quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Brute quote over bepaalde fight:Haha, true.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I lol'd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
NouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./edit sorry! verkeerde tags!
[ Bericht 16% gewijzigd door -_Tommy_- op 29-08-2010 18:09:12 ]
Ik heb ook voor het eerst meegedaan bij Unibet, ¤5,02 winstquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hehe, heb het nog niet gezien, maar kreeg wel mailtje van Unibet:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja awesome! Altijd leuk om Demian Maia te zien ook. Ik kijk uit naar UFC 119.. Mir vs. Crocopquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:51 schreef Paxlie het volgende:
Gewoon te vet event weer. Fantastisch publiek en heerlijke prelim op het einde
De rest is wel gezegd hier.
Dinsdag mag het wel weer.quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:30 schreef THEFXR het volgende:
tot hoe lang gelden die spoilers na een event/ufc?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:27 schreef slashdotter3 het volgende:
Volgens James Toney z'n wikipedia pagina heeft ie een multi fight deal gesloten met UFC. Betekent dat dat we hem terugzien? Of is het zo'n contract die alleen geldt als je je partijen wint? Maar bij verlies mag UFC je ten alle tijden eruit gooien?
http://en.wikipedia.org/wiki/James_Toney
Toney was spotted in attendance at UFC 108 on January 2, 2010, which led to talks between him and UFC President Dana White regarding fighting in the organization. On March 3, it was confirmed by White that the two had agreed and signed a multifight deal with the company.[5]
Maar ik kan me wel weer een quote van Sherdog herinneren waarin postfight Dana White opmerkte dat hij blij was dat hij niet nog langer naar James Toney 'geleuter' hoefde te luisteren (in het geval dat hij gewonnen zou hebben).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:30 schreef -_Tommy_- het volgende:
Vannacht nog gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:35 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]Inderdeed! De hype was goed aanwezig! Hopen dat ze dit vasthouden! Afgelopen paar evenementen waren toch elke keer kleine anti climaxen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen dus K-1 dit jaar voor Ubereem!quote:Alistair Overeem op twitter:
For the record: I will fight in the K-1 and not against Alexander E. I read something on the web and I'm not fighting him.
http://twitter.com/alistairovereem
Ik krijg serieus medelijden met die arme BJ....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:37 schreef Fyodor het volgende:
Dit zegt wel genoeg denk ik...
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of Overeem het wederom goed gaat doen ik K-1.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |