Das Haraldquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:51 schreef MissJ het volgende:
Die paarse is Bas toch?
Ik vind hem echt![]()
![]()
Oow zie nu dat ze beiden soort van paars aan hebbenquote:
Dacht het welquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:53 schreef MissJ het volgende:
Ooow haha dus piano-paars=Bas
en gitaar-lila=Harald
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:53 schreef MissJ het volgende:
Ooow haha dus piano-paars=Bas
en gitaar-lila=Harald
Het is spectaculair omdat het amper foetussen zijn maar breakdancegewijs is het niet spectaculair.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:56 schreef iBenny het volgende:
Ze kunnen het wel, maar echt goed is het niet
Ohw, je kent ze IRL?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:56 schreef gers het volgende:
Geweldig optreden van bas en harald,en hij wordt inderdaad vaak herkent :p
nou ik heb altijd het idee dat ze gewoon maar wat doen en niet echt een show op de muziek maken... Dat er net zo goed een ander muziekje had gespeeld kunnen worden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:56 schreef iBenny het volgende:
Ze kunnen het wel, maar echt goed is het niet
hoe wist ik anders het nummer :pquote:
Je kent ze. Vertel meer.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:56 schreef gers het volgende:
Geweldig optreden van bas en harald,en hij wordt inderdaad vaak herkent :p
Als je het vergelijkt met die groep van net, dan is dit niet goed.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:58 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou ik heb altijd het idee dat ze gewoon maar wat doen en niet echt een show op de muziek maken... Dat er net zo goed een ander muziekje had gespeeld kunnen worden.
Goed is het wel, dat wel. Doe t ze niet na :p
Het is geweldig was te doen, alleen kun je met alleen break-dance geen 'echte' show maken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:58 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou ik heb altijd het idee dat ze gewoon maar wat doen en niet echt een show op de muziek maken... Dat er net zo goed een ander muziekje had gespeeld kunnen worden.
Goed is het wel, dat wel. Doe t ze niet na :p
ok.. nou dat mis ik dan wel :pquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is geweldig was te doen, alleen kun je met alleen break-dance geen 'echte' show maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |