abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85194358

Wat vooraf ging aan dit GTST-topic:

quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:43 schreef PeterKelder het volgende:
Hehe, eindelijk eens nieuws dat mij kan bekoren:

http://gtstcourant.web-lo(...)/gtst-brengt-dvd-cd-én-een-boek-uit.html

DVD ziet er goed uit, de castfoto (?) ziet er ook erg mooi uit. En nog een CD én een boek!

En ook nog inside information:

http://gtstcourant.web-lo(...)even-van-lorena.html

http://gtstcourant.web-lo(...)ileumaflevering.html

Had alleen op iets LEUKERS gehoopt met die jublieumaflevering, zoiets ala ATWT toen dat 50 jaar bestond...
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
nu trouwens geruchten dat het nieuwe gezin met kinderen zou bestaan uit twee oud gedienden als de ouders.
Ik kan me een twee drie niet zo een koppel voor de geest halen dat echt als koppel gtst heeft verlaten.

Wie het weet mag het zeggen.

Edit: De enige die me zo te binnen schieten zijn Jessica en Julian maar of Katja Schuurman en Cas Jansen daar zin in hebben betwijfel ik.
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:53 schreef bloodymary het volgende:
Iets zegt mij dat Daantje er bij hoort. Misschien met Milan? Of was dat haar broer?
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat was haar broer ja, maar dat maakt voor haar niet uit. Ze had wel relaties met Stefano, Benjamin en Dennis (bleek later ineens ook haar broer). :')

Eigenlijk was dat gedoe met Dennis echt te gruwelijk ziek voor woorden, hij heeft liggen rampetampen met zijn moeder, zus en nicht. Welke verrotte geest bedenkt dat nu :{w
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:29 schreef DaMart het volgende:

[..]

Linda en haar vriend?
En hoe de discussie verder gaat.... lees je hier!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 17:34:05 #2
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85194440
c_/
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_85194728
Laten we gaan speculeren wie het kunnen zijn.
pi_85195956
20 jaar Goede Tijden, Slechte Tijden
Met nog nooit eerder uitgezonden fragmenten, bloopers,
en uniek materiaal, zoals bijzondere afscheidsfilmpjes.

Vanaf 14 september 2010 verkrijgbaar op dvd
(3.5 uur)

Al 20 jaar genieten vele kijkers, met dank aan Endemol Nederland, van alle ontroerende, verdrietige, romantische en mooie momenten van Nederlands populairste televisieserie Goede Tijden, Slechte Tijden. Wie kent de personages niet? Ludo, Arnie, Charlie, Rik, Laura, meneer Harmsen, Jessica, Noud, Danny en vele anderen maken of maakten lief en leed mee in Meerdijk.

Om dit nogmaals te beleven, is er deze heerlijke compilatie dvd met een terugblik op 20 jaar Goede Tijden, Slechte Tijden. Met nog nooit eerder uitgezonden fragmenten en uniek materiaal, speciaal geselecteerd en gemaakt door een aantal huidige castleden. Zo heeft Ruud Feltkamp - Noud in de serie - het backstage filmpje ‘een werkdag bij Goede Tijden, Slechte Tijden’ gemaakt. De dvd bevat ook een selectie van unieke afscheidsfilmpjes, die de acteurs kregen toen ze de serie gingen verlaten.

Vanaf 14 september is de dvd 20 jaar Goede Tijden, Slechte Tijden overal verkrijgbaar. Maar liefst 3.5 uur. Een ware must have voor de fans, maar ook voor iedereen die de serie zo nu en dan heeft gevolgd. Vanwege het 20 jarige jubileum verschijnen tegelijkertijd met de dvd ook een GTST-boek en een GTST-cd.

Op de dvd kan men genieten van:
Backstage bij Goede Tijden, Slechte Tijden:
Intro Gigi Ravelli
Een werkdag bij Goede Tijden, Slechte Tijden
De schietpartij
De verdwijning van de stalker
De val van het balkon

Specials:
Intro Ferri Somogyi
3500ste aflevering
4000ste aflevering

20 jaar Cliffhangers:
Intro Mark van Eeuwen

Bloopers:
Intro Marly van der Velden

Afscheidsfilmpjes:
Intro Jette van der Meij
Afscheid Wilbert Gieske
Afscheid Wik Jongsma
Afscheid Bas Muijs
Afscheid Koert Jan de Bruijn
Afscheid Joris Putman

Technische gegevens
Speelduur: ca. 202 minuten Taal: Nederlands Beeldformaat: 16:9 Audio: Dolby Digital 2.0 Genre: TV-serie – Kijkwijzer: 12 jaar, angst, geweld Verpakking: 1 DVD amaray in slipcase – Artikelnummer: 2495110 – EANcode: 8711983951105
Consumentenadviesprijs: ¤ 9,99

http://www.justbridge.nl

____________________________________________________________________________________

Alleen vraag ik me af wat ze bedoelen met die Intro's: dat de acteurs datgene gaan aankondigen (Jette kondigt de afscheidsfilmpjes aan, Mark de cliffhangers en Marly de bloopers). Maar goed, een tientje voor 3,5 uur GTST is niet verkeerd.
____________________________________________________________________________________

Boekuitgave: Goede Tijden, Slechte Tijden, De Roman
Auteur: Susan Stam - Uitgeverij Reality Bites Publishing
Aantal pagina’s: ± 450 Softcover – Afmeting: 20 x 12,5 cm - ISBN: 978 94 90783 174 Prijs: ¤ 19,95

450 pagina's! Da's een dikke pil. Alleen, wat zal er in staan??? Een compilatie van 20 jaar GTST???

En mijn speculaties over het nieuwe gezin:

het moest een 'jong' gezin zijn. Als de ouders oudgedienden zijn, moeten we dus zoeken bij de jongere garde. Eind 30. Misschien Remco en Linda ( :r )?
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_85197536
Wat waren 'de schietpartij' en 'de verdwijning van de stalker'?
pi_85198596
Misschien Suzanne Balk en Peter Kelder met onder meer Guusje, al geloof ik niet dat Peter Kelder daar trek in zou hebben :p.
pi_85198610
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:15 schreef masja2010 het volgende:
Misschien Suzanne Balk en Peter Kelder met onder meer Guusje, al geloof ik niet dat Peter Kelder daar trek in zou hebben :P.
pi_85198612
quote:
Wat waren 'de schietpartij' en 'de verdwijning van de stalker'?
De schietpartij waarbij Noud gewond raakte (toen Vicky werd ontvoerd), en de verhaallijn rondom Bob Lanschot. Tenminste, dat dénk ik...
pi_85198647
Waarom het afscheid van Putman :r
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_85199316
Die DVD hahah _O- hadden ze die niet beter Het slechtste van GTST kunnen noemen?

Komop zeg wat een onzin staat erop :')

Op de dvd kan men genieten van:
Backstage bij Goede Tijden, Slechte Tijden:
Intro Gigi Ravelli --- toen acteerde ze nog zeer matig, dus ik snap niet wat daar bijzonder aan is.
Een werkdag bij Goede Tijden, Slechte Tijden
De schietpartij ----?? welke van de 10?
De verdwijning van de stalker
De val van het balkon ---- :') toch niet die van het balkon van de Rozenboom, die val van Rik en Anita was echt het slechtste ooit :')!!!

Specials:
Intro Ferri Somogyi
3500ste aflevering
4000ste aflevering

20 jaar Cliffhangers:
Intro Mark van Eeuwen ---- ja doe maar, zo lijkt ie nu nog kanslozer zoals hij gedegradeerd is :')

Bloopers:
Intro Marly van der Velden ---- /care

Afscheidsfilmpjes:
Intro Jette van der Meij
Afscheid Wilbert Gieske
Afscheid Wik Jongsma
Afscheid Bas Muijs
Afscheid Koert Jan de Bruijn ---- dat hele personage is zo verneukt dat ik die gewoon nooit meer wil zien :')
Afscheid Joris Putman ---- :? :')

Verder lijkt het wel of tachtig procent van de laatste 5 jaar is...
know'm sayin?
word? word.
pi_85200429
Ja, was er geen sprake van dat Ingeborg Wieten terug zou komen?
pi_85200604
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:57 schreef bloodymary het volgende:
Ja, was er geen sprake van dat Ingeborg Wieten terug zou komen?
als zij met haar gezin terug zou komen, hadden me wat mij betreft de Huygens erin kunnen laten.
qua leeftijd zou het dan niet veel schelen, of haar kinderen moeten ineens een stuk jonger gemaakt zijn ;)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_85203486
Zou Georgina niet te porren zijn voor een terugkeer met eventuele kinderen?
Aids.
pi_85204131
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:05 schreef Mss het volgende:
Zou Georgina niet te porren zijn voor een terugkeer met eventuele kinderen?
Die moet toch zelf eerst nog werpen en daarna zal ze ook wel niet meteen full time aan de slag willen...
know'm sayin?
word? word.
pi_85205471
Volgens Privé zal de vete tussen Ludo en Maxime zo hoog gaan oplopen, dat Ludo een aanslag beraamt op zijn zus. Zal Maxime deze dramatische aflevering weten te overleven, of komt er na twee jaar een einde aan de loopbaan van la Keuning in Goede tijden Slechte tijden?

Word hij nu dan de Herman Hoogendoorn? ;) Overigens leuk dat er een DVD komt. Hopelijk filmpjes van onze badguys.
pi_85209778
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:32 schreef alors het volgende:

Verder lijkt het wel of tachtig procent van de laatste 5 jaar is...
Dat dus, niet interressant voor mij, staat niks van seizoen 10 of eerder op :O
Een heer met stijl
pi_85249262
lijkt me best tof die dvd :D
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:50:17 #18
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_85277845
pi_85280802
quote:
Prachtig inderdaad, Daniël die kennelijk stomdronken is, maar nog wel auto kan rijden en wel zodanig dat ie zijn lichten nog ontsteekt bij het inrijden van die garage _O-
Die spanning tussen 2 slechteriken (Dian en Ludo), spanningen in de familie Alberts (Laura-Robert-Mira-Jef), enz ^O^
Een heer met stijl
pi_85290379
AAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! WAT SPANNEND!!!!!!!!! ( ;) )

En dan die voice-over: Hoe al deze rampspoed verder gaat... :')

Ik bedacht me overigens net, naar mijn weten hebben ze bij Reclamebureau Stenders in seizoen 1 het ooit over een zekere John van Tongeren gehad. Weet niet wanneer, maar ergens die die periode. Vraag ik me af: is dat dezelfde John als die we nu zien als vriend van Suzanne, of is het puur toeval?
  zondag 15 augustus 2010 @ 01:42:00 #22
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_85296680
Allemaal goeie personages toen nog en prima samenstellingen. En dat gepaard met sterke verhaallijnen en sublieme muziek. :)
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:52:43 #23
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_85349789
haha. Ga maar vast naar beneden ik kom er zo aan _O-
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:32:11 #24
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_85351388
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:52 schreef Koosnaam het volgende:
haha. Ga maar vast naar beneden ik kom er zo aan _O-
En een veel beter script. :)
pi_85354726
op twitter:

"Hier op de redactie bekijken we de foto's van de nieuwe acteurs. Morgen publiceren we de eerste foto's."

en: "Eerste aanwijzing: Ze dragen in de serie beiden de achternaam Bouwhuis."

uurtje geleden geplaatst op: http://twitter.com/gtstredactie
pi_85361841
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:32 schreef Frey het volgende:

[..]

En een veel beter script. :)
Wel vind ik het jammer dat het personage Daniël in zijn laatste seizoenen steeds meer veranderde in een zielige, verwarde en instabiele man in plaats van de krachtige persoonlijkheid die hij in de eerste seizoenen had.
Een heer met stijl
pi_85362218
quote:
Wel vind ik het jammer dat het personage Daniël in zijn laatste seizoenen steeds meer veranderde in een zielige, verwarde en instabiele man in plaats van de krachtige persoonlijkheid die hij in de eerste seizoenen had.
Maar ergens is het wel logisch. Die man heeft 3 vrouwen gehad die doodgingen (Jeanne, Cillia en Eveline), een vrouw die hem belazerde (Yolanda van Lier), vrouwen die hem in de steek lieten voor een ander (Laura, Janine). Plus de dood van zijn vader, met wie hij maar moeilijk overweg kon, zijn gokverslaving die hem tot 2 keer toe fataal werd, de drank, noem maar op. Dan wordt je wel instabiel.
pi_85367873
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:01 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Maar ergens is het wel logisch. Die man heeft 3 vrouwen gehad die doodgingen (Jeanne, Cillia en Eveline), een vrouw die hem belazerde (Yolanda van Lier), vrouwen die hem in de steek lieten voor een ander (Laura, Janine). Plus de dood van zijn vader, met wie hij maar moeilijk overweg kon, zijn gokverslaving die hem tot 2 keer toe fataal werd, de drank, noem maar op. Dan wordt je wel instabiel.
Dat al die dingen hem overkwamen was ook een keuze van de schrijvers, had voor mij niet gehoeven. De waarheid is volgens mij dat ze niet meer wisten wat ze met het personage moesten. Wim Zomer voelde zelf de bui al hangen en vertrok.
Een heer met stijl
pi_85384072
quote:
Dat al die dingen hem overkwamen was ook een keuze van de schrijvers, had voor mij niet gehoeven. De waarheid is volgens mij dat ze niet meer wisten wat ze met het personage moesten.
Maar wat had je dan gewild? Dat hij de liefde van zijn leven zou tegenkomen, trouwen, kinderen, hartstikke gelukkig etc... Dan was hij al na een jaar uit de serie vertrokken.

quote:
Wim Zomer voelde zelf de bui al hangen en vertrok.
Al ging dat niet van harte. Hij móést een keuze maken: óf zijn wintercircus óf GTST. Als je Wim Zomer hoort praten bij het gala van de 1000ste aflevering, dan hoor je gewoon dat hij het ontzettend leuk vind om te doen. De uitvoerend producent wou Daniel echter niet wéér drie maanden op reis sturen omdat Wim moest uitrusten vanwege zijn circus. Ergens wel begrijpelijk, je mag er gerust andere dingen bij doen, maar het opnameschema mag niet in de war raken. Ik praat het niet goed, ik vind het nog steeds ontzettend jammer dat Daniel is verdwenen, maar ergens is het toch wel een logische verklaring.
pi_85396679
Wanneer polsen ze Hidde Maas eens voor een rol in GTST??? Het liefst zo'n karakter als Arthur van Walsum, met dezelfde droge humor, DAN heb je zo weer 2 miljoen kijkers!
pi_85404630
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:39 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Maar wat had je dan gewild? Dat hij de liefde van zijn leven zou tegenkomen, trouwen, kinderen, hartstikke gelukkig etc... Dan was hij al na een jaar uit de serie vertrokken.
[..]
Dat is weer het andere uiterste, een middenweg is toch ook mogelijk. Kijk maar naar Suzanne Balk, die heeft de eerste 3 seizoenen ook hoofdzakelijk een en al ellende meegemaakt, maar daarna was haar leven een stuk stabieler. Of Linda die in de eerste 3 seizoen ongelooflijk egocentrisch en naïef was, maar later een stuk meer intelligenter en socialer werd. Zoals Daniël in seizoen 4-5-6 was, daar was niks mis mee, een vriend, steun en toeverlaat voor jong en oud, desnoods zoiets als Meneer Harmsen op den duur.
quote:
Al ging dat niet van harte. Hij móést een keuze maken: óf zijn wintercircus óf GTST. Als je Wim Zomer hoort praten bij het gala van de 1000ste aflevering, dan hoor je gewoon dat hij het ontzettend leuk vind om te doen. De uitvoerend producent wou Daniel echter niet wéér drie maanden op reis sturen omdat Wim moest uitrusten vanwege zijn circus. Ergens wel begrijpelijk, je mag er gerust andere dingen bij doen, maar het opnameschema mag niet in de war raken. Ik praat het niet goed, ik vind het nog steeds ontzettend jammer dat Daniel is verdwenen, maar ergens is het toch wel een logische verklaring.
Het was niet alleen zijn wintercircus, hij heeft zelf in interviews aangegeven dat hij vond dat het personage steeds dezelfde verhaallijn gerecycled kreeg, lees dit stuk maar eens:

http://gtstcourant.web-lo(...)ik-ben-gevraagd.html
Een heer met stijl
pi_85481696
We moeten nu gaan raden wie de nieuwe personages zijn:

Hieronder de foto's van twitter geplukt:

1.

2.
pi_85481765
3.

4.
pi_85548250
Joep Sertons zou vader Bouwhuis gaan spelen.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:08:12 #35
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_85549326
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 18:19 schreef masja2010 het volgende:
Joep Sertons zou vader Bouwhuis gaan spelen.
:o

Hopelijk is het waar. _O_
pi_85561374
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:08 schreef Frey het volgende:

[..]

:o

Hopelijk is het waar. _O_
Ik hoop dat hij een badguy word ;)
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:08:30 #37
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_85567528
Ik wil eigenlijk niet meer kijken, wie gaat me tegenhouden :'(
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  maandag 23 augustus 2010 @ 18:45:10 #38
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_85617728

Joep Sertons. _O_ _O_ _O_
pi_85617843
Wanneer begon seizoen 21 ook alweer eigenlijk?
Een heer met stijl
pi_85618429
nieuwe personages gaan zometeen bij RTL Boulevard onthuld worden *O*

maar ik geloof dat Joep Sertons en die andere 3 van die foto het dus gaan zijn?
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_85618632
De spelers zijn Joep Sertons, Cynthia Abma en de zonen Raynor Arkenbout en Guido Spek. Een van die zonen zal wel het vriendje van Lucas worden.
pi_85618661
Zo, is dat gezin ff drastisch verjongd :')
pi_85619284
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:10 schreef Maartel het volgende:
idd :')
pi_85620492
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:10 schreef Maartel het volgende:
Joep heeft een ouwe kop gekregen..... :')
pi_85621241
he met haar heeft Joep ook in spijkerhoek gezeten.
Wel een aanwinst denk ik voor GTST
pi_85621612
wtf, de familie Huygens had dus net zo goed kunnen blijven. Ik kan me niet voorstellen dat deze jongens, jongens van (bijv.) 12/13 jaar gaan spelen.. Ze zijn gewoon even oud als Dex :?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:07:39 #47
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_85631278
Die met lange haar ziet er onwijs gay uit.
Joep Sertons moet echt een badguy spelen dat is echt tof.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_85635212
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:15 schreef Moelie het volgende:
wtf, de familie Huygens had dus net zo goed kunnen blijven. Ik kan me niet voorstellen dat deze jongens, jongens van (bijv.) 12/13 jaar gaan spelen.. Ze zijn gewoon even oud als Dex :?
ja..
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:13:29 #49
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_85637948
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 04:25 schreef GeenWijn het volgende:

[..]

ja..
Nee, zowel de personages, als de acteurs die hen vertolken zijn jonger dan Emiel en Alexandra
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:14:14 #50
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_85637963
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die met lange haar ziet er onwijs gay uit.
Joep Sertons moet echt een badguy spelen dat is echt tof.
Joep Sertons speelt een dokter in de soap, vandaar dat Martijj Huygens het huis aan deze famillie verkoopt
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:17:32 #51
268260 Dr.Mikey
pi_85638065
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:14 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

Joep Sertons speelt een dokter in de soap, vandaar dat Martijj Huygens het huis aan deze famillie verkoopt
Joep Serrtons is qua acteur 1 en al badguy.
Dan maar een evil dokter.
R.I.P DTS.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:31:48 #52
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_85638471
LAten we het hopen. Ik blijf dat verjongingsargument klinkklare bullshit vinden/
Conformists will be cast away by the tide of history
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:48:24 #53
268260 Dr.Mikey
pi_85638890
Is het ook deze acteurs zien er nou niet echt heel veel jonger uit dan Dex en dingetje.
Die gast met lang haar ziet er trouwens uit als het soort persoon dat wel eens in elkaar geslagen wordt bah vies.
R.I.P DTS.
pi_85641432
Als Joep Serton erin speelt dan wil ik ook Hidde Maas, dan word het Spijkerhoek the reunion *O*
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:19:36 #55
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_85641696
Joep Sertons. _O_ Dat kan mij wel bekoren. Ik vond hem in de rol van Max Noordermeer in WestenWind erg sterk. Jammer dat hij nu waarschijnlijk een good guy gaat spelen. Ik vind hem als schurk echt stijl hebben. Iemand die fantastische scenes zou kunnen spelen met Erik de Vogel (Ludo).

Ik sta wel open voor dit gezin. Ik hoop dat de zoons enigszins lijken op mensen als Job de Jong of Dex Huygens versie 1, die liggen te blowen, pillen verkopen en rotzooi schoppen. Als het maar niet te braaf wordt allemaal. Dat was de valkuil voor de familie Huygens. Ronja werd een doos en Dex werd te braaf. Niet doen. Laat het een familie a la Sanders worden: rijk, machtig en lekker evil. :D
"U hoort nog van me!"
pi_85700709
Even een vraagje, heeft iemand hier de aflevering van 10 maart 1995 met de scènes waarin Dian de zoon van Sylvia (Floris) een mountainbike belooft als hij op het dak van een hoog gebouw klimt? Heb die scène vroeger ooit eens gezien in een special, maar het enige wat ik mij kan herinneren is het shot waarin Floris op het dak staat en Dian via een brandladder weer naar beneden klimt. (Tenminste, dat is wat ik me kan herinneren, ik kán het fout hebben natuurlijk)
pi_85701742
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:40 schreef PeterKelder het volgende:
Even een vraagje, heeft iemand hier de aflevering van 10 maart 1995 met de scènes waarin Dian de zoon van Sylvia (Floris) een mountainbike belooft als hij op het dak van een hoog gebouw klimt? Heb die scène vroeger ooit eens gezien in een special, maar het enige wat ik mij kan herinneren is het shot waarin Floris op het dak staat en Dian via een brandladder weer naar beneden klimt. (Tenminste, dat is wat ik me kan herinneren, ik kán het fout hebben natuurlijk)
Ik had deze geupload laatst! Dit is toch Floris? Of heb ik dat verkeerd?

Ik zal binnekort weer eens wat leuks uploaden op VHR, heb namelijk wel beelden van 1995 maar niet het gene dat jij zoekt. Helaas.
pi_85705082
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:10 schreef formerjellybean het volgende:
Als Joep Serton erin speelt dan wil ik ook Hidde Maas, dan word het Spijkerhoek the reunion *O*
van mij mag Hero Muller (speelde Cor de Zeeuw) ook zo in gtst :)
pi_85705101
-dubbel-
pi_85714083
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:05 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

Ik had deze geupload laatst! Dit is toch Floris? Of heb ik dat verkeerd?

Ik zal binnekort weer eens wat leuks uploaden op VHR, heb namelijk wel beelden van 1995 maar niet het gene dat jij zoekt. Helaas.
Ja dit is Floris, Dian had er onvrede mee dat Jef iets met Silvia had en haalde allerlei rare dingen met Floris uit om zo Silvia te treffen en Jef en haar uit elkaar te krijgen. Uiteindelijk toen Dian dit tegen Frits vertelde over de telefoon kwam Jef binnen die alles hoorde. Toen Silvia terminaal ziek werd, kwam Dian tot inkeer en bood haar verontschuldigingen aan.

In deze tijd was er ook een scene waarin Dian en Frits flink bezig waren in Frits' kantoor en Hannie buiten op Floris moest passen -tegen wil en dank- en hij het bloed onder haar nagels vandaan haalde. Toen ze hem aan wilde pakken kwam Dian naar buiten zei 'hè Hannie, doe niet zo flauw'. Vervolgens kwam Frits naar buiten en zei eveneens 'hè Hannie -oh- wat ben je weer flauw', tijdens dat 'oh' liet hij zijn broek die hij net aan het aantrekken was op zijn enkels vallen en hees hem direct weer omhoog. Ik viel van de bank van het lachen destijd weet ik nog, als je die scene nog hebt ;)
Een heer met stijl
pi_85715581
Oh oke. Bedankt voor je informatie. Dat wist ik namelijk niet.

Haha, Ik lig al dubbel van het lezen laat staan dat filmpje :P Helaas heb ik die scene niet. Maar wat niet is kan nog komen ;)

"Herman Hoogendoorn is het niet eens met de rechtsgang en laat dit goed blijken" <-- die scene heb ik. (Volgens mij gehele aflevering) Weet het allemaal niet meer. En ook nog wat scenes van Dian. Ludo. Frits & Hannie op kantoor. 2 shows van 10 jaar GTST. en vervolgens de 1000 vervolgscene (volgens mij ook geheel maar dat weet ik dus niet allemaal) Zal binnekort uploaden. Ook dat Micky materiaal verzameld over de dood van Frits. En Herman op kantoor Van Houten International.. Ik ben voornamelijk Frits/Herman fan :P WIl die scene die jij bedoelt echt eens zien. haha.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lucas15 op 26-08-2010 01:39:56 ]
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:38:05 #62
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_85723336
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 01:22 schreef Lucas15 het volgende:
Oh oke. Bedankt voor je informatie. Dat wist ik namelijk niet.

Haha, Ik lig al dubbel van het lezen laat staan dat filmpje :P Helaas heb ik die scene niet. Maar wat niet is kan nog komen ;)

"Herman Hoogendoorn is het niet eens met de rechtsgang en laat dit goed blijken" <-- die scene heb ik. (Volgens mij gehele aflevering) Weet het allemaal niet meer. En ook nog wat scenes van Dian. Ludo. Frits & Hannie op kantoor. 2 shows van 10 jaar GTST. en vervolgens de 1000 vervolgscene (volgens mij ook geheel maar dat weet ik dus niet allemaal) Zal binnekort uploaden. Ook dat Micky materiaal verzameld over de dood van Frits. En Herman op kantoor Van Houten International.. Ik ben voornamelijk Frits/Herman fan :P WIl die scene die jij bedoelt echt eens zien. haha.
:D Herman scenes! Fantastisch. Ik kan niet wachten tot deze online komen.... Elk Frits, Herman, Martine of Onno P. fragment uit de oude seizoenen kan er bij mij in als zoete koek. _O_
"U hoort nog van me!"
pi_85727730
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:38 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

:D Herman scenes! Fantastisch. Ik kan niet wachten tot deze online komen.... Elk Frits, Herman, Martine of Onno P. fragment uit de oude seizoenen kan er bij mij in als zoete koek. _O_
Voor mij geldt dat voor alle fragmenten met hoofdpersonages, de familie Alberts in die tijd was ook altijd verwikkeld in een redelijk spannende verhaallijn. ^O^
Een heer met stijl
pi_85732989
quote:
Jammer, maar bedankt.

Ik kwam er op omdat ik oude topics doorlas van rond afl. 3000. Iemand uploadde toen allerei filmpjes uit die tijd, waardoor je ze kon downloaden. Het fragment waar ik het over heb zat er ook bij, alleen is die downloadlink allang verlopen. ;( Kwam dankzij de afleveringsinfo van seizoen 5 aan de datum.

Het is jammer dat dit soort scènes niet op de nieuwe DVD zullen staan...
  donderdag 26 augustus 2010 @ 18:53:04 #65
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_85740050
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 18:45 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

Joep Sertons. _O_ _O_ _O_
dat opperde ik een jaar geleden maar dat werd door iemand afgedaan met 'die is te goed voor gtst'
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:38:17 #66
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_85741811
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Voor mij geldt dat voor alle fragmenten met hoofdpersonages, de familie Alberts in die tijd was ook altijd verwikkeld in een redelijk spannende verhaallijn. ^O^
Dat ben ik met je eens. Al zie ik het liefste de slechteriken terug. Scenes met hen waren altijd wel indrukwekkend. Dus niet zozeer dat ik andere personages niet graag zie, ik zie de slechteriken van weleer het liefst. ;)
"U hoort nog van me!"
pi_85758178
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:38 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Al zie ik het liefste de slechteriken terug. Scenes met hen waren altijd wel indrukwekkend. Dus niet zozeer dat ik andere personages niet graag zie, ik zie de slechteriken van weleer het liefst. ;)
Als ze seizoen 3 nu eens uit zouden brengen...aan slechteriken (op hun slechtst) geen gebrek daar ^O^
Een heer met stijl
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 02:03:47 #68
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_85758276
In plaats daarvan krijgen we een cd met liedjes die ze er de laatste 2 jaar onder hebben geplakt.

:') :') :')
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:40:29 #69
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_85765256
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Als ze seizoen 3 nu eens uit zouden brengen...aan slechteriken (op hun slechtst) geen gebrek daar ^O^
Zo is dat maar net! Dat is pas een schurkenseizoen. Zit ik al twee jaar op te wachten inmiddels....
"U hoort nog van me!"
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:43:38 #70
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_85765373
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 02:03 schreef Frey het volgende:
In plaats daarvan krijgen we een cd met liedjes die ze er de laatste 2 jaar onder hebben geplakt.

:') :') :')
Nu hadden ze een echt soundtrackalbum moeten uitbrengen met de achtergrondmuziek van Ronald Schilperoort, niet die reguliere liedjes die op een gemiddelde Hit Zone staan. Maar de Ludo theme, Martine Hafkamp theme, cliffhangermuziek van seizoen 14, Laura en Robert theme, Rik en Anita theme, etc. Dat zijn pas mooie nummers die ik wil terughoren!

Het lijkt wel of ze er bij GTST helemaal niets van begrijpen. Elke keer als ik een kans zie, doen ze exact het tegenovergestelde van wat ik zou willen. Ik houd me echt gemotiveerd door de mooie afleveringen uit de jaren '90 te kijken. :P
"U hoort nog van me!"
pi_85767180
De DVD lijkt me wel grappig, dat boek en die CD slaan natuurlijk nergens op...

Edit: CD staat al op Bol.com
pi_85774302
Cynthia Abma heeft in 1991 ook al meegedaan in GTST als Lianne. Ik weet alleen niet meer wie of wat dat was. Iemand?
pi_85776390
quote:
Cynthia Abma heeft in 1991 ook al meegedaan in GTST als Lianne. Ik weet alleen niet meer wie of wat dat was. Iemand?
Zij was een (van de vele) vriendinnen van John Alberts. Myriam was indertijd verliefd op John, en besloot - op aanraden van Arnie dacht ik - op een bepaalde manier duidelijk te maken dat ze het niet leuk vond dat hij met andere dames flirtte. Volgens mij gooide ze toen expres iets van bier over zijn shirt. Lianne was toen een van die meiden die bij hem aan het tafeltje zat.
pi_85777799
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:43 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Nu hadden ze een echt soundtrackalbum moeten uitbrengen met de achtergrondmuziek van Ronald Schilperoort, niet die reguliere liedjes die op een gemiddelde Hit Zone staan. Maar de Ludo theme, Martine Hafkamp theme, cliffhangermuziek van seizoen 14, Laura en Robert theme, Rik en Anita theme, etc. Dat zijn pas mooie nummers die ik wil terughoren!

Het lijkt wel of ze er bij GTST helemaal niets van begrijpen. Elke keer als ik een kans zie, doen ze exact het tegenovergestelde van wat ik zou willen. Ik houd me echt gemotiveerd door de mooie afleveringen uit de jaren '90 te kijken. :P
Vergeet de Frits Theme niet :P De ontvoering van Deepak bijvoorbeeld. Prachtige scene! ;)

Dat is bij mij ook zo. Ik mag misschien wel 15 zijn. Maar heb heel veel gezien van vidoebanden/youtube en de eerste 2 seizoenen!
pi_85778725
quote:
Ik mag misschien wel 15 zijn. Maar heb heel veel gezien van vidoebanden/youtube en de eerste 2 seizoenen!
Ik heb zelfs de neiuwe uitgave van seizoen 1 aangeschaft omdat bij die andere box zoveel afleveringen het niet deden.

Toen waren de verhaallijnen gewoon veel beter. Geen maandenlang gedoe rond een psychopaat, seriemoordenaar of verkrachter. De verhaallijn rondom de dood van Marc de Waal bijvoorbeeld duurde maar 20 afleveringen! Was dus binnen een maand opgelost. De verhaallijn rondom Anton Bering duurde iets van dertig afleveringen bij elkaar, zelfs minder denk ik.

Seizoen 2 is voor mij echt de top qua spannende verhalen. Eerst het vervolg rondom David, die diamanten in die rolschaatsen, de dreigbrief-affaire, Leendert Prent, de juwelenzwendel met Frits en Arnie, de dood van Rolf Huygens, de Sebsaliet-affaire (waarbij ik het personage Myriam voor het eerst écht waardeerde), de verhaallijn rondom de aanrijding veroorzaakt door Rien, John die werd belazerd door Rien en Frits, de erfenis van Gerda Kelder, de vete tussen Martine, Frits en Herman... Gewoonweg geweldig!!

Ik heb laatst seizoen 3 in boekvorm gelezen. Het is niet uitgebreid, maar het geeft je wel inzage in de verhaallijnen. De giflozingen, Frits en Martine die Jef belazeren, Alice de Boer (NATUURLIJK), Paula en Colette Maas, de Karma-sekte, de intrede van rechercheur Bronkhorst, Laura die doordraait, Helen die ontdekt dat Peter haar zoon is, Martine die er alles aan doet om Peter dwars te zitten, Rebecca Duvalier, de louche Fransen die Linda achterna reizen... het is allemaal top!

Nu las ik op de GTSTCourant dat ik die roman ook maar beter niet kan kopen, het verhaal kan mij gewoon niet bekoren.
pi_85779455
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:22 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

Vergeet de Frits Theme niet :P De ontvoering van Deepak bijvoorbeeld. Prachtige scene! ;)

De rol Frits wàs goed, net als zijn vertolker Casper van Bohemen. Alleen moet ik toch wel zeggen dat ik op internet (eerst op wikipedia), maar ook in reacties van youtube filmpjes en soms zelfs hier dingen lees van mensen die Frits duidelijk alleen kennen uit verhalen of een enkel filmpje hebben gezien. Denk als woorden 'oppermachtig', 'godfather', 'Ludo Sanders zou geen kans hebben gehad als Frits nog geleefd had', 'de machtigste man van Meerdijk'.

Zo was Frits dus helemaal niet, dit lijken wel reacties van mensen die Ludo Sanders kennen en dit projecteren op Frits van Houten. Ten tijde van Frits waren er verschillende bedrijven waar hij gewoon niet tegenop kon, zoals AA&F, maar ook het Huygens-Concern waar Martine lange tijd de scepter zwaaide was daardoor een mogendheid waarmee hij rekening moest houden. Ditzelfde gold voor het misdaad-kartel van Onno P. Wassenaar, duidelijk een slechterik van een veel hogere orde dan zowel Frits en Martine. En natuurlijk Herman Hogendoorn, die zijn zoon bij hem weghield.

Frits was wel slecht en kon wel intmideren, maar voor bepaalde personen had ie een bepaald ontzag, zoals Robert en Jef en tegen sommige personen kon ook hij gewoon niet op. Zijn zaak was ook gewoon op zichzelf staand, hij troefde concurrenten af, saboteerde deals, probeerde zichzelf ten koste van andere te verrijken, maar hij wilde nooit andere bedrijven opkopen, inpikken of inlijven. Dus hij was een mogenheid in Meerdijk om rekening mee te houden en voor op te passen, maar hij was niet oppermachtig en hij moest zelf ook regelmatig op zijn tellen passen. :)
Een heer met stijl
pi_85781162
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

De rol Frits wàs goed, net als zijn vertolker Casper van Bohemen. Alleen moet ik toch wel zeggen dat ik op internet (eerst op wikipedia), maar ook in reacties van youtube filmpjes en soms zelfs hier dingen lees van mensen die Frits duidelijk alleen kennen uit verhalen of een enkel filmpje hebben gezien. Denk als woorden 'oppermachtig', 'godfather', 'Ludo Sanders zou geen kans hebben gehad als Frits nog geleefd had', 'de machtigste man van Meerdijk'.

Zo was Frits dus helemaal niet, dit lijken wel reacties van mensen die Ludo Sanders kennen en dit projecteren op Frits van Houten. Ten tijde van Frits waren er verschillende bedrijven waar hij gewoon niet tegenop kon, zoals AA&F, maar ook het Huygens-Concern waar Martine lange tijd de scepter zwaaide was daardoor een mogendheid waarmee hij rekening moest houden. Ditzelfde gold voor het misdaad-kartel van Onno P. Wassenaar, duidelijk een slechterik van een veel hogere orde dan zowel Frits en Martine. En natuurlijk Herman Hogendoorn, die zijn zoon bij hem weghield.

Frits was wel slecht en kon wel intmideren, maar voor bepaalde personen had ie een bepaald ontzag, zoals Robert en Jef en tegen sommige personen kon ook hij gewoon niet op. Zijn zaak was ook gewoon op zichzelf staand, hij troefde concurrenten af, saboteerde deals, probeerde zichzelf ten koste van andere te verrijken, maar hij wilde nooit andere bedrijven opkopen, inpikken of inlijven. Dus hij was een mogenheid in Meerdijk om rekening mee te houden en voor op te passen, maar hij was niet oppermachtig en hij moest zelf ook regelmatig op zijn tellen passen. :)
Dat klopt. Ja ik heb zulke reacties ook gelezen. Maar ik zelf vind Frits een beter badguy dan Ludo. Maar dat heeft ook redenen. Want zoals jij volgens mij ook al een keer zei. Frits, Martine, Herman, Onno hadden niemand om rekening mee te houden. Ludo Sanders wel bijv. Nina & Janine. Frits mag misschien niet de machtigste zijn maar het was wel een leuke personage. Ik zelf vind hem het beste personage van GTST samen met Martine en Herman _O_ Daarom zoek ik altijd naar Filmpjes van Frits :P

Frits kreeg steeds meer macht. Als hij er nu in zou zitten zou hij wel de machtigste zijn denk ik. Vind het wel jammer hoe ze Jeff & Robert hebben verkloot.
pi_85781252
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:54 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik heb laatst seizoen 3 in boekvorm gelezen. Het is niet uitgebreid, maar het geeft je wel inzage in de verhaallijnen. De giflozingen, Frits en Martine die Jef belazeren, Alice de Boer (NATUURLIJK), Paula en Colette Maas, de Karma-sekte, de intrede van rechercheur Bronkhorst, Laura die doordraait, Helen die ontdekt dat Peter haar zoon is, Martine die er alles aan doet om Peter dwars te zitten, Rebecca Duvalier, de louche Fransen die Linda achterna reizen... het is allemaal top!

Nu las ik op de GTSTCourant dat ik die roman ook maar beter niet kan kopen, het verhaal kan mij gewoon niet bekoren.
Is dat niet die dikke man die boos werd in de Koning op Linda Dekker? en haar aanviel ?
pi_85781296
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:19 schreef Lucas15 het volgende:

Frits kreeg steeds meer macht. Als hij er nu in zou zitten zou hij wel de machtigste zijn denk ik. Vind het wel jammer hoe ze Jeff & Robert hebben verkloot.
Dit bedoel ik dus, hij kreeg helemaal niet steeds meer macht, in seizoen 5 moest zijn bedrijf zelfs inkrimpen omdat zijn vader erop aaste enkele maanden voor zijn overlijden. Sorry dat ik het zeg, maar jij kent hem inderdaad van youtube-fimpjes, maar dit soort filmpjes laten altijd de meest extreme situaties zien en geen gemiddelden. Zoals toen met Floris, zo kon Frits ook zijn bijvoorbeeld.
Een heer met stijl
pi_85781556
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus, hij kreeg helemaal niet steeds meer macht, in seizoen 5 moest zijn bedrijf zelfs inkrimpen omdat zijn vader erop aaste enkele maanden voor zijn overlijden. Sorry dat ik het zeg, maar jij kent hem inderdaad van youtube-fimpjes, maar dit soort filmpjes laten altijd de meest extreme situaties zien en geen gemiddelden. Zoals toen met Floris, zo kon Frits ook zijn bijvoorbeeld.
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor ;) Want ik heb natuurlijk niet alles gezien.
pi_85782188
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:34 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor ;) Want ik heb natuurlijk niet alles gezien.
Mooi zo , hopelijk komt seizoen 3 nu gewoon snel op de markt, daar kan je zien hoe Frits daadwerkelijk was.
Een heer met stijl
pi_85785856
Het verschil met Ludo en Frits was dat Frits charme had.
Hij kon slecht zijn maar ook heel vertederend. Je had van Frits meer het idee dat bij Frits soms een klein schattig jongetje erachter zat.
Dat idee heb ik niet bij Ludo.
Ik wil Frits terug :'( :'( :'(
pi_85787698
Ludo heeft zeker wel charme, maar op een hele andere manier :)
Een heer met stijl
pi_85794064
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Helemaal mee eens! De schrijvers hebben het er wel goed naar gemaakt. Eerst badguy Frits van Houten 4 jaar en daarna de overgang naar Ludo Sanders. Zou mooi zijn als Frits & Ludo een duel zouden krijgen!
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 01:26:24 #85
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_85796185
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De reden dat ik Ludo tegenwoordig minder goed vind als schurk (en met de nadruk op juist die term) is dat hij, in tegenstelling tot Frits (zoals jij terecht aangeeft) wel een oppermachtige status heeft gekregen, zonder enige concurrentie.

Ik vond Ludo in de eerste seizoenen (uiterlijk tot de ondergang van Martine Hafkamp) veel meer op Frits lijken. Hij had tegenstanders die hem gemakkelijk aankonden, maar die hij op zijn beurt ook hard aanpakte. Mensen als Onno P. Wassenaar kon hij niet aan, maar Huib maakte hij op gruwelijke wijze duidelijk dat hij de baas was. Dat had Frits ook, hij kon minder machtige mensen chanteren en bedreigen, zoals Daniël of Suzanne, maar had concurrentie aan Jef en Robert en kon niet op tegen Herman en Onno P. Dat maakte hem, en de vroegere Ludo, juist boeiend.

Herman kon oppermachtig zijn, omdat hij ook geen overheersende rol speelde. Ludo is nu de enige echte schurk met alle macht en hoeft daarom niet meer echt de schurk a la Frits uit te hangen. Ik ben Ludo als schurk minder gaan vinden toen hij al mijn favoriete personages kapot maakte, waaronder Bowien, Martine en Dian.

Dat neemt niet weg dat ik Ludo ook nu nog als allround personage wel een van de meest boeiende vind in de serie, maar dat is iets anders.
"U hoort nog van me!"
pi_85802995
Ik lees hier alleen maar dat mensen het hebben over dat Joep en Cynthia beide in Spijkerhoek hebben gespeeld maar ze hebben ook beide in Vrouwenvleugel gespeeld. Joep speelde in de seizoenen 2 en 3 de rol van psychiater Paul Jaspers en Cynthia speelde in seizoen de rol van bewaarster Rietje Verdonk.

Ook heeft Joep de rol van Paul de Ridder gespeeld in ONM.
pi_85816109
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:29 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ik lees hier alleen maar dat mensen het hebben over dat Joep en Cynthia beide in Spijkerhoek hebben gespeeld maar ze hebben ook beide in Vrouwenvleugel gespeeld. Joep speelde in de seizoenen 2 en 3 de rol van psychiater Paul Jaspers en Cynthia speelde in seizoen de rol van bewaarster Rietje Verdonk.

Ook heeft Joep de rol van Paul de Ridder gespeeld in ONM.
Joep zat ook nog in Medisch Centrum West, daar ken ik hem eigenlijk en Spijkerhoek wat een van m'n favoriete series was vroeger. In Westenwind speelde hij ook een goede rol.
Van GTST verwacht ik niet te veel, want meestal krijgen goede acteurs te weinig speelruimte om echt iets van hun rol te maken. Tenminste zoals het nu is dan.
pi_85820557
Ik had liever dat ze seizoen 3 op de markt gingen brengen.
signatuurloos
pi_85820653
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:17 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Joep Serrtons is qua acteur 1 en al badguy.
Dan maar een evil dokter.
Eens, maar dan liever wel zonder gezinnetje. :{
signatuurloos
  zondag 29 augustus 2010 @ 14:52:31 #90
268260 Dr.Mikey
pi_85832953
http://www.rtl.nl/compone(...)chte_tijden_rtl4.xml

Promo belooft qua niveau niet veel goeds
R.I.P DTS.
pi_85839026
Het lijkt me sterk dat Maxime Amy op zal voeden de tot haar 18e, dus Ludo zal uiteindelijk wel de vader worden wettelijk gezien. En dat gezeur over wie de vader van Sjors' kind is, afgrijselijk dat dat zo tergend lang duurt en hoe vaak hebben we die verhaallijn wel niet voorbij zien komen zeg:

Laura-Robert-Daniël over Lotje
Janine-Ludo-Stefano over Lucas
Laura-Robert-Dennis over Sil

En over elk kind onstaan altijd wel honderden voogdijzaken, ook nogal afgezaagd, zelfs voor een soap. Vooral het bij deze soap alleen nog maar daar om gaat :{w
Een heer met stijl
pi_85844233
Weetje wat mij is opgevallen dat (bijna) niemand in de huidige GTST werkt of moeite doet voor iets. Ik bedoel Ik heb seizoen 1 & 2 gekeken. Daar werkte iedereen hard voor zijn geld en vandaaruit kwamen er elende en dat maakte de serie spannend! Nu is het meer een liefdespubber serie geworden. Het gaat alleen maar over kinderen, hij/zij gaat met die vreemd etc. Er moet een balans komen tussen goed en kwaad. Hard werken etc. Bijvoorbeeld Noud en Dex destijds konden zo 1 2 3 een bedrijfje beginnen! Ludo Sanders verdiend geld zonder iets te doen dan alleen contracten tekenen ? Dat is niet realistisch. Volgens mij zijn de schrijvers inspiratieloos. Het enige dat ik wil zien is dat men in de serie hard moeten werken voor zijn geld. Het echte leven. Want je leven gaat ook niet alleen maar over familie of liefde. Werken is daar ook een onderdeel van.

Vergeleken met nu en Seizoen 2 is Seizoen 2 gewoon TOP! Hoe ze de spanning opbouwen is gewoon knap :) Ze moeten terug naar dat niveau alleen ben ik bang dat ze dat nooit zullen halen!
  zondag 29 augustus 2010 @ 21:49:04 #93
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_85850585
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:01 schreef Lucas15 het volgende:
Weetje wat mij is opgevallen dat (bijna) niemand in de huidige GTST werkt of moeite doet voor iets. Ik bedoel Ik heb seizoen 1 & 2 gekeken. Daar werkte iedereen hard voor zijn geld en vandaaruit kwamen er elende en dat maakte de serie spannend! Nu is het meer een liefdespubber serie geworden. Het gaat alleen maar over kinderen, hij/zij gaat met die vreemd etc. Er moet een balans komen tussen goed en kwaad. Hard werken etc. Bijvoorbeeld Noud en Dex destijds konden zo 1 2 3 een bedrijfje beginnen! Ludo Sanders verdiend geld zonder iets te doen dan alleen contracten tekenen ? Dat is niet realistisch. Volgens mij zijn de schrijvers inspiratieloos. Het enige dat ik wil zien is dat men in de serie hard moeten werken voor zijn geld. Het echte leven. Want je leven gaat ook niet alleen maar over familie of liefde. Werken is daar ook een onderdeel van.

Vergeleken met nu en Seizoen 2 is Seizoen 2 gewoon TOP! Hoe ze de spanning opbouwen is gewoon knap :) Ze moeten terug naar dat niveau alleen ben ik bang dat ze dat nooit zullen halen!
DIt element is ook al vaker besproken en je haalt valide punten aan. Je ziet niemand werken, aan werk komen gaat bijzonder gemakkelijk en wordt alleen even in beeld gebracht als setting voor alweer een gesprek tussen twee of meer personen, volledig losstaand van het werk dat ze doen. Ik zou graag wat meer zakelijke verhaallijnen zien met Ludo en zijn bedrijf, zoals Frits van Houten en Martine Hafkamp ook hadden of het gekonkel om zakelijk beter te worden, zoals JR Ewing uit Dallas bedreef. Dat kan, zoals jij aangeeft, voldoende spanning opleveren.

De balans tussen goed (lees: zeikverhaallijnen over liefde en puberen) en kwaad (schurken, misdaad, moord en doodslag) ontbreekt inderdaad en als er kwaad is, is het ook vaak of te simpel of te langgerekt, zoals de verhaallijn rondom Lorena.

Hopelijk keren deze elementen wat meer terug in de serie.
"U hoort nog van me!"
pi_85858436
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:49 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

DIt element is ook al vaker besproken en je haalt valide punten aan. Je ziet niemand werken, aan werk komen gaat bijzonder gemakkelijk en wordt alleen even in beeld gebracht als setting voor alweer een gesprek tussen twee of meer personen, volledig losstaand van het werk dat ze doen. Ik zou graag wat meer zakelijke verhaallijnen zien met Ludo en zijn bedrijf, zoals Frits van Houten en Martine Hafkamp ook hadden of het gekonkel om zakelijk beter te worden, zoals JR Ewing uit Dallas bedreef. Dat kan, zoals jij aangeeft, voldoende spanning opleveren.

De balans tussen goed (lees: zeikverhaallijnen over liefde en puberen) en kwaad (schurken, misdaad, moord en doodslag) ontbreekt inderdaad en als er kwaad is, is het ook vaak of te simpel of te langgerekt, zoals de verhaallijn rondom Lorena.

Hopelijk keren deze elementen wat meer terug in de serie.
Het werk dàt ze nog wel doen is helaas ook alleen laaggeschoold MBO-niveau werk geworden, niet daar iets mis mee is, maar ook hierin zo een beetje balans mooi zijn. Alleen Ludo werkt nog op WO niveau, de andere WO'er Jef is kok en barman en Laura ooit werkzaam bij een gerenommeerd advocatenkantoor is nu een bedrijfsleidster. Maar geen van de jongeren doet nog wat werk dat aansluit op de VWO-opleiding die ze wel allemaal hebben :')

Verder is het precies wat je zegt, werk dient alleen als setting, wanneer hebben we Ludo nu voor het laatst iets zakelijks zien doen, behalve bezig met de voogdij over Amy vanuit zijn kantoor. Ook Dex was meer bezig met Isabella bespioneren dan echt werken, althans zijn echte werk zag je nooit.
Een heer met stijl
pi_85865149
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het lijkt me sterk dat Maxime Amy op zal voeden de tot haar 18e, dus Ludo zal uiteindelijk wel de vader worden wettelijk gezien. En dat gezeur over wie de vader van Sjors' kind is, afgrijselijk dat dat zo tergend lang duurt en hoe vaak hebben we die verhaallijn wel niet voorbij zien komen zeg:

Laura-Robert-Daniël over Lotje
Janine-Ludo-Stefano over Lucas
Laura-Robert-Dennis over Sil

En over elk kind onstaan altijd wel honderden voogdijzaken, ook nogal afgezaagd, zelfs voor een soap. Vooral het bij deze soap alleen nog maar daar om gaat :{w
Waar ja.... het ergste aan de sjors-bing-danny verhaallijn vind ik nog wel dat het uiteindelijk allemaal niets uitmaakt. Over een half jaar is de baby waarschijnlijk niet eens meer in beeld, en zijn Bing en Danny vast goede vrienden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:22:58 #96
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_85865528
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:14 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

en z'n vrouw speelt zeker een psychiater ?
pi_85866188
Ik zag Sjors trouwens op LowLands. Wat een hipster is dat in het echt zeg.
pi_85869079
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 20:01 schreef Lucas15 het volgende:

Daar ben ik wel mee eens. Vroeger, zo'n 15 jaar geleden, zat ik altijd vol spanning naar GTST te kijken en kon niet wachten op de volgende dag. Vooral de weekenden waren een ramp. :') Na jaren gevolgd te hebben, ben ik er langzaam mee gestopt en heb de afgelopen jaren uit nieuwsgierigheid nog wel een paar afleveringen bekeken. wat een saaie boel is het geworden. Eerst dacht ik dat het aan mijn leeftijd lag, maar toen ik voor de lol seizoen 1 en 2 ging kopen, heb ik weer met plezier naar die afleveringen gekeken. Soms wel 5 op een avond. :P

Het is jammer dat zo'n goede serie naar de klote is gegaan.
signatuurloos
pi_85882413
- Kan iemand mij vertellen wat er met Isabella gebeurd is, waardoor ze in kritieke toestand in het ziekenhuis op wordt genomen?
- En Lorena die bedreigd wordt? Waarom dat dan? Had dat niet iets met die beroving in de Koning te maken?

Ik heb GTST afgelopen tijd niet echt meer zo gevolgd.....
Kan iemand mij even bijpraten over deze dingen?
pi_85883100
Was dat van Isabella niet iets met een superzeldame maar dodelijke bacterie? Verder totaal niet besmettelijk hoor iedereen liep vrolijk in en uit :') :') :')
Ja daar heeft het mee te maken, maar het fijne weet ik er niet van, ik heb het zelf ook nauwelijks gevolgd.
know'm sayin?
word? word.
pi_85883162
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:17 schreef GSMboy het volgende:
- Kan iemand mij vertellen wat er met Isabella gebeurd is, waardoor ze in kritieke toestand in het ziekenhuis op wordt genomen?
- En Lorena die bedreigd wordt? Waarom dat dan? Had dat niet iets met die beroving in de Koning te maken?

Ik heb GTST afgelopen tijd niet echt meer zo gevolgd.....
Kan iemand mij even bijpraten over deze dingen?
Die ging douchen met een verrotte douchestang.
En lorena, dat heeft met de beroving in Charlies te maken dacht ik.
pi_85894458
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:10 schreef formerjellybean het volgende:
Hidde Maas kan geweldig een bad guy spelen.
Leuk wat tegengas voor Ludo
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_85895566
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:40 schreef bobjuh het volgende:

[..]

Hidde Maas kan geweldig een bad guy spelen.
Leuk wat tegengas voor Ludo
Helemaal mee eens! Een badguy net zoals Herman Hoogendoorn zou top zijn! ^O^
pi_85896785
Ludo die tegengas krijgt? :')
Een beetje, in de liefde misschien, deze schrijvers hebben Ludo onaantastbaar gemaakt.
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 08:24:31 #105
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_85900197
Hidde Maas als de verloren neef van Herman Hoogendoorn _O_
pi_85919920
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 08:24 schreef DeTolk het volgende:
Ja en dan? Een familielid van Herman Hogendoorn ìs geen Herman Hogendoorn, op zich bewezen Rien en Frits dat al, maar Jack, Sjors en Wiet zijn nota bene zijn kleinkinderen en geen verre neef en die bakken er al weinig van.
Een heer met stijl
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:49:22 #107
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_85920543
In Hidde heb ik wel vertrouwen :Y
pi_85925903
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ja en dan? Een familielid van Herman Hogendoorn ìs geen Herman Hogendoorn, op zich bewezen Rien en Frits dat al, maar Jack, Sjors en Wiet zijn nota bene zijn kleinkinderen en geen verre neef en die bakken er al weinig van.
Ja dus? Mocht het een familie lid van Herman Hoogendoorn zijn. Dan kan diegene toch op hetzelde niveau van Herman of nog erger dan hem kunnen zijn? Maar ik denk dat deze fantasie nooit uit zal komen GTST kennende.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucas15 op 31-08-2010 21:20:44 ]
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:30:45 #109
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_85926981
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 08:24 schreef DeTolk het volgende:
Het moet dan inderdaad wel een echte schurk worden. Zo niet, laat hem dan niet de naam Hogendoorn nog verder bezoedelen, zoals die prutsers Jack, Sjors en Wiet hebben gedaan. Niets machtigs of gemeens aan... :Z
"U hoort nog van me!"
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:33:07 #110
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_85933064
Deze schrijvers weten niet eens wie Herman was.
pi_85933693
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:05 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

Ja dus? Mocht het een familie lid van Herman Hoogendoorn zijn. Dan kan diegene toch op hetzelde niveau van Herman of nog erger dan hem kunnen zijn? Maar ik denk dat deze fantasie nooit uit zal komen GTST kennende.
Geloof je nou echt dat dat erin zit? Kijk naar Jack, die werd als een soort opvolger van Frits en Herman geïntroduceerd, het slechtste wat ie heeft gedaan is Augusta loslaten boven een put :')

En mijn punt is overigens, waarom er een verre neef bij halen, als ze een soort Herman wilde hadden ze dat makkelijk met Jack kunnen doen of nog steeds doen, ik snap het punt van die verre neef echt niet. Wel weet ik dat die schrijvers van nu absoluut niet meer zo iemand als Herman of Frits willen en het zou ook kunnen wat Frey zegt, dat ze niet eens weten wie het is. :')
Een heer met stijl
pi_85933762
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:30 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Het moet dan inderdaad wel een echte schurk worden. Zo niet, laat hem dan niet de naam Hogendoorn nog verder bezoedelen, zoals die prutsers Jack, Sjors en Wiet hebben gedaan. Niets machtigs of gemeens aan... :Z
Dit dus, er zijn al afstammelingen van Herman aanwezig, waar ze alle kanten mee uit konden, maar ze willen het niet. Al komen er nog 100 kinderen, neven of achternichten, zolang de schrijvers niet willen (wat blijkt uit het feit dat ze van Hermans afstammelingen een stelletje sufkutten maken) hoeven we niet op een Herman Hogendoorn II te rekenen.
Een heer met stijl
  woensdag 1 september 2010 @ 14:07:42 #113
268260 Dr.Mikey
pi_85948315

Die met dat lange haar zou je toch een paar klappen willen geven ?
Heb alleen een plaatje gezien en heb nu al zo iets van nee bah doe maar niet.
R.I.P DTS.
  woensdag 1 september 2010 @ 14:09:45 #114
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_85948389
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]

Dat lijkt Job wel, die zoon van Rick

en Cynthia Abma heeft de garderobe van Maxime overgenomen
  woensdag 1 september 2010 @ 14:13:49 #115
268260 Dr.Mikey
pi_85948548
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:09 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Dat lijkt Job wel, die zoon van Rick

en Cynthia Abma heeft de garderobe van Maxime overgenomen
Job had tenminste een toffe kop deze gast is zo -O-
En ze hebben van achter de schermen bij Spangas weggeplukt van al het talent wat daar rondloopt nemen ze dit -O-
R.I.P DTS.
pi_85982931
Babette van Veen wil weer in GTST spelen _O_
  donderdag 2 september 2010 @ 13:38:49 #117
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_85983559
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:19 schreef Lucas15 het volgende:
Das ook net Heintje Davids.
  donderdag 2 september 2010 @ 15:00:50 #118
102973 Liquidist
pi_85986310
Het maakt geen reet uit wie ze casten. Al casten ze 10 topacteurs uit Hollywood. Het probleem zit hem in de schrijvers
pi_85990825
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]

Is dat de nieuwe familie :?
  donderdag 2 september 2010 @ 17:18:07 #120
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85990909
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:19 schreef Lucas15 het volgende:
Nou hoera. :{
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_85990911
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:15 schreef Moelie het volgende:
dit inderdaad :')
pi_85993007
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nou hoera. :{
Inderdaad, de enige die ze kent zijn Ludo, Janine en haar oud-rivale Laura :')
Een heer met stijl
pi_85996689
Wat slecht is dit.

HHHHuuuuuhhhhhh. :')
pi_86000272
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat hoeft opzich niet slecht te zijn.. met meer onbekenden is er eigenlijk veel meer nieuws voor haar mogelijk dan wanneer nog steeds dezelfde koppen rondlopen die ze allemaal ooit al eens gedaan heeft.
pi_86010062
quote:
Op donderdag 2 september 2010 21:35 schreef Maartel het volgende:

[..]

Dat hoeft opzich niet slecht te zijn.. met meer onbekenden is er eigenlijk veel meer nieuws voor haar mogelijk dan wanneer nog steeds dezelfde koppen rondlopen die ze allemaal ooit al eens gedaan heeft.
Mijn ervaring is juist dat mensen die ze van heel vroeger terug halen totaal geen feeling meer hebben met zowel de personages als de verhalen van nu, boutverhaallijnen krijgen waardoor het personage totaal verneukt wordt en vervolgens met de staart tussen de benen weer vertrekken.
Een heer met stijl
  vrijdag 3 september 2010 @ 08:24:27 #126
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_86011172
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Rick
Charlie
Jef
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:07:28 #127
102973 Liquidist
pi_86014855
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 02:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Mijn ervaring is juist dat mensen die ze van heel vroeger terug halen totaal geen feeling meer hebben met zowel de personages als de verhalen van nu, boutverhaallijnen krijgen waardoor het personage totaal verneukt wordt en vervolgens met de staart tussen de benen weer vertrekken.
Dat dus idd.
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:25:25 #128
268260 Dr.Mikey
pi_86015355
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 02:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Klopt personages veranderend compleet onder nieuwe schrijvers omdat ze gewoon niet weten welke verhaallijn bij ze past. Rik werd een brave huisvader. Linda´s vorige comeback was gewoon raar.
En er waren meer maar die ben ik gewoon vergeten :')
R.I.P DTS.
pi_86039948
Ik had wat videobanden gekeken en kwam tot de conclusie dat Frits van Houten in principe nog terug kan komen want dit zei Herman tegen Bronkhorst : "Mm.. Op de begrafenis van mijn zoon werd ik aangesproken door een uhh.. Luche type.. die zei dat die nog tipgeld kreeg van Frits.. dat hij hem gewaarschuwd zou hebben voor een eventuele aanslag.."

Maar dat weten de schrijvers vast niet.
  vrijdag 3 september 2010 @ 22:37:14 #130
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_86043450
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:21 schreef Lucas15 het volgende:
Ik had wat videobanden gekeken en kwam tot de conclusie dat Frits van Houten in principe nog terug kan komen want dit zei Herman tegen Bronkhorst : "Mm.. Op de begrafenis van mijn zoon werd ik aangesproken door een uhh.. Luche type.. die zei dat die nog tipgeld kreeg van Frits.. dat hij hem gewaarschuwd zou hebben voor een eventuele aanslag.."

Maar dat weten de schrijvers vast niet.
Ik wist het ook niet meer. ;)
Ga je dit ooit online zetten op Youtube? Ik zou dit ontzettend graag terug willen zien. :D
Je bent goed bezig! _O_
"U hoort nog van me!"
pi_86043667
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 22:37 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Ik wist het ook niet meer. ;)
Ga je dit ooit online zetten op Youtube? Ik zou dit ontzettend graag terug willen zien. :D
Je bent goed bezig! _O_
Ja, Ik zal dit online zetten. Was dit al eerder van plan... maar je ziet het wel verschijnen ;) Zo ook een mooi scene waarin Herman, Frits kapot maakte en vervolgens laat Frits zijn projecten door de bank financieren. Dat is echt een lach scene haha. Die arogante kop van Frits! Of Dian en Herman _O_
  vrijdag 3 september 2010 @ 23:08:22 #132
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_86044837
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 22:40 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

Ja, Ik zal dit online zetten. Was dit al eerder van plan... maar je ziet het wel verschijnen ;) Zo ook een mooi scene waarin Herman, Frits kapot maakte en vervolgens laat Frits zijn projecten door de bank financieren. Dat is echt een lach scene haha. Die arogante kop van Frits! Of Dian en Herman _O_
Geweldig! Ik kijk er echt naar uit. Hartelijke dank voor de moeite! ^O^
"U hoort nog van me!"
  zaterdag 4 september 2010 @ 01:21:15 #133
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86049903
Heb deze week gekeken om mijn geheugen wat op te frissen en ik moest vanavond toch weer lachen om onnozele Lorena op de boot. :')

"Dat is niet goed hoor zo ademen, daar ga je van hyperventileren." :')
pi_86071466
Weer zo'n voorbeeld zoals GTST ooit, in een ver verleden, was. Good VS Bad, de 'gewone' man tegenover de keiharde rijke man.

Deze scène is daar echt een voorbeeld van. Verhaallijn, het spel, de dialogen, het camerawerk, de muziek, alles komt hier samen in een mooi geheel wat het aangenaam maakt om er naar te kijken. En daarbij was Joop Wittermans meesterlijk in deze scène.

Overigens kan Jan-Henk toch gewoon terugkomen. Heeft Jack ook weer eens iets fatsoenlijks en kan hij meer te weten komen over zijn moeder Trix. Daar is nog nooit niemand over begonnen sinds Jack's komst in 2005.
pi_86072571
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 21:28 schreef PeterKelder het volgende:
Weer zo'n voorbeeld zoals GTST ooit, in een ver verleden, was. Good VS Bad, de 'gewone' man tegenover de keiharde rijke man.

Deze scène is daar echt een voorbeeld van. Verhaallijn, het spel, de dialogen, het camerawerk, de muziek, alles komt hier samen in een mooi geheel wat het aangenaam maakt om er naar te kijken. En daarbij was Joop Wittermans meesterlijk in deze scène.

Overigens kan Jan-Henk toch gewoon terugkomen. Heeft Jack ook weer eens iets fatsoenlijks en kan hij meer te weten komen over zijn moeder Trix. Daar is nog nooit niemand over begonnen sinds Jack's komst in 2005.
Idd. Jan-Henk Gerritse kan gewoon terugkomen.

Dit is ook zo'n mooi voorbeeld!
pi_86080563
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 23:08 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Geweldig! Ik kijk er echt naar uit. Hartelijke dank voor de moeite! ^O^
Misschien niet zo'n spectaculaire aflevering, maar wel de terugkeer van Frits _O_
pi_86081516
quote:
Op zondag 5 september 2010 03:10 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

Misschien niet zo'n spectaculaire aflevering, maar wel de terugkeer van Frits _O_
Prachtige aflevering Lucas, het toppunt van de affaire tussen Linda en Robert en natuurlijk de afronding van de verhaallijn tussen Frits en het gezelschap van Onno P Wassenaar ^O^
Een heer met stijl
pi_86082878
Thanks Lucas! Als je hier nog meer van hebt, zie ik het gráág verschijnen op YouTube!
  zondag 5 september 2010 @ 11:20:50 #139
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_86083509
quote:
Op zondag 5 september 2010 10:46 schreef PeterKelder het volgende:
Thanks Lucas! Als je hier nog meer van hebt, zie ik het gráág verschijnen op YouTube!
Volledig mee eens! Super dat je al zo snel hebt gepost. Ik ben je dankbaar! _O_
"U hoort nog van me!"
pi_86083895
Begint het maandag weer :?
  zondag 5 september 2010 @ 12:00:07 #141
123170 alors
zlata1234
pi_86084405
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
Begint het maandag weer :?
ja
know'm sayin?
word? word.
pi_86085115
Graag gedaan, Heer_van_Bartolhoven, PeterKelder,'Hogendoorn'. Ben blij om te horen dat jullie het leuk vonden ;)
pi_86085191
Vonden? Je hebt toch nog wel meer, mag ik hopen!
pi_86085340
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:28 schreef PeterKelder het volgende:
Vonden? Je hebt toch nog wel meer, mag ik hopen!
Ik doelde alleen op deze aflevering ;) Ik heb meer, maar dat komt nog. Vond deze best boeiend om te uploaden, om die zwerverscene geheel te zien.

Overigens heb ik ook een scene met Helen en "Peter Kelder" die uiteindelijk verteld dat Peter zijn zoon is. Maar ik denk dat het al op Youtube staat. Anders doe ik het.
pi_86085607
quote:
Overigens heb ik ook een scene met Helen en "Peter Kelder" die uiteindelijk verteld dat Peter zijn zoon is. Maar ik denk dat het al op Youtube staat. Anders doe ik het.
Je doelt op die scène uit seizoen 6? Naar mijn weten staat die niet op Youtube. Wel was dat één van de 10 fragmenten van de GTST-site voor het mooiste moment van seizoen 6, maar deze stond er maar een week op.

Die scène van seizoen 3 staat wel op Youtube.
pi_86085771
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:43 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Je doelt op die scène uit seizoen 6? Naar mijn weten staat die niet op Youtube. Wel was dat één van de 10 fragmenten van de GTST-site voor het mooiste moment van seizoen 6, maar deze stond er maar een week op.

Die scène van seizoen 3 staat wel op Youtube.
Het gaat om een beter met langer haar dan normaal. Hij krijgt een boek van Helen dat op hem gebasseerd is. Hij praat daarna nog met Arnie en Daniel erover.
pi_86086053
quote:
Het gaat om een beter met langer haar dan normaal. Hij krijgt een boek van Helen dat op hem gebasseerd is. Hij praat daarna nog met Arnie en Daniel erover.
Seizoen 6 dus, toen Peter een korte comeback maakte (i.v.m. de ziekte van Guusje Balk). Heb je trouwens daarvan de gehele aflevering of alleen dat korte stukje?
pi_86087385
quote:
Op zondag 5 september 2010 12:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Seizoen 6 dus, toen Peter een korte comeback maakte (i.v.m. de ziekte van Guusje Balk). Heb je trouwens daarvan de gehele aflevering of alleen dat korte stukje?
Idd. i.v.m de ziekte van Guusje. Volgens mij is het niet geheel.
pi_86090098
Morgen begint het weer *O*
Spanning en sensatie, van wie zal de baby zijn? :')
Alsof je dat gelijk kan zien, maar goed, in GTST kan alles :D
pi_86090389
Ben blij dat het morgenavond weer begint!!!! *O*
pi_86090466
quote:
Op zondag 5 september 2010 06:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Prachtige aflevering Lucas, het toppunt van de affaire tussen Linda en Robert en natuurlijk de afronding van de verhaallijn tussen Frits en het gezelschap van Onno P Wassenaar ^O^
Overigens de rol Simon Dekker was hier ook op z'n retour, hierna had Simon geheugenverlies en deed de raarste dingen. Rick Engelkes wilde eigenlijk na seizoen 3 al stoppen, maar de makers hebben hem overtuigd om nog een jaar bij te tekenen. In dit jaar werd Simon fotograaf in plaats van dokter, verkocht hij Huize Dekker en kocht deze woning (die het vol hield tot en met seizoen 10).

Enkele opmerkelijke momenten zijn dat ie een keer depressief Martine Hafkamp tegenkwam in de Rozenboom en daar een one-night-stand mee had en de ontrafeling van de gijzeling van Jules Schimmelpenix die gechanteerd werd door zijn dochter en schoonzoon. Hierna vertrok ie naar Ijsland en kwam in seizoen 8 en 12 tijdelijk terug.
Een heer met stijl
pi_86091060
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:24 schreef Stecky het volgende:
Ik mis het totaal niet eerlijk gezegt :O
pi_86091074
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Overigens de rol Simon Dekker was hier ook op z'n retour, hierna had Simon geheugenverlies en deed de raarste dingen. Rick Engelkes wilde eigenlijk na seizoen 3 al stoppen, maar de makers hebben hem overtuigd om nog een jaar bij te tekenen. In dit jaar werd Simon fotograaf in plaats van dokter, verkocht hij Huize Dekker en kocht deze woning (die het vol hield tot en met seizoen 10).

Enkele opmerkelijke momenten zijn dat ie een keer depressief Martine Hafkamp tegenkwam in de Rozenboom en daar een one-night-stand mee had en de ontrafeling van de gijzeling van Jules Schimmelpenix die gechanteerd werd door zijn dochter en schoonzoon. Hierna vertrok ie naar Ijsland en kwam in seizoen 8 en 12 tijdelijk terug.
Bedankt voor de informatie :)
pi_86092583
quote:

Seizoen 13 toch? Toen ging-ie (vooralsnog) echt dood.

Maar je hebt wel gelijk wat Simons rol betreft. Eigenlijk was dat al na de dood van Annette, naar mijn mening. Zijn carrièreswitch heeft mij nooit kunnen bekoren.

Maar er zijn wel meer rollen waarvan ik denk: wat hebben die eigenlijk toegevoegd aan de serie. Denk aan Marieke en Fatima, hun personages waren gewoon 'dood' qua intressante verhalen om te vertellen.
  zondag 5 september 2010 @ 16:39:03 #155
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86092604
quote:
Ik ook! *O*
pi_86093309
quote:
Goed dat je het zegt :+
Dat wordt weer kijken!
pi_86095676
De shortie is er weer :D
pi_86095902
quote:
Op zondag 5 september 2010 16:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Seizoen 13 toch? Toen ging-ie (vooralsnog) echt dood.

Maar je hebt wel gelijk wat Simons rol betreft. Eigenlijk was dat al na de dood van Annette, naar mijn mening. Zijn carrièreswitch heeft mij nooit kunnen bekoren.

Maar er zijn wel meer rollen waarvan ik denk: wat hebben die eigenlijk toegevoegd aan de serie. Denk aan Marieke en Fatima, hun personages waren gewoon 'dood' qua intressante verhalen om te vertellen.
Je hebt gelijk, dat was seizoen 13.

Personages als Fatima en Marieke zouden op den duur op geweest zijn inderdaad, Marieke kwam erin als een onzeker meisje met een incestverleden, daarna had ze relaties met Mark en Mickey, maar toen dat klaar was hing ze er maar een beetje bij en was meer een 'supporting character', een rol die Daniël ook langzaamaan kreeg.

Fatima had nog mogelijkheden zat vond ik eigenlijk, ze zat midden in haar relatie met Stan (die uiteindelijk met haar meeging). Maar de boutique van Linda ging failliet in seizoen 5 en toen vonden ze dat de verhaallijnen op waren voor haar. Fatima was de eerste echte vriendin van Linda eigenlijk na Annette.
Een heer met stijl
pi_86096468
Wat een slechte CD :')

1. Owl City - Fireflies (Album Version)
2. Wouter Hamel - Once In A Lifetime
3. Take That - Patience
4. Anouk - Three Days In A Row
5. Stevie Ann - Baby Blue
6. Caro Emerald - A Night Like This
7. Joss Stone - Fell In Love With A Boy
8. Stevie Wonder - For Once In My Life (Album Version)
9. Waylon - Hey - (Radio Edit)
10. Amos Lee - Arms Of A Woman
11. Kylie Minogue - Your Disco Needs You
12. John Humbucker, Michael Mute - Rhythm Inferno
13. Alain Clark - Love Is Everywhere
14. Ke$ha - TiK ToK
15. Giovanca, Leon Ware - Where Love Lives
16. Bertolf - Feel You
17. Kane - No Surrender
18. Lady Gaga - Paper Gangsta
19. Eros Ramazotti - Musica É
  zondag 5 september 2010 @ 19:04:15 #160
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86096640
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:58 schreef Syb.ren het volgende:

:')
  zondag 5 september 2010 @ 19:19:26 #161
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_86097095
Dit heeft niks met GTST te maken. :') :') :')
pi_86098064
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:19 schreef Frey het volgende:
Idd. GTST profiteerd van andermans kunst. Want GTST zelf heeft dit niet gemaakt maar de zangers, ze hebben dit slechts in de soap gegooit. Beetje flauw dat ze dit op de markt brengen.
  zondag 5 september 2010 @ 22:11:42 #163
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_86106699
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:19 schreef Frey het volgende:
Waarom nou niet de beste achtergrondmuziek van Ronald Schilperoort? Die muziek die steeds terugkeerde en die nu toch nooit meer gebruikt wordt. Dat wil een echte fan nog wel horen. Deze muziek kan ik zelf ook kopen. Vreemde actie weer en een totale mislukking. Ik zou echt tien keer beter weten wat te doen met dit product dan de mensen die nu achter GTST zitten. Ik snap niet dat ze dat zelf echt niet begrijpen.... 8)7
"U hoort nog van me!"
  zondag 5 september 2010 @ 22:27:06 #164
123170 alors
zlata1234
pi_86107652
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:58 schreef Syb.ren het volgende:

[ afbeelding ]

1. Owl City - Fireflies (Album Version)
2. Wouter Hamel - Once In A Lifetime
3. Take That - Patience
4. Anouk - Three Days In A Row
5. Stevie Ann - Baby Blue
6. Caro Emerald - A Night Like This
7. Joss Stone - Fell In Love With A Boy
8. Stevie Wonder - For Once In My Life (Album Version)
9. Waylon - Hey - (Radio Edit)
10. Amos Lee - Arms Of A Woman
11. Kylie Minogue - Your Disco Needs You
12. John Humbucker, Michael Mute - Rhythm Inferno
13. Alain Clark - Love Is Everywhere
14. Ke$ha - TiK ToK
15. Giovanca, Leon Ware - Where Love Lives
16. Bertolf - Feel You
17. Kane - No Surrender
18. Lady Gaga - Paper Gangsta
19. Eros Ramazotti - Musica É
_O- _O- _O-

Dit is echt van die huisvrouwenmuziek, en ja die dommerds kopen het toch wel omdat er gtst opstaat :') :')
know'm sayin?
word? word.
  zondag 5 september 2010 @ 22:32:00 #165
123170 alors
zlata1234
pi_86107978
Trouwens de vooruitzichten

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
pi_86128563
quote:
Je hebt gelijk, dat was seizoen 13.

Personages als Fatima en Marieke zouden op den duur op geweest zijn inderdaad, Marieke kwam erin als een onzeker meisje met een incestverleden, daarna had ze relaties met Mark en Mickey, maar toen dat klaar was hing ze er maar een beetje bij en was meer een 'supporting character', een rol die Daniël ook langzaamaan kreeg.

Fatima had nog mogelijkheden zat vond ik eigenlijk, ze zat midden in haar relatie met Stan (die uiteindelijk met haar meeging). Maar de boutique van Linda ging failliet in seizoen 5 en toen vonden ze dat de verhaallijnen op waren voor haar. Fatima was de eerste echte vriendin van Linda eigenlijk na Annette.
Marieke werd geïntroduceerd als "de nieuwe Myriam", tenminste zo moest ze overkomen. De fout was alleen dat incestverleden. Was dat er niet geweest, dan had het makkelijk kunnen zijn dat ze een 2e Myriam was. Maar Marieke had naar mijn mening in de ruim 2,5 seizoen dat ze erin zat, gewoon nauwelijks een rol van betekenis. Ja, was ze opeens een zus van Janine, maar echt veel schoten beide karakters er ook niet mee op.

Overigens zag je in die tijd vaker dat het ene soort type werd opgevolgd door een ander:

Myriam -> Marieke -> Hedwig
Peter -> Stan -> Rik
Emile -> John
pi_86130285
Zin in *O*
  maandag 6 september 2010 @ 16:51:18 #168
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_86131268
Deze wil ik zo graag zien. Zal je zien dat het weer een van die andere wordt. :r
pi_86132805
quote:
Deze wil ik zo graag zien. Zal je zien dat het weer een van die andere wordt.
Beter gooien ze seizoen 3, 4, 5, 6 een keer op dvd!
pi_86133751
quote:
Op maandag 6 september 2010 15:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Marieke werd geïntroduceerd als "de nieuwe Myriam", tenminste zo moest ze overkomen. De fout was alleen dat incestverleden. Was dat er niet geweest, dan had het makkelijk kunnen zijn dat ze een 2e Myriam was. Maar Marieke had naar mijn mening in de ruim 2,5 seizoen dat ze erin zat, gewoon nauwelijks een rol van betekenis. Ja, was ze opeens een zus van Janine, maar echt veel schoten beide karakters er ook niet mee op.
Ben ik niet helemaal met je eens, ik vond die incestlijn met Gijs Vollaards wel spannend en natuurlijk die laatste lijn waarin ze verkracht werd door die motorbende uit café the Heavy Heaven, spannend tot op het bot, bloedstollend gewoon. Verder had ze affaires, voor die tijd had ze misschien niet de meest boeiende lijn, maar vergeleken bij nu is naar mijn inzichten boeiender dan de halve huidige cast.
quote:
Overigens zag je in die tijd vaker dat het ene soort type werd opgevolgd door een ander:

Myriam -> Marieke -> Hedwig
Peter -> Stan -> Rik
Emile -> John
Rik zie ik niet echt als een opvolger van Stan, die 2 hebben er bijna anderhalf seizoen samen ingezeten, bij Peter en Stan was het heel goed te zien. Jammer dat er nooit een opvolger voor Arnie is gevonden, ik zag hem wel als een soort hoofdpersonage.

[ Bericht 4% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 06-09-2010 18:11:54 ]
Een heer met stijl
pi_86134059
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:51 schreef Frey het volgende:
Deze wil ik zo graag zien. Zal je zien dat het weer een van die andere wordt. :r
Stem iedere dag op deze :) Deze wil ik ook graag zien.
pi_86134137
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:09 schreef Lucas15 het volgende:

[..]

Stem iedere dag op deze :) Deze wil ik ook graag zien.
Zeker net als alle daarop volgende afleveringen, echt treurig dat ze weigeren seizoen 3 uit te brengen :{w
Een heer met stijl
pi_86134187
Ik twijfel nog steeds of ik zal gaan kijken. Natuurlijk stop je er niet snel mee als je al vanaf dag 1 in 1990 kijkt, maar aan de andere kant ben ik bang dat het weer zo slecht en kut is dat het gewoon zonde van de tijd is. Maar ja....
pi_86134270
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:12 schreef bloodymary het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik zal gaan kijken. Natuurlijk stop je er niet snel mee als je al vanaf dag 1 in 1990 kijkt, maar aan de andere kant ben ik bang dat het weer zo slecht en kut is dat het gewoon zonde van de tijd is. Maar ja....
Je kan net zoals ook gewoon kijken wanneer het je uitkomt, in ben er 3-4 avonden per week niet, die ene dat ik er wel ben pik ik weleens een aflevering mee ;)
Een heer met stijl
pi_86134275
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Zeker net als alle daarop volgende afleveringen, echt treurig dat ze weigeren seizoen 3 uit te brengen :{w
Ja. Ik snap ook niet dat ze 'een duimpje omlaag' mee tellen als een stem 8)7 Echt idioten zijn het ook :o
pi_86134304
quote:
Rik zie ik niet echt als een opvolger van Stan, die 2 hebben er bijna anderhalf seizoen samen ingezeten, bij Peter en Stan was het heel goed te zien.
Nou, toch wel. Het karakter van Stan begon namelijk nog al te 'verwateren': eerst was hij, net als Peter, meer een straatschoffie, maar vooral na seizoen 4 begon dat nogal te veranderen in een zachtaardig karakter die voor iedereen klaar stond. Paul Groot vond dat zelf ook nogal jammer, meen ik op te maken uit het interview met hem in het GTST Jubileumboek.

Rik kwam er toen in, en was in feite een soort Peter Kelder/Stan Nijholt. Grote bek, klein hartje.

quote:
Jammer dat er nooit een opvolger voor Arnie is gevonden, ik zag hem wel als een soort hoofdpersonage
Ben ik volledig met je eens, Julian was daar te 'hard' voor, mijn inziens.
pi_86134525
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:16 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nou, toch wel. Het karakter van Stan begon namelijk nog al te 'verwateren': eerst was hij, net als Peter, meer een straatschoffie, maar vooral na seizoen 4 begon dat nogal te veranderen in een zachtaardig karakter die voor iedereen klaar stond. Paul Groot vond dat zelf ook nogal jammer, meen ik op te maken uit het interview met hem in het GTST Jubileumboek.

Rik kwam er toen in, en was in feite een soort Peter Kelder/Stan Nijholt. Grote bek, klein hartje.
[..]
Misschien dat het zo bedoeld was, maar zo kwam het op mij in ieder geval niet over. Zowel Stan en Rik hadden absoluut niet zo een grote bek als Peter en waren geenzins zo rebels. Rik was misschien ook iemand uit een arbeidersmilieu, maar zo grof als Peter was, was hij nooit. Hij was direct een allemansvriend en iemand die van gezelligheid hield.
Ook Stan vond ik niet echt lijken op Peter, behalve dat het Arnie's beste vriend werd, hij kende zijn ouders (die steenrijk waren overigens, maar wel overleden) en na die graffitiverhaallijn begin seizoen 4 was ie eigenlijk al aardig beschaafd wat ie de resterende 3 jaar bleef.

quote:
Ben ik volledig met je eens, Julian was daar te 'hard' voor, mijn inziens.
En hij zat er te kort in, ik vind het jammer dat die generatie van Jessica, Hedwig, Kim en Julian plaats heeft moeten maken voor de Fischerclub, vooral de link tussen Kim en Julian en de familie Alberts hield die familie nog een beetje op z'n plek en bij elkaar. Ook jammer dat ze het nu nooit meer over Kim en Julian hebben, terwijl de band tussen de pleegouders en pleegkinderen echt superhecht was op het einde. Maarja dat is een algemeen soapverschijnsel, wie vertrekt bestaat niet meer 3 dagen later...
Een heer met stijl
pi_86134897
quote:
En hij zat er te kort in, ik vind het jammer dat die generatie van Jessica, Hedwig, Kim en Julian plaats heeft moeten maken voor de Fischerclub, vooral de link tussen Kim en Julian en de familie Alberts hield die familie nog een beetje op z'n plek en bij elkaar. Ook jammer dat ze het nu nooit meer over Kim en Julian hebben, terwijl de band tussen de pleegouders en pleegkinderen echt superhecht was op het einde. Maarja dat is een algemeen soapverschijnsel, wie vertrekt bestaat niet meer 3 dagen later...
Wanneer was de laatste keer dat er iets is vernomen van Robert? Of van Barbara? Alleen Helen, die schijnt Laura ieder jaar een kerstkaart te sturen.

Dat Julian er te kort in zat, was te danken aan Cas Jansen. Net als bij Rick Engelkes is hij na lang aandringen van de toenmalige producer nog een half jaar gebleven. Ik denk dat als dat niet was gebeurd, dat Julian dan ook was overleden aan de schoten in de cliff van seizoen 8.
pi_86135662
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Wanneer was de laatste keer dat er iets is vernomen van Robert? Of van Barbara? Alleen Helen, die schijnt Laura ieder jaar een kerstkaart te sturen.
Suzanne en Peter werden nog even genoemd doen het lichaam van Arnie gevonden was, Athony Kamerling zei daarover dat ie helemaal niet benaderd was door de makers en best nog wel even een middagje als Peter wilde opdraven voor die begravenis. (Dit waarschijnlijk alleen om de komst van Linda in te leiden).

En ik vond het wel mooi dat op het afscheid van meneer Harmsen de namen Peter en Daniël weer even werden genoemd en je zag Daniël ook even in beeld geloof ik.
quote:
Dat Julian er te kort in zat, was te danken aan Cas Jansen. Net als bij Rick Engelkes is hij na lang aandringen van de toenmalige producer nog een half jaar gebleven. Ik denk dat als dat niet was gebeurd, dat Julian dan ook was overleden aan de schoten in de cliff van seizoen 8.
Ja daar kan je weinig tegen beginnen, acteurs die eruit willen, maar ze kunnen wel beter nadenken over de opvolging. Robert en Laura hadden geen 'kind' meer en daarom ontspoorde die 2 het daarop volgende seizoen volledig. Jef die kreeg na het vertrek wel een nieuw gezin, maar was daar plotseling het lulletje rozenwater. Een schril contrast met die autoritaire Jef uit seizoen 2.
Maar in die tijd wilde ze de soap verjongen en vernieuwen, het begin van het einde, Jef en Robert hebben hun oude allure nooit hervonden, Laura nog wel enigzins. Ze krijgt geen grote lijnen meer, maar is wel zichzelf gebleven. Maargoed om terug te komen op opvolging, als ze dit beter hadden gedaan hadden we nu nog een familie Alberts.
Een heer met stijl
pi_86138641
Veel kijkplezier :P
  Moderator maandag 6 september 2010 @ 20:11:30 #182
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86138935
Maxime :r
Bing :r
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 6 september 2010 @ 20:11:32 #183
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_86138936
Ludo O+
  maandag 6 september 2010 @ 20:11:42 #184
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_86138947
Wat is Bing toch een vreselijke kwal. Laat Danny maar de vader zijn. :Y
  maandag 6 september 2010 @ 20:11:51 #185
312694 errrbek
Rollende R en ook een harde L
pi_86138956
Bing :r
pi_86138966
Wat een kwal is die Bing toch!!!!!
  maandag 6 september 2010 @ 20:12:14 #187
312694 errrbek
pi_86138979
Maxime :r
Het bed van Jack :r
  Moderator maandag 6 september 2010 @ 20:13:56 #188
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86139041
Er stond me iets van bij dat Bing er sowieso uit gaat tzt.
  maandag 6 september 2010 @ 20:14:41 #189
265713 LenaKatinaFann
Lena Katina: Hot
pi_86139078
Ik kan nu al niet wachten om het gezicht van Bing te zien als blijkt dat Danny de vader is :)
pi_86139090
Het is zo voorspelbaar het verhaal van Bing en Danny.
pi_86139093
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:14 schreef LenaKatinaFann het volgende:
Ik kan nu al niet wachten om het gezicht te zien van Bing als blijkt dat Danny de vader is :)
Sinds wanneer verandert zijn gezichtsuitdrukking dan?
  maandag 6 september 2010 @ 20:22:22 #192
265713 LenaKatinaFann
Lena Katina: Hot
pi_86139430
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Sinds wanneer verandert zijn gezichtsuitdrukking dan?
Je begrijpt wat ik bedoel ;)
  maandag 6 september 2010 @ 20:28:45 #193
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86139717
Ik heb het na 20 minuten GTST alweer gehad, wat een ergenis.. Kindje van Sjors is trouwens wel heel erg alert voor een baby van een paar uur oud. Ogen ook wagenwijd open..
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  maandag 6 september 2010 @ 20:29:55 #194
312694 errrbek
pi_86139791
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:28 schreef Purdey het volgende:
Ik heb het na 20 minuten GTST alweer gehad, wat een ergenis.. Kindje van Sjors is trouwens wel heel erg alert voor een baby van een paar uur oud. Ogen ook wagenwijd open..
wat denk je zelf, dat ze een kind van nog geen dag oud zouden gebruiken in de serie? :')
  maandag 6 september 2010 @ 20:30:13 #195
312694 errrbek
pi_86139801
Zou Bing dat kindje opeten en dat hij daarna uit de serie gaat of niet?
  Moderator maandag 6 september 2010 @ 20:33:49 #196
42184 crew  DaMart
pi_86139955
Dit lijkt wel af te stevenen op een unicum... iedereen die voor Ludo is in plaats van tegen!
  maandag 6 september 2010 @ 20:39:59 #197
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_86140211
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:51 schreef Frey het volgende:
Ik stem mee. Eindelijk het vervolg van de cliffhanger uit seizoen 2! En meer Herman Hogendoorn! Verder volledig mee eens: dom stemsysteem, stemmers die kijken zijn grotendeels van latere generaties en denken dat 1992 saai was en het wordt hoog tijd dat de DVD-box van seizoen 3 er komt. Dan hebben we deze ergernissen even gehad.

Maxime versus Ludo was het enige boeiende. Bing en Danny heb ik niet eens bewust gevolgd.
"U hoort nog van me!"
pi_86140383
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:33 schreef DaMart het volgende:
Dit lijkt wel af te stevenen op een unicum... iedereen die voor Ludo is in plaats van tegen!
Hij heeft geen keus anders is hij Janine weer kwijt voor zoveelste keer. Ik vind dat hij nu beter gedraagt dan toen.
  maandag 6 september 2010 @ 20:44:51 #199
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86140421
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:29 schreef errrbek het volgende:

[..]

wat denk je zelf, dat ze een kind van nog geen dag oud zouden gebruiken in de serie? :')
Neuh, dat niet. Misschien ben ik te detail gericht :)
pi_86140555
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:39 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Ik stem mee. Eindelijk het vervolg van de cliffhanger uit seizoen 2! En meer Herman Hogendoorn! Verder volledig mee eens: dom stemsysteem, stemmers die kijken zijn grotendeels van latere generaties en denken dat 1992 saai was en het wordt hoog tijd dat de DVD-box van seizoen 3 er komt. Dan hebben we deze ergernissen even gehad.

Maxime versus Ludo was het enige boeiende. Bing en Danny heb ik niet eens bewust gevolgd.
Idd. Als ze nou Seizoen 3 uitbrengen zijn ze maximaal 1 jaar van ons gezeik af :P Althans...
  maandag 6 september 2010 @ 20:51:22 #201
312694 errrbek
pi_86140779
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:33 schreef DaMart het volgende:
dat is het mooie van Ludo: iedereen heeft een haatliefdeverhouding met 'm :P
  maandag 6 september 2010 @ 20:57:14 #202
268260 Dr.Mikey
pi_86141104
)Gaaap
R.I.P DTS.
pi_86142890
:') Nou Danny is dus de vader, anders lieten ze Bing niet zo debiel doen :r wat een voorspelbare grafserie zeg :r Net als dat Maxime de voogdij kreeg, waarom kozen ze niet onverwachts voor Charlie en dat Maxime dan allerlei streken flikt om dat kind te krijgen ofzo? Echt 0,0 inspiratie hebben ze ook he :')

Een Hafkamp met timmermansbloed :') Arm kind, nu blijft Danny altijd verbonden met Sjors :r :r :r
know'm sayin?
word? word.
pi_86142931
Toen ik Sjors hoorde spreken over het kindje was ik het alweer zat.
Waarom blijf ik kijken!? :'(
Noot noot.
  maandag 6 september 2010 @ 21:31:51 #205
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_86142966
Het kindsje :')
pi_86143720
Hoorde net gerucht dat 2 personage weg gaat uit de serie.

SPOILER
Als dit waar is *O*
  maandag 6 september 2010 @ 21:47:05 #207
312694 errrbek
pi_86143815
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:45 schreef summer29 het volgende:

SPOILER
Als dit waar is *O*
Lorena vind ik juist wel leuk, zeker tijdens het werpen van Sjors _O-
  maandag 6 september 2010 @ 21:51:23 #208
268260 Dr.Mikey
pi_86144018
Ik vond het sneu voor Bing. Ik vind Bing echt 100 keer toffer dan die Danny homo eerlijk gezegd.
Laat Stanga maar weer terug komen.
R.I.P DTS.
  maandag 6 september 2010 @ 22:13:40 #209
268260 Dr.Mikey
pi_86145517
* Pip Pellens (Wiet) maakt vanaf vandaag deel uit van de vaste cast van Neerlands langstlopende soapserie. In eerste instantie zou Pellens slechts een gastrol vertolken, maar zij heeft inmiddels een jaarcontract weten te bemachtigen. De jonge actrice combineert haar rol in GTST met de vijfde klas van het VWO. -O- -O- -O- -O- -O- -O-
R.I.P DTS.
pi_86146599
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:47 schreef errrbek het volgende:

[..]

Lorena vind ik juist wel leuk, zeker tijdens het werpen van Sjors _O-
Bedankt, nu weet ik het ook. :')
  maandag 6 september 2010 @ 22:35:00 #211
312694 errrbek
pi_86146906
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:30 schreef Berend. het volgende:

[..]

Bedankt, nu weet ik het ook. :')
weet je wat ook?
pi_86147743
Aflevering net terug gezien:

* Bing is wat mij betreft nu de opperkneus van de serie

* Dat baby-gedoe hangt me nu al de keel uit

* Hopelijk blijft Ludo nu eens normaal doen en is ie zometeen de held die zijn zin heeft gekregen ipv de 'zwarte piet' die zijn zin heeft gekregen (hoewel Erik de Vogel het best aardig deed als zwarte piet, zie ik hem liever als Ludo) :')

* Ik heb niet zoveel tegen Wiet, kan best uitgroeien tot iets, Angela Schijf acteerde ook belabberd in haar eerste weken en dreunde haar tekst nog monotoner op, maar iemand kan groeien, ze is nu juist een van de bekendere stemactrices.
Een heer met stijl
pi_86147853
quote:

SPOILER
Als dit waar is *O*
Kan je iets meer vertellen, waar komt dit vandaan? :)
Een heer met stijl
pi_86151997
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
* Pip Pellens (Wiet) maakt vanaf vandaag deel uit van de vaste cast van Neerlands langstlopende soapserie. In eerste instantie zou Pellens slechts een gastrol vertolken, maar zij heeft inmiddels een jaarcontract weten te bemachtigen. De jonge actrice combineert haar rol in GTST met de vijfde klas van het VWO. -O- -O- -O- -O- -O- -O-
Ohja. Nu weet ik wie dat mens is dat ik niet herkende bij de foto's van de cast. Wiet dus :D . Vraag me af wat ze allemaal nog met haar gaan doen.
pi_86152009
NOU mensen, was dat even spannend zeg.

Ik hoop overigens dat Danny de vader is :D .
pi_86152031
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:35 schreef errrbek het volgende:

[..]

weet je wat ook?
Spoiler..
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2010 @ 01:15:19 #217
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_86152647
Ja !! Ik heb net online gekeken n.a.v. het *wie is de vader* verhaal (en de herhaling van de geweldige vroedvrouw-aflevering :D)

Bing gaat nu het speeksel van de DNA test omruilen denk ik !! *O*
  dinsdag 7 september 2010 @ 08:28:45 #218
312694 errrbek
pi_86154710
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:45 schreef verleiding het volgende:

[..]

Spoiler..
Sjors was voor de zomer al bevallen in bijzijn van Lorena, dus ik weet niet in hoeverre dit wel een spoiler betrof :P
pi_86154719
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 08:28 schreef errrbek het volgende:

[..]

Sjors was voor de zomer al bevallen in bijzijn van Lorena, dus ik weet niet in hoeverre dit wel een spoiler betrof :P
:') daar gaat het toch niet om, hij reageert met een naam op de spoiler, dus je weet meteen wie er in de spoiler zijn genoemd.
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 7 september 2010 @ 09:30:59 #220
268260 Dr.Mikey
pi_86155534
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 01:15 schreef Loedertje het volgende:
Ja !! Ik heb net online gekeken n.a.v. het *wie is de vader* verhaal (en de herhaling van de geweldige vroedvrouw-aflevering :D)

Bing gaat nu het speeksel van de DNA test omruilen denk ik !! *O*
Als ze dat doen blijkt hij uiteindelijk toch de vader -O-
R.I.P DTS.
  dinsdag 7 september 2010 @ 09:50:11 #221
312694 errrbek
pi_86155923
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 08:29 schreef alors het volgende:

[..]

:') daar gaat het toch niet om, hij reageert met een naam op de spoiler, dus je weet meteen wie er in de spoiler zijn genoemd.
dus ik had het tussen spoiler-tags moeten zetten of wat? :P
pi_86156319
Het is niet eens een spoiler, maar een gerucht. Niet te veel overdrijven met die spoilertags he.
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:28:38 #223
312694 errrbek
pi_86156842
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:04 schreef bloodymary het volgende:
Het is niet eens een spoiler, maar een gerucht. Niet te veel overdrijven met die spoilertags he.
dat Sjors bevallen is lijkt me geen gerucht toch? :P
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:32:38 #224
268260 Dr.Mikey
pi_86156929
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:28 schreef errrbek het volgende:

[..]

dat Sjors bevallen is lijkt me geen gerucht toch? :P
Jij bent een beetje dom. Het ging er om dat iemand in een spoiler had gezet dat Lorena en Maxime misschien de serie zou verlaten. Vervolgens reageerde daar iemand op met ''Ooh jammer van Lorena ''
waardoor iedereen wist wat er in de spoiler stond. Als je nou gewoon terugleest ):O
R.I.P DTS.
  dinsdag 7 september 2010 @ 10:39:48 #225
312694 errrbek
pi_86157090
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 10:32 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Jij bent een beetje dom. Het ging er om dat iemand in een spoiler had gezet dat Lorena en Maxime misschien de serie zou verlaten. Vervolgens reageerde daar iemand op met ''Ooh jammer van Lorena ''
waardoor iedereen wist wat er in de spoiler stond. Als je nou gewoon terugleest ):O
oh dat, ik snapte al niet wat er bedoeld werd. Tip: ik ben geen vrouw, ik snap geen hints :+
pi_86158927
quote:

[..]

SPOILER
  dinsdag 7 september 2010 @ 11:50:24 #227
268260 Dr.Mikey
pi_86158980
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 11:49 schreef Maartel het volgende:

[..]

SPOILER
Klopt het is hoe dan ook maar een gerucht. Van Maxime was het trouwens drie maanden geleden ook al bekend.
R.I.P DTS.
  dinsdag 7 september 2010 @ 12:02:58 #228
102973 Liquidist
pi_86159352
quote:

SPOILER
Als dit waar is *O*
Sorry, klopt niet. Maxime blijft nog minimaal een heel seizoen ^^
pi_86159718
quote:

[..]

_O-
pi_86160841
Beetje jammer nu dat geouwehoer over die baby.Of ze nu van bing of Die andere flip is :Z
  dinsdag 7 september 2010 @ 12:58:16 #231
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_86160935
Baby blijkt van geen van beiden _O_
  dinsdag 7 september 2010 @ 13:09:18 #232
312694 errrbek
pi_86161226
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 12:58 schreef DeTolk het volgende:
Baby blijkt van geen van beiden _O_
ja dat het kind gewoon van Ludo is ofzo :')
  dinsdag 7 september 2010 @ 14:17:20 #233
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_86163294
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:09 schreef errrbek het volgende:

[..]

ja dat het kind gewoon van Ludo is ofzo :')
Was Stanga er nog ten tijde van de bevruchting van Sjors?

Nou mevrouw Langeveld, het DNA van een van de mogelijke vaders komt bijna overeen met het kind, maar niet helemaal.
pi_86165705
Sjors is nog maar net bevallen of Bing en Danny graven de strijdbijl op als twee kleine kinderen, allebei denkend dat ze de echte vader zijn. Voor de een zal straks harder aankomen dan voor de ander.
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2010 @ 15:35:35 #235
43556 miss_dynastie
pi_86166429
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
VWO? Dan is het best een briljante actrice :P
pi_86168743
quote:
VWO? Dan is het best een briljante actrice
Ze mag dan wel slim zijn, (geloofwaardig) acteren kan ze gewoon niet.
pi_86170301
SPOILER
God, wat een inspiratieloze schrijvers zijn dit zeg!
  dinsdag 7 september 2010 @ 17:27:40 #238
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_86171400
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:57 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILER
God, wat een inspiratieloze schrijvers zijn dit zeg!
SPOILER
Shuffle up and deal!!!
pi_86171692
SPOILER
- Suzanne Balk
- Robert Alberts
- Charlie Fischer
- Nina Sanders

Ik reken 'Sneaky' Stef niet mee, aangezien hij uiteindelijk overleed.
pi_86171855
@ mirelia

Oeps, had 'm niet in de quote-tag gezet :@
  dinsdag 7 september 2010 @ 18:10:45 #241
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_86172757
JaJa heb me weer vermaakt met GTST ..
Ik ben benieuwd wie de vader is :D Bing :')
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_86173119
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

VWO? Dan is het best een briljante actrice :P
Op het VWO lopen ook nog behoorlijk wat schapen rond hoor :P
  dinsdag 7 september 2010 @ 18:32:07 #243
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_86173481
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:44 schreef verleiding het volgende:

En dit hoop ik dus ook van harte :Y
  † In Memoriam † dinsdag 7 september 2010 @ 19:07:32 #244
43556 miss_dynastie
pi_86174854
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:22 schreef Maartel het volgende:

[..]

Op het VWO lopen ook nog behoorlijk wat schapen rond hoor :P
Maar ZO erg toch niet :'(
  dinsdag 7 september 2010 @ 19:23:26 #245
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86175491
quote:

Dat heb ik vanaf het begin gedacht, dat Danny de vader zou zijn. Ik hoopte op Bing, maar ja.
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:13:23 #246
268260 Dr.Mikey
pi_86177454
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:36 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILER
- Suzanne Balk
- Robert Alberts
- Charlie Fischer
- Nina Sanders

- Ludo Sanders
R.I.P DTS.
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:16:11 #247
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_86177565
Zoooo, daar ben ik weer!

Straks ff topic doorlezen, is Bing aan t doordraaien ofso.. hehehe :')
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:30:56 #248
268260 Dr.Mikey
pi_86178290
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zoooo, daar ben ik weer!

Straks ff topic doorlezen, is Bing aan t doordraaien ofso.. hehehe :')
Nou mooi niet !
R.I.P DTS.
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:51:21 #249
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_86179498
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nou mooi niet !
;(
Komt nog wel.. })
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:56:08 #250
268260 Dr.Mikey
pi_86179764
Ach ik snap die jongen wel die had zich helemaal verheugd op een gelukkig gezin met zijn vrouwtje komt er opeens een blank kind uit van die ballet homo.
R.I.P DTS.
pi_86180101
Ik wil GTST online terug kijken, maar nog niets..
pi_86181533
quote:

hoop ik ook ja, ik wordt echt schijtziek van dat jankende gezeik van Bing.
Denk het overigens ook wel hoor dat Danny de vader is, ik bedoel het is en blijft een soap en met Danny als vader hebben ze wel meer opties voor een verhaallijn natuurlijk :P
pi_86181572
Ik hoop ook dat Danny de vader is O+
pi_86181757
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Kan je iets meer vertellen, waar komt dit vandaan? :)
Dat hoorde ik van mijn beste vriendin die ook verslavend aan GTST! En waar zij vandaan kwam geen idee. Maar in ieder geval *O* als zij gelijk heeft dat die 2 dames uit serie gaat!
pi_86184675
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:31 schreef summer29 het volgende:

[..]

Dat hoorde ik van mijn beste vriendin die ook verslavend aan GTST! En waar zij vandaan kwam geen idee. Maar in ieder geval *O* als zij gelijk heeft dat die 2 dames uit serie gaat!
Niets ten nadelen van je vriendin, maar erg betrouwbaar is dit niet natuurlijk.
Een heer met stijl
pi_86185009
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Niets ten nadelen van je vriendin, maar erg betrouwbaar is dit niet natuurlijk.
Iemand heeft deze geopend: GTST #295: Nu met geruchten voor seizoen 21! Dus het is maar gerucht. :') Wij weten ook niet of het waar is maar we hopen het zo.
  dinsdag 7 september 2010 @ 23:18:37 #257
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_86187371
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

* Bing is wat mij betreft nu de opperkneus van de serie

* Hopelijk blijft Ludo nu eens normaal doen en is ie zometeen de held die zijn zin heeft gekregen ipv de 'zwarte piet' die zijn zin heeft gekregen (hoewel Erik de Vogel het best aardig deed als zwarte piet, zie ik hem liever als Ludo) :')

* Ik heb niet zoveel tegen Wiet, kan best uitgroeien tot iets, Angela Schijf acteerde ook belabberd in haar eerste weken en dreunde haar tekst nog monotoner op, maar iemand kan groeien, ze is nu juist een van de bekendere stemactrices.
Het verbaast me betreft het eerste punt dat gij daar nu achter komt :D
Voor de rest ben ik het met je eens natuurlijk :Y
  dinsdag 7 september 2010 @ 23:31:40 #258
268260 Dr.Mikey
pi_86188112
Ik vond Bing echt tof toen hij met Lorena was.
Wat ik me laatst afvroeg is hij nog steeds manager van die toko onder die kamers ?
Je hoort en ziet er nooit meer wat over.
R.I.P DTS.
pi_86188144
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:18 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Het verbaast me betreft het eerste punt dat gij daar nu achter komt :D
Voor de rest ben ik het met je eens natuurlijk :Y
Bing verschilt van tijd tot tijd, maar eigenlijk is ie de afgelopen tijd steeds drammeriger en triester geworden. Vroeger was hij redelijk relaxed, maar ik vind hem het afgelopen seizoen autoritair op een ongelooflijke domme manier. Lees: op de manier van een domme arbeider alla Willem Kelder, alleen deed die het nog overtuigend :')
Een heer met stijl
pi_86188270
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vond Bing echt tof toen hij met Lorena was.
Wat ik me laatst afvroeg is hij nog steeds manager van die toko onder die kamers ?
Je hoort en ziet er nooit meer wat over.
Bing is na het vertrek van Nick en Dex je nieuwe held?

Dit is niet Teluma (voorheen Scala), dat is dankzij Ludo gesloten en verkocht. Toen hebben ze gezamelijk deze woning gekocht. Hieronder zit waarschijnlijk een onbekend kantoor of een andere woning.
Een heer met stijl
  woensdag 8 september 2010 @ 00:00:11 #261
268260 Dr.Mikey
pi_86189510
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Bing is na het vertrek van Nick en Dex je nieuwe held?

Dit is niet Teluma (voorheen Scala), dat is dankzij Ludo gesloten en verkocht. Toen hebben ze gezamelijk deze woning gekocht. Hieronder zit waarschijnlijk een onbekend kantoor of een andere woning.
Nee zo tof vind ik Bing ook weer niet maar ik begrijp de emoties van zowel Bing als Danny wel.
Het is oersaai om naar te kijken maar de emoties van beide kanten begrijp ik heel goed.
Stel je hebt opeens een kind jou eigen kind en dan zit er iemand tussen die steeds tussen het contact staat.
Of je verheugd je 9 maanden op een kind met je meisje en dan blijkt het toch niet jou kind te zijn.
Het is voor allebij kut natuurlijk. Maar omdat ik Bing toen met Lorena wel tof vond en Danny eigenlijk altijd een lulletje rozenwater vind gun ik het Bing meer.

Verder heb ik met geen enkel personage dat ik hem of haar tof vind. Vroeger altijd wel eentje tegenwoordig is het allemaal niets met hier en daar een piek van een halve aflevering zo als met Lorena tijdens de cliff-hanger. Maar echt tijden dat je echt meerdere rollen echt tof vond in de serie nee dat lijkt al weer zo lang geleden.
R.I.P DTS.
  woensdag 8 september 2010 @ 03:03:43 #262
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_86192575
Mjah, Danny zal dan wel de vader zijn, maar om dwars te liggen gaat Bing het kind aangeven, en noemt hij haar Doortje ofzo., daar zie ik Sambo wel voor aan.
  woensdag 8 september 2010 @ 09:07:45 #263
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86194409
quote:
Op maandag 6 september 2010 22:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Ik zat gisteren ook al te denken, ik vind het nog steeds verbazingwekkend dat de baby er is :D Had echt gedacht dat ze een miskraam zou krijgen, maar een wiegendood kan natuurlijk ook nog -O- Op de een of andere manier kan ik me niet voorstellen dat dit kind de nieuwe generatie gtst is. Waar blijven de andere kindjes? Zodat mijn kinderen naar 'echte' gtst kindjes in gtst kunnen kijken :')
  woensdag 8 september 2010 @ 09:09:22 #264
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86194444
Ik vind het trouwens niet saai om naar te kijken, dat Bing / Danny vader gedoe, het hele babygedoe stoort me niet.
pi_86195111
Ik vind dat babygedoe vreselijk saai. Maar het voordeel is wel dat ik in 10 minuten klaar ben met een aflevering kijken nu, omdat ik dat babygedoe doorspoel.
pi_86200522
quote:
Op woensdag 8 september 2010 09:42 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind dat babygedoe vreselijk saai. Maar het voordeel is wel dat ik in 10 minuten klaar ben met een aflevering kijken nu, omdat ik dat babygedoe doorspoel.
Ik vind het niet zozeer saai, maar wel errrrug langdradig. Vrijdag of maandag komen we het te weten, toch? Hoe kan je iets zo lang rekken :') .
  woensdag 8 september 2010 @ 12:49:07 #267
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86200651
minimaal 9 maanden is niet zooo gek :D
  woensdag 8 september 2010 @ 13:21:47 #268
268260 Dr.Mikey
pi_86201734
quote:
Op woensdag 8 september 2010 09:42 schreef bloodymary het volgende:
De eerste twee afleveringen kon je dan beter helemaal niet kijken.
Zowel dat baby gedoe als dat Maxime gedoe is tenenkrommend .
R.I.P DTS.
  woensdag 8 september 2010 @ 13:25:06 #269
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_86201840
Dat Maxime gedoe vind ik dan weer minder boeiend inderdaad :Y
  woensdag 8 september 2010 @ 13:48:23 #270
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_86202647
Dat vind ik dan juist weer wel interessant... vanwege Ludo.
pi_86207408
quote:
Op woensdag 8 september 2010 12:49 schreef Marrije het volgende:
minimaal 9 maanden is niet zooo gek :D
Maar in soaps gaat normaal gesproken alles snel :7 ..
pi_86207588
SPOILER
know'm sayin?
word? word.
pi_86208425
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:00 schreef alors het volgende:
SPOILER
*O*
  woensdag 8 september 2010 @ 17:19:44 #274
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_86210348
quote:
SPOILER
*O* *O* *O* *O* En maar goed ook! :Y
pi_86210838
quote:
SPOILER
:D *O*
  woensdag 8 september 2010 @ 18:29:07 #276
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86212484
De spoilers van 13 t/m 24 september:

SPOILER
pi_86212845
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:29 schreef Purdey het volgende:

SPOILER
:r :r :r en :Z :Z :Z

Wat vindt iedereen toch aan die domme kutdanny :r :r irritantste personage ooit :{w
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 8 september 2010 @ 18:39:20 #278
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_86212868
SPOILER
pi_86214818
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:25 schreef Marrije het volgende:
Dat Maxime gedoe vind ik dan weer minder boeiend inderdaad :Y
Dat vind ik juist wel leuk, maar dat babygedoe is al heel lang veel te langdradig..

Ik hoop wat meer te zien van Laura en de nieuwe personage (Rutger?)
  woensdag 8 september 2010 @ 20:03:54 #280
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86216396
"Ik dacht aan een hapje eten" Ja een broodje poep zeker. :')
  Moderator woensdag 8 september 2010 @ 20:48:19 #281
42184 crew  DaMart
pi_86218552
Zonder dat babygezeik stijgt het niveau van GTST wel, moet ik zeggen!
  Moderator woensdag 8 september 2010 @ 21:13:39 #282
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86219743
SPOILER
pi_86224195
Ik moet afleren om spoilers te lezen :') :') :D
  woensdag 8 september 2010 @ 22:49:22 #284
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_86224317
Ik kijk nog steeds alleen de shorties. Ik zie wel wanneer het weer eens spannend wordt...
  woensdag 8 september 2010 @ 23:11:57 #285
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_86225124
Offtopic spoiler..
SPOILER
Dat nummer bij de begrafenis.. Ik moest toch wel even lachen :D
Ik was trouwens alweer vergeten waarom Maxime dat kind van Ludo heeft afgepakt.. :') Ze blijft irritant zeg
pi_86228081
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:29 schreef Purdey het volgende:

SPOILER
Het wordt lachen tussen Maxime en Ludo.
Het wordt janken tussen Sjors, Bing en Danny.
En *O* Lorena in rolstoel. :@ Ach deze bitch verdient het ook na zoveelste keren ellende, iedereen bedrogen, bedreigd, etc. in afgelopen jaren.
De rollen van Noud, Wiet en Lucas :O
pi_86228315
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:35 schreef summer29 het volgende:

[..]

En *O* Lorena in rolstoel. :@ Ach deze bitch verdient het ook na zoveelste keren ellende, iedereen bedrogen, bedreigd, etc. in afgelopen jaren.
SPOILER
Een heer met stijl
pi_86228357
quote:

[..]

Dit staat in een SPOILER.
Hou je klep dan! qua commentaar :X
pi_86228585
Idd bedankt :r
Noot noot.
  donderdag 9 september 2010 @ 08:41:43 #290
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_86231908
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:47 schreef kissaa het volgende:

[..]

Dit staat in een SPOILER.
Hou je klep dan! qua commentaar :X
Ja wat dom zeg. :r
pi_86233677
quote:

[..]

Jij bent echt dom... wat snap je niet aan een spoiler :?
  donderdag 9 september 2010 @ 10:12:46 #292
268260 Dr.Mikey
pi_86233713
als je de tv gids openslaat daar staat precies hetzelfde in.
R.I.P DTS.
pi_86233992
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
als je de tv gids openslaat daar staat precies hetzelfde in.
ik lees de spoilers ook altijd... maar er zijn mensen die het niet leuk vinden ;)
  donderdag 9 september 2010 @ 10:26:54 #294
268260 Dr.Mikey
pi_86234046
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:24 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik lees de spoilers ook altijd... maar er zijn mensen die het niet leuk vinden ;)
Klopt en toen GTST nog van enig niveau was zo drie jaar geleden hadden we het ook allemaal erg gevonden ^O^ Nu maakt het eigenlijk niet zoveel uit.
R.I.P DTS.
  donderdag 9 september 2010 @ 10:33:12 #295
312694 errrbek
pi_86234205
Kan iemand me even bijpraten over de afleveringen van gisteren en eergisteren? Die heb ik niet kunnen zien :D
  donderdag 9 september 2010 @ 10:45:33 #296
268260 Dr.Mikey
pi_86234555
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:33 schreef errrbek het volgende:
Kan iemand me even bijpraten over de afleveringen van gisteren en eergisteren? Die heb ik niet kunnen zien :D
Sjors en Bing weten nog steeds niet wie de vader is.
Bing heeft het kind stiekem aangegeven als Doortje inplaats van Lana.
Noud en Lucas kwamen even in beeld net als Martijn.
Verder een huilende Charlie en Amy bij het graf van Isabella en Ludo die kwaad was omdat Maxime er ook bij was. Oohja Janine Jeff en Laura kwamen ook nog ondersteunend in beeld en Rutger (Ome Willem) Heeft een raar voorwerp gevonden wat Laura toe behoord .
R.I.P DTS.
  donderdag 9 september 2010 @ 10:48:03 #297
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_86234629
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:45 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Sjors en Bing weten nog steeds niet wie de vader is.
Bing heeft het kind stiekem aangegeven als Doortje inplaats van Lana.
Noud en Lucas kwamen even in beeld net als Martijn.
Verder een huilende Charlie en Amy bij het graf van Isabella en Ludo die kwaad was omdat Maxime er ook bij was. Oohja Janine Jeff en Laura kwamen ook nog ondersteunend in beeld en Rutger (Ome Willem) Heeft een raar voorwerp gevonden wat Laura toe behoord .
Huh, heb ik wat gemist?
  donderdag 9 september 2010 @ 10:49:52 #298
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_86234679
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:36 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILER
- Suzanne Balk
- Robert Alberts
- Charlie Fischer
- Nina Sanders

En uit een andere, inmiddels terziele, soap: Gyman "Juniior" Couwenberg
  donderdag 9 september 2010 @ 11:03:48 #299
268260 Dr.Mikey
pi_86235107
Het voorwerp wat Ome willem trouwens heeft gevonden heeft Laura ooit gekregen van de moeder van Irene.
R.I.P DTS.
  donderdag 9 september 2010 @ 11:18:10 #300
312694 errrbek
pi_86235513
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het voorwerp wat Ome willem trouwens heeft gevonden heeft Laura ooit gekregen van de moeder van Irene.
zo'n ding met trilfunctie? :o
pi_86240650
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:10 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Jij bent echt dom... wat snap je niet aan een spoiler :?
Ik mag dom zijn nou en ben maar een mens...... :')

Nu is deze topic vol.. Kanie topic titel verzinnen. :@

[ Bericht 12% gewijzigd door summer29 op 09-09-2010 14:08:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')