In een andere liveshowquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:25 schreef nattermann het volgende:
Wanneer komt die operazanger uit Schinveld?
Dat ik heb nu na 2 keer wel gezien. Niet lullig bedoeld verder maar ze kanniet meer dan een rondje draaien.quote:
Of opgetild worden en dan een rondje draaien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat ik heb nu na 2 keer wel gezien. Niet lullig bedoeld verder maar ze kanniet meer dan een rondje draaien.
Volgens Dan ben je doodquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat ik heb nu na 2 keer wel gezien. Niet lullig bedoeld verder maar ze kanniet meer dan een rondje draaien.
Winnen niet..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:34 schreef Luco het volgende:
Ze gaan nog winnen ook. Positieve discriminatie
Ik ben echt fan van popping en locking, maar het was nog steeds erg goedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:37 schreef henkde_j het volgende:
Mwoa niet heel strak. Ik heb ze wel eens beter gezien.
Het kan zijn dat het met een paar seconden vertraging wordt uitgezondenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:42 schreef FL_Freak het volgende:
Ze wisten bij de ondertitel mensen al dat hij perfect ging zeggen. Opmerklijk
Ojahquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het kan zijn dat het met een paar seconden vertraging wordt uitgezonden
het valt nu nog mee! Meestal is hij nog niet klaar met zijn zin en dan kun je al lezen wat hij gaat zeggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:42 schreef FL_Freak het volgende:
Ze wisten bij de ondertitel mensen al dat hij perfect ging zeggen. Opmerklijk
Dit dus... kon ook beter worden uitgepaktquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:49 schreef Injetta het volgende:
Flauw.... het verrassingseffect van de eerste keer is weg.
ja dat was behoorlijk genantquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:49 schreef iBenny het volgende:
'Dat was het hoor' moeten zeggen na je act
Meganquote:
Dan weet je gewoon dat je hebt gefaaltquote:
Ik vond dr goedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Megan! No way dat die door is hoor
! Dat Amerikaanse meisje had meer kans gemaakt denk ik
!
Ik meen het...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:05 schreef Rauzer het volgende:
Ah benny kom op, dat kun je niet menen! Het was een hoop geschreeuw vooral
!
wat ze vandaag deed was echt heel slecht. Veel te hog gegrepen, en ze zat er veel te vaak te ver naast. Zelfs voor een jazz nummer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:05 schreef Rauzer het volgende:
Ah benny kom op, dat kun je niet menen! Het was een hoop geschreeuw vooral
!
ze hebben meegedaan aan de wereldkampioenschappen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:09 schreef iBenny het volgende:
Die Adonis... waar komen die vandaan?
Het lijkt me niet dat ze dat alleen maar voor hunzelf doen.
Het klonk misschien nu niet mooi, maar je kon ook horen dat ze een volwassen stemgeluid heeft. Zou zonde zijn als je dat laat schieten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat ze vandaag deed was echt heel slecht. Veel te hog gegrepen, en ze zat er veel te vaak te ver naast. Zelfs voor een jazz nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |