Ja, maar da's toch niet erg?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:32 schreef Tjabbo het volgende:
mensen/managers die hun bureau opgeruimd hebben, hebben gewoon te weinig te doen.
waarom zette jij gister een foto die je op facebook had staan in de SC?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:46 schreef PeuRac het volgende:
Alex, waarom herhaal jij je posts van FB of Fok of andersom?
ouderdomquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:46 schreef PeuRac het volgende:
Alex, waarom herhaal jij je posts van FB of Fok of andersom?
Als we toch flauw gaan doen........ Ik ben bekend van radio en TVquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik deel de lakens uit. Ik werk in een hotel enzo.
Ik verveel mequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
net als mensen die fokken onder werktijd
* ook_gek doet niet aan facebookquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:42 schreef Anne het volgende:
Alex, we hadden het gisteren toch over Mukie?
Ik weet niet of het een grapje is, maar check d'r CV:
http://www.illgraff-desig(...)ders%20CV%202010.pdf
En dan de eerste zin onder het stukkie "CARRIEREHOOGTEPUNTEN" op de laatste pagina..
Staat op monsterboard.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
kom net het 06 nummer van Mukie online tegen, ook niet de handigste actie
Ik heb idd echt niet terug gelezen, maar die CV heb ik nu dus net ook gevonden via een ander topicquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:34 schreef Anne het volgende:
Ja, je hebt écht niet terug gelezen!
[..]
wel goed geloof ik,heb haar op facebookquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Staat op monsterboard.
Maar waarom zoek je op haar dan?
En hoe gaat het eigelijk met haar?
dan had die ongetwijfeld op haar CV gestaan, dus ik denk het nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef BaraCuda het volgende:
Had die nou een kind gekregen of zit ik nu helemaal verkeerd?
Had jij nou een 850 T5 vroeger?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef BaraCuda het volgende:
Had die nou een kind gekregen of zit ik nu helemaal verkeerd?
M5 ging in zandvoort wonen, en ontwierp iets voor fokker toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Had jij nou een 850 T5 vroeger?
En ging jij niet in zandvoort wonen?
Of zit ik er helemaal naast?
Sjoewe en Mukie?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb idd echt niet terug gelezen, maar die CV heb ik nu dus net ook gevonden via een ander topic![]()
[..]
wel goed geloof ik,heb haar op facebookze kan het iig nog steeds goed met Sjoewe vinden
Blijkbaar. Die hebben zelfs gedate, ooit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sjoewe en Mukie?Heb ik onder een steen gelegen ofso?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:18 schreef PeuRac het volgende:
Ik werk met zo min mogelijk papier inderdaadWaarvoor hebben ze anders computers, laptops, palmtop, etc t/m Smartphones uitgevonden?
Ideaal, al mijn werk kan ik 8/5 vanuit elke locatie met internet bereiken, het meeste zelfs via mn telefoon
Dacht altijd dat die nog samenwoonde enzo en Mukie een stuk ouder wasquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Blijkbaar. Die hebben zelfs gedate, ooit.
Iets met, geen normale werktijden, veel met studenten werken, (eigen) baas enzo.quote:
Dat samenwonen was na Mukie en dat is geloof ik ook over/uit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dacht altijd dat die nog samenwoonde enzo en Mukie een stuk ouder was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
Het lijkt de Story wel hier
Of RLS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
44.000... Jezus...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb de Fiat Panda van mijn vader overgekocht (boodschappenautootje)![]()
Komt uit '89 heeft 44.000 op de teller staan en is voor dat hij bij ons kwam van een oud opa'tje geweest![]()
Kost in ieder geval geen drol in verzekering, en in de belasting
En nu nog leren om één pedaal tegelijk in te drukkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb de Fiat Panda van mijn vader overgekocht (boodschappenautootje)![]()
Komt uit '89 heeft 44.000 op de teller staan en is voor dat hij bij ons kwam van een oud opa'tje geweest![]()
Kost in ieder geval geen drol in verzekering, en in de belasting
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Leeftijdsverschillen boeien mij dus echt nietMijn laatste 2 dates waren 19 en 36
(als jullie meelezen ff zwaaien!
)
Haha jaquote:
Ik rijd standaard met alleen sokken aan omdat ik anders gas en rem tegelijk in trap als ik niet goed kijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En nu nog leren om één pedaal tegelijk in te drukkenHeb ooit een proefrit gedaan in een Seat Marbella. Kon ik voor 500 euro overnemen, of, als ik de radio er bij wilde, 1200 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |