Nou nee. Na zijn eerste keer remmen zit ik er inderdaad dichter op, als ik dan na het remmen even gas los laat omdat ik het punt wel snap, maar hij niet weer optrekt, ja, dan zit ik er nog dicht op. Als hij daarop nóg eens hard gaat remmen kan ik er vrij weinig aan doen... wat moet ik dan, achteruit rijden of stil blijven staan tot hij 100 meter verder is?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:28 schreef OEM het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat het niet gevaarlijk is
Maar als je tot 3x toe er bijna inklapt dan ben je ook wel een beetje hardleers lijkt me.
Ja, want er stak een haas over, ik schrok en remde, en dan heb jij nog steeds niet genoeg afstand gehad om een onverwachte situatie baas te kunnen, je klapt nog steeds achterop en je kunt nog steeds gewoon betalenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik zit er regelmatig wat dichter op. Heb daardoor ook wel eens een 5 serie achterbumper verpletterd. Die mongool deed net als hierboven, op een lege weg vol in de ankers.
Twee keer de verzekering verteld dat het toch echt zijn eigen schuld was en ik niet van plan was te betalen en het hele verhaal uitgelegd. Daarna niks meer van gehoord.
Niet om stoer te doen ofzo hoor, maar ik vind een beetje kleven helemaal niet erg. Misschien is kleven niet eens het goede woord voor mij... ik zit er iets dichter op, ik plak niet aan mijn voorgangers bumper.
Het hele idee van zo'n remactie is te laten zien dat jezelf een nog gevaarlijkere gek bent dan de bumperklever, zodat de bumperklever afhaakt. Dus idd flink afstand houden. Doe je dat niet, dan weet je bijna zeker dat je weer een remtest krijgt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou nee. Na zijn eerste keer remmen zit ik er inderdaad dichter op, als ik dan na het remmen even gas los laat omdat ik het punt wel snap, maar hij niet weer optrekt, ja, dan zit ik er nog dicht op. Als hij daarop nóg eens hard gaat remmen kan ik er vrij weinig aan doen... wat moet ik dan, achteruit rijden of stil blijven staan tot hij 100 meter verder is?
Nee, dat was zonder waarschuwing. En hij zij letterlijk dat hij remde om klevers als mij een lesje te leren. Ik reed toevallig een Golf en had een pet op. Had het kunnen weten, je zit meteen met een vooroordeelquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, want er stak een haas over, ik schrok en remde, en dan heb jij nog steeds niet genoeg afstand gehad om een onverwachte situatie baas te kunnen, je klapt nog steeds achterop en je kunt nog steeds gewoon betalen![]()
Als men je waarschuwt en je neemt niet meer afstand omdat je blijkbaar te dicht op je voorganger zit, vráág je er gewoon om
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:39 schreef OEM het volgende:
[..]
Het hele idee van zo'n remactie is te laten zien dat jezelf een nog gevaarlijkere gek bent dan de bumperklever, zodat de bumperklever afhaakt. Dus idd flink afstand houden. Doe je dat niet, dan weet je bijna zeker dat je weer een remtest krijgt.
Nee, dat bewijst dat je een complete randdebiel bent.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:39 schreef OEM het volgende:
[..]
Het hele idee van zo'n remactie is te laten zien dat jezelf een nog gevaarlijkere gek bent dan de bumperklever, zodat de bumperklever afhaakt. Dus idd flink afstand houden. Doe je dat niet, dan weet je bijna zeker dat je weer een remtest krijgt.
Het hele idee van zo'n remactie is te laten zien dat jezelf een complete randdebiel bent, zodat de bumperklever afhaakt. Dus idd flink afstand houden. Doe je dat niet, dan weet je bijna zeker dat je weer een remtest krijgt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, dat bewijst dat je een complete randdebiel bent.
Wat ik dan weer onbegrijpelijk vind; wáárom ga je in eerste instantie wél op iemand zijn reet hangen, en pas als iemand aangeeft dat hij dat niet tof vindt pas afstand nemen ?? Je kunt toch ook meteen al die (1 à ) 2 seconden tussenruimte pakken ?? Da's net zo ongelofelijk irritant als losers die voor JL links blijven hangen en pas naar rechts gaan als je erachter zit en al hebt moeten remmenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, dat was zonder waarschuwing. En hij zij letterlijk dat hij remde om klevers als mij een lesje te leren. Ik reed toevallig een Golf en had een pet op. Had het kunnen weten, je zit meteen met een vooroordeel
Als iemand even een seintje geeft, dan neem ik heus wel afstand.
Gezien je posts in dit topic is dat vooroordeel geheel terecht.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:40 schreef The_Dean het volgende:
Nee, dat was zonder waarschuwing. En hij zij letterlijk dat hij remde om klevers als mij een lesje te leren. Ik reed toevallig een Golf en had een pet op. Had het kunnen weten, je zit meteen met een vooroordeel
Zoek maar eens naar het eendjes arrest. A remt voor overstekende eendjes, B klapt er bij A acherin. Schuldige: A. Dus zo makkelijk ligt het allemaal niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, want er stak een haas over, ik schrok en remde, en dan heb jij nog steeds niet genoeg afstand gehad om een onverwachte situatie baas te kunnen, je klapt nog steeds achterop en je kunt nog steeds gewoon betalen![]()
Als men je waarschuwt en je neemt niet meer afstand omdat je blijkbaar te dicht op je voorganger zit, vráág je er gewoon om
Hopen op een rood verkeerslicht. Het wordt dan nl. tijd om uit te stappenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:04 schreef Funksoldier het volgende:
Ik deed ook altijd even de rem aantikken, tot ik een mongool tegenkwam in een Ford F150 die echt alles geprobeerd heeft om ons (vrouwtje was 8 mnd. zwanger) van van de snelweg af te duwen/berm in te duwen/vangrail in te krijgen....
Daarna nog wel paar keer gedaan, maar uiteindelijk schiet het toch niet op, ik blijf gewoon lekker mijn eigen snelheid rijden, en ze zien maar hoe ze er voorbij komen. Mocht er dan wat gebeuren ben jij in ieder geval niet de schuldige.
Nou nee. Die F150 heeft al bewezen de grootste idioot te zijn, dus die kun je beter laten gaan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:07 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hopen op een rood verkeerslicht. Het wordt dan nl. tijd om uit te stappen
hmm, ja, wel even door het raampje kijken of je hem kunt hebbenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:09 schreef OEM het volgende:
[..]
Nou nee. Die F150 heeft al bewezen de grootste idioot te zijn, dus die kun je beter laten gaan.
Ligt er toch helemaal aan of het te bewijzen is, stel je voor dat er mensen oversteken of een hond dan is het volgens mij alweer een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:07 schreef OEM het volgende:
[..]
Zoek maar eens naar het eendjes arrest. A remt voor overstekende eendjes, B klapt er bij A acherin. Schuldige: A. Dus zo makkelijk ligt het allemaal niet.
Mijn geschetste situatie is natuurlijk ook wel erg zwart/wit; ik zal er nooit op aansturen om die mafkees achterin mijn toffe klassieke Yank te laten klappen, maar hartkloppingen krijgt 'ie zéker, en mocht ie wél raak zijn, zien we dan wel weer waar het schip strandt, maar dan gaat het op zéker pleisters kostenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:07 schreef OEM het volgende:
[..]
Zoek maar eens naar het eendjes arrest. A remt voor overstekende eendjes, B klapt er bij A acherin. Schuldige: A. Dus zo makkelijk ligt het allemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
De grote vraag is, wat is volgens jou dat seintje? Hoe geef je netjes aan dat je niet gedient bent van gekleef?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:40 schreef The_Dean het volgende:
Als iemand even een seintje geeft, dan neem ik heus wel afstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |