abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85275314
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 11:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wat ik dan weer onbegrijpelijk vind; wáárom ga je in eerste instantie wél op iemand zijn reet hangen, en pas als iemand aangeeft dat hij dat niet tof vindt pas afstand nemen ?? Je kunt toch ook meteen al die (1 à ) 2 seconden tussenruimte pakken ?? Da's net zo ongelofelijk irritant als losers die voor JL links blijven hangen en pas naar rechts gaan als je erachter zit en al hebt moeten remmen ;(

Meestal vindt men 10 meter tussenruimte (= 0.3 sec.) op 100 km/u wel 'genoeg', en ik zie met héél ernstige regelmaat ook wel tussenruimtes van 5 meter, en dat 5 (of meer) auto's op rij ofzo.. da's gewoon bloedlink :|W
Slechte gewoontes, sommige mensen rijden gewoon altijd kort op de voorganger. 2 seconden is toch echt wel het minimum vind ik, liever nog 3 seconden.

Waar ik zelf een bloedhekel aan heb is auto's die op je achterband gaan hangen bij motorrijders, terwijl die motorrijders zelf ook niet harder kunnen. Op klaverbladen enzo, zit je achter een vrachtwagen, komen ze nog met het koekblik binnen 10 meter hangen.Daadwerkelijk remmen is (als je al niet in een bocht rijd) niet aan te raden want als ze je aantikken heb je als motorrijder geen schijn van kans meer, ook als je zou vallen gaan ze gegarendeerd vol over je heen. Meestal vertik ik heb om dan snelheid te gaan maken, kan je daarna even goed op het gas om tussenruimte achter je te maken. Soms snappen ze het, soms komen ze je later al tierend voorbij, maar ik vraag me af op automobilisten enig besef hebben van wat ze motorrijders soms aandoen, als zo'n kleef actie misgaat heb je ook direct een dodelijk ongeluk op je naam staan.. toch gebeurt het vaak. Krap voor je invoegen (in de regen) is ook zo'n fijne actie zodat je even lekker in zo'n turbulente spray rijd en geen fuck ziet }:| héérlijk.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:22:38 #52
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_85275318
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 11:41 schreef Anne het volgende:
Er is wel een zaak, waar de meneer voorop de schuld kreeg, maar dat kwam geloof ik omdat hij aan zijn vriendin vroeg om haar gordel even om te doen. En die bekende dat ook bij de rechtbank.

Misschien dat iemand die zaak kan opzoeken?
Alstu.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:26:31 #53
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_85275409
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:22 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Alstu.
Xtreem :D !

oldbie revival hier de laatste tijd *O*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_85275444
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:20 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

De grote vraag is, wat is volgens jou dat seintje? Hoe geef je netjes aan dat je niet gedient bent van gekleef?
Even hand opsteken, heel even je alarmlichten aan, knipperen met mistlicht, heel kort rempedaal even aantikken [knipperen met remlicht dus].
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_85275510
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:27 schreef The_Dean het volgende:
Even hand opsteken, heel even je alarmlichten aan, knipperen met mistlicht, heel kort rempedaal even aantikken [knipperen met remlicht dus].
Dat het al-tijd dus ook zonder waarschuwing gevaarlijk is, komt niet in je op? Het moet bij jou eerst een keer goed fout gaan ofzo?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:30:59 #56
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_85275531
Een hand opsteken is inderdaad levensgevaarlijk!
pi_85275586
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:30 schreef Modus het volgende:

[..]

Dat het al-tijd dus ook zonder waarschuwing gevaarlijk is, komt niet in je op? Het moet bij jou eerst een keer goed fout gaan ofzo?
Wat ik net ook vertelde is dat ik nooit op een paar cm van de auto zit. Als ik op 1 seconde achter je rijd, doe ik dat omdat jij niet op de snelheid rijd, of omdat ik haast heb en er zo voorbij ga. Mensen die gaan remmen mogen ze van mij ophangen. Eerst maar zorgen dat je op snelheid rijd [en dan bedoel ik de geldende snelheid, niet te hard] en ik ga je voorbij wanneer ik kan.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:34:59 #58
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85275621
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:33 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Wat ik net ook vertelde is dat ik nooit op een paar cm van de auto zit. Als ik op 1 seconde achter je rijd, doe ik dat omdat jij niet op de snelheid rijd, of omdat ik haast heb en er zo voorbij ga. Mensen die gaan remmen mogen ze van mij ophangen. Eerst maar zorgen dat je op snelheid rijd [en dan bedoel ik de geldende snelheid, niet te hard] en ik ga je voorbij wanneer ik kan.
Als je voorligger nergens heen kan, dan heeft kleven toch ook helemaal geen zin?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:36:06 #59
98135 TeleluvR
pi_85275646
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:34 schreef OEM het volgende:

[..]

Als je voorligger nergens heen kan, dan heeft kleven toch ook helemaal geen zin?
Vooral op dat punt heb ik nooit iets van kleven gesnapt. Zijn dat dan de mensen die overtuigd zijn dat je voorin de achtbaan harder gaat dan achterin? Of dat die 5 meter verschil tot het volgende stoplicht een wereld van verschil maakt? :')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:37:28 #60
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_85275675
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:33 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Wélke geldende snelheid ??? voor zover ik weet hebben we in NL alleen een MAXIMUM snelheid aangegeven, en als iemand minder hard wil rijden als de aangegeven max. heb je daar maar mee te dealen als je er niet langs kunt :{w
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:38:00 #61
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85275692
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:36 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Vooral op dat punt heb ik nooit iets van kleven gesnapt. Zijn dat dan de mensen die overtuigd zijn dat je voorin de achtbaan harder gaat dan achterin? Of dat die 5 meter verschil tot het volgende stoplicht een wereld van verschil maakt? :')
Kleven is m.i. alleen "zinvol" op meerstrookswegen om mensen van de linkerbaan af te jagen. Op provinciale wegen heeft het m.i. weinig nut.
pi_85275698
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:34 schreef OEM het volgende:

[..]

Als de voorligger netjes de aangegeven snelheid rijdt is er niks aan de hand, dan zit ik je heus niet op de bumper. Misschien even omdat ik bezig ben met inhalen ofzo. Niet op laten naaien, niet remmen, gewoon doorrijden dan is je angst zo voorbij.
pi_85275758
Ik rij dan op een gegeven moment 20 of 10, echt stapvoets.. en dan kickdown na de 80 weer.. dan begrijpen ze mijn teken wel ^O^
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_85275775
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:37 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wélke geldende snelheid ??? voor zover ik weet hebben we in NL alleen een MAXIMUM snelheid aangegeven, en als iemand minder hard wil rijden als de aangegeven max. heb je daar maar mee te dealen als je er niet langs kunt :{w
Als je dat vind heb je niks in het verkeer te zoeken. Die snelheid is inderdaad maximaal, maar als je op een 80 weg rijd en 60 wel genoeg vind omdat je niet harder durft, dan ga je maar fietsen, pak je de bus of blijf je thuis.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:40:58 #65
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85275783
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:38 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Als de voorligger netjes de aangegeven snelheid rijdt is er niks aan de hand, dan zit ik je heus niet op de bumper. Misschien even omdat ik bezig ben met inhalen ofzo. Niet op laten naaien, niet remmen, gewoon doorrijden dan is je angst zo voorbij.
Dus als opa en oma 60 rijden waar 80 max, dan rij je het hele stuk (waar inhalen niet kan) al klevend achter ze totdat ze een seintje geven?
pi_85275961
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:40 schreef OEM het volgende:

[..]

Dus als opa en oma 60 rijden waar 80 max, dan rij je het hele stuk (waar inhalen niet kan) al klevend achter ze totdat ze een seintje geven?
Nouja, wel dichter erop ja. En even seinen dat ze naar de 80 moeten gaan. En als het kan haal ik uiteraard gewoon in.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:54:09 #67
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_85276145
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:40 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Als je dat vind heb je niks in het verkeer te zoeken. Die snelheid is inderdaad maximaal, maar als je op een 80 weg rijd en 60 wel genoeg vind omdat je niet harder durft, dan ga je maar fietsen, pak je de bus of blijf je thuis.
Of domweg niet, wil, of niet kan, of niet hoeft .. dat bepaal JIJ toch niet :? JIJ hebt blijkbaar haast, en JIJ eist dus van andere weggebruikers dat ze maar op de max snelheid moeten gaan rijden, ik weet niet wie er dan niet in het verkeer thuishoort, maar volgens mij ben jij degene die de kronkel in zijn hoofd heeft, en niet degene voor je ^O^
pi_85276233
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Of domweg niet, wil, of niet kan, of niet hoeft .. dat bepaal JIJ toch niet :? JIJ hebt blijkbaar haast, en JIJ eist dus van andere weggebruikers dat ze maar op de max snelheid moeten gaan rijden, ik weet niet wie er dan niet in het verkeer thuishoort, maar volgens mij ben jij degene die de kronkel in zijn hoofd heeft, en niet degene voor je ^O^
Dus als ik gewoon de max snelheid rij heb ik haast? Dus 99% van Nederland heeft haast, en jij niet, want jij rijd lekker 60?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:56:52 #69
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85276245
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:48 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Nouja, wel dichter erop ja. En even seinen dat ze naar de 80 moeten gaan. En als het kan haal ik uiteraard gewoon in.
En als ze een seintje geven dat ze er niet van gediend zijn (hand opsteken, mistlamp, etc) dan houd je weer wel afstand? :?
pi_85276254
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:48 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Nouja, wel dichter erop ja. En even seinen dat ze naar de 80 moeten gaan.
En je dan beklagen over vooroordelen jegens petjes in golfjes.... :')

Hoezo een plaat voor je kop? :D
pi_85276296
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:56 schreef OEM het volgende:

[..]

En als ze een seintje geven dat ze er niet van gediend zijn (hand opsteken, mistlamp, etc) dan houd je weer wel afstand? :?
Totdat ik er omheen kan. Maar ik geef alsnog een seintje terug dat ze toch echt even iets gas bij moeten geven.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:00:46 #72
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_85276396
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:56 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Dus als ik gewoon de max snelheid rij heb ik haast? Dus 99% van Nederland heeft haast, en jij niet, want jij rijd lekker 60?
Je spreekt jezelf best tegen , in een andere post gaf je namelijk aan dat je vaak er gewoon wat dichter op zit.

Je hoeft de intentie niet te hebben om gevaarlijke situaties te creeëren (ik neem aan van niet), maar wat als er zich een situatie voor doet dat er geremd moet worden en jij zit er te dicht op? Maakt dat je een blijer mens?

Tenzij je in gaat halen begrijp ik een korte afstand tussen twee auto's maar gewoon zomaar kort erop zitten omdat diegeen niet snel genoeg voor je rijdt of omdat jij dat leuk vind, vind ik zelf maar zielig.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:01:32 #73
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_85276425
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:56 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Als jij zo nodig de max móet en zal rijden dat je gaat zitten etteren achter iemand, heb je blijkbaar haast :Y
En als je even terugbladert naar mijn eerste post kun je lezen dat ik meestal 100 rijd op een 80 weg, maar dat wil niet zeggen dat ik geen sympathie heb voor mensen die dat níet doen.. jij kunt toch niet bepalen waarom diegene voor je niet harder rijdt als dat hij doet ??

Als ik achter iemand rijd die 60 rijdt op bijvoorbeeld en provinciale weg en ik heb geen zin/tijd om daar achter te blijven hangen, haal ik hem in (of dat nou wel of niet mag), en ga ik niet proberen om hem harder te laten rijden door hem/haar in gevaar te brengen ;)
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:01:39 #74
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85276428
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:58 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Totdat ik er omheen kan. Maar ik geef alsnog een seintje terug dat ze toch echt even iets gas bij moeten geven.
Hoe sein je trouwens dat ze harder moeten gaan rijden? Heb je een bord met 80 erop ofzo in je auto liggen die je uit het raam steekt?
pi_85276516
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:57 schreef k_man het volgende:

[..]

En je dan beklagen over vooroordelen jegens petjes in golfjes.... :')

Hoezo een plaat voor je kop? :D
Ja, ik weet dat dat vooroordeel er vast niet voor niet is, maar andersom heeft 90% van dit topic ook een plaat voor zijn kop door niet de andere kant in te kunnen/willen zien en meteen allemaal slachtoffertje spelen.

Net als in alle situaties zijn er een paar die het bederven voor de rest, om het zo even te noemen, en wat echt complete mongolen zijn. Maar als ik 'kleef' dan is dat met een reden, en niet omdat ik een snelheidsduivel ben of zogenaamd haast zou hebben.

Ik krijg het gevoel dat dit topic vol zit met van die gefrustreerde Autoweek lezende moraalridders die denken dat hun wil wet is en de rest van de weggebruikers daar wel even moet attenderen. Als iedereen gewoon met het verkeer meegaat en een beetje fatsoenlijk durft te rijden is er niks aan de hand.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:03:41 #76
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_85276519
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:58 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Van wie ??

:')
pi_85276552
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:01 schreef OEM het volgende:

[..]

Hoe sein je trouwens dat ze harder moeten gaan rijden? Heb je een bord met 80 erop ofzo in je auto liggen die je uit het raam steekt?
Gewoon even knipperen met de lichten of even het 'rij ff iets door' seintje met de hand.
pi_85276620
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Van wie ??

:')
Deze discussie kunnen we tot in der eeuwigheid doorzetten omdat jij toch de andere kant niet in wil zien :)
pi_85276627
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:03 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Ja, ik weet dat dat vooroordeel er vast niet voor niet is, maar andersom heeft 90% van dit topic ook een plaat voor zijn kop door niet de andere kant in te kunnen/willen zien en meteen allemaal slachtoffertje spelen.

Net als in alle situaties zijn er een paar die het bederven voor de rest, om het zo even te noemen, en wat echt complete mongolen zijn. Maar als ik 'kleef' dan is dat met een reden, en niet omdat ik een snelheidsduivel ben of zogenaamd haast zou hebben.

Ik krijg het gevoel dat dit topic vol zit met van die gefrustreerde Autoweek lezende moraalridders die denken dat hun wil wet is en de rest van de weggebruikers daar wel even moet attenderen. Als iedereen gewoon met het verkeer meegaat en een beetje fatsoenlijk durft te rijden is er niks aan de hand.
:D :'( :D
pi_85276697
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:07 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Hopen op een rood verkeerslicht. Het wordt dan nl. tijd om uit te stappen o|O
Er zitten alleen zo weinig stoplichten op de snelweg, en ik had een zwangere vrouw bij me, dan ga je geen risico's nemen, wie weet hoe verblind hij op dat moment is...
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_85276699
Ik negeer ze meestel, worden ze echt irritant dan trek ik ff door tot 220/230 om te kijken of ze nog mee komen :P

Anders eens met de handrem iets bij remmen ( zien ze je remlichten niet branden ) schrikken ze zich ook dood van :P
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
pi_85276717
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:00 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf best tegen , in een andere post gaf je namelijk aan dat je vaak er gewoon wat dichter op zit.

Je hoeft de intentie niet te hebben om gevaarlijke situaties te creeëren (ik neem aan van niet), maar wat als er zich een situatie voor doet dat er geremd moet worden en jij zit er te dicht op? Maakt dat je een blijer mens?

Tenzij je in gaat halen begrijp ik een korte afstand tussen twee auto's maar gewoon zomaar kort erop zitten omdat diegeen niet snel genoeg voor je rijdt of omdat jij dat leuk vind, vind ik zelf maar zielig.
Nee, die intentie heb ik uiteraard niet. En als er dan geremd word is het inderdaad mijn fout, en zal ook de eerste zijn die dat toe zal geven. En waarom zou mij dat een blijer mens maken? Rare vraag eerlijk gezegd.

Zoals ik zei, als ze gewoon de max snelheid rijden zit ik er niet zo dicht op. En ik kleef niet omdat ik daar een kick van krijg ofzo.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:09:27 #83
98135 TeleluvR
pi_85276738
Ik ben het in die zin met Dean eens, dat je als automobilist wel de plicht om niet het overige verkeer te hinderen. 60 rijden op een weg waar je 80 mag en de rest ook 80 rijdt, zie ik echt wel als hinderlijk/gevaarlijk!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:09:33 #84
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85276741
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:04 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Gewoon even knipperen met de lichten of even het 'rij ff iets door' seintje met de hand.
Echt, dat heeft geen zin. Dat is een seintje van "ik wil er voorbij". Helaas, je kan er niet voorbij. Je voorligger denkt: ja, ik kan wel harder gaan rijden, maar dat verandert niks aan de situatie, want je kan nog steeds niet inhalen. Dus heeft het geen zin om harder te gaan rijden en blijven we allemaal fijn 60 rijden.
pi_85276761
Als iemand bumper kleeft heb ik vaak opeens geen haast meer en kan ik gerust 60 of lager gaan rijden tot de persoon wel normale afstand neemt en dan rijd ik gewoon weer in normale snelheid verder. ik heb namelijk nooit haast op de weg. Rij gerust 10 km harder dan toegestaan maar niet omdat ik haast heb maar omdat het gewoon kan dan. Als er dus mensen 30 km langzamer rijden dan de max snelheid vind k het ook goed en blijf ik daar gewoon netjes achter. En dan heb je dus bumperklevers de de meest gevaarlijke capriolen inhalen om je in te halen. Maar bij het volgende stoplicht sta ik alweer achter ze dus hebben ze nog geen tijd gewonnen dankzij hun capriolen.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_85276783
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:06 schreef Anne het volgende:

[..]

:D :'( :D
Wat vind je gevaarlijker, dat ik je sein met mijn lichten zodat je begrijpt dat je even naar de snelheid moet, of dat jij vol in de ankers gaat omdat je vind dat ik te dicht op je zit.

Jullie denken nu net alsof ik achter elke auto ga kleven om ze op te duwen... begrijpend lezen is hier erg lastig merk ik.
pi_85276815
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:08 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ik negeer ze meestel, worden ze echt irritant dan trek ik ff door tot 220/230 om te kijken of ze nog mee komen :P

Anders eens met de handrem iets bij remmen ( zien ze je remlichten niet branden ) schrikken ze zich ook dood van :P
En dan de klevers aso's noemen _O-
pi_85276871
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:10 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Wat vind je gevaarlijker, dat ik je sein met mijn lichten zodat je begrijpt dat je even naar de snelheid moet, of dat jij vol in de ankers gaat omdat je vind dat ik te dicht op je zit.

Jullie denken nu net alsof ik achter elke auto ga kleven om ze op te duwen... begrijpend lezen is hier erg lastig merk ik.
Ik vind gevaarlijker dat jij dan al zo dicht op mijn reet zit te douwen. Omdat ik dan 1) me hele tijd bezig moet houden met een idiote bumperklever die denk dat zijn seinen ook maar iets veranderen 2) ik dus ook al weet dat als er iets onverwachts voor mij gebeurt jij bij mij naar binnen komt en ik dus mijzelf moet redden van het onverwachtse voor mij en het onvermijdelijke achter mij.
pi_85276895
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:09 schreef OEM het volgende:

[..]

Echt, dat heeft geen zin. Dat is een seintje van "ik wil er voorbij". Helaas, je kan er niet voorbij. Je voorligger denkt: ja, ik kan wel harder gaan rijden, maar dat verandert niks aan de situatie, want je kan nog steeds niet inhalen. Dus heeft het geen zin om harder te gaan rijden en blijven we allemaal fijn 60 rijden.
Dus als jij denkt dat jij [en iedereen achter je] maar 60 moet rijden heb ik het bord voor mijn kop?

En dat is geen seintje dat ik er voorbij wil. Mijn knipperlicht naar links en inhalen is een seintje genoeg lijkt mij. En sommigen presteren het dan ook nog te denken: Oh, het is hier 80! en komen dan fatsoenlijk achter me aan rijden _O-
pi_85276957
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:14 schreef RPG het volgende:

[..]

Ik vind gevaarlijker dat jij dan al zo dicht op mijn reet zit te douwen. Omdat ik dan 1) me hele tijd bezig moet houden met een idiote bumperklever die denk dat zijn seinen ook maar iets veranderen 2) ik dus ook al weet dat als er iets onverwachts voor mij gebeurt jij bij mij naar binnen komt en ik dus mijzelf moet redden van het onverwachtse voor mij en het onvermijdelijke achter mij.
Je hoeft je niet bezig te houden met die klever [als je gewoon de snelheid rijd], geloof me maar dat die zich ook al genoeg bezig houden met alles voor zich en om zich heen.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:17:26 #91
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85276974
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:14 schreef The_Dean het volgende:

[..]
Oh, het is hier 80! en komen dan fatsoenlijk achter me aan rijden _O-
Bumperklevend achter je aan neem ik aan? :)
pi_85276996
Niet dat ik er vaak last van heb, aangezien ik redelijk door rijdt, maar als iemand bij mij gaat kleven, dan laat ik de snelheid even rustig zakken, om vervolgens even het gat te trekken wat ik wenselijk vind. Sommigen begrijpen dat meteen, een domoor moet dat twee tot drie keer zien voordat hij het begrijpt en dan heb je nog de echt hersenlozen die het maar niet willen begrijpen, maar die zijn toch echt zeldzaam.

Het is een niet agressieve methode, dus brengt het verkeer niet in gevaar en lokt ook geen agressie uit. Vandaar dat ik het wel een aanrader vind, itt het remtestje, want dat kan heel fout aflopen... en juridisch gezien kan het poging tot doodslag zijn en dat wil je niet op je JD hebben staan.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_85277002
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:17 schreef OEM het volgende:

[..]

Bumperklevend achter je aan neem ik aan? :)
Oh, van mij mogen ze hoor, ik heb er geen last van. Ik rij gewoon de aangegeven snelheid, dus als ze dan willen kleven doen ze maar, daar laat ik me niet door opnaaien.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:19:12 #94
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85277024
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:18 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Oh, van mij mogen ze hoor, ik heb er geen last van. Ik rij gewoon de aangegeven snelheid, dus als ze dan willen kleven doen ze maar, daar laat ik me niet door opnaaien.
Zo is dat. Want jij bent de koning op de weg.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:21:07 #95
98135 TeleluvR
pi_85277078
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:19 schreef OEM het volgende:

[..]

Erkenning, Dean! *O*
pi_85277096
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:18 schreef DS4 het volgende:
Niet dat ik er vaak last van heb, aangezien ik redelijk door rijdt, maar als iemand bij mij gaat kleven, dan laat ik de snelheid even rustig zakken, om vervolgens even het gat te trekken wat ik wenselijk vind. Sommigen begrijpen dat meteen, een domoor moet dat twee tot drie keer zien voordat hij het begrijpt en dan heb je nog de echt hersenlozen die het maar niet willen begrijpen, maar die zijn toch echt zeldzaam.

Het is een niet agressieve methode, dus brengt het verkeer niet in gevaar en lokt ook geen agressie uit. Vandaar dat ik het wel een aanrader vind, itt het remtestje, want dat kan heel fout aflopen... en juridisch gezien kan het poging tot doodslag zijn en dat wil je niet op je JD hebben staan.
Zolang de persoon voor mij op de aangegeven snelheid zit [en mocht ik er toch de dicht op zitten volgens die persoon] dan vind ik dat een acceptabel seintje ^O^

Als je die remtest of even quasi stoer uitstappen bij het stoplicht de juiste methode vind heb je niks in het verkeer te zoeken.
pi_85277099
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:16 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Je hoeft je niet bezig te houden met die klever [als je gewoon de snelheid rijd], geloof me maar dat die zich ook al genoeg bezig houden met alles voor zich en om zich heen.
Doen ze dus niet. Als ze zich goed bezig hielden met alles in plaats van mensen op te jagen die al de normale snelheid rijden (Want ja genoeg bumperklevers kleven op mijn bumper als ik 10+ de toegestane snelheid rijd) En ook al houden ze alles zo goed in de gaten als ze 1 seconden achter mij rijden kunnen ze nooit op tijd remmen om mij niet te raken als er iets onverwachts gebeurd. Zoals jij zelf ook al meegemaakt hebt. Want ook al deed je voorligger het express was het voor jouw onverwachts en omdat jij je niet aan de regels houd maakte jij brokken. Want die persoon had ook kunnen remmen op dat moment omdat er iets voor hem gebeurde en was jij er ook in geknald.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:23:07 #98
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85277142
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:10 schreef The_Dean het volgende:
dat ik je sein met mijn lichten zodat je begrijpt dat je even naar de snelheid moet,
Maar wie ben jij om te zeggen dat ik sneller moet?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_85277206
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:21 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Erkenning, Dean! *O*
Eindelijk :7

quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:19 schreef OEM het volgende:

[..]

Je begrijpt mijn punt echt niet hé. Ik zei toch dat als iemand netjes de snelheid rijd, dat ik dan niet kleef.
En als ze bij mij kleven stoort me dat echt niet, want ik weet dat ik gewoon de max snelheid rij en het verkeer niet ophoud. In veel gevallen ga ik ook nog wel gerust iets harder meerijden.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:28:10 #100
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85277288
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:25 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Eindelijk :7
[..]

Je begrijpt mijn punt echt niet hé. Ik zei toch dat als iemand netjes de snelheid rijd, dat ik dan niet kleef.
En als ze bij mij kleven stoort me dat echt niet, want ik weet dat ik gewoon de max snelheid rij en het verkeer niet ophoud. In veel gevallen ga ik ook nog wel gerust iets harder meerijden.
Maximumsnelheid is geen minimumsnelheid. Waar haal je de arrogantie vandaan dat iedereen de maximumsnelheid moet rijden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')