Nee ik bedoel precies wat Bella bedoelt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:23 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee hij bedoelt dat ik mods overschat
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:09 schreef Nectar het volgende:
BangBang & Kubus
(kubus is dekubus hiero op fok)
Resp, voor die man.
Maar ik bedoel iets andersquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee ik bedoel precies wat Bella bedoelt.
Ben jij weer met zo'n achterlijke recordpoging bezig of zo?quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:23 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee, want die hebben toch allemaal dezelfde kleur? (blauw) en admins en die hogere mods hebben ook dezelfde kleur, ik bedoel gewoon 1tje die niemand heeft en ik hem voor mijzelf heb, dus dat ik de enigste ben die die kleur draagt en niemand anders, en dan niks extra's kan ofzo, gewoon alleen die kleur heb en dan rechts iets staat, lijkt me wel vet om te kopen voor een bedragje
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:25 schreef JanPiraat het volgende:
Your musical compatibility with ShoshannaMimeux is High
Music you have in common includes De Jeugd van Tegenwoordig, Eminem, Jimi Hendrix, The Doors and Wolfmother.
hij bedoeldtdt dat ie in de nachtbagger in kleur wil reageren en in de andere topics gewoon zwart en daar wil hij best een kleine vergoeding voor stortenquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben jij weer met zo'n achterlijke recordpoging bezig of zo?
Jaja zeg je altijd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Als deze vol is ga ik echt.
Je gaat eigenhandig geld drukken of andere platen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben nog wakkerpaar platen ontdekt
Ik sta nergens meer van te kijken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:28 schreef Nectar het volgende:
[..]![]()
Ja man nu ik eergisteren dat record had gehaald
Ja briefjes van 20quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je gaat eigenhandig geld drukken of andere platen?
Your musical compatibility with ShoshannaMimeux is Superquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet meer scrobblen, pc loopt vast als ik het opstart.
Tuurlijk niet gast, wat denk jezelf, ik ga geen recordpogingen meer ondernemenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik sta nergens meer van te kijken.
Niet eens van 15quote:
Zo natuurlijk vind ik dat niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 03:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
Tuurlijk niet gast, wat denk jezelf, ik ga geen recordpogingen meer ondernemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |