quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
vorige deeltjesquote:
Ik hoor het alweer, naar mijn mening wordt niet gevraagd.quote:
Ieder zijn ding zo denk ik.quote:Ik werk mijn hele leven al buiten, op een verdwaald short term uitzendbaantje hier en daar na, ik vind regen niet erg, mits goede kleding, het is ook niet mijn favo werkomgeving, maar ik ben echt niet bang om nat te worden
Ik ziettutquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2 extraspeciale bijdragen van jou in de OP
daarom doe ik het ook niet nog een keerquote:
mooie quote ook he?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ziettut
was echt een toffe bak om mee te rijden
fucking hell blast from the past zegquote:
btw wat is er met supras.nl gebeurdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
fucking hell blast from the past zeg
tvp's mogen niet en ratings op fok zijn weer hip
welcome to 2005
bron ??quote:
supras.nl is niet meer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
btw wat is er met supras.nl gebeurd
quote:
Nouja, ik bepaal het zelf, maar we hebben afgesproken dat ook hier alles netjes opgeborgen en op slot gaat. Wel eens een goed idee om dat te controleren, aangezien ik vaak eerder weg ga en wat later aankom als de meesten, aangezien ik ook veel thuis werk of afspraken buiten de deur heb. Dus ik heb geen idee of het ook gebeurt. Hoewel de schoonmaak nooit klaagt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:32 schreef Anne het volgende:
Hier moet sowieso alles achter slot en grendel aan het eind van de dag.
Die twut is boedsjnel zeg ik jequote:
Ik heb hier geld op mijn bureau liggen, sinds een paar maandjes. Het ligt er nog steedsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, ik bepaal het zelf, maar we hebben afgesproken dat ook hier alles netjes opgeborgen en op slot gaat. Wel eens een goed idee om dat te controleren, aangezien ik vaak eerder weg ga en wat later aankom als de meesten, aangezien ik ook veel thuis werk of afspraken buiten de deur heb. Dus ik heb geen idee of het ook gebeurt. Hoewel de schoonmaak nooit klaagt.
stiekem alleen maar beter voor je eigen forum dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
supras.nl is niet meer.
teveel trollen zeuren en flamen.
actief (MKIII) supra rijdend nederland zit toch sowieso allemaal op shoarmateam.nl .
er lopen ook wat flinke andere projecten zoals een rebuild en upgrade van de vetste supra van NL.(MKIV)
( )
mijn kantoor is een enorme bendequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:31 schreef PeuRac het volgende:
Mijn bureau maak ik elke dag weer leeg, netjes alles weer opgeborgen, ook waar ik nog mee aan het werk ben (gaat meestal mn tas in). Zowel op t kantoor waar ik tijdelijk zit als achter mn eigen bureau.
danny spoort nietquote:
quote:
forum waar je niet eens wil komen zo te horenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:43 schreef Tjabbo het volgende:
neh je hebt ook nog rhdsupra.nl ofzo maar daar mag je alleen komen als je een (rhd) supra hebt
beetje hypocriet zootje vind ik het en de eigenaar weet dat ook van me. Hij heeft me zelfs geweigerd als lid![]()
Maar het kan goed zijn voor mijn forum ja. geen idee of er meer mensen zich gaan melden of niet.
En meer mensen is meer gezeur, dus ik weet het niet en ik wacht het wel af.
Hier ook is het ook geen probleem denk ik, we zijn met weinig mensen, maar inbrekers ben ik veel banger voor, vooral gezien de informatie die we hebben. Het gaat ook niet om de persoonlijke spullen een fotolijstje of iets dergelijks mag lekker blijven staan. Wel horen muis/toetsenbord in hun houders, papieren afgesloten, vertrouwelijke papieren in de brandkast, etc. Ohja, prullaria zijn helemaal uit den bozequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb hier geld op mijn bureau liggen, sinds een paar maandjes. Het ligt er nog steeds.
Hmm ja, als leidinggevende moet je het goede voorbeeld geven, dus ik móet wel opruimen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mijn kantoor is een enorme bendeheb der al meerdere malen commentaar op gehad
Ja, vroeger kon dat nog, je er zo makkelijk van af maken..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ik was vroeger ook leidinggevende, toen ik bij Vitens werkte. Dan kwam er een bouwvakker aan de balie, en gaf ik ze een stuk waterleiding mee.
Het waren elke dag dezelfde bouwvakkers, dat scheeldequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, vroeger kon dat nog, je er zo makkelijk van af maken..
Ik deel de lakens uit. Ik werk in een hotel enzo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het waren elke dag dezelfde bouwvakkers, dat scheelde
Ik ben over een paar weken de directe collega van J-P Balkenende. Die zal ook wel WW aanvragenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik deel de lakens uit. Ik werk in een hotel enzo.
onzin imho, geef leiding aan 8 project teams en heb alsnog geen opgeruimd kantoor....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Het magazijn was wel extreem netjes altijd trouwens! De bouwvakkers kwamen allemaal tussen 7 en 8... en je moet toch wat tussen 8 en 16 u, als er niemand komtDus Peu heeft gelijk, als leiding gevende, MOET je het netjes houden
net als mensen die fokken onder werktijdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:32 schreef Tjabbo het volgende:
mensen/managers die hun bureau opgeruimd hebben, hebben gewoon te weinig te doen.
Ja, maar da's toch niet erg?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:32 schreef Tjabbo het volgende:
mensen/managers die hun bureau opgeruimd hebben, hebben gewoon te weinig te doen.
waarom zette jij gister een foto die je op facebook had staan in de SC?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:46 schreef PeuRac het volgende:
Alex, waarom herhaal jij je posts van FB of Fok of andersom?
ouderdomquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:46 schreef PeuRac het volgende:
Alex, waarom herhaal jij je posts van FB of Fok of andersom?
Als we toch flauw gaan doen........ Ik ben bekend van radio en TVquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik deel de lakens uit. Ik werk in een hotel enzo.
Ik verveel mequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
net als mensen die fokken onder werktijd
* ook_gek doet niet aan facebookquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:42 schreef Anne het volgende:
Alex, we hadden het gisteren toch over Mukie?
Ik weet niet of het een grapje is, maar check d'r CV:
http://www.illgraff-desig(...)ders%20CV%202010.pdf
En dan de eerste zin onder het stukkie "CARRIEREHOOGTEPUNTEN" op de laatste pagina..
Staat op monsterboard.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
kom net het 06 nummer van Mukie online tegen, ook niet de handigste actie
Ik heb idd echt niet terug gelezen, maar die CV heb ik nu dus net ook gevonden via een ander topicquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:34 schreef Anne het volgende:
Ja, je hebt écht niet terug gelezen!
[..]
wel goed geloof ik,heb haar op facebookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Staat op monsterboard.
Maar waarom zoek je op haar dan?
En hoe gaat het eigelijk met haar?
dan had die ongetwijfeld op haar CV gestaan, dus ik denk het nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef BaraCuda het volgende:
Had die nou een kind gekregen of zit ik nu helemaal verkeerd?
Had jij nou een 850 T5 vroeger?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef BaraCuda het volgende:
Had die nou een kind gekregen of zit ik nu helemaal verkeerd?
M5 ging in zandvoort wonen, en ontwierp iets voor fokker toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Had jij nou een 850 T5 vroeger?
En ging jij niet in zandvoort wonen?
Of zit ik er helemaal naast?
Sjoewe en Mukie?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb idd echt niet terug gelezen, maar die CV heb ik nu dus net ook gevonden via een ander topic![]()
[..]
wel goed geloof ik,heb haar op facebookze kan het iig nog steeds goed met Sjoewe vinden
Blijkbaar. Die hebben zelfs gedate, ooit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sjoewe en Mukie?Heb ik onder een steen gelegen ofso?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:18 schreef PeuRac het volgende:
Ik werk met zo min mogelijk papier inderdaadWaarvoor hebben ze anders computers, laptops, palmtop, etc t/m Smartphones uitgevonden?
Ideaal, al mijn werk kan ik 8/5 vanuit elke locatie met internet bereiken, het meeste zelfs via mn telefoon
Dacht altijd dat die nog samenwoonde enzo en Mukie een stuk ouder wasquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Blijkbaar. Die hebben zelfs gedate, ooit.
Iets met, geen normale werktijden, veel met studenten werken, (eigen) baas enzo.quote:
Dat samenwonen was na Mukie en dat is geloof ik ook over/uit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dacht altijd dat die nog samenwoonde enzo en Mukie een stuk ouder was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
Het lijkt de Story wel hier
Of RLS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
44.000... Jezus...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb de Fiat Panda van mijn vader overgekocht (boodschappenautootje)![]()
Komt uit '89 heeft 44.000 op de teller staan en is voor dat hij bij ons kwam van een oud opa'tje geweest![]()
Kost in ieder geval geen drol in verzekering, en in de belasting
En nu nog leren om één pedaal tegelijk in te drukkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb de Fiat Panda van mijn vader overgekocht (boodschappenautootje)![]()
Komt uit '89 heeft 44.000 op de teller staan en is voor dat hij bij ons kwam van een oud opa'tje geweest![]()
Kost in ieder geval geen drol in verzekering, en in de belasting
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Leeftijdsverschillen boeien mij dus echt nietMijn laatste 2 dates waren 19 en 36
(als jullie meelezen ff zwaaien!
)
Haha jaquote:
Ik rijd standaard met alleen sokken aan omdat ik anders gas en rem tegelijk in trap als ik niet goed kijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En nu nog leren om één pedaal tegelijk in te drukkenHeb ooit een proefrit gedaan in een Seat Marbella. Kon ik voor 500 euro overnemen, of, als ik de radio er bij wilde, 1200 euro
ik heb een klein jargeledne gekeken bij een niva met 30.000 km op de teller... technsih perfect.. maar het interieur was COMPLEET opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:22 schreef BaraCuda het volgende:
De stoelen al rot na 44000km? Heeft de teller toevallig maar 5 vakjes en staat er eigenlijk 244000 op?
Nee ze zijn gewoon versleten.. Maar hij is van een opa'tje in Beilen geweest dus nee...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:22 schreef BaraCuda het volgende:
De stoelen al rot na 44000km? Heeft de teller toevallig maar 5 vakjes en staat er eigenlijk 244000 op?
Was nog iemand met zijn Niva bij de sloop trouwensquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb een klein jargeledne gekeken bij een niva met 30.000 km op de teller... technsih perfect.. maar het interieur was COMPLEET opbleek dat dat ding van een duits bouwbedrijf was, en als het regende gebruikten de oost-duitse bouwvakkers het ding als kantine
had ie nog een cardanas en differetntieel over?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Was nog iemand met zijn Niva bij de sloop trouwens... Zag er nog goed uit.
Dunnoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had ie nog een cardanas en differetntieel over?
Eentje die ik wildequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Degene die je wilde of iets anders?
quote:Na aanleiding van je CV zijn we zeer enthousiast en willen we je graag uitnodigen voor een kennismakingsgesprekgesprek
als slagermeisje, lekker plakjes worst aan de kindertjes uitdelen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:45 schreef PeuRac het volgende:
Was meer een hint van, wat doe je voor n werk/waar ben je naar aan t solliciteren
Ik ben nu vooral bezig met debiteurenbeheer en risicomanagement, maar dan meer backoffice-achtig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:45 schreef PeuRac het volgende:
Was meer een hint van, wat doe je voor n werk/waar ben je naar aan t solliciteren
Naar ze gooien bedoel jequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als slagermeisje, lekker plakjes worst aan de kindertjes uitdelen!
No-offence tegen Mutz, heel aardig en zo, maar in geen 1000 jaar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
breinaalden ftw was het toch?
ahd jij nu met kanarieMutZ geneukt, of was dat alleen Dr Flash?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:33 schreef Anne het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ante_commercial.html.
Het staat behoorlijk strak op dat punt... en je ziet het hier niet, maar aan de zijkanten is het kapje al behoorlijk versleten. Materiaal bovenop ziet er inderdaad goed uit, raam is nog geheel krasvrij/netjes etc. Het kan ook een kat geweest zijn icm. warmte en toch versleten materiaal.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Rest van je dak ziet er nog prima uit. Dit is toch geen slijtage plek of wel?
T is wel een hele "schone" snee voor slijtage. Probeer het eens uit op een ander deel van t dak, vlak voordat je em laat vervangen. Maak er foto's van, als je vermoed dat het idd vernieling is geweest, dan kan je er aangifte van doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het staat behoorlijk strak op dat punt... en je ziet het hier niet, maar aan de zijkanten is het kapje al behoorlijk versleten. Materiaal bovenop ziet er inderdaad goed uit, raam is nog geheel krasvrij/netjes etc. Het kan ook een kat geweest zijn icm. warmte en toch versleten materiaal.
Of alsnog een jaloerse droplul, maar dan had ik een grotere scheur verwacht
Naar mijn idee is de scher een beetje te netjes. Zover ik dat natuurlijk kan zien op de foto.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het staat behoorlijk strak op dat punt... en je ziet het hier niet, maar aan de zijkanten is het kapje al behoorlijk versleten. Materiaal bovenop ziet er inderdaad goed uit, raam is nog geheel krasvrij/netjes etc. Het kan ook een kat geweest zijn icm. warmte en toch versleten materiaal.
Of alsnog een jaloerse droplul, maar dan had ik een grotere scheur verwacht
In dit geval mag je het online doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:40 schreef Paladijn het volgende:
Dus jij verwacht dat ik een paar uur van mijn leven spendeer aan een blauwhemd met een te dikke reet om in de statistieken te eindigen?
Je zou het misschien kunnen claimen bij je normale verzekering. Dat er met klussen iets op je auto is gevallen ofzo. Alleen moet iemand anders die schade dan wel op zich nemenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:47 schreef Paladijn het volgende:
Softtop is niet verzekerd (alleen bij full-casco) en waarborgfonds gaat niet op voor vandalisme.
Daarbij, het is dus niet eens zeker of het door vandalisme komt
Hou je dan ook eens inquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:55 schreef BaraCuda het volgende:
Ah er komt onweer aan![]()
Als er maar geen harde wind komt zodat m'n verfwerk nat wordt
Je hebt nog gelijk ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwah, jij breekt al in 2en als je een nachtje op de bank hebt geslapen![]()
oud ->> gammel
dudequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
Zie je wel stelletje harry's hierboven dat het kan!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:56 schreef Anne het volgende:
Wees gerust Arno, ik heb eens (2 jaar terug volgens mij) mijn borstspier gekneusd gehad.
Ook m'n rechtertiet.
moet je nog een tietmassage?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:56 schreef Anne het volgende:
Wees gerust Arno, ik heb eens (2 jaar terug volgens mij) mijn borstspier gekneusd gehad.
Ook m'n rechtertiet.
Echt eh! als het m'n linker tiet was geweest had ik me serieus zorgen gemaakt over een hartaanvalquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:01 schreef Anne het volgende:
[..]
. Dude, als je er alleen al naar wees deed het pijn.
Willen we weten hoe je dat gefikst hebt ??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
Ik moest met spoed naar het ziekenhuis omdat ze dachten dat het een bloedpropje in m'n longen wasquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Echt eh! als het m'n linker tiet was geweest had ik me serieus zorgen gemaakt over een hartaanval![]()
Ik heb daarstraks ook maar meteen een opzeggingsformulier meegenomen van de sportclub
Gewoon tennisquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Willen we weten hoe je dat gefikst hebt ??
nee, nuquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:01 schreef Anne het volgende:
[..]
. Dude, als je er alleen al naar wees deed het pijn.
Uhohquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moest met spoed naar het ziekenhuis omdat ze dachten dat het een bloedpropje in m'n longen was.
Of ga je hem nu freaken nu ik dat vertel?
Dat geen sex gebeuren van je gaat echt niet lukkenquote:
Dan weet je dus hoe het komt; jij bent Bara en niet mr. Söderdingquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gewoon tennisHet was wel weer compleet duidelijk dat ik eigenlijk prof had moeten worden.
Klappen zoals Robin Söderling ze slaat. Alleen hij kan het 5 uur aan 1 stuk en ik nog geen 30 minuten
het is wel veilig nu, dat weet je he?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, dankje. Dat doe ik zelf wel even.
gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat geen sex gebeuren van je gaat echt niet lukken![]()
blah blah een tiet masseren is geen sex blah blah
Het gaat je gewoon niet lukken
Nou enquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is wel veilig nu, dat weet je he?
Bij deze toko wel ja. Veul te duur en ik tennis er alleen. Daarbij weet ik natuurlijk niet of ik volgend jaar hie rnog wel woon. Die contracten gaan per jaar namelijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan weet je dus hoe het komt; jij bent Bara en niet mr. Söderding
En daar ga je dan meteen voor opzeggen ??
zondequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moet dit even quoten, dat schijnt hip te zijnquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Alles wat 300.000.000 kost is geilquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind er om eerlijk te zijn geen zak aan, behalve de zwembaden.
voor 300.000.000 wil ik wel met je neuken, als je dat geil vind.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alles wat 300.000.000 kost is geil
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor 300.000.000 wil ik wel met je neuken, als je dat geil vind.
[..]
[..]
vanaf 1451 in de OPquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik moet dit even quoten, dat schijnt hip te zijn
dievan SD heb ik er handmatig in gezetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:48 schreef Anne het volgende:
Ik zie nu pas die nieuwe quote in de OP.
they want you to say "arbeit macht frei"quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:58 schreef Barcaconia het volgende:
Godver, vanmorgen om 5 uur met een kater opgestaan om te gaan werken, de hele dag gewerkt, nu heb ik weekend en is het 5 uur op vrijdagavond en val ik bijna in slaap op de bank...
Klotewerk, dat moesten ze afschaffen
Hadden ze daar niet de Wodka - Red Bull voor uitgevonden ??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:58 schreef Barcaconia het volgende:
Godver, vanmorgen om 5 uur met een kater opgestaan om te gaan werken, de hele dag gewerkt, nu heb ik weekend en is het 5 uur op vrijdagavond en val ik bijna in slaap op de bank...
Klotewerk, dat moesten ze afschaffen
Iddquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hadden ze daar niet de Wodka - Red Bull voor uitgevonden ??
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:34 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 13 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
39. 0170 Alexxxxx
Als je klaar bent mag je hier verder gaanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Lekker
Ik moet zo schoonmaken hier maar zooooo geen zin
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:03 schreef Alfisti het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)jbewijs-kwijt-1.html
Jezus wat een licht
hop hop het is mooi weer, je moet fietsen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:12 schreef Anne het volgende:
Ik lig nog in bed en heb zo geen zin om op te staan![]()
. *mopper*
Ik moet eerst in badquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
hop hop het is mooi weer, je moet fietsen!
Niet zo lang in bad gaan danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moet eerst in bad![]()
, dan boodschappen doen, opruimen en schoonmaken, dan eigenlijk naar Louis. En dan is het denk ik alweer etenstijd.
En daarna ladies nightquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moet eerst in bad![]()
, dan boodschappen doen, opruimen en schoonmaken, dan eigenlijk naar Louis. En dan is het denk ik alweer etenstijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Da's nummer 3 alquote:
Het is best druk in jouw hoofdjequote:
Aaahhh......quote:
Ow ja? Hoezoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is best druk in jouw hoofdje
Mijn favoriete links langharig werkschuw tuigquote:
Ja, nog steeds, alleen word ik nu ook regelmatig gevraagd voor naaktreportagesquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mijn favoriete links langharig werkschuw tuig
Maak je nog steeds 1000 foto's per dag?Ik heb zelf eindelijk een spiegelreflex gekocht, en sindsdien snap ik je
Wil je dat écht hier in de SC hebben ??quote:
aan welke kant van de camera?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, nog steeds, alleen word ik nu ook regelmatig gevraagd voor naaktreportages
Yeahquote:
Waarschijnlijk wil niemand dat in de SC hebben?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wil je dat écht hier in de SC hebben ??
Kloptquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil niemand dat in de SC hebben?
Gelukkigquote:
Ik zit inderdaad tussen twee banen in, maar heb nu twee Lada's, die beide kapot zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Gelukkig
Is hier nog veel veranderd? Hop jij nog van baan in je lada? is Anne nog steeds excuus duitser? cruist Paladijn nog in z'n mx-5 naar de Ring? etc etc?
En hij heeft hem alweer te koop staanquote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:33 schreef Anne het volgende:
De exbuurman kwam ook nog ff zijn waggel laten zien:
[ afbeelding ]
Nou, dat was ook de bedoeling. Mijn vader heeft zelfs al een afspraak voor 'm gemaakt, dus die zal nu wel over de zeik zijn dat ie hem ineens verpatst nu de afspraak staatquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:37 schreef PeuRac het volgende:
Tering, in zoiets wil je toch LPG hebbenniet wat voor jou SD?
* Alfisti leent Anne een hongerige dobermann.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:37 schreef Anne het volgende:
Wtf, m'n buurmeisje (5-6 jaar) gaat hier gewoon in de tuin zitten.
Dat vind ik dan weer zieligquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti leent Anne een hongerige dobermann.
Waarom doe je dat dan ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat ik dan de rest van middag aan d'r vast zit.
Je kunt er ook fotos van maken en een KLB topic over openen, maar niet naar buiten durven gaan, das Fok-styl0wquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zielig. Ik ga wel even vragen wat ze moet.
Ik ben alleen bang dat ik dan de rest van middag aan d'r vast zit.
ook binnen uitnodigen gewoonquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:02 schreef Anne het volgende:
Maar ze willen alleen pics van m'n zusje.
Maar goed, ze heeft d'r drinken op dus ik ga haar nu echt eruit schoppen, want ik moet boodschappen doen.
Ik heb d'r niet binnen uitgenodigd, ze loopt m'n bips achterna. Maar goed, dat maakt niet uit. Van mij mag ze naar binnen. Dit meisje kan ik nog wel hebben, die is niet vervelend of irritant. Ze stelt alleen verschrikkelijk veel vragen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ook binnen uitnodigen gewoonserieus, nog niks van de buren is hier binnen geweest, zelfs mn ex niet
![]()
En je hebt alleen broers
Nee, want : Furd, en geen dubbelcabquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:37 schreef PeuRac het volgende:
Tering, in zoiets wil je toch LPG hebbenniet wat voor jou SD?
Ik denk dat hij er achter kwam dat zo'n ding gewoon 1 op 4 loopt, en dat hij met gas nog 30% meer gaat verbruikenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, dat was ook de bedoeling. Mijn vader heeft zelfs al een afspraak voor 'm gemaakt, dus die zal nu wel over de zeik zijn dat ie hem ineens verpatst nu de afspraak staat.
Ook, maar hij krijgt zijn andere auto niet verkocht (krijgt ie wel, maar niet voor de prijs die hij er voor wilt hebben).quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, want : Furd, en geen dubbelcab![]()
[..]
Ik denk dat hij er achter kwam dat zo'n ding gewoon 1 op 4 loopt, en dat hij met gas nog 30% meer gaat verbruiken![]()
Hij vangt er gewoon 3 roodjes meer voor als hij al op gas staat, zéker met een nieuwe installatie erop, maar zo bijdehand is hij blijkbaar niet
PUB aandachtshoer van 2007?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb d'r niet binnen uitgenodigd, ze loopt m'n bips achterna. Maar goed, dat maakt niet uit. Van mij mag ze naar binnen. Dit meisje kan ik nog wel hebben, die is niet vervelend of irritant. Ze stelt alleen verschrikkelijk veel vragen.
http://frontpage.fok.nl/special/129557/1/1/100#3165607.
Zelfs hier willen ze die dingen niet meer hebben vanwege het verbruik, laat staan in Nederlandquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, want : Furd, en geen dubbelcab![]()
[..]
Ik denk dat hij er achter kwam dat zo'n ding gewoon 1 op 4 loopt, en dat hij met gas nog 30% meer gaat verbruiken![]()
Hij vangt er gewoon 3 roodjes meer voor als hij al op gas staat, zéker met een nieuwe installatie erop, maar zo bijdehand is hij blijkbaar niet
inline (= bladenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:11 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat voor het eerst sinds járen weer skaten...
als ik er over 2u nog niet ben, lig ik waarschijnlijk half dood langs de weg
Bekend probleemquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ook, maar hij krijgt zijn andere auto niet verkocht (krijgt ie wel, maar niet voor de prijs die hij er voor wilt hebben).
Mwah, op zich is het ding wel te verkopen hoor, als je hem op gas hebt is het allemaal nog wel te overzien, maar het is- en blijft het verkeerde merkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zelfs hier willen ze die dingen niet meer hebben vanwege het verbruik, laat staan in Nederland
Als je aangewezen bent op de dealer wel misschien, daar heb ik geen ervaring meequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:29 schreef Barcaconia het volgende:
Liever Ford dan een GM of Chrysler product, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur. Ik vind Ford ook klotehokken maar als je problemen hebt (en die krijg je, immers Amerikaans) ben je beter af
das waar. lekker zijn en fotos posten is al reden genoeg voor aandacht op fokquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat ze aandacht kreeg, wil niet zeggen dat ze er om vroeg.
Ik zal wel onder een steen gelegen hebben. Maar waar in de wereld zit jij dan ergens?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zelfs hier willen ze die dingen niet meer hebben vanwege het verbruik, laat staan in Nederland
Inline, 17,2 km in anderhalf uur gedaan (daarna ff biertje gepakt). Vond ik best netjes.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
inline (= bladen) of 2+2 (=
)
Ik heb nog 2 paar in de schuur staan, maar allebei tot op het bot versleten
Nog een paar weekjes USA, daarna weer gewoon in Nederland.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zal wel onder een steen gelegen hebben. Maar waar in de wereld zit jij dan ergens?
Had je haast ??quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inline, 17,2 km in anderhalf uur gedaan (daarna ff biertje gepakt). Vond ik best netjes.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:55 schreef Anne het volgende:![]()
. Ik bedoelde eigenlijk om afstanden bij te houden.
Huh ?? met gps ofzoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:55 schreef Anne het volgende:
![]()
. Ik bedoelde eigenlijk om afstanden bij te houden.
Sorry Lex ook niet ontopicquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
skates hebben geen motor, graag even ontopic mensen!
nog lang nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:32 schreef lipje het volgende:
[..]
Sorry Lex ook niet ontopic![]()
Is de Niva al klaar?
Maar het is wel een vervoersmiddelquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
skates hebben geen motor, graag even ontopic mensen!
Ik zeg: veel plezier op zondagquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Morgen auto over laten schrijven en ergens een verzekering afsluiten
de verzekering lukt wel, alleen overschrijvenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Morgen auto over laten schrijven en ergens een verzekering afsluiten
scherpquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zeg: veel plezier op zondag
Je zou eens naar die grote sloperij in Emmeloord kunnen bellen. Daar staat ook een Niva, misschien zit daar nog wel een goed en goedkoop diff onder, als het hetzelfde type is...quote:
Dat bedacht ik me ook netquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zeg: veel plezier op zondag
De verzekering sluit ik af bij de vader van mijn vriendin dus dat is wel makkelijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:18 schreef lipje het volgende:
[..]
de verzekering lukt wel, alleen overschrijven![]()
[..]
scherp
dat je er op in gaatquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maar het is wel een vervoersmiddel![]()
En dit is de SC; watsontopic ??
ik geef het door aan mn garage, txquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je zou eens naar die grote sloperij in Emmeloord kunnen bellen. Daar staat ook een Niva, misschien zit daar nog wel een goed en goedkoop diff onder, als het hetzelfde type is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |