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:42 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
Over touching gloves: voor het gevecht sowieso, bij het begin van ronde 1 zou ik het achterwege laten. Maar het is nog altijd een keuze van de vechters zelf... Je loopt het risico om gepakt te worden, genoeg voorbeelden daarvan in boksen en MMA.
Daar zijn nog veel mooiere voorbeelden van:quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:15 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik vond dat tussen CroCop en die jonge gast wel heel gaaf. Tussen alle gruwelijke highkicks door effe lachen en 'een momentje' hebben. Wel zonde toen dat Berry (zo heette die toch?) toen aan het winnen was, maar daarna was CroCop duidelijk beter in staat om gewoon te killen, ook al mag je elkaar. Dana White zei daarna ook dat die jonge knul wel geleerd had dat 'CroCop doesn't have any friends...'
Scott Smith vs. Pete Sellquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Daar zijn nog veel mooiere voorbeelden van:
Weet zo even de namen niet, maar was een gevecht tussen 2 vrienden die er echt gewoon vol op klapten en na een goede wisseling echt even een handje gaven. Einde van dat gevecht was dat er bij een flinke slag op de ribben gegeven werd en waardoor hij ineen krimpte en toen de ander voor de kill ging gaf hij een dodelijke counter om vervolgens weer zelf bijna knock te gaan.
hell yeah, Bas Rutten livershot!quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
dit is een heel slecht einde van dat gevecht!
Gelukkig, dan lag het niet aan mij. Moet ook zeggen dat ik het vrouwen MMA eigenlijk niets aan vind...quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Strikeforce Challengers was beetje saai
Commentaar van ook matig.. vraag me af of Mauro pas wakker was ofzo
Jammer, had veel liever Mir vs Nog gezienquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Crocop to replace injured Nog against Mir @ UFC 119
Slecht nieuws dus.. no way dat CroCop actief zal zijn @ UFC 122
Crocop-Mir? Dat gaat verlies voor Mirko worden!quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:50 schreef Tazmaniac het volgende:
http://mmajunkie.com/news(...)fc-119-headliner.mmaquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Doe dan even wat anders dan een linkdump!quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://mmajunkie.com/news(...)fc-119-headliner.mma
quote:Report: Mirko "Cro Cop" Filipovic replaces "Big Nog" in UFC 119 headliner
Mirko "Cro Cop" Filipovic (27-7-2 MMA, 4-3 UFC) replaces an injured Antonio Rodrigo Nogueira (32-6-1 MMA, 3-2 UFC) and now meets Frank Mir (13-5 MMA, 11-5 UFC) in the headliner of next month's UFC 119 event, according to a report from "Fighters Only."
Although details of Nogueira's injury were not reported, a source close to the fighter told MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) a reoccurring hip injury is to blame.
UFC 119 takes place Sept. 25 at Conseco Fieldhouse in Indianapolis.
The main card airs on pay-per-view, and two preliminary-card bouts air on Spike TV.
Mir and Nogueira were slated to rematch at UFC 119. Mir, of course, won his first meeting with Nogueira with an impressive second-round knockout at UFC 92 in December 2008. Only after the fight did we learn that Nogueira was slowed by staph-infection recovery and a knee injury. Still, Nogueira praised his opponent's performance and said he was surprised by Mir's noticeably improved striking skills.
Mir is just 1-2 since that big win, which marked Nogueira's first stoppage loss, with knockout losses to Brock Lesnar and Shane Carwin and a submission win over Cheick Kongo. The Carwin loss, which came at UFC 111 in March with an interim title on the line, marks his most recent outing.
Filipovic, a former PRIDE star who's now in his second stint with the UFC, looks to improve upon his recent and impressive 5-1 run. The only loss during the stretch came to current top UFC contender Junior Dos Santos, and Filipovic immediately rebounded from that loss with recent stoppage wins over Anthony Perosh at UFC 110 and Pat Barry at UFC 115.
Filipovic had been medical suspended 180 days after the UFC 115 event due to head and face contusions, but he could've sought early clearance by a physician.
The latest UFC 119 card now includes:
MAIN CARD (Pay-per-view)
Mirko "Cro Cop" Filipovic vs. Frank Mir*
Ryan Bader vs. Antonio Rogerio Nogueira
Chris Lytle vs. Matt Serra
Evan Dunham vs. Sean Sherk
Melvin Guillard vs. Jeremy Stephens
PRELIMINARY CARD (Spike TV)
C.B. Dollaway vs. Joe Doerksen
Joey Beltran vs. Matt Mitrione
PRELIMINARY CARD
Steve Lopez vs. Waylon Lowe
T.J. Grant vs. Julio Paulino
Mark Hunt vs. Sean McCorkle
Pat Audinwood vs. Aaron Riley*
Haakt die ook al afquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Tja denk dat ie met de laatste wellicht al te veel heeft gehad... Die lip zag er echt nasty uit!quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:26 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Nu pas de laatste UFC gezien. Damn, wat een come back van Struve.
Supervet om te zien. Ben het wel met andere posters hier eens dat hij teveel klappen krijgt. Hopen dat hem dat later in zijn carrière niet gaat opbreken. Goed voor hem dat hij voorlopig nog niet weg is uit de UFC.
De laatste 3 partijen die ik van hem gezien heb, heeft hij iedere keer een flink pak slaag gekregen (gewonnen of niet). Tegen Buentello brawlfest, waarbij zelfs een tand los in zijn bitje vast zat. Van Big Country een flinke haymaker en nu weer een pak rammel. Gaat inderdaad niet goedkomen op deze manierquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:26 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Nu pas de laatste UFC gezien. Damn, wat een come back van Struve.
Supervet om te zien. Ben het wel met andere posters hier eens dat hij teveel klappen krijgt. Hopen dat hem dat later in zijn carrière niet gaat opbreken. Goed voor hem dat hij voorlopig nog niet weg is uit de UFC.
Inderdaad, hij loopt flinke schade op iedere keer...quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:59 schreef DanHardy het volgende:
[..]
De laatste 3 partijen die ik van hem gezien heb, heeft hij iedere keer een flink pak slaag gekregen (gewonnen of niet). Tegen Buentello brawlfest, waarbij zelfs een tand los in zijn bitje vast zat. Van Big Country een flinke haymaker en nu weer een pak rammel. Gaat inderdaad niet goedkomen op deze manier
/care als ie maar wintquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Inderdaad, hij loopt flinke schade op iedere keer...
dat is hij toch wel, kheb het idee dat ie beter nog 2 jaar kan doorgroeien in kleinere organisaties dan door blijven vechten in de UFCquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja en dan over jaar is ie afgeschreven. Dat is het ook niet waard.
Ben het met je eens, maar zou jij de UFC uit gaan als je er al toch al bentquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat is hij toch wel, kheb het idee dat ie beter nog 2 jaar kan doorgroeien in kleinere organisaties dan door blijven vechten in de UFC
hij traint in amerika bij hardonk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:46 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Nu moet ik in alle eerlijkheid zeggen dat ik niet genoeg van de trainingsmethoden van zijn huidige camp weet. Maar is het niet beter voor Struve als hij naar een groter camp in bijvoorbeeld Amerika gaat? Het talent heeft hij wel als je het mij vraagt het is nu alleen de vraag of hij nog (snel) genoeg stappen kan zetten bij zijn huidige school.
Zat ik laatst ook te denken. Misschien zijn de trainingen (bij Bob Schreiber toch?) wel goed maar hij heeft sowieso geen sparringpartners van zijn niveau. Dan kun je ook niet veel beter worden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:46 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Nu moet ik in alle eerlijkheid zeggen dat ik niet genoeg van de trainingsmethoden van zijn huidige camp weet. Maar is het niet beter voor Struve als hij naar een groter camp in bijvoorbeeld Amerika gaat? Het talent heeft hij wel als je het mij vraagt het is nu alleen de vraag of hij nog (snel) genoeg stappen kan zetten bij zijn huidige school.
Je hebt het niet helemaal gevolgd vrees ik. Pat Barry deed het heel goed, maar brak z'n voet EN hand (2e crocop knockdown) in de eerste ronde. Daarom was Barry niet zo aggressief meer en kon CC offensief worden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:15 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik vond dat tussen CroCop en die jonge gast wel heel gaaf. Tussen alle gruwelijke highkicks door effe lachen en 'een momentje' hebben. Wel zonde toen dat Berry (zo heette die toch?) toen aan het winnen was, maar daarna was CroCop duidelijk beter in staat om gewoon te killen, ook al mag je elkaar. Dana White zei daarna ook dat die jonge knul wel geleerd had dat 'CroCop doesn't have any friends...'
Pfffff... ben benieuwd hoeveel geld ze hem hebben toegestopt voor deze deal. Eerst wilde hij niet eens meer vechten dit jaar en nu gaat hij over een maandje alweer in de UFC staan?quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:50 schreef Tazmaniac het volgende:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Grappig hoe het kan verkeren trouwens,
Twee UFC partijen terug was hij undercard tegen een nobody in Australia, nu is hij DE Main Event van UFC 119, ze hebben het zelfs UFC 119 Mir vs Crocop genoemd: http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_119
quote:"I am aware that I am not going to be 100% for this fight because in this sport five weeks notice is basically last minute notice."
"But I know the UFC had no other solution and so I could not refuse the owner of the UFC, who has made me financially secure, or the UFC fans, who I do not want to disappoint."
Hij laat het stuk weg waarin ze hem die 1 miljoen dollar worst voor z'n neus bungelenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:20 schreef Tazmaniac het volgende:
"I am aware that I am not going to be 100% for this fight because in this sport five weeks notice is basically last minute notice."
"But I know the UFC had no other solution and so I could not refuse the owner of the UFC, who has made me financially secure, or the UFC fans, who I do not want to disappoint."
Het lijkt me dan wel zo eerlijk om van Little Nog vs. Bader het co-Main Event te maken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Grappig hoe het kan verkeren trouwens,
Twee UFC partijen terug was hij undercard tegen een nobody in Australia, nu is hij DE Main Event van UFC 119, ze hebben het zelfs UFC 119 Mir vs Crocop genoemd: http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_119
Denk sub van Mir in de tweede ronde.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:25 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik denk ook dat Mir wint maar het gaat vast een mooie aggressieve partij worden (die eindigt met een judge decision).
God wat komt die vent toch dom overquote:
Onmogelijk, de enige keer dat Crocop gesubmit werd was in 2003 tegen Antonio Rodrigo Nogueira (waarvoor hij nu dus invalt): http://en.wikipedia.org/wiki/Crocopquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
Denk sub van Mir in de tweede ronde.
Je denkt serieus dat Mir z'n standup beter is dan die van Crocopquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:25 schreef Hooidraad het volgende:
Als Mir in dezelfde vorm is als tegen Big Nog dan wint hij zelfs de stand-up van Cro Cop.
Wat punching betreft wel, kicks niet uiteraard.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:30 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat Mir z'n standup beter is dan die van Crocop
Je begint dit wel heel serieus te nemen hequote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:43 schreef slashdotter3 het volgende:
Poll: Crocop of Mir
• Crocop: Knockout
• Crocop: TKO
• Crocop: Judge Decision
• Mir: Knockout
• Mir: TKO
• Mir: Judge Decision
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ow, crap. Helemaal vergeten. ff kijken of ik nog een nieuwe poll kan maken. Ik begon met Crocop en natuurlijk gaat die niet via submission winnen van Mir dus liet ik dat weg.quote:
haha ongelofelijk jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
God wat komt die vent toch dom over
Nuff said.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mir by submission is voor mij de meest logische outcome.
Denk dat Mir toch wel in de klasse van Nog zit qua grappling. Dat en samen met zijn kracht denk ik dat ie toch wel flinke kans maakt!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:28 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Onmogelijk, de enige keer dat Crocop gesubmit werd was in 2003 tegen Antonio Rodrigo Nogueira (waarvoor hij nu dus invalt): http://en.wikipedia.org/wiki/Crocop
Daarna heeft hij nog tegen tientallen grapplers gevochten. Crocop gaat dus gewoon niet gesubbed worden. Dus blijft voor Mir knockout over of judge decision.
Als je daarna naar Mir z'n record kijkt zie je dat hij weinig echte knockouts heeft, hij is gewoon geen Shane Carwin of Fedor die iemand knockout beukt. Als hij wint is het via submissions of tko.
Maar submissions gaan niet lukken en tko (= een beter striker zijn dan je tegenstander) natuurlijk ook niet tegen een K1 level striker (hij is wel wat achteruit gegaan maar traint nu weer met Ivan Hippolyte en Remi Bonjasky dus hij heeft de skills redelijk weer terug). En als Mir nog steeds zo bulky is als tegen Carwin is hij traag en snel gassed door al die spieren.
Nu ik er nog eens zo over nadenk heeft Crocop betere kaarten om te winnen dan Mir.
Best een bekende vechter hoor, Fight of the Night @ UFC 115quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:25 schreef incognitoomuch het volgende:
@ UFC 121
Hardy VS Carlos Condit
Nog nooit van die Condit gehoord maar de cijfers liegen er niet om:
Total 30
Wins 25
By knockout 11
By submission 13
By decision 1
Losses 5
mijn excuus, ik dacht dat het een trainingsvideo was, maar ik zie Toney alleen maar praten,met zijn grote bek!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
God wat komt die vent toch dom over
Hij won tegen het einde van de partij van jong talent McDonald (1989) die lang met punten voor stond, maar de laatste ronde duurde toen net te een paar seconden te lang , daarvoor was hij ook niet op mijn radar verschenen. Ik denk dat Hardy hem gaat opvretenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Best een bekende vechter hoor, Fight of the Night @ UFC 115
Hardy vs. Condit is trouwens in London, UFC 120
Ik vond het eerst wel lachen, maar zelfs ik begin er nu genoeg van te krijgen. WAR COUTURE!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mijn excuus, ik dacht dat het een trainingsvideo was, maar ik zie Toney alleen maar praten,met zijn grote bek!
Als ik die kerel hoor denk ik dat ie al een hersenbeschadiging is gemept... Zat daarna toch weer even op YT te kijken naar boksvideo's, maar het is weer bevestigd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:34 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Ik vond het eerst wel lachen, maar zelfs ik begin er nu genoeg van te krijgen. WAR COUTURE!
ze zenden seizoenen van TUF uit en fight nights op bepaalde datums.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb een vraag.
Ik wil UFC wat intensiever gaan volgen.
Nu is mijn vraag:
Welke shows zend UFC (naast de maandelijkse PPV) nog meer uit en op welke dagen?
Alvast bedankt
Eens, ik vind dit gevecht niet main event waardig. Cro Cop is echt gigantisch veel slechter geworden de laatste tijd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:21 schreef DanHardy het volgende:
Ik ben ook een grote fan van Cro Cop, maar die man is geen schim meer van de vechter die hij vroeger was. Hij verloor bijna van Barry. Nu heb ik Mir wel vele malen hoger zitten dan Barry, dus ik denk dat het zelf een vrij gemakkelijke "can" wordt voor Mir.
Wishfull thinking!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:03 schreef n00cL30n het volgende:
Goed... Komt Cro Cop in ene in bloed vorm en klopt hij Mir binnen 1 minuut.
Er is wel een groot verschil tussen een easy fight en vechten tegen een can.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:48 schreef DanHardy het volgende:
Als Mir verliest zakt hij echt gigantisch op de ranking, dan is hij niet langer mr. big star. Cro Cop daarentegen kruipt dan dicht tegen een contenderplek![]()
Maar zoals ik eerder zei, dit wordt een makkelijke can voor Mir.
Nee een can niet, dat is inderdaad wat gechargeerd van mij, maar een easy fight denk ik welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Er is wel een groot verschil tussen een easy fight en vechten tegen een can.
Mirko is absoluut geen can
Is bij Strikeforce nooi anders geweest.. soms hebben ze er 5 maar meestal 4.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:00 schreef THEFXR het volgende:
main card van strikeforce heeft maar 4 fights, nogal weinig vind ik.
dat klopt ook weer,viel mij alleen op dat de undercard 7 fights is tov 4 maincard fightsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Is bij Strikeforce nooi anders geweest.. soms hebben ze er 5 maar meestal 4.
Daarnaast hoeven we er niet voor te betalen.. so who cares
Vind ik geen argumentquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Daarnaast hoeven we er niet voor te betalen.. so who cares
Ik heb ook liever 10 main card waardige fights dan slechts 4 maar Strikeforce heeft het altijd zo gedaan.quote:
Die gozert is echt niet te verstaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor taal spreekt die gast? Ik heb wel eens slecht Engels gezien maar het is echt abnormaal hoe die Tony praatquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Die gozert is echt niet te verstaan.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
Strikeforce!Staat nog niet op FTD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:Op zondag 22 augustus 2010 11:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Klopt!
Zijn meer wegen die naar Houston leiden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al was het niet eens zo slecht vond ik. Ik had er weinig van verwacht, dus het viel mee. Alleen, wanneer komt Ubereem weer eens in actie?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:06 schreef Tazmaniac het volgende:
Hmmmz.. ben wat minder enthousiast dan DanHardy.
Event viel over het algemeen tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:17 schreef DanHardy het volgende:
StrikorceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al was het niet eens zo slecht vond ik. Ik had er weinig van verwacht, dus het viel mee. Alleen, wanneer komt Ubereem weer eens in actie?quote:Getting my body in shape 4 my nxt fight in October.. wht's it gonna B Strikeforce or K-1? I dont know yet
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:14 schreef DanHardy het volgende:
[..]Mousasi is wereldklasse. Enige hole in zijn game bleek takedown defence te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ik vond hem tegen Mo ontzettend zwak op zijn rug.. totaal geen attempts om voor
de switch te gaan of om ht gevecht weer staande te krijgen.
Daarnaast zocht hij ook nauwelijks naar submission imho. Terwijl hij wel
heeft bewezen dat hij het allemaal kan.
Mijn frustratie van toen is nog steeds niet helemaal weg
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Op wat voor manier bedoel je?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:42 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Wel heel vreemd van Strikeforce hoe ze met hun kampioen omgaan
Nou dat ze hem niet meer neerzetten als echte HW kampioen van Strikeforce. Hij zou toch HET uithangbord moeten zijn. Werdum zou toch een titlefight moeten krijgen tegen Overeem? Werdum zelf gaf al min of meer aan dat Fedor de kampioen is (weliswaar zonder belt) en dat hij tegen hem een rematch wil. WTF? Werdum wil niet voor de titel vechten maar tegen Fedor? Blijkbaar stelt die belt dus geen ruk voor en dat is SF aan te rekenen. SF zou meer druk moeten uitoefenen op Werdum, want anders blijft het een papieren belt. Ik heb nu het idee dat vooral mannetjes achter de schermen de gevechten bepalen en dat SF er maar een beetje bij staat te kijken en het vooral maar laat gebeuren.quote:
Hetzelfde hier! Ik denk dat Mo' heel goed aan het emotionele vlak van Mousasi heeft gewerkt, dat deze daardoor te clouded aan het gevecht begon.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mousasi is wereldklasse. Enige hole in zijn game bleek takedown defence te zijn
En ik vond hem tegen Mo ontzettend zwak op zijn rug.. totaal geen attempts om voor
de switch te gaan of om ht gevecht weer staande te krijgen.
Daarnaast zocht hij ook nauwelijks naar submission imho. Terwijl hij wel
heeft bewezen dat hij het allemaal kan.
Mijn frustratie van toen is nog steeds niet helemaal weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Ver gezocht... Maar goed verboden is verboden natuurlijk!quote:Op maandag 23 augustus 2010 05:04 schreef Paxlie het volgende:
Illegal substance taken in at Strikeforce?
http://www.mixedmartialar(...)n-in-at-Strikeforce/
Denk dat die Batista dat ook wel eens zou kunnen zijn. Denk alleen dat ie te oud is om nu nog in te stappen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:42 schreef DanHardy het volgende:
Noons vond ik wel een gast om in de gaten te houden, kwam zeer goed uit de verf.
Lashley ligt nog steeds in het ziekenhuis was zwaar uitgedroogd! Zo zie je maar als je teveel massa op je frame hebt dan goed voor je is, gaat het fout. Zelfde geld voor carwin. Lesnar is de enige die van nature een beest is en ook een grote gastank heeft.
Batista is lomp en verre van atletisch. Die zal niet ver komen volgens mij.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Denk dat die Batista dat ook wel eens zou kunnen zijn. Denk alleen dat ie te oud is om nu nog in te stappen.
Moet je voor de grap eens kijken naar een video over zijn carriere in de WWE... Hij is stiekem best atletisch...quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Batista is lomp en verre van atletisch. Die zal niet ver komen volgens mij.
Ik kijk al jaren WWE, die kerel is erg snel moe en verre van atletisch. Hij moet het vooral hebben van power-movesquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens kijken naar een video over zijn carriere in de WWE... Hij is stiekem best atletisch...
Goed, dat was Brock ook in de WWE, was ook altijd moe en kwam dan terug... En die moest het al helemaal van zijn power moves hebben... F5 anyone?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren WWE, die kerel is erg snel moe en verre van atletisch. Hij moet het vooral hebben van power-moves
Brock sprong van stilstand op de ring. Daarnaast vloog die door de ring heen. Zit echt een bizar verschil tussen die twee hoor! Als we het dan over atletisme hebben. Brock haalde de SSP op Wrestlemania net niet. Wat is de meest spectaculaire move die Batista ooit gedaan heeft?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Goed, dat was Brock ook in de WWE, was ook altijd moe en kwam dan terug... En die moest het al helemaal van zijn power moves hebben... F5 anyone?
Dat op de ring springen deed Batista ook... Het vliegen niet echt inderdaad, maar goed in hoeverre is dat van toepassing in de octagon?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Brock sprong van stilstand op de ring. Daarnaast vloog die door de ring heen. Zit echt een bizar verschil tussen die twee hoor! Als we het dan over atletisme hebben. Brock haalde de SSP op Wrestlemania net niet. Wat is de meest spectaculaire move die Batista ooit gedaan heeft?
Een hoop want het toont explosiviteit en atletisme aan. Iets wat Batista veel minder heeft dan Brock Lesnar.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat op de ring springen deed Batista ook... Het vliegen niet echt inderdaad, maar goed in hoeverre is dat van toepassing in de octagon?
Ik denk dat hij nog gaat verrassen...quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:32 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Een hoop want het toont explosiviteit en atletisme aan. Iets wat Batista veel minder heeft dan Brock Lesnar.
Ik weet niet of je pro-wrestling echt volgt maar ik denk toch echt dat het bij het verkeerde eind hebt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog gaat verrassen...
Marquardt vecht volgende maand @ Fight Night, dus die kunnen we alvast afschrijven (helaas).quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Breaking: Belfort confirms fight at UFC 122 or UFC 123
Het kan wishful thinking zijn maar UFC 123 heeft al een rumoured co & main event.
Dus Belfort vs. Okami of Marquardt @ UFC 122???
Dan heb Ik dat over het hoofd gezien!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Marquardt vecht volgende maand @ Fight Night, dus die kunnen we alvast afschrijven (helaas).
Fedor op Twitter is hetzelfde als Anderson Silva die ineens Engels in de octagon spreekt...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:11 schreef n00cL30n het volgende:
Holy Sjaak!
Fedor geeft op twitter aan dat hij in November/December tegen Overeem wil vechten?
En hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:16 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Fedor op Twitter is hetzelfde als Anderson Silva die ineens Engels in de octagon spreekt...
Fedor heeft nooit twitter gehad, zal dus wel fake zijn...
Maja Fedor kan veel zeggen.. als het management alweer niet wil kun je het vergeten.quote:With the recent news about the operation the elbow by Fabricio Werdum, a reporter asked Fedor site www.mixfight.ru to comment on this situation.
Fedor Emelianenko: "Absolutely, I would like a rematch with Werdum. But as he was recently operated on, then as soon as this fight is unlikely to happen. This year, in November-December, I would prefer to meet in a cage with Alistair Overeem"
Zal een vast mooi schouwspel zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:17 schreef incognitoomuch het volgende:
Marloes is al als een beest aan het trainen bij onze dojo..
Ik geloof het niet, hij wil immers niet 2x achter elkaar verliezenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Laten we positief blijven...Het is immers Fedors laatste match... Might as well end it with a bang!
die kerel is echt te vol van zichzelf, ik hoop echt dat Edgar hem gewoon weer paktquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat is BJ toch een sukkeltje. Of het nou de beste MMA fighter ooit is of niet. Wat een trieste persoonlijkheid heeft die jongen.. werkelijk.
Fedor heeft een hekel aan dingen als Twitter, Facebook etc. Een tijdje terug was er nog een (kleine) rel om zijn manager, die zou dingen gezegd hebben over Fedor in de UFC en uiteindelijk bleek er weer niets van waar. Het statement van zijn manager was dan ook dat hij en niemand van Fedor's team twitter gebruikt.quote:
Daar gaan we:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:16 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Fedor op Twitter is hetzelfde als Anderson Silva die ineens Engels in de octagon spreekt...
Fedor heeft nooit twitter gehad, zal dus wel fake zijn...
Veel succes.quote:OfficialM1
M-1Global
This year in November/December I'd like to fight Alastair Overeem!!! (Russian language link):... http://fb.me/v0dRsyP5 about 9 hours ago
Hij heeft het altijd over, dat hij de beste p4p wil worden aller tijden. Hoe dan ook, hij komt als een kwalletje over en ik zou het zeker niet vervelend vinden als Edgar hem weer pakt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
die kerel is echt te vol van zichzelf, ik hoop echt dat Edgar hem gewoon weer pakt
me2quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:27 schreef Paxlie het volgende:
Ik ga 50 euro inzetten op Overeem als dat daadwerkelijk gaat plaatsvinden
Probleem is dat een gemotiveerde BJ ontzettend lastig is. Hopelijk is Edgar gewoon weer bruut snel en heerlijk met technisch boxen + takedowns en pakt ie het gewoon weer. Gun het die gast echt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:51 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Hij heeft het altijd over, dat hij de beste p4p wil worden aller tijden. Hoe dan ook, hij komt als een kwalletje over en ik zou het zeker niet vervelend vinden als Edgar hem weer pakt.
Hij heeft dat gewoon nodig om zichzelf te kunnen motiveren.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat is BJ toch een sukkeltje. Of het nou de beste MMA fighter ooit is of niet. Wat een trieste persoonlijkheid heeft die jongen.. werkelijk.
November 2010quote:
Bedankt voor het berichtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Daar gaan we:
[..]
Veel succes.
Ennuh, thanks 4 the backup Tazz.![]()
Overeem heeft inmiddels aangegeven niks voor de fight te voelen.. in ieder geval niet meer in 2010.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:45 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Bedankt voor het bericht![]()
Technisch gezien had ik wel gelijk he, want dit is de Twitter account van M1Global
Verder ben ik verbaasd dat Fedor zich zo uitspreekt over tegen wie hij wil vechten! Deed hij normaal gesproken eigenlijk nooit. Maar don't care, Fedor vs Overeem is zeer bruut!![]()
Ik heb trouwens het gevoel dat Randy die ouwe bokser Toney aan alle kanten gaat domineren. Mark my words!
Ik ben er ook bang voor, Randy gaat voor takedown, Toney zet een uppercut in, vol op het kinnetje...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Overeem heeft inmiddels aangegeven niks voor de fight te voelen.. in ieder geval niet meer in 2010.
Zijn volgende fight is waarschijnlijk @ K-1.
En ik blijf ervoor vrezen dat Toney onze held al in de 1e ronde naar la-la land gaat sturen
Geen paniek heren. Randy danst 3 minuten om hem heen, tegen die tijd is Toney al uitgeput. Volgens bronnen dichtbij Toney neemt hij MMA totaal niet serieus en traint hij nauwelijks. Zodra Randy weet te clinchen is het afgelopen. Takedown + GnP. Herb Dean stopt het, Toney protesteert en zegt dat er niets aan de hand was. Een submission zal trouwens nog cooler zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor, Randy gaat voor takedown, Toney zet een uppercut in, vol op het kinnetje...
Mooi scenario... Maar denk dat die kerel niet voor een gat te vangen is. Juist het roepen dat ie het niet serieus neemt met dat Sly Stallon/Mike Tyson spraakgebrek doet wonderen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:47 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Geen paniek heren. Randy danst 3 minuten om hem heen, tegen die tijd is Toney al uitgeput. Volgens bronnen dichtbij Toney neemt hij MMA totaal niet serieus en traint hij nauwelijks. Zodra Randy weet te clinchen is het afgelopen. Takedown + GnP. Herb Dean stopt het, Toney protesteert en zegt dat er niets aan de hand was. Een submission zal trouwens nog cooler zijn
De enige manier waarop Toney kan winnen is als hij een Ray Mercer doet (als tegen Tim Sylvia). Couture weet dat deksels goed. Het mooie is dat hij nu maar rekening hoeft te houden met 1 wapen van zijn tegenstander in plaats van meerdere, wat bij een 'normale' MMA vechter het geval is.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:18 schreef DanHardy het volgende:
Vergeet niet dat toney snel, hard en vooral accuraat kan slaan. Hij heeft in principe maar 1 klap nodig om couture te laten wankelen.
Daarbij ik denk dst couture, toney erg omderschat inplaats van andersom
10 tot 12 jaar geleden jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:58 schreef Tazmaniac het volgende:
1998-1999 KPN Telecompetitie Fortuna Sittard-Ajax 1-0
1998-1999 KPN Telecompetitie Ajax-Fortuna Sittard 1-3
1999-2000 KPN Telecompetitie Fortuna Sittard-Ajax 2-0
Je vergelijking klopt sowieso niet. Als je het dan wilt gaan vergelijken moet je een andere sport pakken. Nu heb je gewoon een kwalitatief mindere tegenstander.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:54 schreef Fyodor het volgende:
[..]
De enige manier waarop Toney kan winnen is als hij een Ray Mercer doet (als tegen Tim Sylvia). Couture weet dat deksels goed. Het mooie is dat hij nu maar rekening hoeft te houden met 1 wapen van zijn tegenstander in plaats van meerdere, wat bij een 'normale' MMA vechter het geval is.
Dus ja, Toney kan natuurlijk winnen maar de kansen zijn enorm klein voor hem. Ik denk niet dat iemand als Couture met al zijn ervaring Toney zal onderschatten.
Het argument dat het staande begint vind ik trouwens hetzelfde als zeggen dat Fortuna Sittard een kans tegen Ajax heeft, omdat ze met 0-0 beginnen bij de aftrap.
Waar heb je dat gedaan? Heb dit nog nooit gedaan. 5,5 wil zeggen 5,5x de inzet winnen toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
Heb net 15¤ op Toney gezet tegen 5,5... Vind ook vreemd dat ze Penn meer kans geven dan Edgar...
Nee, want Fortuna is op geen enkel vlak beter dan Ajax. Couture wil absoluut niet punches traden met Toney, dan kun je hem 10 rijen verder gaan oprapen. En dat bedoelde ik met, dat het een voordeel is dat ze staand beginnen. Hij kan iedere ronde sowieso een paar gerichte klappen uitdelen waarvan er maar eentje raak hoeft te zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:54 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Het argument dat het staande begint vind ik trouwens hetzelfde als zeggen dat Fortuna Sittard een kans tegen Ajax heeft, omdat ze met 0-0 beginnen bij de aftrap.
Yeps, heb ingezet bij Unibet...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:35 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Waar heb je dat gedaan? Heb dit nog nooit gedaan. 5,5 wil zeggen 5,5x de inzet winnen toch?
edit: begon toch weer te twijfelen, dus maar 10 euro ingezet. Na ja, geeft toch wat meer extra spanning mee![]()
Ik heb net op unibet 10 euro gezet op Toney. Dus dan krijg ik 55 euro als hij ook wint. Maar ik doe het voor de lol. Want Toney is natuurlijk de grote underdog.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef Hooidraad het volgende:
Waar wedden jullie dan op MMA matches? Is dat nog een beetje lucratief?
Ligt eraan, zat weer sinds ongeveer 5 jaar op unibet (ooit gratis geld account gehad daar) en was ook op lopende matches aan het inzetten. Dus wint die of die speler de set en dan kreeg je weer 2x die paar ¤ best leuk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef Hooidraad het volgende:
quote:2010-08-26 17:35 Uitbetaling Verberg details ¤ 3,06 ¤ 28,49
Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
Korolev, E - De Bakker, T Wedstrijd Who will win Set 2? Je weddenschap: Enkelvoudig, 2 ¤ 2,00 1,53 0-1 ¤ 3,06
2010-08-26 17:34 Uitbetaling Verberg details ¤ 2,38 ¤ 25,43
Korolev, E - De Bakker, T Wedstrijd Wie wint? Je weddenschap: Enkelvoudig, 2 ¤ 2,00 1,19 0-1 ¤ 2,38
2010-08-26 17:21 Uitbetaling Verberg details ¤ 3,90 ¤ 23,05
Sousa, Joao - Haase, R Wedstrijd Who will win Set 2? Je weddenschap: Enkelvoudig, 2 ¤ 2,00 1,95 0-1 ¤ 3,90
100E gezet op Stan james bookmaker, hebben de beste odds voor tony fightquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
Heb net 15¤ op Toney gezet tegen 5,5... Vind ook vreemd dat ze Penn meer kans geven dan Edgar...
hehe je hebt ballen van staal of je bent nuts :dquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:31 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
100E gezet op Stan james bookmaker, hebben de beste odds voor tony fight
Hij heeft inderdaad gezegd dat hij al plannen definitief had gemaakt wat betreft het trainen voor de K1-GP in Japan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Overeem heeft inmiddels aangegeven niks voor de fight te voelen.. in ieder geval niet meer in 2010.
Zijn volgende fight is waarschijnlijk @ K-1.
Same here, hoewel ik Randy ook wel eerst stamina-ringwork zie werken wat Toney betreft.quote:En ik blijf ervoor vrezen dat Toney onze held al in de 1e ronde naar la-la land gaat sturen
Mwa, zit wel eens wat tussen. Groot verschil in odds wel tussen de bookies (vergelijk altijd een stuk of 15/20).quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef Hooidraad het volgende:
Probleem van een echt harde leg kick is dat je dekking vaak iets minder wordt. Heb Couture ook nog niet zo vaak zien legkicken. Denk eerder dat hij voor de clinch gaat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:19 schreef THEFXR het volgende:
couture vs toney, 6 legkicks van Randy and its done.
quote:Bouts currently reported to be in the works for the event include:
Amir Sadollah vs. Justin Bieber
Krzysztof Soszynski vs. Jill Valentine
Jorge Rivera vs. A Gay Guy
Jason Brilz vs. Jason Brilz
Pascal Krauss vs AntiVirus
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:05 schreef Hooidraad het volgende:
Dit is zo'n beetje hoe ik Couture vs. Toney voor me zie:
Randy Couture vs. Tony Halme
* Tazmaniac called it!!!!quote:Dave Meltzer reports via 411Mania that a middleweight bout for the top contender spot will feature Vitor Belfort taking on Yushin Okami in the main event of UFC 122 in Oberhausen, Germany this November:
According to F4Wonline.com, Belfort will face Yushin Okami (25-5) in the main event of UFC 122 on November 13 in Oberhausen, Germany. It is expected that the winner of that fight will face the winner of the Silva/Sonnen II fight at some point next year.
Inderdaad, ik zit al die tijd al te wachten op een mooie main card voor 122 maar die wil maar niet komenquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:06 schreef Tazmaniac het volgende:
Wel trouwens een matige card tot nu toe zeg.. jezus christ
Ik denk het wel want het is natuurlijk een geweldige belevenis en wie weet hoelang het duurt voordat ze terugkomen!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit al die tijd al te wachten op een mooie main card voor 122 maar die wil maar niet komen
Ga jij er sowieso wel heen?
nee, dan begint de main card, ik schat in dat die partij om 5 uur begint.quote:Op zondag 29 augustus 2010 03:27 schreef Cesare-Borgia het volgende:
klopt het dat toney couture ong over een half uurtje begint?
dat was met wang,die door bj eruit werd gestuurd en hij wilde ook niet naar pulver toequote:Op zondag 29 augustus 2010 03:30 schreef Hooidraad het volgende:
Omg, Gabe Ruediger is die huillie van TUF 5 die niet op gewicht kon komen
quote:Op zondag 29 augustus 2010 03:37 schreef Hooidraad het volgende:
Wow,ja, nu wachten op de main card?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook. Hoop eigenlijk stiekem op Toney als winnaar. Kans is alleen niet zo heel groot.quote:Op zondag 29 augustus 2010 03:58 schreef Hooidraad het volgende:
Màn, ik heb zin in Couture vs. Toney
muble.muble.....quote:Op zondag 29 augustus 2010 04:03 schreef Hooidraad het volgende:
Wat zegt Toney nou weer, kan hem echt niet verstaan
Hij heeft wel de betere kaarten maar ik mag die gozer helemaal niet.quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 04:22 schreef Hooidraad het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaar voor Kenflo![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 04:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:Ff spoileren dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waar ik op hoop.quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 05:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, die toney is zo soepel,als eikenhout
Ik hoop dat hij gewoon 1keer zo zwaar raak meptquote:Op zondag 29 augustus 2010 05:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, die toney is zo soepel,als eikenhout
Kost nooit veel moeite hier hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 05:26 schreef Hooidraad het volgende:
Ach ja, Arianny. Ik probeer het positief in te zien
Ben jij voor Toney? Ga je schamenquote:Op zondag 29 augustus 2010 05:45 schreef marsan het volgende:
Hoop dat Toney hem vroeg raakt. Ben wel benieuwd hoe Couture dat neemt
Normaal niet, maar ik hoop stiekem van welquote:Op zondag 29 augustus 2010 05:42 schreef Hooidraad het volgende:
Yep... Here we go!
Dit kán Couture toch niet verliezen mensen, dat kán toch gewoon niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I lol'dAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Brute quote over bepaalde fight:Haha, true.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I lol'd
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
NouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./edit sorry! verkeerde tags!
[ Bericht 16% gewijzigd door -_Tommy_- op 29-08-2010 18:09:12 ]
Ik heb ook voor het eerst meegedaan bij Unibet, ¤5,02 winstquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hehe, heb het nog niet gezien, maar kreeg wel mailtje van Unibet:
[..]
Ja awesome! Altijd leuk om Demian Maia te zien ook. Ik kijk uit naar UFC 119.. Mir vs. Crocopquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:51 schreef Paxlie het volgende:
Gewoon te vet event weer. Fantastisch publiek en heerlijke prelim op het einde
De rest is wel gezegd hier.
Dinsdag mag het wel weer.quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:30 schreef THEFXR het volgende:
tot hoe lang gelden die spoilers na een event/ufc?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:27 schreef slashdotter3 het volgende:
Volgens James Toney z'n wikipedia pagina heeft ie een multi fight deal gesloten met UFC. Betekent dat dat we hem terugzien? Of is het zo'n contract die alleen geldt als je je partijen wint? Maar bij verlies mag UFC je ten alle tijden eruit gooien?
http://en.wikipedia.org/wiki/James_Toney
Toney was spotted in attendance at UFC 108 on January 2, 2010, which led to talks between him and UFC President Dana White regarding fighting in the organization. On March 3, it was confirmed by White that the two had agreed and signed a multifight deal with the company.[5]
Maar ik kan me wel weer een quote van Sherdog herinneren waarin postfight Dana White opmerkte dat hij blij was dat hij niet nog langer naar James Toney 'geleuter' hoefde te luisteren (in het geval dat hij gewonnen zou hebben).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:30 schreef -_Tommy_- het volgende:
Vannacht nog gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:35 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]Inderdeed! De hype was goed aanwezig! Hopen dat ze dit vasthouden! Afgelopen paar evenementen waren toch elke keer kleine anti climaxen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen dus K-1 dit jaar voor Ubereem!quote:Alistair Overeem op twitter:
For the record: I will fight in the K-1 and not against Alexander E. I read something on the web and I'm not fighting him.
http://twitter.com/alistairovereem
Ik krijg serieus medelijden met die arme BJ....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:37 schreef Fyodor het volgende:
Dit zegt wel genoeg denk ik...
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of Overeem het wederom goed gaat doen ik K-1.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |