Your musical compatibility with henkcod2 is Highquote:
Wij passen beter bij elkaar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Your musical compatibility with henkcod2 is High
Music you have in common includes Guns N' Roses, Jimi Hendrix, Gorillaz, Muse and Rammstein.
Ik heb jarenlang in Tilburg en Breda gewoond. Dus ik ben tot een halve Brabander verworden.quote:
Koelquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Your musical compatibility with henkcod2 is High
Music you have in common includes Guns N' Roses, Jimi Hendrix, Gorillaz, Muse and Rammstein.
Jij doet ook geen flikker met mijn ideeen, of wel?quote:
Waar in Tilburg?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in Tilburg en Breda gewoond. Dus ik ben tot een halve Brabander verworden.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in Tilburg en Breda gewoond. Dus ik ben tot een halve Brabander verworden.
crewbash haha dat ik dit nog live mag meemaken in mn levenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:10 schreef Sportex het volgende:
[..]
Jij doet ook geen flikker met mijn ideeen, of wel?Hoe werkt dat dan in FB. Je was er zelf wel mee eens, dan verwacht ik ook enige discussie en progressie.
quote:
Ik moet nu kiezen tussen jou en Piraat, hmm..lastig..quote:Your musical compatibility with henkcod2 is VERY HIGH
Music you have in common includes Paramore, Muse, The Jimi Hendrix Experience, Arctic Monkeys and Green Day.
Bamquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:13 schreef Haarklip het volgende:
[..]
[..]
Ik moet nu kiezen tussen jou en Piraat, hmm..lastig..
ik heb een kajuitquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:13 schreef Haarklip het volgende:
[..]
[..]
Ik moet nu kiezen tussen jou en Piraat, hmm..lastig..
Neequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:13 schreef Nectar het volgende:
Zou ik hier op FOK! een tagje mogen kopen (naar wens van kleur) voor hetzelfde geld dat je betaalt voor een FOK! abo?
Nee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:13 schreef Nectar het volgende:
Zou ik hier op FOK! een tagje mogen kopen (naar wens van kleur) voor hetzelfde geld dat je betaalt voor een FOK! abo?
Ik heb je net nog een compliment gegeven in een ander topic. Wat nergens op sloeg maar toch zeer grappig was. Je bent een heldquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
crewbash haha dat ik dit nog live mag meemaken in mn leven
ik denk dat je voor 50 euro wel een kans maakt en dan wil de rest dat natuurlijk ook en kunnen ze het gaan verkopen hier op fok, goed plan steel het van me iemand en werk het uitquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:13 schreef Nectar het volgende:
quote:
Aan de mods gerichtquote:
Kijk, dat zijn dingen waar ik wat aan heb.quote:
nee mag nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
Aan de mods gericht
En met wens van kleur, bedoel ik niet moderator kleur ofzo natuurljik. gewoon een kleur die nog niet gebruitk is
Nectarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
Aan de mods gericht
En met wens van kleur, bedoel ik niet moderator kleur ofzo natuurljik. gewoon een kleur die nog niet gebruitk is
Ik ben een mod, heb alleen een zwarte kleur.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
Aan de mods gericht
maar ik heb ook een kajuit zelfs met een boot eromheen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn dingen waar ik wat aan heb.
Helaas ga ik nu slapen, plaats maar een berichtje in m'n fobo als je wil daten.
Sorry, Graseter.
Ik hou van mannen met alleen een kajuit zonder boot er omheen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
maar ik heb ook een kajuit zelfs met een boot eromheen!
Altijd fijn om te zien hoe mods overschat wordenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
Aan de mods gericht
hehe wow thx man ik ook van jouquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:15 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ik heb je net nog een compliment gegeven in een ander topic. Wat nergens op sloeg maar toch zeer grappig was. Je bent een held
maar wat moet je er dan meequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:17 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik hou van mannen met alleen een kajuit zonder boot er omheen.
Nee, je hebt het fout gelezen, ik bedoel een kleur voor mezelf (1tje die niemand heeftquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Altijd fijn om te zien hoe mods overschat worden
ik kom morgenavond wel ff langs om de bruine zee te bevaren met mijn vleeschen duikbootquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:17 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik hou van mannen met alleen een kajuit zonder boot er omheen.
In de woonkamer zetten!quote:
Dan nog overschat je de rechten die mods hebben.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee, je hebt het fout gelezen, ik bedoel een kleur voor mezelf (1tje die niemand heeften ik dus de enigste ben), niet blauw o.i.d. wat mods hebben.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik kom morgenavond wel ff langs om de bruine zee te bevaren met mijn vleeschen duikboot
Wel bier drinken op n bootquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:19 schreef Haarklip het volgende:
[..]
In de woonkamer zetten!
Ja gaat toch verdomm'n nie op een boot lev'n jong!
Nee, want die hebben toch allemaal dezelfde kleur? (blauw) en admins en die hogere mods hebben ook dezelfde kleur, ik bedoel gewoon 1tje die niemand heeft en ik hem voor mijzelf heb, dus dat ik de enigste ben die die kleur draagt en niemand anders, en dan niks extra's kan ofzo, gewoon alleen die kleur heb en dan rechts iets staat, lijkt me wel vet om te kopen voor een bedragjequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dan
[..]
Dan nog overschat je de rechten die mods hebben.
Niet die controller in m'n reet stoppen dan eh?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ok sorry we gaan wel ff xboxen anders
en welterusten![]()
Hij bedoelt denk ik dat een mod je geen kleurtje kan geven.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:23 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee, want die hebben toch allemaal dezelfde kleur? (blauw) en admins en die hogere mods hebben ook dezelfde kleur, ik bedoel gewoon 1tje die niemand heeft en ik hem voor mijzelf heb, dus dat ik de enigste ben die die kleur draagt en niemand anders, en dan niks extra's kan ofzo, gewoon alleen die kleur heb en dan rechts iets staat, lijkt me wel vet om te kopen voor een bedragje
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:23 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee, want die hebben toch allemaal dezelfde kleur? (blauw) en admins en die hogere mods hebben ook dezelfde kleur, ik bedoel gewoon 1tje die niemand heeft en ik hem voor mijzelf heb, dus dat ik de enigste ben die die kleur draagt en niemand anders, en dan niks extra's kan ofzo, gewoon alleen die kleur heb en dan rechts iets staat, lijkt me wel vet om te kopen voor een bedragje
Nee hij bedoelt dat ik mods overschatquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik dat een mod je geen kleurtje kan geven.
Xboxquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ok sorry we gaan wel ff xboxen anders
en welterusten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |