jesus hoe oud was je?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:24 schreef Nectar het volgende:
[..]domste opmerking van #2
Velen niet rokers sterven ook aan kanker (binnenkort nummer #1 oorzaak)
Rokers verhogen de kans, omdat het spul waar een sigaret van gemaakt is niet goed spul is ofc.
Jawel.quote:
ik vergeef het je als brabant wordt verandert in Overijsselquote:
Ksst, weg danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey gaan verder in de nachtbagger van de lapo. onzin dit
Omdat Brabanders dat mogen.,quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:29 schreef aight1 het volgende:
Zeroku, waarom jat je de eer terwijl ik de lapo had.
Get in line buddyquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hier nogmaals.
[..]
Jouw fobo info bevalt mij wel.
Neuken?
quote:
Je hebt geluk dat ik jou uitkies.quote:
Neujquote:
Net zoals jouw postcount.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:30 schreef Nectar het volgende:
iedereen die andere
deze is corrupt en smerig
Jij staat vooraanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course daddy loves you Meg. But daddy also loves star trek, and in al fairness star trek was here first - Peter Griffin.
quote:
Neequote:
Bakkesquote:
quote:
Heey kuthomo ik dacht dat je brabants was.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:34 schreef aight1 het volgende:
Bella, waarom laat je me nou in de steek. Homo.
DJ Valera - Medieval stylequote:
Nillinsquote:
Ja jonge maar ik had de lapo dus mijn topic overheerst. En ik ben heel ruimdenkend.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heey kuthomo ik dacht dat je brabants was.
okaiquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja jonge maar ik had de lapo dus mijn topic overheerst. En ik ben heel ruimdenkend.
Nee jungquote:
quote:
eerste dezequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:55 schreef HeetBoven het volgende:
hier verder? of komt er toch een nieuwe voor de rest van NL.
Weggekliko'd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:53 schreef Zeroku het volgende:
Fotografen gezocht
Rem, hier een spamz0rtopic.
Merci bien.quote:
Bier zat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bier zat!HAHAHA JIJ HEBT BUIKAUIDS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ja spot er maar meequote:
Goede keus, Hertog Jan prestage is ook lekker.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:17 schreef HerrHenk het volgende:
Is het nou altijd gezellig in brabant?
Ja dat wel. Maar dat zijn gewoon kutboeren.quote:
Die bang zijn dat een moslim hun schapen ritueel slacht?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar dat zijn gewoon kutboeren.
Die bang zijn dat moslims op hun land een moskee bouwen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Die bang zijn dat een moslim hun schapen ritueel slacht?
gekste.. en niet gakste.. want ik schreeuw niet op zijn Limburgsquote:
Beetje jammer dan dat ze moslims alleen maar kennen van tvquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die bang zijn dat moslims op hun land een moskee bouwen.
Best wel eigenlijk he?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:24 schreef aight1 het volgende:
Alleen mensen van buiten Eindhoven zeggen "Eindhoven de geksteeuhh".
Dat is suf.
De gukste hoor ik ook nog wel eensquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
gekste.. en niet gakste.. want ik schreeuw niet op zijn Limburgs
Volgens mij wel. Maar je weet wel waarom Eindhoven de crimineelste stad is van Nederland? Dat komt omdat wij hier in ehv veel sneller een misdaad aanmeldenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:25 schreef aight1 het volgende:
Is Eindhoven nog steeds de crimineelste stad van nederland?
Dan moet er flink wat alcohol in het spel zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:26 schreef remlof het volgende:
[..]
De gukste hoor ik ook nog wel eens
Ohh, dan komt zo iemand uit Hellimondquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:26 schreef remlof het volgende:
[..]
De gukste hoor ik ook nog wel eens
En omdat elk vechtpartijtje of vernielinkje op Stratum als misdaad aangegeven wordt, en dat zijn er nogal watquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maar je weet wel waarom Eindhoven de crimineelste stad is van Nederland? Dat komt omdat wij hier in ehv veel sneller een misdaad aanmelden
Of gewoon Helmondquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dan moet er flink wat alcohol in het spel zijn.
Da's altijd met die brabo'squote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dan moet er flink wat alcohol in het spel zijn.
da hadde ook gelijk in.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
En omdat elk vechtpartijtje of vernielinkje op Stratum als misdaad aangegeven wordt, en dat zijn er nogal watMaar dat stelt eigenlijk allemaal niks voor.
Of een Russisch stel in een All Inclusive hotel in Turkijequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's altijd met die brabo's
Als Nederland Europa was, dan was Brabant Polen
Tsjechië jonge, dat zijn de echte alcoholistenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's altijd met die brabo's
Als Nederland Europa was, dan was Brabant Polen
Die drinken tenminste nog bier ipv wokda.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
Tsjechië jonge, dat zijn de echte alcoholisten
Of spiritus.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Die drinken tenminste nog bier ipv wokda.
Dat zeg ik, dat is een beetje zoals Brabo's die echt bier drinkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:31 schreef aight1 het volgende:
Elk jaar gaan er Polen in Nederland dood omdat ze Nederlandse spiritus drinken, omdat in Polen spiritus niet dodelijk is en hier wel
quote:
maar je moet pijn/gevoel ervaren. afleiding zoeken en dan leer je er mee omgaan. later kun je het ook zonder afleiding blokkeren. BV bij een tattoo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |