quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je kunt het ook gewoon een bepaalde sound noemen.
ff opgezocht... ze is 14quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
vroeg ik mij ook af. Ik vind wel dat ze nu niet echt goed zingt :S
Alles van kinderen wordt daar opgehemeld... Alles voor de kijkcijfertjesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:48 schreef iBenny het volgende:
Maar voor een 14-jarige vind ik het wel goed hoor
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:49 schreef Majkool het volgende:
[..]
Alles van kinderen wordt daar opgehemeld... Alles voor de kijkcijfertjes
Nja, het is niet per se omdat ze kind is ofzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:49 schreef Majkool het volgende:
[..]
Alles van kinderen wordt daar opgehemeld... Alles voor de kijkcijfertjes
Ik heb betere gezien.. Vond dit eigenlijk helemaal niksquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze zijn goed in wat ze doen, maar het is zo'n saai iets. Dan vind het echt goed ook
straks komt die buiksprekerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:13 schreef FL_Freak het volgende:
Ik denk dat ik ga stoppen met HGTDe engelse en amerikaanse zijn beter en heb nu nog steeds geen echt leuke act gezien
die vind ik zooo gaafquote:
In een andere liveshowquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:25 schreef nattermann het volgende:
Wanneer komt die operazanger uit Schinveld?
Dat ik heb nu na 2 keer wel gezien. Niet lullig bedoeld verder maar ze kanniet meer dan een rondje draaien.quote:
Of opgetild worden en dan een rondje draaien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat ik heb nu na 2 keer wel gezien. Niet lullig bedoeld verder maar ze kanniet meer dan een rondje draaien.
Volgens Dan ben je doodquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat ik heb nu na 2 keer wel gezien. Niet lullig bedoeld verder maar ze kanniet meer dan een rondje draaien.
Winnen niet..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:34 schreef Luco het volgende:
Ze gaan nog winnen ook. Positieve discriminatie
Ik ben echt fan van popping en locking, maar het was nog steeds erg goedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:37 schreef henkde_j het volgende:
Mwoa niet heel strak. Ik heb ze wel eens beter gezien.
Het kan zijn dat het met een paar seconden vertraging wordt uitgezondenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:42 schreef FL_Freak het volgende:
Ze wisten bij de ondertitel mensen al dat hij perfect ging zeggen. Opmerklijk
Ojahquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het kan zijn dat het met een paar seconden vertraging wordt uitgezonden
het valt nu nog mee! Meestal is hij nog niet klaar met zijn zin en dan kun je al lezen wat hij gaat zeggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:42 schreef FL_Freak het volgende:
Ze wisten bij de ondertitel mensen al dat hij perfect ging zeggen. Opmerklijk
Dit dus... kon ook beter worden uitgepaktquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:49 schreef Injetta het volgende:
Flauw.... het verrassingseffect van de eerste keer is weg.
ja dat was behoorlijk genantquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:49 schreef iBenny het volgende:
'Dat was het hoor' moeten zeggen na je act
Meganquote:
Dan weet je gewoon dat je hebt gefaaltquote:
Ik vond dr goedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Megan! No way dat die door is hoor
! Dat Amerikaanse meisje had meer kans gemaakt denk ik
!
Ik meen het...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:05 schreef Rauzer het volgende:
Ah benny kom op, dat kun je niet menen! Het was een hoop geschreeuw vooral
!
wat ze vandaag deed was echt heel slecht. Veel te hog gegrepen, en ze zat er veel te vaak te ver naast. Zelfs voor een jazz nummer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:05 schreef Rauzer het volgende:
Ah benny kom op, dat kun je niet menen! Het was een hoop geschreeuw vooral
!
ze hebben meegedaan aan de wereldkampioenschappen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:09 schreef iBenny het volgende:
Die Adonis... waar komen die vandaan?
Het lijkt me niet dat ze dat alleen maar voor hunzelf doen.
Het klonk misschien nu niet mooi, maar je kon ook horen dat ze een volwassen stemgeluid heeft. Zou zonde zijn als je dat laat schieten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat ze vandaag deed was echt heel slecht. Veel te hog gegrepen, en ze zat er veel te vaak te ver naast. Zelfs voor een jazz nummer.
het is ontroerend wat het rosltoeldans koppel doet, maar na twee keer heb ik dat wel gezien.quote:
Precies mijn gedachtequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:27 schreef iBenny het volgende:
Wat een leuke mensen volgende week
Ik vind het nu al moeilijk wie weg moet
En zo is een nieuw programma geborenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:25 schreef Injetta het volgende:
De fnale wordt een kinderfestival als het zo door gaat...
Dat was de enige die ik kon opnoemen als act die weg kanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:29 schreef ajacied4lf het volgende:
die 3 Break-dancers moeten volgende week door!
Ik bedoel die kinderen ..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was de enige die ik kon opnoemen als act die weg kan
Ik heb mijn keuze voor volgende week al gemaakt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:27 schreef iBenny het volgende:
Wat een leuke mensen volgende week
Ik vind het nu al moeilijk wie weg moet
Ja dat vond ik ook jammer, maar het was zijn eigen schild dat hij niet door isquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:36 schreef Cee het volgende:
GVD is al de tweede week dat op het moment dat de directe finalist bekend wordt gemaakt, mijn dvr ermee kapt.Godzijdank is die krijsende kraai niet door. Kan me wel vinden in de twee finalisten maar had toch liever die beatboxers of Adonis door gehad.
Wat jammer dat Bert en Bertus zo tegenviel.
Dit dus...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:35 schreef Rauzer het volgende:
He bah, die rolstoeldansers door. Dan had ik nog liever Megan doorgezien
. Wel ff een
-momentje toen Adonis naar huis werd gestuurd
Dude.... dit optreden was absoluut strak hoor. Vind dit 1 van de beste acts tot nu toequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:26 schreef marcodej het volgende:
Ik vond dat poppingduo eigenlijk helemaal niet zo spectaculair. Dat wordt het pas als het echt verfijnd en strak is, en dat was het net niet.
Zit inderdaad veel meer rek (pun intendedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:40 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dude.... dit optreden was absoluut strak hoor. Vind dit 1 van de beste acts tot nu toe
Ik heb betere dansacts gezien. Dit was goed hoor, daar niet van, maar niet supergoed.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:40 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dude.... dit optreden was absoluut strak hoor. Vind dit 1 van de beste acts tot nu toe
Want ze komt er toch welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:01 schreef Knipoogje het volgende:
Een jurylid dat in een programma waar het om gaat talent te vinden iemand met talent naar huis stuurt juist omdat ze veel talent heeft
Joh, wat moest ze anders zeggen tegen een meisje van 14quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:01 schreef Knipoogje het volgende:
Een jurylid dat in een programma waar het om gaat talent te vinden iemand met talent naar huis stuurt juist omdat ze veel talent heeft
Ze hebben wel wat weg van Nick en Jeppe he, de Deense poppers die 2008 wonnen. Ik hoop dat Elastic Double eens een zooitje filmpjes op youtube gooien, daar kunnen ze aardig wat optredens (internationaal) mee scoren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb betere dansacts gezien. Dit was goed hoor, daar niet van, maar niet supergoed.
het camerawerk was echt slecht, maar de act was net als die andere dansgroep fenomenaal.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:08 schreef Knipoogje het volgende:
Elastic Double was trouwens wel goed... erg creatief, alhoewel het camerawerk uiteraard het doorgaan van deze groep in de weg had kunnen zitten. 2 gasten naast elkaar...hoe moeilijk is het om gewoon de camera op die 2 te blijven focussen zonder die rare shots overal
[..]
Ze hebben wel wat weg van Nick en Jeppe he, de Deense poppers die 2008 wonnen. Ik hoop dat Elastic Double eens een zooitje filmpjes op youtube gooien, daar kunnen ze aardig wat optredens (internationaal) mee scoren.
Die Denen waren dan ook een stuk beter.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:08 schreef Knipoogje het volgende:
Elastic Double was trouwens wel goed... erg creatief, alhoewel het camerawerk uiteraard het doorgaan van deze groep in de weg had kunnen zitten. 2 gasten naast elkaar...hoe moeilijk is het om gewoon de camera op die 2 te blijven focussen zonder die rare shots overal
[..]
Ze hebben wel wat weg van Nick en Jeppe he, de Deense poppers die 2008 wonnen. Ik hoop dat Elastic Double eens een zooitje filmpjes op youtube gooien, daar kunnen ze aardig wat optredens (internationaal) mee scoren.
eeuhm neequote:
Spaanstalig nummer?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:31 schreef gers het volgende:
ik weet al wat bas en harald gaan zingen
neequote:
Ik vind Robert het wel goed doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:33 schreef Injetta het volgende:
Ik vind eigenlijk Robert ten Brink niet geschikt voor dit programma. Waarom niet twee jonge vlotte gasten zoals in Engeland?
Primaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
Benny.... jij waarschuwt mij he?
Mijn moeder moest naar een verjaardag
POP is idd wel een stukje drukkerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:38 schreef MissJ het volgende:
jammer dat het zo stil hier is tijdens de uitzending
ze gaan best een mooi nummer zingen hoorquote:
Maar kijk.... ze vielen bij mij op door het spaanse nummerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:40 schreef gers het volgende:
[..]
ze gaan best een mooi nummer zingen hoor![]()
Zoietsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:50 schreef Kworb het volgende:
En dan Grace Kellyvast weer zoiets wat last minute aan haar is opgedrongen.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:09 schreef Injetta het volgende:
Wie kan dit nou in godsnaam mooi vinden?????????
Ik vind het AF...GRIJ...SE...LIJK!
het is zo ongeloverlijk fucking briljant wat ze doet...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:09 schreef Injetta het volgende:
Wie kan dit nou in godsnaam mooi vinden?????????
Ik vind het AF...GRIJ...SE...LIJK!
minimensjes en Bas & Haraldquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
no way: Patrica en Bas & Harald
Zal uiteindelijk wel zo gaan, ruggegraatloze sms'ers die niet durven om niet op kinderen te stemmen, bang voor het veroorzaken van een jarenlang trauma bij de kleintjes. Ik vond ze wel goed maar niet uniek of zo.quote:
iedereen met verstand van muziek weet hoe fucking briljant ze is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:19 schreef iBenny het volgende:
En dat schreeuwmens was juist irritant, snap niet dat die mensen het zo goed vonden
reclame nu... ze moeten als een-na-laatstequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en Bas en Harald
Zijn ze al aan de beurt
die moeten gewoon optiefenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:20 schreef Knipoogje het volgende:
Vonden ze die 2 dansertjes nou zo geweldig? In Amerika doen er ook 2 mee van dezelfde leeftijd, maar da's toch wel een niveautje hoger hoor...
quote:
Ik heb een hekel aan jazz maar ik vond dit echt geniaal. In al haar spelen, haar zang, haar mimiek, iedere noot was een kadoo'tje leek het wel, dat ze meteen uitpakte voor ons.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iedereen met verstand van muziek weet hoe fucking briljant ze is.
Ze heeft een stembereik van 5 octaven en er zijn maar een paar mensen op de wereld die dat hebben. En niet 1, maar dan ook echt niet 1 valse noot
Dat zal wel niet, maar... ik krijg er gewoon spontaan maagpijn en misselijkheid van.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is zo ongeloverlijk fucking briljant wat ze doet...
Echt je hebt geen geen idee waar je over praat, serieus niet....
Serieus?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:30 schreef Cee het volgende:
Jongens, ik zeg het maar even, Anton Geesink is dood.
Tot zover mijn newsflash.
Omdat er een jankverhaal bij zat voorzover ik dat kon horenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:31 schreef iBenny het volgende:
Pianovrouw krijgt 3 kruizen en dit niet?
ongelofelijk gewoonquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
Omdat er een jankverhaal bij zat voorzover ik dat kon horen
Nja, zo te zien lees jr ook meequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]jij geef seintje in POP he
Oké, deze blubberbuikster skip ik. Ik kijk even de eerste 3 terug die heb ik gemist. OMG die blonde valse zangeres, gelukkig niet door.quote:
Bas is die streepshirtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:44 schreef Cee het volgende:
Nee wacht ik ga er eerst achter komen wie wie is.
Luis Enrique Mejía López, (born September 28, 1962) is a Nicaraguan singer and composer. He started his career in the late 1980s and achieved success in the 1990s earning the title "El Principe de la Salsa (The Prince of Salsa). He was one of the leading pioneers that lead to the salsa romantica movement in the 1980s. Enrique has received two Grammy Award-nomination for "Best Tropical Latin Performance" for album Luces del Alma and his song Amiga. He performed and recorded with salsa romantica group Sensation 85, which also included La Palabra and Nestor Torres. In 2009, his album, Ciclos, has been nominated for numerous Latin Grammy Awards which is his biggest breakthrough in over a decade. The album also won the Grammy Award for Best Tropical Latin Album.quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef Cee het volgende:
Oh wacht Luis Enrique was natuurlijk het liedje dat ze bij de auditie zongen. Ik snap.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef Cee het volgende:
Oh wacht Luis Enrique was natuurlijk het liedje dat ze bij de auditie zongen. Ik snap.
Das Haraldquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:51 schreef MissJ het volgende:
Die paarse is Bas toch?
Ik vind hem echt![]()
![]()
Oow zie nu dat ze beiden soort van paars aan hebbenquote:
Dacht het welquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:53 schreef MissJ het volgende:
Ooow haha dus piano-paars=Bas
en gitaar-lila=Harald
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:53 schreef MissJ het volgende:
Ooow haha dus piano-paars=Bas
en gitaar-lila=Harald
Het is spectaculair omdat het amper foetussen zijn maar breakdancegewijs is het niet spectaculair.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:56 schreef iBenny het volgende:
Ze kunnen het wel, maar echt goed is het niet
Ohw, je kent ze IRL?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:56 schreef gers het volgende:
Geweldig optreden van bas en harald,en hij wordt inderdaad vaak herkent :p
nou ik heb altijd het idee dat ze gewoon maar wat doen en niet echt een show op de muziek maken... Dat er net zo goed een ander muziekje had gespeeld kunnen worden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:56 schreef iBenny het volgende:
Ze kunnen het wel, maar echt goed is het niet
hoe wist ik anders het nummer :pquote:
Je kent ze. Vertel meer.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:56 schreef gers het volgende:
Geweldig optreden van bas en harald,en hij wordt inderdaad vaak herkent :p
Als je het vergelijkt met die groep van net, dan is dit niet goed.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:58 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou ik heb altijd het idee dat ze gewoon maar wat doen en niet echt een show op de muziek maken... Dat er net zo goed een ander muziekje had gespeeld kunnen worden.
Goed is het wel, dat wel. Doe t ze niet na :p
Het is geweldig was te doen, alleen kun je met alleen break-dance geen 'echte' show maken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:58 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou ik heb altijd het idee dat ze gewoon maar wat doen en niet echt een show op de muziek maken... Dat er net zo goed een ander muziekje had gespeeld kunnen worden.
Goed is het wel, dat wel. Doe t ze niet na :p
ok.. nou dat mis ik dan wel :pquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is geweldig was te doen, alleen kun je met alleen break-dance geen 'echte' show maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |