quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:09 schreef Injetta het volgende:
Wie kan dit nou in godsnaam mooi vinden?????????
Ik vind het AF...GRIJ...SE...LIJK!
het is zo ongeloverlijk fucking briljant wat ze doet...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:09 schreef Injetta het volgende:
Wie kan dit nou in godsnaam mooi vinden?????????
Ik vind het AF...GRIJ...SE...LIJK!
minimensjes en Bas & Haraldquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
no way: Patrica en Bas & Harald
Zal uiteindelijk wel zo gaan, ruggegraatloze sms'ers die niet durven om niet op kinderen te stemmen, bang voor het veroorzaken van een jarenlang trauma bij de kleintjes. Ik vond ze wel goed maar niet uniek of zo.quote:
iedereen met verstand van muziek weet hoe fucking briljant ze is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:19 schreef iBenny het volgende:
En dat schreeuwmens was juist irritant, snap niet dat die mensen het zo goed vonden
reclame nu... ze moeten als een-na-laatstequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en Bas en Harald
Zijn ze al aan de beurt
die moeten gewoon optiefenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:20 schreef Knipoogje het volgende:
Vonden ze die 2 dansertjes nou zo geweldig? In Amerika doen er ook 2 mee van dezelfde leeftijd, maar da's toch wel een niveautje hoger hoor...
quote:
Ik heb een hekel aan jazz maar ik vond dit echt geniaal. In al haar spelen, haar zang, haar mimiek, iedere noot was een kadoo'tje leek het wel, dat ze meteen uitpakte voor ons.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
iedereen met verstand van muziek weet hoe fucking briljant ze is.
Ze heeft een stembereik van 5 octaven en er zijn maar een paar mensen op de wereld die dat hebben. En niet 1, maar dan ook echt niet 1 valse noot
Dat zal wel niet, maar... ik krijg er gewoon spontaan maagpijn en misselijkheid van.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is zo ongeloverlijk fucking briljant wat ze doet...
Echt je hebt geen geen idee waar je over praat, serieus niet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |