2 per dag gaan we niet meer redden ben ik bangquote:
Mwah, het gaat de 'goede' kant opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
2 per dag gaan we niet meer redden ben ik bang![]()
vroegah misschien
Mwah, jij breekt al in 2en als je een nachtje op de bank hebt geslapenquote:
Heb je al gezien wat voor weer het hier op dit moment is?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Imho is een deskjob alleen acceptabel als het bureau buiten staat
So ??? sinds wanneer zijn mensen van suiker ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je al gezien wat voor weer het hier op dit moment is?
Ja, over 7 minuten, om je broodje te gaan scoren in de stadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:22 schreef Anne het volgende:
Ik heb m'n zonnebril nodig in ieder geval.
Dit ga je niet geloven, maar ik heb brood bij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, over 7 minuten, om je broodje te gaan scoren in de stad
verwees toch maar door naar PTA zelf, maar is inmiddels weer up and runningquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 01:21 schreef RPG het volgende:
jullie hebben door dat http://ptaslowchat.tk dood is toch ?
hmmz weet niet als dat wel onder "goede" valtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Mwah, het gaat de 'goede' kant op.
Hebbie geen fiets?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
prachtig weer hier hoor.
gelukkig maar, want ik moet tegenwoordig alles lopend doen
alle voertuigen die ik aanraak gaan kapot, dat weet je toch? GEld ook voor fietsen.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Dit ga je niet geloven, maar ik heb brood bij.
wel, je Suuz! maar die reed toch al nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:28 schreef Anne het volgende:
Ow, ben ik blij dat je nooit iets van mij hebt aangeraakt.
woensdag nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:29 schreef Anne het volgende:
[..]
. Maandag, dinsdag en gisteren ook!
Ben je bekeerd ??quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:29 schreef Anne het volgende:
[..]
. Maandag, dinsdag en gisteren ook!
Echt wel. Als je hem duwdequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wel, je Suuz! maar die reed toch al niet
Sst. Het klonk zo positiefquote:
ik heb hem geduwdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Echt wel. Als je hem duwde.
[..]
Sst. Het klonk zo positief!
Ik ben niet van suiker, maar ik vind het niet prettig om nat te zijn - anders dan onder de douche of in bad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:22 schreef Sounddragon het volgende:
So ??? sinds wanneer zijn mensen van suiker ?
In het zonnetje zitten zou weer wel lekker zijn.quote:indien pjoeterwerk mag het ook onder een afdak, als ik maar in het zonnetje kan zitten zodra het droog wordt![]()
Als je er van houdt, waarom dan ook niet?quote:Ik heb net in de zeikregen de Benz FF staan afspuiten.. who cares ??? gratis hulp van boven
Gemiste kansquote:
Ik ben gek op natte vrouwenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben niet van suiker, maar ik vind het niet prettig om nat te zijn - anders dan onder de douche of in bad.
[..]
In het zonnetje zitten zou weer wel lekker zijn.
[..]
Als je er van houdt, waarom dan ook niet?
Da's een tijdelijke state of mind, ik weet zéker dat je nog wel van gedachten gaat veranderenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, boeiend, aangezien ik toch niet meer aan sex doe
ja, absoluut, in een vaste relatiequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's een tijdelijke state of mind, ik weet zéker dat je nog wel van gedachten gaat veranderen
We gaan het zienquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, absoluut, in een vaste relatie
Jah als je geen geld heb voor je auto, heb je dat ook niet voor de hoerenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, boeiend, aangezien ik toch niet meer aan sex doe
hoeren ben ik nooit geweestquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jah als je geen geld heb voor je auto, heb je dat ook niet voor de hoeren
kewlquote:
weet je al wat het word?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:55 schreef Sounddragon het volgende:
Dan zullen we deze even mooi vol posten
foei!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:56 schreef Sounddragon het volgende:
spampost op weg naar deeltje 1450
Nee zo lui ben je nog wel, je laat ze naar jou toe komenquote:
Ninja editquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |