jesus hoe oud was je?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:24 schreef Nectar het volgende:
[..]domste opmerking van #2
Velen niet rokers sterven ook aan kanker (binnenkort nummer #1 oorzaak)
Rokers verhogen de kans, omdat het spul waar een sigaret van gemaakt is niet goed spul is ofc.
Jawel.quote:
ik vergeef het je als brabant wordt verandert in Overijsselquote:
Ksst, weg danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey gaan verder in de nachtbagger van de lapo. onzin dit
Omdat Brabanders dat mogen.,quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:29 schreef aight1 het volgende:
Zeroku, waarom jat je de eer terwijl ik de lapo had.
Get in line buddyquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hier nogmaals.
[..]
Jouw fobo info bevalt mij wel.
Neuken?
quote:
Je hebt geluk dat ik jou uitkies.quote:
Neujquote:
Net zoals jouw postcount.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:30 schreef Nectar het volgende:
iedereen die andere
deze is corrupt en smerig
Jij staat vooraanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course daddy loves you Meg. But daddy also loves star trek, and in al fairness star trek was here first - Peter Griffin.
quote:
Neequote:
Bakkesquote:
quote:
Heey kuthomo ik dacht dat je brabants was.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:34 schreef aight1 het volgende:
Bella, waarom laat je me nou in de steek. Homo.
DJ Valera - Medieval stylequote:
Nillinsquote:
Ja jonge maar ik had de lapo dus mijn topic overheerst. En ik ben heel ruimdenkend.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heey kuthomo ik dacht dat je brabants was.
okaiquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja jonge maar ik had de lapo dus mijn topic overheerst. En ik ben heel ruimdenkend.
Nee jungquote:
quote:
eerste dezequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:55 schreef HeetBoven het volgende:
hier verder? of komt er toch een nieuwe voor de rest van NL.
Weggekliko'd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:53 schreef Zeroku het volgende:
Fotografen gezocht
Rem, hier een spamz0rtopic.
Merci bien.quote:
Bier zat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bier zat!HAHAHA JIJ HEBT BUIKAUIDS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ja spot er maar meequote:
Goede keus, Hertog Jan prestage is ook lekker.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:17 schreef HerrHenk het volgende:
Is het nou altijd gezellig in brabant?
Ja dat wel. Maar dat zijn gewoon kutboeren.quote:
Die bang zijn dat een moslim hun schapen ritueel slacht?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar dat zijn gewoon kutboeren.
Die bang zijn dat moslims op hun land een moskee bouwen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Die bang zijn dat een moslim hun schapen ritueel slacht?
gekste.. en niet gakste.. want ik schreeuw niet op zijn Limburgsquote:
Beetje jammer dan dat ze moslims alleen maar kennen van tvquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die bang zijn dat moslims op hun land een moskee bouwen.
Best wel eigenlijk he?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:24 schreef aight1 het volgende:
Alleen mensen van buiten Eindhoven zeggen "Eindhoven de geksteeuhh".
Dat is suf.
De gukste hoor ik ook nog wel eensquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
gekste.. en niet gakste.. want ik schreeuw niet op zijn Limburgs
Volgens mij wel. Maar je weet wel waarom Eindhoven de crimineelste stad is van Nederland? Dat komt omdat wij hier in ehv veel sneller een misdaad aanmeldenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:25 schreef aight1 het volgende:
Is Eindhoven nog steeds de crimineelste stad van nederland?
Dan moet er flink wat alcohol in het spel zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:26 schreef remlof het volgende:
[..]
De gukste hoor ik ook nog wel eens
Ohh, dan komt zo iemand uit Hellimondquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:26 schreef remlof het volgende:
[..]
De gukste hoor ik ook nog wel eens
En omdat elk vechtpartijtje of vernielinkje op Stratum als misdaad aangegeven wordt, en dat zijn er nogal watquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maar je weet wel waarom Eindhoven de crimineelste stad is van Nederland? Dat komt omdat wij hier in ehv veel sneller een misdaad aanmelden
Of gewoon Helmondquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dan moet er flink wat alcohol in het spel zijn.
Da's altijd met die brabo'squote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dan moet er flink wat alcohol in het spel zijn.
da hadde ook gelijk in.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
En omdat elk vechtpartijtje of vernielinkje op Stratum als misdaad aangegeven wordt, en dat zijn er nogal watMaar dat stelt eigenlijk allemaal niks voor.
Of een Russisch stel in een All Inclusive hotel in Turkijequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's altijd met die brabo's
Als Nederland Europa was, dan was Brabant Polen
Tsjechië jonge, dat zijn de echte alcoholistenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's altijd met die brabo's
Als Nederland Europa was, dan was Brabant Polen
Die drinken tenminste nog bier ipv wokda.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
Tsjechië jonge, dat zijn de echte alcoholisten
Of spiritus.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Die drinken tenminste nog bier ipv wokda.
Dat zeg ik, dat is een beetje zoals Brabo's die echt bier drinkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:31 schreef aight1 het volgende:
Elk jaar gaan er Polen in Nederland dood omdat ze Nederlandse spiritus drinken, omdat in Polen spiritus niet dodelijk is en hier wel
quote:
maar je moet pijn/gevoel ervaren. afleiding zoeken en dan leer je er mee omgaan. later kun je het ook zonder afleiding blokkeren. BV bij een tattoo.quote:
Dan had ik deze geslot maargoedquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, deze is nog lang niet vol. En aan brabo's moet je sowieso schijt hebben
Ja makkelijk zeggenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[..]
maar je moet pijn/gevoel ervaren. afleiding zoeken en dan leer je er mee omgaan. later kun je het ook zonder afleiding blokkeren. BV bij een tattoo.
Mijn fipo lapoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, deze is nog lang niet vol. En aan brabo's moet je sowieso schijt hebben
Snap je nu waarom je nog steeds geen mod bent?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan had ik deze geslot maargoed
Hoiquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:45 schreef Franneh het volgende:
[ afbeelding ]
Voor jullie lieverdjes
Mwoah, ik had deze ook gesloten eilkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Snap je nu waarom je nog steeds geen mod bent?
Ja dat weet ik ook welquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Slaap lekker beste jongenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:46 schreef aight1 het volgende:
Ik ga slapen
weltruste lieve schaapjes
Snap je nu waarom je GAM modt?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah, ik had deze ook gesloten eilk
Ik denk niet dat ik ooit mod wordtquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel
Maar dat had vroeger altijd wel willen wordennu niet meer.
Avondje fokken vind ik anders prima zoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit mod wordt
Mensen die Brabant eng vinden verdienen het niet om in de nachtbagger te verschijnen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, met deze TT werp je een drempel op voor nachtbaggeraars die Brabant eng vinden.
Zondermeer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dus op gam maak ik kans
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:46 schreef aight1 het volgende:
Ik ga slapen
weltruste lieve schaapjes
Ik las napalmquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:49 schreef JanPiraat het volgende:
geef ze gewoon de handpalm die bashers
Echte brabanders horen nog in de kroeg te zittenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mensen die Brabant eng vinden verdienen het niet om in de nachtbagger te verschijnen.
Op vrijdag is alles om 2 uur dicht.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Echte brabanders horen nog in de kroeg te zitten
Die moeten sowieso dood. Brabant is niet eng, da's alleen maar lachenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, met deze TT werp je een drempel op voor nachtbaggeraars die Brabant eng vinden.
Nog een reden om Brabant eng te vinden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Op vrijdag is alles om 2 uur dicht.
Dat zou ik dus niet aankunnen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Op vrijdag is alles om 2 uur dicht.
Ja ik heb nog een leuke fop in me.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Die moeten sowieso dood. Brabant is niet eng, da's alleen maar lachen
Neem nou die Bellatrix
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Dan zit ik er net lekker inquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat zou ik dus niet aankunnen.
2 uur wtf
Slaapze Frannehquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:53 schreef Franneh het volgende:
Ok moppies ik ga slapen
Slaapze voor straks!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:53 schreef Franneh het volgende:
Ok moppies ik ga slapen
Slaapze voor straks!
slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:53 schreef Franneh het volgende:
Ok moppies ik ga slapen
Slaapze voor straks!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik heb nog een leuke fop in me.
Waarom hebben nijlpaarden altijd secxkz in het water?Ik vind hem goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Waarom hebben nijlpaarden altijd secxkz in het water?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Waarom hebben nijlpaarden altijd secxkz in het water?Liter bedoel je? Die grap had je al een keer verteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je hier op fok graag mod willen zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Bart! MAAK DE QUICKREPLY EN FULL REPLY .PHTML FILES!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Liter bedoel je? Die grap had je al een keer verteld.
dan kan je mensen bannen die je uitlachenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:56 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Waarom zou je hier op fok graag mod willen zijn
Ja maar zij komen niet in TALquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Liter bedoel je? Die grap had je al een keer verteld.
oehhhquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
dan kan je mensen bannen die je uitlachen![]()
Moet je toch echt wat meer knopjes tot je beschikking hebben.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
dan kan je mensen bannen die je uitlachen![]()
Nee maar ik fap op de foto's van BunnyCookii dus stiekem wel hihihihi.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Haarklip je zit toch niet naakt te fokken he ?
Your musical compatibility with Foetsj_NL is Very Highquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:03 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Nee maar ik fap op de foto's van BunnyCookii dus stiekem wel hihihihi.
Jij bent baas.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Foetsj_NL is Very High
Music you have in common includes Them Crooked Vultures, Vampire Weekend, Muse, De Jeugd van Tegenwoordig and Rage Against the Machine.
Dit is pas bazenmuziekquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:07 schreef JanPiraat het volgende:
WAT DOE JE WAAROM ZEG JE DAT HIER!? IK LIG IN BED MAN! MORGEN ZIT IK HEEL DE DAG IN DE AUTO. IK GA OVERMORGEN WEL IN DE ZON HOPELIJK COOOODDUHH.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bart! MAAK DE QUICKREPLY EN FULL REPLY .PHTML FILES!
en bij mijquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Foetsj_NL is Very High
Music you have in common includes Them Crooked Vultures, Vampire Weekend, Muse, De Jeugd van Tegenwoordig and Rage Against the Machine.
Your musical compatibility with henkcod2 is Highquote:
Wij passen beter bij elkaar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Your musical compatibility with henkcod2 is High
Music you have in common includes Guns N' Roses, Jimi Hendrix, Gorillaz, Muse and Rammstein.
Ik heb jarenlang in Tilburg en Breda gewoond. Dus ik ben tot een halve Brabander verworden.quote:
Koelquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Your musical compatibility with henkcod2 is High
Music you have in common includes Guns N' Roses, Jimi Hendrix, Gorillaz, Muse and Rammstein.
Jij doet ook geen flikker met mijn ideeen, of wel?quote:
Waar in Tilburg?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in Tilburg en Breda gewoond. Dus ik ben tot een halve Brabander verworden.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in Tilburg en Breda gewoond. Dus ik ben tot een halve Brabander verworden.
crewbash haha dat ik dit nog live mag meemaken in mn levenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:10 schreef Sportex het volgende:
[..]
Jij doet ook geen flikker met mijn ideeen, of wel?Hoe werkt dat dan in FB. Je was er zelf wel mee eens, dan verwacht ik ook enige discussie en progressie.
quote:
Ik moet nu kiezen tussen jou en Piraat, hmm..lastig..quote:Your musical compatibility with henkcod2 is VERY HIGH
Music you have in common includes Paramore, Muse, The Jimi Hendrix Experience, Arctic Monkeys and Green Day.
Bamquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:13 schreef Haarklip het volgende:
[..]
[..]
Ik moet nu kiezen tussen jou en Piraat, hmm..lastig..
ik heb een kajuitquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:13 schreef Haarklip het volgende:
[..]
[..]
Ik moet nu kiezen tussen jou en Piraat, hmm..lastig..
Neequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:13 schreef Nectar het volgende:
Zou ik hier op FOK! een tagje mogen kopen (naar wens van kleur) voor hetzelfde geld dat je betaalt voor een FOK! abo?
Nee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:13 schreef Nectar het volgende:
Zou ik hier op FOK! een tagje mogen kopen (naar wens van kleur) voor hetzelfde geld dat je betaalt voor een FOK! abo?
Ik heb je net nog een compliment gegeven in een ander topic. Wat nergens op sloeg maar toch zeer grappig was. Je bent een heldquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
crewbash haha dat ik dit nog live mag meemaken in mn leven
ik denk dat je voor 50 euro wel een kans maakt en dan wil de rest dat natuurlijk ook en kunnen ze het gaan verkopen hier op fok, goed plan steel het van me iemand en werk het uitquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:13 schreef Nectar het volgende:
quote:
Aan de mods gerichtquote:
Kijk, dat zijn dingen waar ik wat aan heb.quote:
nee mag nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
Aan de mods gericht
En met wens van kleur, bedoel ik niet moderator kleur ofzo natuurljik. gewoon een kleur die nog niet gebruitk is
Nectarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
Aan de mods gericht
En met wens van kleur, bedoel ik niet moderator kleur ofzo natuurljik. gewoon een kleur die nog niet gebruitk is
Ik ben een mod, heb alleen een zwarte kleur.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
Aan de mods gericht
maar ik heb ook een kajuit zelfs met een boot eromheen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn dingen waar ik wat aan heb.
Helaas ga ik nu slapen, plaats maar een berichtje in m'n fobo als je wil daten.
Sorry, Graseter.
Ik hou van mannen met alleen een kajuit zonder boot er omheen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
maar ik heb ook een kajuit zelfs met een boot eromheen!
Altijd fijn om te zien hoe mods overschat wordenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
Aan de mods gericht
hehe wow thx man ik ook van jouquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:15 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ik heb je net nog een compliment gegeven in een ander topic. Wat nergens op sloeg maar toch zeer grappig was. Je bent een held
maar wat moet je er dan meequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:17 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik hou van mannen met alleen een kajuit zonder boot er omheen.
Nee, je hebt het fout gelezen, ik bedoel een kleur voor mezelf (1tje die niemand heeftquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Altijd fijn om te zien hoe mods overschat worden
ik kom morgenavond wel ff langs om de bruine zee te bevaren met mijn vleeschen duikbootquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:17 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik hou van mannen met alleen een kajuit zonder boot er omheen.
In de woonkamer zetten!quote:
Dan nog overschat je de rechten die mods hebben.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee, je hebt het fout gelezen, ik bedoel een kleur voor mezelf (1tje die niemand heeften ik dus de enigste ben), niet blauw o.i.d. wat mods hebben.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik kom morgenavond wel ff langs om de bruine zee te bevaren met mijn vleeschen duikboot
Wel bier drinken op n bootquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:19 schreef Haarklip het volgende:
[..]
In de woonkamer zetten!
Ja gaat toch verdomm'n nie op een boot lev'n jong!
Nee, want die hebben toch allemaal dezelfde kleur? (blauw) en admins en die hogere mods hebben ook dezelfde kleur, ik bedoel gewoon 1tje die niemand heeft en ik hem voor mijzelf heb, dus dat ik de enigste ben die die kleur draagt en niemand anders, en dan niks extra's kan ofzo, gewoon alleen die kleur heb en dan rechts iets staat, lijkt me wel vet om te kopen voor een bedragjequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dan
[..]
Dan nog overschat je de rechten die mods hebben.
Niet die controller in m'n reet stoppen dan eh?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ok sorry we gaan wel ff xboxen anders
en welterusten![]()
Hij bedoelt denk ik dat een mod je geen kleurtje kan geven.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:23 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee, want die hebben toch allemaal dezelfde kleur? (blauw) en admins en die hogere mods hebben ook dezelfde kleur, ik bedoel gewoon 1tje die niemand heeft en ik hem voor mijzelf heb, dus dat ik de enigste ben die die kleur draagt en niemand anders, en dan niks extra's kan ofzo, gewoon alleen die kleur heb en dan rechts iets staat, lijkt me wel vet om te kopen voor een bedragje
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:23 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee, want die hebben toch allemaal dezelfde kleur? (blauw) en admins en die hogere mods hebben ook dezelfde kleur, ik bedoel gewoon 1tje die niemand heeft en ik hem voor mijzelf heb, dus dat ik de enigste ben die die kleur draagt en niemand anders, en dan niks extra's kan ofzo, gewoon alleen die kleur heb en dan rechts iets staat, lijkt me wel vet om te kopen voor een bedragje
Nee hij bedoelt dat ik mods overschatquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik dat een mod je geen kleurtje kan geven.
Xboxquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ok sorry we gaan wel ff xboxen anders
en welterusten![]()
Nee ik bedoel precies wat Bella bedoelt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:23 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee hij bedoelt dat ik mods overschat
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:09 schreef Nectar het volgende:
BangBang & Kubus
(kubus is dekubus hiero op fok)
Resp, voor die man.
Maar ik bedoel iets andersquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee ik bedoel precies wat Bella bedoelt.
Ben jij weer met zo'n achterlijke recordpoging bezig of zo?quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:23 schreef Nectar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:25 schreef JanPiraat het volgende:
Your musical compatibility with ShoshannaMimeux is High
Music you have in common includes De Jeugd van Tegenwoordig, Eminem, Jimi Hendrix, The Doors and Wolfmother.
hij bedoeldtdt dat ie in de nachtbagger in kleur wil reageren en in de andere topics gewoon zwart en daar wil hij best een kleine vergoeding voor stortenquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben jij weer met zo'n achterlijke recordpoging bezig of zo?
Jaja zeg je altijd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Als deze vol is ga ik echt.
Je gaat eigenhandig geld drukken of andere platen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben nog wakkerpaar platen ontdekt
Ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:28 schreef Nectar het volgende:
[..]![]()
Ja man nu ik eergisteren dat record had gehaald
Ja briefjes van 20quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je gaat eigenhandig geld drukken of andere platen?
Your musical compatibility with ShoshannaMimeux is Superquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet meer scrobblen, pc loopt vast als ik het opstart.
Tuurlijk niet gast, wat denk jezelf, ik ga geen recordpogingen meer ondernemenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik sta nergens meer van te kijken.
Niet eens van 15quote:
Zo natuurlijk vind ik dat niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
Tuurlijk niet gast, wat denk jezelf, ik ga geen recordpogingen meer ondernemen
Iddquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Best triest om een kloon aan te maken voor een record
M&S lijkt me echt dik live.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:29 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Your musical compatibility with ShoshannaMimeux is Super
Music you have in common includes Yann Tiersen, The Asteroids Galaxy Tour, The Opposites, Marco Borsato and Mumford & Sons.
![]()
M&S ga ik volgende week live zien en later ook nog een keer in HMH. The Asteroids Galaxy Tour, tijd geleden in Doornroosje gezien in Nijmegen.
dat kanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:36 schreef Barcaconia het volgende:
Ik doagt, Braobant topic, ik moet dur ekkes gepost hebben.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga nu echt slapen want anders zit ik hier om 6 nog
oh habbo goede oude tijd. In 2 weken tijd 200 hc banken en 'rares' gehacktquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:40 schreef Nectar het volgende:
waarom is habbo offline
JekX heeft mij 3 hc banken gescamd, die flikker, en hij zei dat als ik het aan hem gaf, dat ik dan 10 hc banken terug, maar sindsdien heb ik hem eigenlijk niet meer gezien, ging die op zijn kamer met ee slotje zitten, ik dsud e ehele tijd aan bellen enz, en nu heeft die klootzak me uit zijn vl verwijderd, ik zou nog wat rares krijgen en wat PRR. maar nu heb ik hem al sinds eergisteren niet gezien, dus ik ga denk ik een mail sturen naar de hotmail van habbo, dit kan namelijk toch niet, dat is wel 3 euro waard ofzo?
zo ken ik er ook 1tjequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:41 schreef JanPiraat het volgende:
Zegt een piloot tegen een jongetje: "hou jij van vliegen?"
Waarop het jongetje antwoordt: "nou en of!"
Zegt de piloot weer: "dan zal ik er straks een paar voor je vangen"
Jeh das un heul goei ideequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:36 schreef Barcaconia het volgende:
Ik doagt, Braobant topic, ik moet dur ekkes gepost hebben.
gaat ie hacken zielig, ga dan gokken jongen, gamble bij mausje1990 , goeien casino heeft diequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
oh habbo goede oude tijd. In 2 weken tijd 200 hc banken en 'rares' gehackt
oow ik kende hem niet ik heb hem gestolen van moppen.netquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:42 schreef Nectar het volgende:
[..]
zo ken ik er ook 1tje
Jongen: Zeg meisje hou jij van Sex?
Meisje: Zeg jongen hou jij daar van?
Jongen: Ja, en jij?
Meisje: Alleen op zondag.
quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oow ik kende hem niet ik heb hem gestolen van moppen.net
quote:Oke dan
Ut wordt tèd dè ik mun Braobants weer op gè vatten. Ik proat dè nie veul meerquote:
ltrquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:46 schreef DeKubus het volgende:
Ik gaat weer even Two and a half men kijken
hmm het klinkt toch beter dan dat het eruit ziet als tekstquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ut wordt tèd dè ik mun Braobants weer op gè vatten. Ik proat dè nie veul meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |