Precies mijn gedachtequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:27 schreef iBenny het volgende:
Wat een leuke mensen volgende week
Ik vind het nu al moeilijk wie weg moet
En zo is een nieuw programma geborenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:25 schreef Injetta het volgende:
De fnale wordt een kinderfestival als het zo door gaat...
Dat was de enige die ik kon opnoemen als act die weg kanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:29 schreef ajacied4lf het volgende:
die 3 Break-dancers moeten volgende week door!
Ik bedoel die kinderen ..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was de enige die ik kon opnoemen als act die weg kan
Ik heb mijn keuze voor volgende week al gemaakt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:27 schreef iBenny het volgende:
Wat een leuke mensen volgende week
Ik vind het nu al moeilijk wie weg moet
Ja dat vond ik ook jammer, maar het was zijn eigen schild dat hij niet door isquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:36 schreef Cee het volgende:
GVD is al de tweede week dat op het moment dat de directe finalist bekend wordt gemaakt, mijn dvr ermee kapt.Godzijdank is die krijsende kraai niet door. Kan me wel vinden in de twee finalisten maar had toch liever die beatboxers of Adonis door gehad.
Wat jammer dat Bert en Bertus zo tegenviel.
Dit dus...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:35 schreef Rauzer het volgende:
He bah, die rolstoeldansers door. Dan had ik nog liever Megan doorgezien
. Wel ff een
-momentje toen Adonis naar huis werd gestuurd
Dude.... dit optreden was absoluut strak hoor. Vind dit 1 van de beste acts tot nu toequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:26 schreef marcodej het volgende:
Ik vond dat poppingduo eigenlijk helemaal niet zo spectaculair. Dat wordt het pas als het echt verfijnd en strak is, en dat was het net niet.
Zit inderdaad veel meer rek (pun intendedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:40 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dude.... dit optreden was absoluut strak hoor. Vind dit 1 van de beste acts tot nu toe
Ik heb betere dansacts gezien. Dit was goed hoor, daar niet van, maar niet supergoed.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:40 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dude.... dit optreden was absoluut strak hoor. Vind dit 1 van de beste acts tot nu toe
Want ze komt er toch welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:01 schreef Knipoogje het volgende:
Een jurylid dat in een programma waar het om gaat talent te vinden iemand met talent naar huis stuurt juist omdat ze veel talent heeft
Joh, wat moest ze anders zeggen tegen een meisje van 14quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:01 schreef Knipoogje het volgende:
Een jurylid dat in een programma waar het om gaat talent te vinden iemand met talent naar huis stuurt juist omdat ze veel talent heeft
Ze hebben wel wat weg van Nick en Jeppe he, de Deense poppers die 2008 wonnen. Ik hoop dat Elastic Double eens een zooitje filmpjes op youtube gooien, daar kunnen ze aardig wat optredens (internationaal) mee scoren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb betere dansacts gezien. Dit was goed hoor, daar niet van, maar niet supergoed.
het camerawerk was echt slecht, maar de act was net als die andere dansgroep fenomenaal.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:08 schreef Knipoogje het volgende:
Elastic Double was trouwens wel goed... erg creatief, alhoewel het camerawerk uiteraard het doorgaan van deze groep in de weg had kunnen zitten. 2 gasten naast elkaar...hoe moeilijk is het om gewoon de camera op die 2 te blijven focussen zonder die rare shots overal
[..]
Ze hebben wel wat weg van Nick en Jeppe he, de Deense poppers die 2008 wonnen. Ik hoop dat Elastic Double eens een zooitje filmpjes op youtube gooien, daar kunnen ze aardig wat optredens (internationaal) mee scoren.
Die Denen waren dan ook een stuk beter.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:08 schreef Knipoogje het volgende:
Elastic Double was trouwens wel goed... erg creatief, alhoewel het camerawerk uiteraard het doorgaan van deze groep in de weg had kunnen zitten. 2 gasten naast elkaar...hoe moeilijk is het om gewoon de camera op die 2 te blijven focussen zonder die rare shots overal
[..]
Ze hebben wel wat weg van Nick en Jeppe he, de Deense poppers die 2008 wonnen. Ik hoop dat Elastic Double eens een zooitje filmpjes op youtube gooien, daar kunnen ze aardig wat optredens (internationaal) mee scoren.
eeuhm neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |