Op vrijdag is alles om 2 uur dicht.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Echte brabanders horen nog in de kroeg te zitten
Die moeten sowieso dood. Brabant is niet eng, da's alleen maar lachenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, met deze TT werp je een drempel op voor nachtbaggeraars die Brabant eng vinden.
Nog een reden om Brabant eng te vinden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Op vrijdag is alles om 2 uur dicht.
Dat zou ik dus niet aankunnen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Op vrijdag is alles om 2 uur dicht.
Ja ik heb nog een leuke fop in me.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Die moeten sowieso dood. Brabant is niet eng, da's alleen maar lachen
Neem nou die Bellatrix
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Dan zit ik er net lekker inquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat zou ik dus niet aankunnen.
2 uur wtf
Slaapze Frannehquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:53 schreef Franneh het volgende:
Ok moppies ik ga slapen
Slaapze voor straks!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:53 schreef Franneh het volgende:
Ok moppies ik ga slapen
Slaapze voor straks!
slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:53 schreef Franneh het volgende:
Ok moppies ik ga slapen
Slaapze voor straks!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik heb nog een leuke fop in me.
Waarom hebben nijlpaarden altijd secxkz in het water?Ik vind hem goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Waarom hebben nijlpaarden altijd secxkz in het water?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Waarom hebben nijlpaarden altijd secxkz in het water?Liter bedoel je? Die grap had je al een keer verteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je hier op fok graag mod willen zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Snap je nu waarom je nog steeds geen mod bent?
Bart! MAAK DE QUICKREPLY EN FULL REPLY .PHTML FILES!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Liter bedoel je? Die grap had je al een keer verteld.
dan kan je mensen bannen die je uitlachenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:56 schreef DeKubus het volgende:
[..]
Waarom zou je hier op fok graag mod willen zijn
Ja maar zij komen niet in TALquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Liter bedoel je? Die grap had je al een keer verteld.
oehhhquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
dan kan je mensen bannen die je uitlachen![]()
Moet je toch echt wat meer knopjes tot je beschikking hebben.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
dan kan je mensen bannen die je uitlachen![]()
Nee maar ik fap op de foto's van BunnyCookii dus stiekem wel hihihihi.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Haarklip je zit toch niet naakt te fokken he ?
Your musical compatibility with Foetsj_NL is Very Highquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:03 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Nee maar ik fap op de foto's van BunnyCookii dus stiekem wel hihihihi.
Jij bent baas.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Foetsj_NL is Very High
Music you have in common includes Them Crooked Vultures, Vampire Weekend, Muse, De Jeugd van Tegenwoordig and Rage Against the Machine.
Dit is pas bazenmuziekquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:07 schreef JanPiraat het volgende:
WAT DOE JE WAAROM ZEG JE DAT HIER!? IK LIG IN BED MAN! MORGEN ZIT IK HEEL DE DAG IN DE AUTO. IK GA OVERMORGEN WEL IN DE ZON HOPELIJK COOOODDUHH.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bart! MAAK DE QUICKREPLY EN FULL REPLY .PHTML FILES!
en bij mijquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Foetsj_NL is Very High
Music you have in common includes Them Crooked Vultures, Vampire Weekend, Muse, De Jeugd van Tegenwoordig and Rage Against the Machine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |