Your musical compatibility with henkcod2 is Highquote:
Wij passen beter bij elkaar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Your musical compatibility with henkcod2 is High
Music you have in common includes Guns N' Roses, Jimi Hendrix, Gorillaz, Muse and Rammstein.
Ik heb jarenlang in Tilburg en Breda gewoond. Dus ik ben tot een halve Brabander verworden.quote:
Koelquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Your musical compatibility with henkcod2 is High
Music you have in common includes Guns N' Roses, Jimi Hendrix, Gorillaz, Muse and Rammstein.
Jij doet ook geen flikker met mijn ideeen, of wel?quote:
Waar in Tilburg?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in Tilburg en Breda gewoond. Dus ik ben tot een halve Brabander verworden.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in Tilburg en Breda gewoond. Dus ik ben tot een halve Brabander verworden.
crewbash haha dat ik dit nog live mag meemaken in mn levenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:10 schreef Sportex het volgende:
[..]
Jij doet ook geen flikker met mijn ideeen, of wel?Hoe werkt dat dan in FB. Je was er zelf wel mee eens, dan verwacht ik ook enige discussie en progressie.
quote:
Ik moet nu kiezen tussen jou en Piraat, hmm..lastig..quote:Your musical compatibility with henkcod2 is VERY HIGH
Music you have in common includes Paramore, Muse, The Jimi Hendrix Experience, Arctic Monkeys and Green Day.
Bamquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:13 schreef Haarklip het volgende:
[..]
[..]
Ik moet nu kiezen tussen jou en Piraat, hmm..lastig..
ik heb een kajuitquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:13 schreef Haarklip het volgende:
[..]
[..]
Ik moet nu kiezen tussen jou en Piraat, hmm..lastig..
Neequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:13 schreef Nectar het volgende:
Zou ik hier op FOK! een tagje mogen kopen (naar wens van kleur) voor hetzelfde geld dat je betaalt voor een FOK! abo?
Nee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:13 schreef Nectar het volgende:
Zou ik hier op FOK! een tagje mogen kopen (naar wens van kleur) voor hetzelfde geld dat je betaalt voor een FOK! abo?
Ik heb je net nog een compliment gegeven in een ander topic. Wat nergens op sloeg maar toch zeer grappig was. Je bent een heldquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
crewbash haha dat ik dit nog live mag meemaken in mn leven
ik denk dat je voor 50 euro wel een kans maakt en dan wil de rest dat natuurlijk ook en kunnen ze het gaan verkopen hier op fok, goed plan steel het van me iemand en werk het uitquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:13 schreef Nectar het volgende:
quote:
Aan de mods gerichtquote:
Kijk, dat zijn dingen waar ik wat aan heb.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |