abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:03:41 #76
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_85276519
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:58 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Totdat ik er omheen kan. Maar ik geef alsnog een seintje terug dat ze toch echt even iets gas bij moeten geven.
Van wie ??

:')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_85276552
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:01 schreef OEM het volgende:

[..]

Hoe sein je trouwens dat ze harder moeten gaan rijden? Heb je een bord met 80 erop ofzo in je auto liggen die je uit het raam steekt?
Gewoon even knipperen met de lichten of even het 'rij ff iets door' seintje met de hand.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_85276620
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Van wie ??

:')
Deze discussie kunnen we tot in der eeuwigheid doorzetten omdat jij toch de andere kant niet in wil zien :)
pi_85276627
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:03 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Ja, ik weet dat dat vooroordeel er vast niet voor niet is, maar andersom heeft 90% van dit topic ook een plaat voor zijn kop door niet de andere kant in te kunnen/willen zien en meteen allemaal slachtoffertje spelen.

Net als in alle situaties zijn er een paar die het bederven voor de rest, om het zo even te noemen, en wat echt complete mongolen zijn. Maar als ik 'kleef' dan is dat met een reden, en niet omdat ik een snelheidsduivel ben of zogenaamd haast zou hebben.

Ik krijg het gevoel dat dit topic vol zit met van die gefrustreerde Autoweek lezende moraalridders die denken dat hun wil wet is en de rest van de weggebruikers daar wel even moet attenderen. Als iedereen gewoon met het verkeer meegaat en een beetje fatsoenlijk durft te rijden is er niks aan de hand.
:D :'( :D
pi_85276697
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:07 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Hopen op een rood verkeerslicht. Het wordt dan nl. tijd om uit te stappen o|O
Er zitten alleen zo weinig stoplichten op de snelweg, en ik had een zwangere vrouw bij me, dan ga je geen risico's nemen, wie weet hoe verblind hij op dat moment is...
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_85276699
Ik negeer ze meestel, worden ze echt irritant dan trek ik ff door tot 220/230 om te kijken of ze nog mee komen :P

Anders eens met de handrem iets bij remmen ( zien ze je remlichten niet branden ) schrikken ze zich ook dood van :P
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
pi_85276717
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:00 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf best tegen , in een andere post gaf je namelijk aan dat je vaak er gewoon wat dichter op zit.

Je hoeft de intentie niet te hebben om gevaarlijke situaties te creeëren (ik neem aan van niet), maar wat als er zich een situatie voor doet dat er geremd moet worden en jij zit er te dicht op? Maakt dat je een blijer mens?

Tenzij je in gaat halen begrijp ik een korte afstand tussen twee auto's maar gewoon zomaar kort erop zitten omdat diegeen niet snel genoeg voor je rijdt of omdat jij dat leuk vind, vind ik zelf maar zielig.
Nee, die intentie heb ik uiteraard niet. En als er dan geremd word is het inderdaad mijn fout, en zal ook de eerste zijn die dat toe zal geven. En waarom zou mij dat een blijer mens maken? Rare vraag eerlijk gezegd.

Zoals ik zei, als ze gewoon de max snelheid rijden zit ik er niet zo dicht op. En ik kleef niet omdat ik daar een kick van krijg ofzo.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:09:27 #83
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_85276738
Ik ben het in die zin met Dean eens, dat je als automobilist wel de plicht om niet het overige verkeer te hinderen. 60 rijden op een weg waar je 80 mag en de rest ook 80 rijdt, zie ik echt wel als hinderlijk/gevaarlijk!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:09:33 #84
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85276741
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:04 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Gewoon even knipperen met de lichten of even het 'rij ff iets door' seintje met de hand.
Echt, dat heeft geen zin. Dat is een seintje van "ik wil er voorbij". Helaas, je kan er niet voorbij. Je voorligger denkt: ja, ik kan wel harder gaan rijden, maar dat verandert niks aan de situatie, want je kan nog steeds niet inhalen. Dus heeft het geen zin om harder te gaan rijden en blijven we allemaal fijn 60 rijden.
pi_85276761
Als iemand bumper kleeft heb ik vaak opeens geen haast meer en kan ik gerust 60 of lager gaan rijden tot de persoon wel normale afstand neemt en dan rijd ik gewoon weer in normale snelheid verder. ik heb namelijk nooit haast op de weg. Rij gerust 10 km harder dan toegestaan maar niet omdat ik haast heb maar omdat het gewoon kan dan. Als er dus mensen 30 km langzamer rijden dan de max snelheid vind k het ook goed en blijf ik daar gewoon netjes achter. En dan heb je dus bumperklevers de de meest gevaarlijke capriolen inhalen om je in te halen. Maar bij het volgende stoplicht sta ik alweer achter ze dus hebben ze nog geen tijd gewonnen dankzij hun capriolen.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_85276783
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:06 schreef Anne het volgende:

[..]

:D :'( :D
Wat vind je gevaarlijker, dat ik je sein met mijn lichten zodat je begrijpt dat je even naar de snelheid moet, of dat jij vol in de ankers gaat omdat je vind dat ik te dicht op je zit.

Jullie denken nu net alsof ik achter elke auto ga kleven om ze op te duwen... begrijpend lezen is hier erg lastig merk ik.
pi_85276815
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:08 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ik negeer ze meestel, worden ze echt irritant dan trek ik ff door tot 220/230 om te kijken of ze nog mee komen :P

Anders eens met de handrem iets bij remmen ( zien ze je remlichten niet branden ) schrikken ze zich ook dood van :P
En dan de klevers aso's noemen _O-
pi_85276871
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:10 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Wat vind je gevaarlijker, dat ik je sein met mijn lichten zodat je begrijpt dat je even naar de snelheid moet, of dat jij vol in de ankers gaat omdat je vind dat ik te dicht op je zit.

Jullie denken nu net alsof ik achter elke auto ga kleven om ze op te duwen... begrijpend lezen is hier erg lastig merk ik.
Ik vind gevaarlijker dat jij dan al zo dicht op mijn reet zit te douwen. Omdat ik dan 1) me hele tijd bezig moet houden met een idiote bumperklever die denk dat zijn seinen ook maar iets veranderen 2) ik dus ook al weet dat als er iets onverwachts voor mij gebeurt jij bij mij naar binnen komt en ik dus mijzelf moet redden van het onverwachtse voor mij en het onvermijdelijke achter mij.
pi_85276895
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:09 schreef OEM het volgende:

[..]

Echt, dat heeft geen zin. Dat is een seintje van "ik wil er voorbij". Helaas, je kan er niet voorbij. Je voorligger denkt: ja, ik kan wel harder gaan rijden, maar dat verandert niks aan de situatie, want je kan nog steeds niet inhalen. Dus heeft het geen zin om harder te gaan rijden en blijven we allemaal fijn 60 rijden.
Dus als jij denkt dat jij [en iedereen achter je] maar 60 moet rijden heb ik het bord voor mijn kop?

En dat is geen seintje dat ik er voorbij wil. Mijn knipperlicht naar links en inhalen is een seintje genoeg lijkt mij. En sommigen presteren het dan ook nog te denken: Oh, het is hier 80! en komen dan fatsoenlijk achter me aan rijden _O-
pi_85276957
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:14 schreef RPG het volgende:

[..]

Ik vind gevaarlijker dat jij dan al zo dicht op mijn reet zit te douwen. Omdat ik dan 1) me hele tijd bezig moet houden met een idiote bumperklever die denk dat zijn seinen ook maar iets veranderen 2) ik dus ook al weet dat als er iets onverwachts voor mij gebeurt jij bij mij naar binnen komt en ik dus mijzelf moet redden van het onverwachtse voor mij en het onvermijdelijke achter mij.
Je hoeft je niet bezig te houden met die klever [als je gewoon de snelheid rijd], geloof me maar dat die zich ook al genoeg bezig houden met alles voor zich en om zich heen.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:17:26 #91
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85276974
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:14 schreef The_Dean het volgende:

[..]
Oh, het is hier 80! en komen dan fatsoenlijk achter me aan rijden _O-
Bumperklevend achter je aan neem ik aan? :)
pi_85276996
Niet dat ik er vaak last van heb, aangezien ik redelijk door rijdt, maar als iemand bij mij gaat kleven, dan laat ik de snelheid even rustig zakken, om vervolgens even het gat te trekken wat ik wenselijk vind. Sommigen begrijpen dat meteen, een domoor moet dat twee tot drie keer zien voordat hij het begrijpt en dan heb je nog de echt hersenlozen die het maar niet willen begrijpen, maar die zijn toch echt zeldzaam.

Het is een niet agressieve methode, dus brengt het verkeer niet in gevaar en lokt ook geen agressie uit. Vandaar dat ik het wel een aanrader vind, itt het remtestje, want dat kan heel fout aflopen... en juridisch gezien kan het poging tot doodslag zijn en dat wil je niet op je JD hebben staan.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_85277002
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:17 schreef OEM het volgende:

[..]

Bumperklevend achter je aan neem ik aan? :)
Oh, van mij mogen ze hoor, ik heb er geen last van. Ik rij gewoon de aangegeven snelheid, dus als ze dan willen kleven doen ze maar, daar laat ik me niet door opnaaien.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:19:12 #94
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85277024
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:18 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Oh, van mij mogen ze hoor, ik heb er geen last van. Ik rij gewoon de aangegeven snelheid, dus als ze dan willen kleven doen ze maar, daar laat ik me niet door opnaaien.
Zo is dat. Want jij bent de koning op de weg.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:21:07 #95
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_85277078
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:19 schreef OEM het volgende:

[..]

Erkenning, Dean! *O*
pi_85277096
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:18 schreef DS4 het volgende:
Niet dat ik er vaak last van heb, aangezien ik redelijk door rijdt, maar als iemand bij mij gaat kleven, dan laat ik de snelheid even rustig zakken, om vervolgens even het gat te trekken wat ik wenselijk vind. Sommigen begrijpen dat meteen, een domoor moet dat twee tot drie keer zien voordat hij het begrijpt en dan heb je nog de echt hersenlozen die het maar niet willen begrijpen, maar die zijn toch echt zeldzaam.

Het is een niet agressieve methode, dus brengt het verkeer niet in gevaar en lokt ook geen agressie uit. Vandaar dat ik het wel een aanrader vind, itt het remtestje, want dat kan heel fout aflopen... en juridisch gezien kan het poging tot doodslag zijn en dat wil je niet op je JD hebben staan.
Zolang de persoon voor mij op de aangegeven snelheid zit [en mocht ik er toch de dicht op zitten volgens die persoon] dan vind ik dat een acceptabel seintje ^O^

Als je die remtest of even quasi stoer uitstappen bij het stoplicht de juiste methode vind heb je niks in het verkeer te zoeken.
pi_85277099
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:16 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Je hoeft je niet bezig te houden met die klever [als je gewoon de snelheid rijd], geloof me maar dat die zich ook al genoeg bezig houden met alles voor zich en om zich heen.
Doen ze dus niet. Als ze zich goed bezig hielden met alles in plaats van mensen op te jagen die al de normale snelheid rijden (Want ja genoeg bumperklevers kleven op mijn bumper als ik 10+ de toegestane snelheid rijd) En ook al houden ze alles zo goed in de gaten als ze 1 seconden achter mij rijden kunnen ze nooit op tijd remmen om mij niet te raken als er iets onverwachts gebeurd. Zoals jij zelf ook al meegemaakt hebt. Want ook al deed je voorligger het express was het voor jouw onverwachts en omdat jij je niet aan de regels houd maakte jij brokken. Want die persoon had ook kunnen remmen op dat moment omdat er iets voor hem gebeurde en was jij er ook in geknald.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:23:07 #98
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85277142
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:10 schreef The_Dean het volgende:
dat ik je sein met mijn lichten zodat je begrijpt dat je even naar de snelheid moet,
Maar wie ben jij om te zeggen dat ik sneller moet?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_85277206
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:21 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Erkenning, Dean! *O*
Eindelijk :7

quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:19 schreef OEM het volgende:

[..]

Je begrijpt mijn punt echt niet hé. Ik zei toch dat als iemand netjes de snelheid rijd, dat ik dan niet kleef.
En als ze bij mij kleven stoort me dat echt niet, want ik weet dat ik gewoon de max snelheid rij en het verkeer niet ophoud. In veel gevallen ga ik ook nog wel gerust iets harder meerijden.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:28:10 #100
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85277288
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:25 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Eindelijk :7
[..]

Je begrijpt mijn punt echt niet hé. Ik zei toch dat als iemand netjes de snelheid rijd, dat ik dan niet kleef.
En als ze bij mij kleven stoort me dat echt niet, want ik weet dat ik gewoon de max snelheid rij en het verkeer niet ophoud. In veel gevallen ga ik ook nog wel gerust iets harder meerijden.
Maximumsnelheid is geen minimumsnelheid. Waar haal je de arrogantie vandaan dat iedereen de maximumsnelheid moet rijden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')