Had je haast ??quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inline, 17,2 km in anderhalf uur gedaan (daarna ff biertje gepakt). Vond ik best netjes.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:55 schreef Anne het volgende:![]()
. Ik bedoelde eigenlijk om afstanden bij te houden.
Huh ?? met gps ofzoquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:55 schreef Anne het volgende:
![]()
. Ik bedoelde eigenlijk om afstanden bij te houden.
Sorry Lex ook niet ontopicquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
skates hebben geen motor, graag even ontopic mensen!
nog lang nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:32 schreef lipje het volgende:
[..]
Sorry Lex ook niet ontopic![]()
Is de Niva al klaar?
Maar het is wel een vervoersmiddelquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
skates hebben geen motor, graag even ontopic mensen!
Ik zeg: veel plezier op zondagquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Morgen auto over laten schrijven en ergens een verzekering afsluiten
de verzekering lukt wel, alleen overschrijvenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Morgen auto over laten schrijven en ergens een verzekering afsluiten
scherpquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zeg: veel plezier op zondag
Je zou eens naar die grote sloperij in Emmeloord kunnen bellen. Daar staat ook een Niva, misschien zit daar nog wel een goed en goedkoop diff onder, als het hetzelfde type is...quote:
Dat bedacht ik me ook netquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zeg: veel plezier op zondag
De verzekering sluit ik af bij de vader van mijn vriendin dus dat is wel makkelijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:18 schreef lipje het volgende:
[..]
de verzekering lukt wel, alleen overschrijven![]()
[..]
scherp
dat je er op in gaatquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maar het is wel een vervoersmiddel![]()
En dit is de SC; watsontopic ??
ik geef het door aan mn garage, txquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je zou eens naar die grote sloperij in Emmeloord kunnen bellen. Daar staat ook een Niva, misschien zit daar nog wel een goed en goedkoop diff onder, als het hetzelfde type is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |