abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 11:39:29 #31
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85274250
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 11:34 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Nou nee. Na zijn eerste keer remmen zit ik er inderdaad dichter op, als ik dan na het remmen even gas los laat omdat ik het punt wel snap, maar hij niet weer optrekt, ja, dan zit ik er nog dicht op. Als hij daarop nóg eens hard gaat remmen kan ik er vrij weinig aan doen... wat moet ik dan, achteruit rijden of stil blijven staan tot hij 100 meter verder is?
Het hele idee van zo'n remactie is te laten zien dat jezelf een nog gevaarlijkere gek bent dan de bumperklever, zodat de bumperklever afhaakt. Dus idd flink afstand houden. Doe je dat niet, dan weet je bijna zeker dat je weer een remtest krijgt.
pi_85274263
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 11:36 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, want er stak een haas over, ik schrok en remde, en dan heb jij nog steeds niet genoeg afstand gehad om een onverwachte situatie baas te kunnen, je klapt nog steeds achterop en je kunt nog steeds gewoon betalen ^O^

Als men je waarschuwt en je neemt niet meer afstand omdat je blijkbaar te dicht op je voorganger zit, vráág je er gewoon om :')
Nee, dat was zonder waarschuwing. En hij zij letterlijk dat hij remde om klevers als mij een lesje te leren. Ik reed toevallig een Golf en had een pet op. Had het kunnen weten, je zit meteen met een vooroordeel ;(

Als iemand even een seintje geeft, dan neem ik heus wel afstand.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_85274299
Er is wel een zaak, waar de meneer voorop de schuld kreeg, maar dat kwam geloof ik omdat hij aan zijn vriendin vroeg om haar gordel even om te doen. En die bekende dat ook bij de rechtbank.

Misschien dat iemand die zaak kan opzoeken?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 11:42:19 #34
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_85274316
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 11:39 schreef OEM het volgende:

[..]

Het hele idee van zo'n remactie is te laten zien dat jezelf een nog gevaarlijkere gek bent dan de bumperklever, zodat de bumperklever afhaakt. Dus idd flink afstand houden. Doe je dat niet, dan weet je bijna zeker dat je weer een remtest krijgt.
_O-
heitieh
pi_85274374
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 11:39 schreef OEM het volgende:

[..]

Nee, dat bewijst dat je een complete randdebiel bent.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 11:48:34 #36
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85274469
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 11:44 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Nee, dat bewijst dat je een complete randdebiel bent.
Het hele idee van zo'n remactie is te laten zien dat jezelf een complete randdebiel bent, zodat de bumperklever afhaakt. Dus idd flink afstand houden. Doe je dat niet, dan weet je bijna zeker dat je weer een remtest krijgt.

Zo beter? :)
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 11:49:15 #37
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_85274485
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 11:40 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Nee, dat was zonder waarschuwing. En hij zij letterlijk dat hij remde om klevers als mij een lesje te leren. Ik reed toevallig een Golf en had een pet op. Had het kunnen weten, je zit meteen met een vooroordeel ;(

Wat ik dan weer onbegrijpelijk vind; wáárom ga je in eerste instantie wél op iemand zijn reet hangen, en pas als iemand aangeeft dat hij dat niet tof vindt pas afstand nemen ?? Je kunt toch ook meteen al die (1 à ) 2 seconden tussenruimte pakken ?? Da's net zo ongelofelijk irritant als losers die voor JL links blijven hangen en pas naar rechts gaan als je erachter zit en al hebt moeten remmen ;(

Meestal vindt men 10 meter tussenruimte (= 0.3 sec.) op 100 km/u wel 'genoeg', en ik zie met héél ernstige regelmaat ook wel tussenruimtes van 5 meter, en dat 5 (of meer) auto's op rij ofzo.. da's gewoon bloedlink :|W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:01:44 #38
98259 mstr
Een jonge God!
pi_85274806
Even met je achtermistlamp knipperen.
pi_85274887
Ik deed ook altijd even de rem aantikken, tot ik een mongool tegenkwam in een Ford F150 die echt alles geprobeerd heeft om ons (vrouwtje was 8 mnd. zwanger) van van de snelweg af te duwen/berm in te duwen/vangrail in te krijgen....

Daarna nog wel paar keer gedaan, maar uiteindelijk schiet het toch niet op, ik blijf gewoon lekker mijn eigen snelheid rijden, en ze zien maar hoe ze er voorbij komen. Mocht er dan wat gebeuren ben jij in ieder geval niet de schuldige.
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_85274939
quote:
Gezien je posts in dit topic is dat vooroordeel geheel terecht.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:06:51 #41
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85274940
Je alarmlichten even aanzetten wil ook wel werken.
Als ik in mijn spiegel verblind word door de lichten en het duurt nog wel even voordat hij er langs kan dan wil ik ook nog wel eens m'n spiegel iets verdraaien zodat het licht terugkaatst.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:07:14 #42
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85274948
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 11:36 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, want er stak een haas over, ik schrok en remde, en dan heb jij nog steeds niet genoeg afstand gehad om een onverwachte situatie baas te kunnen, je klapt nog steeds achterop en je kunt nog steeds gewoon betalen ^O^

Als men je waarschuwt en je neemt niet meer afstand omdat je blijkbaar te dicht op je voorganger zit, vráág je er gewoon om :')
Zoek maar eens naar het eendjes arrest. A remt voor overstekende eendjes, B klapt er bij A acherin. Schuldige: A. Dus zo makkelijk ligt het allemaal niet.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:07:44 #43
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_85274956
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:04 schreef Funksoldier het volgende:
Ik deed ook altijd even de rem aantikken, tot ik een mongool tegenkwam in een Ford F150 die echt alles geprobeerd heeft om ons (vrouwtje was 8 mnd. zwanger) van van de snelweg af te duwen/berm in te duwen/vangrail in te krijgen....

Daarna nog wel paar keer gedaan, maar uiteindelijk schiet het toch niet op, ik blijf gewoon lekker mijn eigen snelheid rijden, en ze zien maar hoe ze er voorbij komen. Mocht er dan wat gebeuren ben jij in ieder geval niet de schuldige.
Hopen op een rood verkeerslicht. Het wordt dan nl. tijd om uit te stappen o|O
heitieh
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:09:28 #44
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85274997
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:07 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Hopen op een rood verkeerslicht. Het wordt dan nl. tijd om uit te stappen o|O
Nou nee. Die F150 heeft al bewezen de grootste idioot te zijn, dus die kun je beter laten gaan.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:10:21 #45
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_85275023
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:09 schreef OEM het volgende:

[..]

Nou nee. Die F150 heeft al bewezen de grootste idioot te zijn, dus die kun je beter laten gaan.
hmm, ja, wel even door het raampje kijken of je hem kunt hebben ;)
heitieh
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:13:16 #46
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_85275090
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:07 schreef OEM het volgende:

[..]

Zoek maar eens naar het eendjes arrest. A remt voor overstekende eendjes, B klapt er bij A acherin. Schuldige: A. Dus zo makkelijk ligt het allemaal niet.
Ligt er toch helemaal aan of het te bewijzen is, stel je voor dat er mensen oversteken of een hond dan is het volgens mij alweer een heel ander verhaal.

Overigens ben je helemaal niet blij als er iemand bij je achterin klapt en zeker niet als je een baby achterin hebt zitten (meegemaakt) . Dus een remtest zal ik zeker al nooit doen , maar ik vind dat men gewoon netjes afstand hoort te bewaren ;) .
Wat is het nut om er heel dicht op te zitten dan? Is het spannend of stoer? Gezellig misschien? Ga er dan gewoon langs ^O^
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:13:43 #47
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_85275103
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:07 schreef OEM het volgende:

[..]

Mijn geschetste situatie is natuurlijk ook wel erg zwart/wit; ik zal er nooit op aansturen om die mafkees achterin mijn toffe klassieke Yank te laten klappen, maar hartkloppingen krijgt 'ie zéker, en mocht ie wél raak zijn, zien we dan wel weer waar het schip strandt, maar dan gaat het op zéker pleisters kosten o|O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_85275217
Mijn vader maakt dat vaak mee omdat hij veel op de weg zit om auto's op te kopen.
Hij vertelde me laatst dat ie ook zo'n kneusje achter hem zat te drukken. Hij is toen afgeremd totdat ze samen stilstonden en is toen uitgestapt en die gozer uit zijn auto getrokken.
En die gozer maar sorrie sorrie zeggen....hahahahaa
-weg, zie banmeldtopic-
pi_85275259
Ja vooral gaan remmen, ja en ook zeker gas bijgeven bij het inhalen. Dat kan iemand z'n dood worden, lekker doen.

Sukkels, laat gewoon het gas los tot langzaam. sein met je lampen oid, maar ga niet zelf gevaar creëren. OEM en Soundragon slaan de plank dus ook mis. Een beetje tolerantie is tegenwoordig ver te zoeken, staat degene die achter je rijd je niet aan; laat diegene dan maar crashen...... Lekkere mentaliteit hoor
Of mensen direct uit de auto sleuren of klappen bij schade, komop zeg kan je het niet met woorden af?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:20:57 #50
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_85275278
quote:

De grote vraag is, wat is volgens jou dat seintje? Hoe geef je netjes aan dat je niet gedient bent van gekleef?
pi_85275314
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 11:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wat ik dan weer onbegrijpelijk vind; wáárom ga je in eerste instantie wél op iemand zijn reet hangen, en pas als iemand aangeeft dat hij dat niet tof vindt pas afstand nemen ?? Je kunt toch ook meteen al die (1 à ) 2 seconden tussenruimte pakken ?? Da's net zo ongelofelijk irritant als losers die voor JL links blijven hangen en pas naar rechts gaan als je erachter zit en al hebt moeten remmen ;(

Meestal vindt men 10 meter tussenruimte (= 0.3 sec.) op 100 km/u wel 'genoeg', en ik zie met héél ernstige regelmaat ook wel tussenruimtes van 5 meter, en dat 5 (of meer) auto's op rij ofzo.. da's gewoon bloedlink :|W
Slechte gewoontes, sommige mensen rijden gewoon altijd kort op de voorganger. 2 seconden is toch echt wel het minimum vind ik, liever nog 3 seconden.

Waar ik zelf een bloedhekel aan heb is auto's die op je achterband gaan hangen bij motorrijders, terwijl die motorrijders zelf ook niet harder kunnen. Op klaverbladen enzo, zit je achter een vrachtwagen, komen ze nog met het koekblik binnen 10 meter hangen.Daadwerkelijk remmen is (als je al niet in een bocht rijd) niet aan te raden want als ze je aantikken heb je als motorrijder geen schijn van kans meer, ook als je zou vallen gaan ze gegarendeerd vol over je heen. Meestal vertik ik heb om dan snelheid te gaan maken, kan je daarna even goed op het gas om tussenruimte achter je te maken. Soms snappen ze het, soms komen ze je later al tierend voorbij, maar ik vraag me af op automobilisten enig besef hebben van wat ze motorrijders soms aandoen, als zo'n kleef actie misgaat heb je ook direct een dodelijk ongeluk op je naam staan.. toch gebeurt het vaak. Krap voor je invoegen (in de regen) is ook zo'n fijne actie zodat je even lekker in zo'n turbulente spray rijd en geen fuck ziet }:| héérlijk.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:22:38 #52
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_85275318
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 11:41 schreef Anne het volgende:
Er is wel een zaak, waar de meneer voorop de schuld kreeg, maar dat kwam geloof ik omdat hij aan zijn vriendin vroeg om haar gordel even om te doen. En die bekende dat ook bij de rechtbank.

Misschien dat iemand die zaak kan opzoeken?
Alstu.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:26:31 #53
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_85275409
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:22 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Alstu.
Xtreem :D !

oldbie revival hier de laatste tijd *O*
pi_85275444
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:20 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

De grote vraag is, wat is volgens jou dat seintje? Hoe geef je netjes aan dat je niet gedient bent van gekleef?
Even hand opsteken, heel even je alarmlichten aan, knipperen met mistlicht, heel kort rempedaal even aantikken [knipperen met remlicht dus].
pi_85275510
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:27 schreef The_Dean het volgende:
Even hand opsteken, heel even je alarmlichten aan, knipperen met mistlicht, heel kort rempedaal even aantikken [knipperen met remlicht dus].
Dat het al-tijd dus ook zonder waarschuwing gevaarlijk is, komt niet in je op? Het moet bij jou eerst een keer goed fout gaan ofzo?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:30:59 #56
98135 TeleluvR
pi_85275531
Een hand opsteken is inderdaad levensgevaarlijk!
pi_85275586
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:30 schreef Modus het volgende:

[..]

Dat het al-tijd dus ook zonder waarschuwing gevaarlijk is, komt niet in je op? Het moet bij jou eerst een keer goed fout gaan ofzo?
Wat ik net ook vertelde is dat ik nooit op een paar cm van de auto zit. Als ik op 1 seconde achter je rijd, doe ik dat omdat jij niet op de snelheid rijd, of omdat ik haast heb en er zo voorbij ga. Mensen die gaan remmen mogen ze van mij ophangen. Eerst maar zorgen dat je op snelheid rijd [en dan bedoel ik de geldende snelheid, niet te hard] en ik ga je voorbij wanneer ik kan.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:34:59 #58
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85275621
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:33 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Wat ik net ook vertelde is dat ik nooit op een paar cm van de auto zit. Als ik op 1 seconde achter je rijd, doe ik dat omdat jij niet op de snelheid rijd, of omdat ik haast heb en er zo voorbij ga. Mensen die gaan remmen mogen ze van mij ophangen. Eerst maar zorgen dat je op snelheid rijd [en dan bedoel ik de geldende snelheid, niet te hard] en ik ga je voorbij wanneer ik kan.
Als je voorligger nergens heen kan, dan heeft kleven toch ook helemaal geen zin?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:36:06 #59
98135 TeleluvR
pi_85275646
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:34 schreef OEM het volgende:

[..]

Als je voorligger nergens heen kan, dan heeft kleven toch ook helemaal geen zin?
Vooral op dat punt heb ik nooit iets van kleven gesnapt. Zijn dat dan de mensen die overtuigd zijn dat je voorin de achtbaan harder gaat dan achterin? Of dat die 5 meter verschil tot het volgende stoplicht een wereld van verschil maakt? :')
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:37:28 #60
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_85275675
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 12:33 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Wélke geldende snelheid ??? voor zover ik weet hebben we in NL alleen een MAXIMUM snelheid aangegeven, en als iemand minder hard wil rijden als de aangegeven max. heb je daar maar mee te dealen als je er niet langs kunt :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')