De gukste hoor ik ook nog wel eensquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
gekste.. en niet gakste.. want ik schreeuw niet op zijn Limburgs
Volgens mij wel. Maar je weet wel waarom Eindhoven de crimineelste stad is van Nederland? Dat komt omdat wij hier in ehv veel sneller een misdaad aanmeldenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:25 schreef aight1 het volgende:
Is Eindhoven nog steeds de crimineelste stad van nederland?
Dan moet er flink wat alcohol in het spel zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:26 schreef remlof het volgende:
[..]
De gukste hoor ik ook nog wel eens
Ohh, dan komt zo iemand uit Hellimondquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:26 schreef remlof het volgende:
[..]
De gukste hoor ik ook nog wel eens
En omdat elk vechtpartijtje of vernielinkje op Stratum als misdaad aangegeven wordt, en dat zijn er nogal watquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maar je weet wel waarom Eindhoven de crimineelste stad is van Nederland? Dat komt omdat wij hier in ehv veel sneller een misdaad aanmelden
Of gewoon Helmondquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dan moet er flink wat alcohol in het spel zijn.
Da's altijd met die brabo'squote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dan moet er flink wat alcohol in het spel zijn.
da hadde ook gelijk in.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
En omdat elk vechtpartijtje of vernielinkje op Stratum als misdaad aangegeven wordt, en dat zijn er nogal watMaar dat stelt eigenlijk allemaal niks voor.
Of een Russisch stel in een All Inclusive hotel in Turkijequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's altijd met die brabo's
Als Nederland Europa was, dan was Brabant Polen
Tsjechië jonge, dat zijn de echte alcoholistenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's altijd met die brabo's
Als Nederland Europa was, dan was Brabant Polen
Die drinken tenminste nog bier ipv wokda.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
Tsjechië jonge, dat zijn de echte alcoholisten
Of spiritus.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Die drinken tenminste nog bier ipv wokda.
Dat zeg ik, dat is een beetje zoals Brabo's die echt bier drinkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:31 schreef aight1 het volgende:
Elk jaar gaan er Polen in Nederland dood omdat ze Nederlandse spiritus drinken, omdat in Polen spiritus niet dodelijk is en hier wel
quote:
maar je moet pijn/gevoel ervaren. afleiding zoeken en dan leer je er mee omgaan. later kun je het ook zonder afleiding blokkeren. BV bij een tattoo.quote:
Dan had ik deze geslot maargoedquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, deze is nog lang niet vol. En aan brabo's moet je sowieso schijt hebben
Ja makkelijk zeggenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
[..]
maar je moet pijn/gevoel ervaren. afleiding zoeken en dan leer je er mee omgaan. later kun je het ook zonder afleiding blokkeren. BV bij een tattoo.
Mijn fipo lapoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, deze is nog lang niet vol. En aan brabo's moet je sowieso schijt hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |