Nou, dat was ook de bedoeling. Mijn vader heeft zelfs al een afspraak voor 'm gemaakt, dus die zal nu wel over de zeik zijn dat ie hem ineens verpatst nu de afspraak staatquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:37 schreef PeuRac het volgende:
Tering, in zoiets wil je toch LPG hebbenniet wat voor jou SD?
* Alfisti leent Anne een hongerige dobermann.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:37 schreef Anne het volgende:
Wtf, m'n buurmeisje (5-6 jaar) gaat hier gewoon in de tuin zitten.
Dat vind ik dan weer zieligquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti leent Anne een hongerige dobermann.
Waarom doe je dat dan ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat ik dan de rest van middag aan d'r vast zit.
Je kunt er ook fotos van maken en een KLB topic over openen, maar niet naar buiten durven gaan, das Fok-styl0wquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zielig. Ik ga wel even vragen wat ze moet.
Ik ben alleen bang dat ik dan de rest van middag aan d'r vast zit.
ook binnen uitnodigen gewoonquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:02 schreef Anne het volgende:
Maar ze willen alleen pics van m'n zusje.
Maar goed, ze heeft d'r drinken op dus ik ga haar nu echt eruit schoppen, want ik moet boodschappen doen.
Ik heb d'r niet binnen uitgenodigd, ze loopt m'n bips achterna. Maar goed, dat maakt niet uit. Van mij mag ze naar binnen. Dit meisje kan ik nog wel hebben, die is niet vervelend of irritant. Ze stelt alleen verschrikkelijk veel vragen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ook binnen uitnodigen gewoonserieus, nog niks van de buren is hier binnen geweest, zelfs mn ex niet
![]()
En je hebt alleen broers
Nee, want : Furd, en geen dubbelcabquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:37 schreef PeuRac het volgende:
Tering, in zoiets wil je toch LPG hebbenniet wat voor jou SD?
Ik denk dat hij er achter kwam dat zo'n ding gewoon 1 op 4 loopt, en dat hij met gas nog 30% meer gaat verbruikenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, dat was ook de bedoeling. Mijn vader heeft zelfs al een afspraak voor 'm gemaakt, dus die zal nu wel over de zeik zijn dat ie hem ineens verpatst nu de afspraak staat.
Ook, maar hij krijgt zijn andere auto niet verkocht (krijgt ie wel, maar niet voor de prijs die hij er voor wilt hebben).quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, want : Furd, en geen dubbelcab![]()
[..]
Ik denk dat hij er achter kwam dat zo'n ding gewoon 1 op 4 loopt, en dat hij met gas nog 30% meer gaat verbruiken![]()
Hij vangt er gewoon 3 roodjes meer voor als hij al op gas staat, zéker met een nieuwe installatie erop, maar zo bijdehand is hij blijkbaar niet
PUB aandachtshoer van 2007?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb d'r niet binnen uitgenodigd, ze loopt m'n bips achterna. Maar goed, dat maakt niet uit. Van mij mag ze naar binnen. Dit meisje kan ik nog wel hebben, die is niet vervelend of irritant. Ze stelt alleen verschrikkelijk veel vragen.
http://frontpage.fok.nl/special/129557/1/1/100#3165607.
Zelfs hier willen ze die dingen niet meer hebben vanwege het verbruik, laat staan in Nederlandquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, want : Furd, en geen dubbelcab![]()
[..]
Ik denk dat hij er achter kwam dat zo'n ding gewoon 1 op 4 loopt, en dat hij met gas nog 30% meer gaat verbruiken![]()
Hij vangt er gewoon 3 roodjes meer voor als hij al op gas staat, zéker met een nieuwe installatie erop, maar zo bijdehand is hij blijkbaar niet
inline (= bladenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:11 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat voor het eerst sinds járen weer skaten...
als ik er over 2u nog niet ben, lig ik waarschijnlijk half dood langs de weg
Bekend probleemquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ook, maar hij krijgt zijn andere auto niet verkocht (krijgt ie wel, maar niet voor de prijs die hij er voor wilt hebben).
Mwah, op zich is het ding wel te verkopen hoor, als je hem op gas hebt is het allemaal nog wel te overzien, maar het is- en blijft het verkeerde merkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zelfs hier willen ze die dingen niet meer hebben vanwege het verbruik, laat staan in Nederland
Als je aangewezen bent op de dealer wel misschien, daar heb ik geen ervaring meequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:29 schreef Barcaconia het volgende:
Liever Ford dan een GM of Chrysler product, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur. Ik vind Ford ook klotehokken maar als je problemen hebt (en die krijg je, immers Amerikaans) ben je beter af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
das waar. lekker zijn en fotos posten is al reden genoeg voor aandacht op fokquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat ze aandacht kreeg, wil niet zeggen dat ze er om vroeg.
Ik zal wel onder een steen gelegen hebben. Maar waar in de wereld zit jij dan ergens?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zelfs hier willen ze die dingen niet meer hebben vanwege het verbruik, laat staan in Nederland
Inline, 17,2 km in anderhalf uur gedaan (daarna ff biertje gepakt). Vond ik best netjes.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
inline (= bladen) of 2+2 (=
)
Ik heb nog 2 paar in de schuur staan, maar allebei tot op het bot versleten
Nog een paar weekjes USA, daarna weer gewoon in Nederland.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zal wel onder een steen gelegen hebben. Maar waar in de wereld zit jij dan ergens?
Had je haast ??quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inline, 17,2 km in anderhalf uur gedaan (daarna ff biertje gepakt). Vond ik best netjes.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:55 schreef Anne het volgende:![]()
. Ik bedoelde eigenlijk om afstanden bij te houden.
Huh ?? met gps ofzoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:55 schreef Anne het volgende:
![]()
. Ik bedoelde eigenlijk om afstanden bij te houden.
Sorry Lex ook niet ontopicquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
skates hebben geen motor, graag even ontopic mensen!
nog lang nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:32 schreef lipje het volgende:
[..]
Sorry Lex ook niet ontopic![]()
Is de Niva al klaar?
Maar het is wel een vervoersmiddelquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
skates hebben geen motor, graag even ontopic mensen!
Ik zeg: veel plezier op zondagquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Morgen auto over laten schrijven en ergens een verzekering afsluiten
de verzekering lukt wel, alleen overschrijvenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Morgen auto over laten schrijven en ergens een verzekering afsluiten
scherpquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zeg: veel plezier op zondag
Je zou eens naar die grote sloperij in Emmeloord kunnen bellen. Daar staat ook een Niva, misschien zit daar nog wel een goed en goedkoop diff onder, als het hetzelfde type is...quote:
Dat bedacht ik me ook netquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zeg: veel plezier op zondag
De verzekering sluit ik af bij de vader van mijn vriendin dus dat is wel makkelijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:18 schreef lipje het volgende:
[..]
de verzekering lukt wel, alleen overschrijven![]()
[..]
scherp
dat je er op in gaatquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maar het is wel een vervoersmiddel![]()
En dit is de SC; watsontopic ??
ik geef het door aan mn garage, txquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je zou eens naar die grote sloperij in Emmeloord kunnen bellen. Daar staat ook een Niva, misschien zit daar nog wel een goed en goedkoop diff onder, als het hetzelfde type is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |