Kiep een van die dozen leeg en schuif alles daar zo inquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:43 schreef Alfisti het volgende:
Anne, wil je mijn bureau ook even opruimen?
[ afbeelding ]
En dan is de mijne nog het meest net
Die heb ik ook in beheer jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:46 schreef Alexxxxx het volgende:
goedemorgen
ben je security dude, fristi?
Oh wat nog meer dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:42 schreef Anne het volgende:
Niet alleen als je je werkplek laat zien hoor.
Heerlijk!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:50 schreef Sounddragon het volgende:
Werk waarbij je aan een bureau moet zitten
ja, een paar uur per week... ik mag ook graag ff een stukje wandelen bij mijn werk! Of beter nog, rijden. Hier met een collega in discussie, daar ff wat aanwijzingen geven... De hele dag op dezelfde plek zitten kan ik niet hoorquote:
Serieus ??quote:
Dan flikkeren m'n lenzen 100 meter verder uit m'n ogenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Serieus ??![]()
Ik wil frisse lucht, lekker buiten werkenZelfs als ik rijd moet er een raampie open, en ik rijd ook standarrd motor met open vizier
Bweheheh. Had je beter die week kunnen klussen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:56 schreef BaraCuda het volgende:
De tering volgende week gaat het schijtweer worden
Nee joh, dat droogt te verf nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Bweheheh. Had je beter die week kunnen klussen.
Ik heb uiteraard wel een goed afsluitende bril op onder mijn helmquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan flikkeren m'n lenzen 100 meter verder uit m'n ogen
Dat wordt dus schuur opruimenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:56 schreef BaraCuda het volgende:
De tering volgende week gaat het schijtweer worden
waarom verbaast me dat nou niks ???quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:16 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben ook veel aan de wandel
Effe hier lullen effe daar lullen
Vertel?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
waarom verbaast me dat nou niks ???
In jargon: verbale diarreequote:
vastgebonden met een gag in jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:36 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek is heel rustig en kan stil zijn!
kán... is the magic wordquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:36 schreef ook_gek het volgende:
ja, als je slaapt jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:36 schreef ook_gek het volgende:
Anders kijk je alleen maar FF naar zijn UIquote:
Is ook niet nodig. Ik weet zelf hoe het zitquote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is ook niet nodig. Ik weet zelf hoe het zit
Nee joh!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:59 schreef ThaFreak het volgende:
wat gaan we weer richting SC per dag ofzo....
Is dat niet een beetje karigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:59 schreef ThaFreak het volgende:
wat gaan we weer richting SC per dag ofzo....
Doe je een beetje rustig met dat ouwe lijf ??quote:
Ach, het is best wel te overleven hoor. Nu moet ik er wel bijzeggen dat ik genoeg rond loop omdat mijn collega's me vaak nodig hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:50 schreef Sounddragon het volgende:
Werk waarbij je aan een bureau moet zitten
Hoezo oud?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doe je een beetje rustig met dat ouwe lijf ??
Imho is een deskjob alleen acceptabel als het bureau buiten staatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ach, het is best wel te overleven hoor. Nu moet ik er wel bijzeggen dat ik genoeg rond loop omdat mijn collega's me vaak nodig hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |