ik heb een klein jargeledne gekeken bij een niva met 30.000 km op de teller... technsih perfect.. maar het interieur was COMPLEET opquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:22 schreef BaraCuda het volgende:
De stoelen al rot na 44000km? Heeft de teller toevallig maar 5 vakjes en staat er eigenlijk 244000 op?
Nee ze zijn gewoon versleten.. Maar hij is van een opa'tje in Beilen geweest dus nee...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:22 schreef BaraCuda het volgende:
De stoelen al rot na 44000km? Heeft de teller toevallig maar 5 vakjes en staat er eigenlijk 244000 op?
Was nog iemand met zijn Niva bij de sloop trouwensquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb een klein jargeledne gekeken bij een niva met 30.000 km op de teller... technsih perfect.. maar het interieur was COMPLEET opbleek dat dat ding van een duits bouwbedrijf was, en als het regende gebruikten de oost-duitse bouwvakkers het ding als kantine
had ie nog een cardanas en differetntieel over?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Was nog iemand met zijn Niva bij de sloop trouwens... Zag er nog goed uit.
Dunnoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had ie nog een cardanas en differetntieel over?
Eentje die ik wildequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Degene die je wilde of iets anders?
quote:Na aanleiding van je CV zijn we zeer enthousiast en willen we je graag uitnodigen voor een kennismakingsgesprekgesprek
als slagermeisje, lekker plakjes worst aan de kindertjes uitdelen!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:45 schreef PeuRac het volgende:
Was meer een hint van, wat doe je voor n werk/waar ben je naar aan t solliciteren
Ik ben nu vooral bezig met debiteurenbeheer en risicomanagement, maar dan meer backoffice-achtig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:45 schreef PeuRac het volgende:
Was meer een hint van, wat doe je voor n werk/waar ben je naar aan t solliciteren
Naar ze gooien bedoel jequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als slagermeisje, lekker plakjes worst aan de kindertjes uitdelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |