SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 03:37 schreef Hooidraad het volgende:
Wow,ja, nu wachten op de main card?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook. Hoop eigenlijk stiekem op Toney als winnaar. Kans is alleen niet zo heel groot.quote:Op zondag 29 augustus 2010 03:58 schreef Hooidraad het volgende:
Màn, ik heb zin in Couture vs. Toney
muble.muble.....quote:Op zondag 29 augustus 2010 04:03 schreef Hooidraad het volgende:
Wat zegt Toney nou weer, kan hem echt niet verstaan
Hij heeft wel de betere kaarten maar ik mag die gozer helemaal niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 04:22 schreef Hooidraad het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaar voor Kenflo![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 04:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:Ff spoileren dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |