quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:43 schreef PeterKelder het volgende:
Hehe, eindelijk eens nieuws dat mij kan bekoren:
http://gtstcourant.web-lo(...)/gtst-brengt-dvd-cd-én-een-boek-uit.html
DVD ziet er goed uit, de castfoto (?) ziet er ook erg mooi uit. En nog een CD én een boek!
En ook nog inside information:
http://gtstcourant.web-lo(...)even-van-lorena.html
http://gtstcourant.web-lo(...)ileumaflevering.html
Had alleen op iets LEUKERS gehoopt met die jublieumaflevering, zoiets ala ATWT toen dat 50 jaar bestond...
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
nu trouwens geruchten dat het nieuwe gezin met kinderen zou bestaan uit twee oud gedienden als de ouders.
Ik kan me een twee drie niet zo een koppel voor de geest halen dat echt als koppel gtst heeft verlaten.
Wie het weet mag het zeggen.
Edit: De enige die me zo te binnen schieten zijn Jessica en Julian maar of Katja Schuurman en Cas Jansen daar zin in hebben betwijfel ik.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:53 schreef bloodymary het volgende:
Iets zegt mij dat Daantje er bij hoort. Misschien met Milan? Of was dat haar broer?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was haar broer ja, maar dat maakt voor haar niet uit. Ze had wel relaties met Stefano, Benjamin en Dennis (bleek later ineens ook haar broer).
Eigenlijk was dat gedoe met Dennis echt te gruwelijk ziek voor woorden, hij heeft liggen rampetampen met zijn moeder, zus en nicht. Welke verrotte geest bedenkt dat nu![]()
En hoe de discussie verder gaat.... lees je hier!quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:15 schreef masja2010 het volgende:
Misschien Suzanne Balk en Peter Kelder met onder meer Guusje, al geloof ik niet dat Peter Kelder daar trek in zou hebben.
De schietpartij waarbij Noud gewond raakte (toen Vicky werd ontvoerd), en de verhaallijn rondom Bob Lanschot. Tenminste, dat dénk ik...quote:Wat waren 'de schietpartij' en 'de verdwijning van de stalker'?
als zij met haar gezin terug zou komen, hadden me wat mij betreft de Huygens erin kunnen laten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:57 schreef bloodymary het volgende:
Ja, was er geen sprake van dat Ingeborg Wieten terug zou komen?
Die moet toch zelf eerst nog werpen en daarna zal ze ook wel niet meteen full time aan de slag willen...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:05 schreef Mss het volgende:
Zou Georgina niet te porren zijn voor een terugkeer met eventuele kinderen?
Dat dus, niet interressant voor mij, staat niks van seizoen 10 of eerder opquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:32 schreef alors het volgende:
Verder lijkt het wel of tachtig procent van de laatste 5 jaar is...
Goude tijden! Met Ludo en Dianquote:
Prachtig inderdaad, Daniël die kennelijk stomdronken is, maar nog wel auto kan rijden en wel zodanig dat ie zijn lichten nog ontsteekt bij het inrijden van die garagequote:
En een veel beter script.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:52 schreef Koosnaam het volgende:
haha. Ga maar vast naar beneden ik kom er zo aan
Wel vind ik het jammer dat het personage Daniël in zijn laatste seizoenen steeds meer veranderde in een zielige, verwarde en instabiele man in plaats van de krachtige persoonlijkheid die hij in de eerste seizoenen had.quote:
Maar ergens is het wel logisch. Die man heeft 3 vrouwen gehad die doodgingen (Jeanne, Cillia en Eveline), een vrouw die hem belazerde (Yolanda van Lier), vrouwen die hem in de steek lieten voor een ander (Laura, Janine). Plus de dood van zijn vader, met wie hij maar moeilijk overweg kon, zijn gokverslaving die hem tot 2 keer toe fataal werd, de drank, noem maar op. Dan wordt je wel instabiel.quote:Wel vind ik het jammer dat het personage Daniël in zijn laatste seizoenen steeds meer veranderde in een zielige, verwarde en instabiele man in plaats van de krachtige persoonlijkheid die hij in de eerste seizoenen had.
Dat al die dingen hem overkwamen was ook een keuze van de schrijvers, had voor mij niet gehoeven. De waarheid is volgens mij dat ze niet meer wisten wat ze met het personage moesten. Wim Zomer voelde zelf de bui al hangen en vertrok.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar ergens is het wel logisch. Die man heeft 3 vrouwen gehad die doodgingen (Jeanne, Cillia en Eveline), een vrouw die hem belazerde (Yolanda van Lier), vrouwen die hem in de steek lieten voor een ander (Laura, Janine). Plus de dood van zijn vader, met wie hij maar moeilijk overweg kon, zijn gokverslaving die hem tot 2 keer toe fataal werd, de drank, noem maar op. Dan wordt je wel instabiel.
Maar wat had je dan gewild? Dat hij de liefde van zijn leven zou tegenkomen, trouwen, kinderen, hartstikke gelukkig etc... Dan was hij al na een jaar uit de serie vertrokken.quote:Dat al die dingen hem overkwamen was ook een keuze van de schrijvers, had voor mij niet gehoeven. De waarheid is volgens mij dat ze niet meer wisten wat ze met het personage moesten.
Al ging dat niet van harte. Hij móést een keuze maken: óf zijn wintercircus óf GTST. Als je Wim Zomer hoort praten bij het gala van de 1000ste aflevering, dan hoor je gewoon dat hij het ontzettend leuk vind om te doen. De uitvoerend producent wou Daniel echter niet wéér drie maanden op reis sturen omdat Wim moest uitrusten vanwege zijn circus. Ergens wel begrijpelijk, je mag er gerust andere dingen bij doen, maar het opnameschema mag niet in de war raken. Ik praat het niet goed, ik vind het nog steeds ontzettend jammer dat Daniel is verdwenen, maar ergens is het toch wel een logische verklaring.quote:Wim Zomer voelde zelf de bui al hangen en vertrok.
Dat is weer het andere uiterste, een middenweg is toch ook mogelijk. Kijk maar naar Suzanne Balk, die heeft de eerste 3 seizoenen ook hoofdzakelijk een en al ellende meegemaakt, maar daarna was haar leven een stuk stabieler. Of Linda die in de eerste 3 seizoen ongelooflijk egocentrisch en naïef was, maar later een stuk meer intelligenter en socialer werd. Zoals Daniël in seizoen 4-5-6 was, daar was niks mis mee, een vriend, steun en toeverlaat voor jong en oud, desnoods zoiets als Meneer Harmsen op den duur.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar wat had je dan gewild? Dat hij de liefde van zijn leven zou tegenkomen, trouwen, kinderen, hartstikke gelukkig etc... Dan was hij al na een jaar uit de serie vertrokken.
[..]
Het was niet alleen zijn wintercircus, hij heeft zelf in interviews aangegeven dat hij vond dat het personage steeds dezelfde verhaallijn gerecycled kreeg, lees dit stuk maar eens:quote:Al ging dat niet van harte. Hij móést een keuze maken: óf zijn wintercircus óf GTST. Als je Wim Zomer hoort praten bij het gala van de 1000ste aflevering, dan hoor je gewoon dat hij het ontzettend leuk vind om te doen. De uitvoerend producent wou Daniel echter niet wéér drie maanden op reis sturen omdat Wim moest uitrusten vanwege zijn circus. Ergens wel begrijpelijk, je mag er gerust andere dingen bij doen, maar het opnameschema mag niet in de war raken. Ik praat het niet goed, ik vind het nog steeds ontzettend jammer dat Daniel is verdwenen, maar ergens is het toch wel een logische verklaring.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:19 schreef masja2010 het volgende:
Joep Sertons zou vader Bouwhuis gaan spelen.
iddquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:10 schreef Maartel het volgende:
Zo, is dat gezin ff drastisch verjongd
Joep heeft een ouwe kop gekregen.....quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:10 schreef Maartel het volgende:
Zo, is dat gezin ff drastisch verjongd
ja..quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:15 schreef Moelie het volgende:
wtf, de familie Huygens had dus net zo goed kunnen blijven. Ik kan me niet voorstellen dat deze jongens, jongens van (bijv.) 12/13 jaar gaan spelen.. Ze zijn gewoon even oud als Dex
Joep Sertons speelt een dokter in de soap, vandaar dat Martijj Huygens het huis aan deze famillie verkooptquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die met lange haar ziet er onwijs gay uit.
Joep Sertons moet echt een badguy spelen dat is echt tof.
Joep Serrtons is qua acteur 1 en al badguy.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:14 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Joep Sertons speelt een dokter in de soap, vandaar dat Martijj Huygens het huis aan deze famillie verkoopt
Ik had deze geupload laatst! Dit is toch Floris? Of heb ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:40 schreef PeterKelder het volgende:
Even een vraagje, heeft iemand hier de aflevering van 10 maart 1995 met de scènes waarin Dian de zoon van Sylvia (Floris) een mountainbike belooft als hij op het dak van een hoog gebouw klimt? Heb die scène vroeger ooit eens gezien in een special, maar het enige wat ik mij kan herinneren is het shot waarin Floris op het dak staat en Dian via een brandladder weer naar beneden klimt. (Tenminste, dat is wat ik me kan herinneren, ik kán het fout hebben natuurlijk)
van mij mag Hero Muller (speelde Cor de Zeeuw) ook zo in gtstquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:10 schreef formerjellybean het volgende:
Als Joep Serton erin speelt dan wil ik ook Hidde Maas, dan word het Spijkerhoek the reunion
Ja dit is Floris, Dian had er onvrede mee dat Jef iets met Silvia had en haalde allerlei rare dingen met Floris uit om zo Silvia te treffen en Jef en haar uit elkaar te krijgen. Uiteindelijk toen Dian dit tegen Frits vertelde over de telefoon kwam Jef binnen die alles hoorde. Toen Silvia terminaal ziek werd, kwam Dian tot inkeer en bood haar verontschuldigingen aan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:05 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ik had deze geupload laatst! Dit is toch Floris? Of heb ik dat verkeerd?
Ik zal binnekort weer eens wat leuks uploaden op VHR, heb namelijk wel beelden van 1995 maar niet het gene dat jij zoekt. Helaas.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:22 schreef Lucas15 het volgende:
Oh oke. Bedankt voor je informatie. Dat wist ik namelijk niet.
Haha, Ik lig al dubbel van het lezen laat staan dat filmpjeHelaas heb ik die scene niet. Maar wat niet is kan nog komen
![]()
"Herman Hoogendoorn is het niet eens met de rechtsgang en laat dit goed blijken" <-- die scene heb ik. (Volgens mij gehele aflevering) Weet het allemaal niet meer. En ook nog wat scenes van Dian. Ludo. Frits & Hannie op kantoor. 2 shows van 10 jaar GTST. en vervolgens de 1000 vervolgscene (volgens mij ook geheel maar dat weet ik dus niet allemaal) Zal binnekort uploaden. Ook dat Micky materiaal verzameld over de dood van Frits. En Herman op kantoor Van Houten International.. Ik ben voornamelijk Frits/Herman fanWIl die scene die jij bedoelt echt eens zien. haha.
Voor mij geldt dat voor alle fragmenten met hoofdpersonages, de familie Alberts in die tijd was ook altijd verwikkeld in een redelijk spannende verhaallijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:38 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]Herman scenes! Fantastisch. Ik kan niet wachten tot deze online komen.... Elk Frits, Herman, Martine of Onno P. fragment uit de oude seizoenen kan er bij mij in als zoete koek.
Jammer, maar bedankt.quote:Ik zal binnekort weer eens wat leuks uploaden op VHR, heb namelijk wel beelden van 1995 maar niet het gene dat jij zoekt. Helaas.
dat opperde ik een jaar geleden maar dat werd door iemand afgedaan met 'die is te goed voor gtst'quote:
Dat ben ik met je eens. Al zie ik het liefste de slechteriken terug. Scenes met hen waren altijd wel indrukwekkend. Dus niet zozeer dat ik andere personages niet graag zie, ik zie de slechteriken van weleer het liefst.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Voor mij geldt dat voor alle fragmenten met hoofdpersonages, de familie Alberts in die tijd was ook altijd verwikkeld in een redelijk spannende verhaallijn.
Als ze seizoen 3 nu eens uit zouden brengen...aan slechteriken (op hun slechtst) geen gebrek daarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:38 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Al zie ik het liefste de slechteriken terug. Scenes met hen waren altijd wel indrukwekkend. Dus niet zozeer dat ik andere personages niet graag zie, ik zie de slechteriken van weleer het liefst.
Zo is dat maar net! Dat is pas een schurkenseizoen. Zit ik al twee jaar op te wachten inmiddels....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ze seizoen 3 nu eens uit zouden brengen...aan slechteriken (op hun slechtst) geen gebrek daar
Nu hadden ze een echt soundtrackalbum moeten uitbrengen met de achtergrondmuziek van Ronald Schilperoort, niet die reguliere liedjes die op een gemiddelde Hit Zone staan. Maar de Ludo theme, Martine Hafkamp theme, cliffhangermuziek van seizoen 14, Laura en Robert theme, Rik en Anita theme, etc. Dat zijn pas mooie nummers die ik wil terughoren!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:03 schreef Frey het volgende:
In plaats daarvan krijgen we een cd met liedjes die ze er de laatste 2 jaar onder hebben geplakt.![]()
![]()
Zij was een (van de vele) vriendinnen van John Alberts. Myriam was indertijd verliefd op John, en besloot - op aanraden van Arnie dacht ik - op een bepaalde manier duidelijk te maken dat ze het niet leuk vond dat hij met andere dames flirtte. Volgens mij gooide ze toen expres iets van bier over zijn shirt. Lianne was toen een van die meiden die bij hem aan het tafeltje zat.quote:Cynthia Abma heeft in 1991 ook al meegedaan in GTST als Lianne. Ik weet alleen niet meer wie of wat dat was. Iemand?
Vergeet de Frits Theme nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:43 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Nu hadden ze een echt soundtrackalbum moeten uitbrengen met de achtergrondmuziek van Ronald Schilperoort, niet die reguliere liedjes die op een gemiddelde Hit Zone staan. Maar de Ludo theme, Martine Hafkamp theme, cliffhangermuziek van seizoen 14, Laura en Robert theme, Rik en Anita theme, etc. Dat zijn pas mooie nummers die ik wil terughoren!
Het lijkt wel of ze er bij GTST helemaal niets van begrijpen. Elke keer als ik een kans zie, doen ze exact het tegenovergestelde van wat ik zou willen. Ik houd me echt gemotiveerd door de mooie afleveringen uit de jaren '90 te kijken.
Ik heb zelfs de neiuwe uitgave van seizoen 1 aangeschaft omdat bij die andere box zoveel afleveringen het niet deden.quote:Ik mag misschien wel 15 zijn. Maar heb heel veel gezien van vidoebanden/youtube en de eerste 2 seizoenen!
De rol Frits wàs goed, net als zijn vertolker Casper van Bohemen. Alleen moet ik toch wel zeggen dat ik op internet (eerst op wikipedia), maar ook in reacties van youtube filmpjes en soms zelfs hier dingen lees van mensen die Frits duidelijk alleen kennen uit verhalen of een enkel filmpje hebben gezien. Denk als woorden 'oppermachtig', 'godfather', 'Ludo Sanders zou geen kans hebben gehad als Frits nog geleefd had', 'de machtigste man van Meerdijk'.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:22 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Vergeet de Frits Theme nietDe ontvoering van Deepak bijvoorbeeld. Prachtige scene!
![]()
Dat klopt. Ja ik heb zulke reacties ook gelezen. Maar ik zelf vind Frits een beter badguy dan Ludo. Maar dat heeft ook redenen. Want zoals jij volgens mij ook al een keer zei. Frits, Martine, Herman, Onno hadden niemand om rekening mee te houden. Ludo Sanders wel bijv. Nina & Janine. Frits mag misschien niet de machtigste zijn maar het was wel een leuke personage. Ik zelf vind hem het beste personage van GTST samen met Martine en Hermanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De rol Frits wàs goed, net als zijn vertolker Casper van Bohemen. Alleen moet ik toch wel zeggen dat ik op internet (eerst op wikipedia), maar ook in reacties van youtube filmpjes en soms zelfs hier dingen lees van mensen die Frits duidelijk alleen kennen uit verhalen of een enkel filmpje hebben gezien. Denk als woorden 'oppermachtig', 'godfather', 'Ludo Sanders zou geen kans hebben gehad als Frits nog geleefd had', 'de machtigste man van Meerdijk'.
Zo was Frits dus helemaal niet, dit lijken wel reacties van mensen die Ludo Sanders kennen en dit projecteren op Frits van Houten. Ten tijde van Frits waren er verschillende bedrijven waar hij gewoon niet tegenop kon, zoals AA&F, maar ook het Huygens-Concern waar Martine lange tijd de scepter zwaaide was daardoor een mogendheid waarmee hij rekening moest houden. Ditzelfde gold voor het misdaad-kartel van Onno P. Wassenaar, duidelijk een slechterik van een veel hogere orde dan zowel Frits en Martine. En natuurlijk Herman Hogendoorn, die zijn zoon bij hem weghield.
Frits was wel slecht en kon wel intmideren, maar voor bepaalde personen had ie een bepaald ontzag, zoals Robert en Jef en tegen sommige personen kon ook hij gewoon niet op. Zijn zaak was ook gewoon op zichzelf staand, hij troefde concurrenten af, saboteerde deals, probeerde zichzelf ten koste van andere te verrijken, maar hij wilde nooit andere bedrijven opkopen, inpikken of inlijven. Dus hij was een mogenheid in Meerdijk om rekening mee te houden en voor op te passen, maar hij was niet oppermachtig en hij moest zelf ook regelmatig op zijn tellen passen.
Is dat niet die dikke man die boos werd in de Koning op Linda Dekker? en haar aanviel ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb laatst seizoen 3 in boekvorm gelezen. Het is niet uitgebreid, maar het geeft je wel inzage in de verhaallijnen. De giflozingen, Frits en Martine die Jef belazeren, Alice de Boer (NATUURLIJK), Paula en Colette Maas, de Karma-sekte, de intrede van rechercheur Bronkhorst, Laura die doordraait, Helen die ontdekt dat Peter haar zoon is, Martine die er alles aan doet om Peter dwars te zitten, Rebecca Duvalier, de louche Fransen die Linda achterna reizen... het is allemaal top!
Nu las ik op de GTSTCourant dat ik die roman ook maar beter niet kan kopen, het verhaal kan mij gewoon niet bekoren.
Dit bedoel ik dus, hij kreeg helemaal niet steeds meer macht, in seizoen 5 moest zijn bedrijf zelfs inkrimpen omdat zijn vader erop aaste enkele maanden voor zijn overlijden. Sorry dat ik het zeg, maar jij kent hem inderdaad van youtube-fimpjes, maar dit soort filmpjes laten altijd de meest extreme situaties zien en geen gemiddelden. Zoals toen met Floris, zo kon Frits ook zijn bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:19 schreef Lucas15 het volgende:
Frits kreeg steeds meer macht. Als hij er nu in zou zitten zou hij wel de machtigste zijn denk ik. Vind het wel jammer hoe ze Jeff & Robert hebben verkloot.
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, hij kreeg helemaal niet steeds meer macht, in seizoen 5 moest zijn bedrijf zelfs inkrimpen omdat zijn vader erop aaste enkele maanden voor zijn overlijden. Sorry dat ik het zeg, maar jij kent hem inderdaad van youtube-fimpjes, maar dit soort filmpjes laten altijd de meest extreme situaties zien en geen gemiddelden. Zoals toen met Floris, zo kon Frits ook zijn bijvoorbeeld.
Mooi zoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:34 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoorWant ik heb natuurlijk niet alles gezien.
Helemaal mee eens! De schrijvers hebben het er wel goed naar gemaakt. Eerst badguy Frits van Houten 4 jaar en daarna de overgang naar Ludo Sanders. Zou mooi zijn als Frits & Ludo een duel zouden krijgen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo heeft zeker wel charme, maar op een hele andere manier
De reden dat ik Ludo tegenwoordig minder goed vind als schurk (en met de nadruk op juist die term) is dat hij, in tegenstelling tot Frits (zoals jij terecht aangeeft) wel een oppermachtige status heeft gekregen, zonder enige concurrentie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo heeft zeker wel charme, maar op een hele andere manier
Joep zat ook nog in Medisch Centrum West, daar ken ik hem eigenlijk en Spijkerhoek wat een van m'n favoriete series was vroeger. In Westenwind speelde hij ook een goede rol.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:29 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ik lees hier alleen maar dat mensen het hebben over dat Joep en Cynthia beide in Spijkerhoek hebben gespeeld maar ze hebben ook beide in Vrouwenvleugel gespeeld. Joep speelde in de seizoenen 2 en 3 de rol van psychiater Paul Jaspers en Cynthia speelde in seizoen de rol van bewaarster Rietje Verdonk.
Ook heeft Joep de rol van Paul de Ridder gespeeld in ONM.
Eens, maar dan liever wel zonder gezinnetje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Joep Serrtons is qua acteur 1 en al badguy.
Dan maar een evil dokter.
DIt element is ook al vaker besproken en je haalt valide punten aan. Je ziet niemand werken, aan werk komen gaat bijzonder gemakkelijk en wordt alleen even in beeld gebracht als setting voor alweer een gesprek tussen twee of meer personen, volledig losstaand van het werk dat ze doen. Ik zou graag wat meer zakelijke verhaallijnen zien met Ludo en zijn bedrijf, zoals Frits van Houten en Martine Hafkamp ook hadden of het gekonkel om zakelijk beter te worden, zoals JR Ewing uit Dallas bedreef. Dat kan, zoals jij aangeeft, voldoende spanning opleveren.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:01 schreef Lucas15 het volgende:
Weetje wat mij is opgevallen dat (bijna) niemand in de huidige GTST werkt of moeite doet voor iets. Ik bedoel Ik heb seizoen 1 & 2 gekeken. Daar werkte iedereen hard voor zijn geld en vandaaruit kwamen er elende en dat maakte de serie spannend! Nu is het meer een liefdespubber serie geworden. Het gaat alleen maar over kinderen, hij/zij gaat met die vreemd etc. Er moet een balans komen tussen goed en kwaad. Hard werken etc. Bijvoorbeeld Noud en Dex destijds konden zo 1 2 3 een bedrijfje beginnen! Ludo Sanders verdiend geld zonder iets te doen dan alleen contracten tekenen ? Dat is niet realistisch. Volgens mij zijn de schrijvers inspiratieloos. Het enige dat ik wil zien is dat men in de serie hard moeten werken voor zijn geld. Het echte leven. Want je leven gaat ook niet alleen maar over familie of liefde. Werken is daar ook een onderdeel van.
Vergeleken met nu en Seizoen 2 is Seizoen 2 gewoon TOP! Hoe ze de spanning opbouwen is gewoon knapZe moeten terug naar dat niveau alleen ben ik bang dat ze dat nooit zullen halen!
Het werk dàt ze nog wel doen is helaas ook alleen laaggeschoold MBO-niveau werk geworden, niet daar iets mis mee is, maar ook hierin zo een beetje balans mooi zijn. Alleen Ludo werkt nog op WO niveau, de andere WO'er Jef is kok en barman en Laura ooit werkzaam bij een gerenommeerd advocatenkantoor is nu een bedrijfsleidster. Maar geen van de jongeren doet nog wat werk dat aansluit op de VWO-opleiding die ze wel allemaal hebbenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:49 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
DIt element is ook al vaker besproken en je haalt valide punten aan. Je ziet niemand werken, aan werk komen gaat bijzonder gemakkelijk en wordt alleen even in beeld gebracht als setting voor alweer een gesprek tussen twee of meer personen, volledig losstaand van het werk dat ze doen. Ik zou graag wat meer zakelijke verhaallijnen zien met Ludo en zijn bedrijf, zoals Frits van Houten en Martine Hafkamp ook hadden of het gekonkel om zakelijk beter te worden, zoals JR Ewing uit Dallas bedreef. Dat kan, zoals jij aangeeft, voldoende spanning opleveren.
De balans tussen goed (lees: zeikverhaallijnen over liefde en puberen) en kwaad (schurken, misdaad, moord en doodslag) ontbreekt inderdaad en als er kwaad is, is het ook vaak of te simpel of te langgerekt, zoals de verhaallijn rondom Lorena.
Hopelijk keren deze elementen wat meer terug in de serie.
Waar ja.... het ergste aan de sjors-bing-danny verhaallijn vind ik nog wel dat het uiteindelijk allemaal niets uitmaakt. Over een half jaar is de baby waarschijnlijk niet eens meer in beeld, en zijn Bing en Danny vast goede vrienden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het lijkt me sterk dat Maxime Amy op zal voeden de tot haar 18e, dus Ludo zal uiteindelijk wel de vader worden wettelijk gezien. En dat gezeur over wie de vader van Sjors' kind is, afgrijselijk dat dat zo tergend lang duurt en hoe vaak hebben we die verhaallijn wel niet voorbij zien komen zeg:
Laura-Robert-Daniël over Lotje
Janine-Ludo-Stefano over Lucas
Laura-Robert-Dennis over Sil
En over elk kind onstaan altijd wel honderden voogdijzaken, ook nogal afgezaagd, zelfs voor een soap. Vooral het bij deze soap alleen nog maar daar om gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en z'n vrouw speelt zeker een psychiater ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:14 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Joep Sertons speelt een dokter in de soap, vandaar dat Martijj Huygens het huis aan deze famillie verkoopt
Daar ben ik wel mee eens. Vroeger, zo'n 15 jaar geleden, zat ik altijd vol spanning naar GTST te kijken en kon niet wachten op de volgende dag. Vooral de weekenden waren een ramp.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:01 schreef Lucas15 het volgende:
Weetje wat mij is opgevallen dat (bijna) niemand in de huidige GTST werkt of moeite doet voor iets. Ik bedoel Ik heb seizoen 1 & 2 gekeken. Daar werkte iedereen hard voor zijn geld en vandaaruit kwamen er elende en dat maakte de serie spannend! Nu is het meer een liefdespubber serie geworden. Het gaat alleen maar over kinderen, hij/zij gaat met die vreemd etc. Er moet een balans komen tussen goed en kwaad. Hard werken etc. Bijvoorbeeld Noud en Dex destijds konden zo 1 2 3 een bedrijfje beginnen! Ludo Sanders verdiend geld zonder iets te doen dan alleen contracten tekenen ? Dat is niet realistisch. Volgens mij zijn de schrijvers inspiratieloos. Het enige dat ik wil zien is dat men in de serie hard moeten werken voor zijn geld. Het echte leven. Want je leven gaat ook niet alleen maar over familie of liefde. Werken is daar ook een onderdeel van.
Vergeleken met nu en Seizoen 2 is Seizoen 2 gewoon TOP! Hoe ze de spanning opbouwen is gewoon knapZe moeten terug naar dat niveau alleen ben ik bang dat ze dat nooit zullen halen!
Die ging douchen met een verrotte douchestang.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:17 schreef GSMboy het volgende:
- Kan iemand mij vertellen wat er met Isabella gebeurd is, waardoor ze in kritieke toestand in het ziekenhuis op wordt genomen?
- En Lorena die bedreigd wordt? Waarom dat dan? Had dat niet iets met die beroving in de Koning te maken?
Ik heb GTST afgelopen tijd niet echt meer zo gevolgd.....
Kan iemand mij even bijpraten over deze dingen?
Hidde Maas kan geweldig een bad guy spelen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:10 schreef formerjellybean het volgende:
Als Joep Serton erin speelt dan wil ik ook Hidde Maas, dan word het Spijkerhoek the reunion
Helemaal mee eens! Een badguy net zoals Herman Hoogendoorn zou top zijn!quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:40 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Hidde Maas kan geweldig een bad guy spelen.
Leuk wat tegengas voor Ludo
Ja en dan? Een familielid van Herman Hogendoorn ìs geen Herman Hogendoorn, op zich bewezen Rien en Frits dat al, maar Jack, Sjors en Wiet zijn nota bene zijn kleinkinderen en geen verre neef en die bakken er al weinig van.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:24 schreef DeTolk het volgende:
Hidde Maas als de verloren neef van Herman Hoogendoorn
Ja dus? Mocht het een familie lid van Herman Hoogendoorn zijn. Dan kan diegene toch op hetzelde niveau van Herman of nog erger dan hem kunnen zijn? Maar ik denk dat deze fantasie nooit uit zal komen GTST kennende.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja en dan? Een familielid van Herman Hogendoorn ìs geen Herman Hogendoorn, op zich bewezen Rien en Frits dat al, maar Jack, Sjors en Wiet zijn nota bene zijn kleinkinderen en geen verre neef en die bakken er al weinig van.
Het moet dan inderdaad wel een echte schurk worden. Zo niet, laat hem dan niet de naam Hogendoorn nog verder bezoedelen, zoals die prutsers Jack, Sjors en Wiet hebben gedaan. Niets machtigs of gemeens aan...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:24 schreef DeTolk het volgende:
Hidde Maas als de verloren neef van Herman Hoogendoorn
Geloof je nou echt dat dat erin zit? Kijk naar Jack, die werd als een soort opvolger van Frits en Herman geïntroduceerd, het slechtste wat ie heeft gedaan is Augusta loslaten boven een putquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:05 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ja dus? Mocht het een familie lid van Herman Hoogendoorn zijn. Dan kan diegene toch op hetzelde niveau van Herman of nog erger dan hem kunnen zijn? Maar ik denk dat deze fantasie nooit uit zal komen GTST kennende.
Dit dus, er zijn al afstammelingen van Herman aanwezig, waar ze alle kanten mee uit konden, maar ze willen het niet. Al komen er nog 100 kinderen, neven of achternichten, zolang de schrijvers niet willen (wat blijkt uit het feit dat ze van Hermans afstammelingen een stelletje sufkutten maken) hoeven we niet op een Herman Hogendoorn II te rekenen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:30 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Het moet dan inderdaad wel een echte schurk worden. Zo niet, laat hem dan niet de naam Hogendoorn nog verder bezoedelen, zoals die prutsers Jack, Sjors en Wiet hebben gedaan. Niets machtigs of gemeens aan...
Dat lijkt Job wel, die zoon van Rickquote:Op woensdag 1 september 2010 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Die met dat lange haar zou je toch een paar klappen willen geven ?
Heb alleen een plaatje gezien en heb nu al zo iets van nee bah doe maar niet.
Job had tenminste een toffe kop deze gast is zoquote:Op woensdag 1 september 2010 14:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat lijkt Job wel, die zoon van Rick
en Cynthia Abma heeft de garderobe van Maxime overgenomen
Das ook net Heintje Davids.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:19 schreef Lucas15 het volgende:
Babette van Veen wil weer in GTST spelen
Is dat de nieuwe familiequote:Op woensdag 1 september 2010 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Die met dat lange haar zou je toch een paar klappen willen geven ?
Heb alleen een plaatje gezien en heb nu al zo iets van nee bah doe maar niet.
Nou hoera.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:19 schreef Lucas15 het volgende:
Babette van Veen wil weer in GTST spelen
dit inderdaadquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:15 schreef Moelie het volgende:
wtf, de familie Huygens had dus net zo goed kunnen blijven. Ik kan me niet voorstellen dat deze jongens, jongens van (bijv.) 12/13 jaar gaan spelen.. Ze zijn gewoon even oud als Dex
Dat hoeft opzich niet slecht te zijn.. met meer onbekenden is er eigenlijk veel meer nieuws voor haar mogelijk dan wanneer nog steeds dezelfde koppen rondlopen die ze allemaal ooit al eens gedaan heeft.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, de enige die ze kent zijn Ludo, Janine en haar oud-rivale Laura
Mijn ervaring is juist dat mensen die ze van heel vroeger terug halen totaal geen feeling meer hebben met zowel de personages als de verhalen van nu, boutverhaallijnen krijgen waardoor het personage totaal verneukt wordt en vervolgens met de staart tussen de benen weer vertrekken.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:35 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat hoeft opzich niet slecht te zijn.. met meer onbekenden is er eigenlijk veel meer nieuws voor haar mogelijk dan wanneer nog steeds dezelfde koppen rondlopen die ze allemaal ooit al eens gedaan heeft.
Rickquote:Op donderdag 2 september 2010 18:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, de enige die ze kent zijn Ludo, Janine en haar oud-rivale Laura
Dat dus idd.quote:Op vrijdag 3 september 2010 02:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist dat mensen die ze van heel vroeger terug halen totaal geen feeling meer hebben met zowel de personages als de verhalen van nu, boutverhaallijnen krijgen waardoor het personage totaal verneukt wordt en vervolgens met de staart tussen de benen weer vertrekken.
Klopt personages veranderend compleet onder nieuwe schrijvers omdat ze gewoon niet weten welke verhaallijn bij ze past. Rik werd een brave huisvader. Linda´s vorige comeback was gewoon raar.quote:Op vrijdag 3 september 2010 02:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist dat mensen die ze van heel vroeger terug halen totaal geen feeling meer hebben met zowel de personages als de verhalen van nu, boutverhaallijnen krijgen waardoor het personage totaal verneukt wordt en vervolgens met de staart tussen de benen weer vertrekken.
Ik wist het ook niet meer.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:21 schreef Lucas15 het volgende:
Ik had wat videobanden gekeken en kwam tot de conclusie dat Frits van Houten in principe nog terug kan komen want dit zei Herman tegen Bronkhorst : "Mm.. Op de begrafenis van mijn zoon werd ik aangesproken door een uhh.. Luche type.. die zei dat die nog tipgeld kreeg van Frits.. dat hij hem gewaarschuwd zou hebben voor een eventuele aanslag.."
Maar dat weten de schrijvers vast niet.
Ja, Ik zal dit online zetten. Was dit al eerder van plan... maar je ziet het wel verschijnenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:37 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet meer.
Ga je dit ooit online zetten op Youtube? Ik zou dit ontzettend graag terug willen zien.![]()
Je bent goed bezig!
Geweldig! Ik kijk er echt naar uit. Hartelijke dank voor de moeite!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:40 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ja, Ik zal dit online zetten. Was dit al eerder van plan... maar je ziet het wel verschijnenZo ook een mooi scene waarin Herman, Frits kapot maakte en vervolgens laat Frits zijn projecten door de bank financieren. Dat is echt een lach scene haha. Die arogante kop van Frits! Of Dian en Herman
Idd. Jan-Henk Gerritse kan gewoon terugkomen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:28 schreef PeterKelder het volgende:
Weer zo'n voorbeeld zoals GTST ooit, in een ver verleden, was. Good VS Bad, de 'gewone' man tegenover de keiharde rijke man.
Deze scène is daar echt een voorbeeld van. Verhaallijn, het spel, de dialogen, het camerawerk, de muziek, alles komt hier samen in een mooi geheel wat het aangenaam maakt om er naar te kijken. En daarbij was Joop Wittermans meesterlijk in deze scène.
Overigens kan Jan-Henk toch gewoon terugkomen. Heeft Jack ook weer eens iets fatsoenlijks en kan hij meer te weten komen over zijn moeder Trix. Daar is nog nooit niemand over begonnen sinds Jack's komst in 2005.
Misschien niet zo'n spectaculaire aflevering, maar wel de terugkeer van Fritsquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:08 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Geweldig! Ik kijk er echt naar uit. Hartelijke dank voor de moeite!
Prachtige aflevering Lucas, het toppunt van de affaire tussen Linda en Robert en natuurlijk de afronding van de verhaallijn tussen Frits en het gezelschap van Onno P Wassenaarquote:Op zondag 5 september 2010 03:10 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Misschien niet zo'n spectaculaire aflevering, maar wel de terugkeer van Frits
Volledig mee eens! Super dat je al zo snel hebt gepost. Ik ben je dankbaar!quote:Op zondag 5 september 2010 10:46 schreef PeterKelder het volgende:
Thanks Lucas! Als je hier nog meer van hebt, zie ik het gráág verschijnen op YouTube!
Ik doelde alleen op deze afleveringquote:Op zondag 5 september 2010 12:28 schreef PeterKelder het volgende:
Vonden? Je hebt toch nog wel meer, mag ik hopen!
Je doelt op die scène uit seizoen 6? Naar mijn weten staat die niet op Youtube. Wel was dat één van de 10 fragmenten van de GTST-site voor het mooiste moment van seizoen 6, maar deze stond er maar een week op.quote:Overigens heb ik ook een scene met Helen en "Peter Kelder" die uiteindelijk verteld dat Peter zijn zoon is. Maar ik denk dat het al op Youtube staat. Anders doe ik het.
Het gaat om een beter met langer haar dan normaal. Hij krijgt een boek van Helen dat op hem gebasseerd is. Hij praat daarna nog met Arnie en Daniel erover.quote:Op zondag 5 september 2010 12:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je doelt op die scène uit seizoen 6? Naar mijn weten staat die niet op Youtube. Wel was dat één van de 10 fragmenten van de GTST-site voor het mooiste moment van seizoen 6, maar deze stond er maar een week op.
Die scène van seizoen 3 staat wel op Youtube.
Seizoen 6 dus, toen Peter een korte comeback maakte (i.v.m. de ziekte van Guusje Balk). Heb je trouwens daarvan de gehele aflevering of alleen dat korte stukje?quote:Het gaat om een beter met langer haar dan normaal. Hij krijgt een boek van Helen dat op hem gebasseerd is. Hij praat daarna nog met Arnie en Daniel erover.
Idd. i.v.m de ziekte van Guusje. Volgens mij is het niet geheel.quote:Op zondag 5 september 2010 12:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Seizoen 6 dus, toen Peter een korte comeback maakte (i.v.m. de ziekte van Guusje Balk). Heb je trouwens daarvan de gehele aflevering of alleen dat korte stukje?
Overigens de rol Simon Dekker was hier ook op z'n retour, hierna had Simon geheugenverlies en deed de raarste dingen. Rick Engelkes wilde eigenlijk na seizoen 3 al stoppen, maar de makers hebben hem overtuigd om nog een jaar bij te tekenen. In dit jaar werd Simon fotograaf in plaats van dokter, verkocht hij Huize Dekker en kocht deze woning (die het vol hield tot en met seizoen 10).quote:Op zondag 5 september 2010 06:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Prachtige aflevering Lucas, het toppunt van de affaire tussen Linda en Robert en natuurlijk de afronding van de verhaallijn tussen Frits en het gezelschap van Onno P Wassenaar
Ik mis het totaal niet eerlijk gezegtquote:Op zondag 5 september 2010 15:24 schreef Stecky het volgende:
Ben blij dat het morgenavond weer begint!!!!
Bedankt voor de informatiequote:Op zondag 5 september 2010 15:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Overigens de rol Simon Dekker was hier ook op z'n retour, hierna had Simon geheugenverlies en deed de raarste dingen. Rick Engelkes wilde eigenlijk na seizoen 3 al stoppen, maar de makers hebben hem overtuigd om nog een jaar bij te tekenen. In dit jaar werd Simon fotograaf in plaats van dokter, verkocht hij Huize Dekker en kocht deze woning (die het vol hield tot en met seizoen 10).
Enkele opmerkelijke momenten zijn dat ie een keer depressief Martine Hafkamp tegenkwam in de Rozenboom en daar een one-night-stand mee had en de ontrafeling van de gijzeling van Jules Schimmelpenix die gechanteerd werd door zijn dochter en schoonzoon. Hierna vertrok ie naar Ijsland en kwam in seizoen 8 en 12 tijdelijk terug.
Seizoen 13 toch? Toen ging-ie (vooralsnog) echt dood.quote:Overigens de rol Simon Dekker was hier ook op z'n retour, hierna had Simon geheugenverlies en deed de raarste dingen. Rick Engelkes wilde eigenlijk na seizoen 3 al stoppen, maar de makers hebben hem overtuigd om nog een jaar bij te tekenen. In dit jaar werd Simon fotograaf in plaats van dokter, verkocht hij Huize Dekker en kocht deze woning (die het vol hield tot en met seizoen 10).
Enkele opmerkelijke momenten zijn dat ie een keer depressief Martine Hafkamp tegenkwam in de Rozenboom en daar een one-night-stand mee had en de ontrafeling van de gijzeling van Jules Schimmelpenix die gechanteerd werd door zijn dochter en schoonzoon. Hierna vertrok ie naar Ijsland en kwam in seizoen 8 en 12 tijdelijk terug.
Ik ook!quote:Op zondag 5 september 2010 15:24 schreef Stecky het volgende:
Goed dat je het zegtquote:Op zondag 5 september 2010 15:24 schreef Stecky het volgende:
Je hebt gelijk, dat was seizoen 13.quote:Op zondag 5 september 2010 16:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Seizoen 13 toch? Toen ging-ie (vooralsnog) echt dood.
Maar je hebt wel gelijk wat Simons rol betreft. Eigenlijk was dat al na de dood van Annette, naar mijn mening. Zijn carrièreswitch heeft mij nooit kunnen bekoren.
Maar er zijn wel meer rollen waarvan ik denk: wat hebben die eigenlijk toegevoegd aan de serie. Denk aan Marieke en Fatima, hun personages waren gewoon 'dood' qua intressante verhalen om te vertellen.
quote:
Idd. GTST profiteerd van andermans kunst. Want GTST zelf heeft dit niet gemaakt maar de zangers, ze hebben dit slechts in de soap gegooit. Beetje flauw dat ze dit op de markt brengen.quote:
Waarom nou niet de beste achtergrondmuziek van Ronald Schilperoort? Die muziek die steeds terugkeerde en die nu toch nooit meer gebruikt wordt. Dat wil een echte fan nog wel horen. Deze muziek kan ik zelf ook kopen. Vreemde actie weer en een totale mislukking. Ik zou echt tien keer beter weten wat te doen met dit product dan de mensen die nu achter GTST zitten. Ik snap niet dat ze dat zelf echt niet begrijpen....quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 18:58 schreef Syb.ren het volgende:
Wat een slechte CD![]()
[ afbeelding ]
1. Owl City - Fireflies (Album Version)
2. Wouter Hamel - Once In A Lifetime
3. Take That - Patience
4. Anouk - Three Days In A Row
5. Stevie Ann - Baby Blue
6. Caro Emerald - A Night Like This
7. Joss Stone - Fell In Love With A Boy
8. Stevie Wonder - For Once In My Life (Album Version)
9. Waylon - Hey - (Radio Edit)
10. Amos Lee - Arms Of A Woman
11. Kylie Minogue - Your Disco Needs You
12. John Humbucker, Michael Mute - Rhythm Inferno
13. Alain Clark - Love Is Everywhere
14. Ke$ha - TiK ToK
15. Giovanca, Leon Ware - Where Love Lives
16. Bertolf - Feel You
17. Kane - No Surrender
18. Lady Gaga - Paper Gangsta
19. Eros Ramazotti - Musica É
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Marieke werd geïntroduceerd als "de nieuwe Myriam", tenminste zo moest ze overkomen. De fout was alleen dat incestverleden. Was dat er niet geweest, dan had het makkelijk kunnen zijn dat ze een 2e Myriam was. Maar Marieke had naar mijn mening in de ruim 2,5 seizoen dat ze erin zat, gewoon nauwelijks een rol van betekenis. Ja, was ze opeens een zus van Janine, maar echt veel schoten beide karakters er ook niet mee op.quote:Je hebt gelijk, dat was seizoen 13.
Personages als Fatima en Marieke zouden op den duur op geweest zijn inderdaad, Marieke kwam erin als een onzeker meisje met een incestverleden, daarna had ze relaties met Mark en Mickey, maar toen dat klaar was hing ze er maar een beetje bij en was meer een 'supporting character', een rol die Daniël ook langzaamaan kreeg.
Fatima had nog mogelijkheden zat vond ik eigenlijk, ze zat midden in haar relatie met Stan (die uiteindelijk met haar meeging). Maar de boutique van Linda ging failliet in seizoen 5 en toen vonden ze dat de verhaallijnen op waren voor haar. Fatima was de eerste echte vriendin van Linda eigenlijk na Annette.
Beter gooien ze seizoen 3, 4, 5, 6 een keer op dvd!quote:Deze wil ik zo graag zien. Zal je zien dat het weer een van die andere wordt.
Ben ik niet helemaal met je eens, ik vond die incestlijn met Gijs Vollaards wel spannend en natuurlijk die laatste lijn waarin ze verkracht werd door die motorbende uit café the Heavy Heaven, spannend tot op het bot, bloedstollend gewoon. Verder had ze affaires, voor die tijd had ze misschien niet de meest boeiende lijn, maar vergeleken bij nu is naar mijn inzichten boeiender dan de halve huidige cast.quote:Op maandag 6 september 2010 15:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Marieke werd geïntroduceerd als "de nieuwe Myriam", tenminste zo moest ze overkomen. De fout was alleen dat incestverleden. Was dat er niet geweest, dan had het makkelijk kunnen zijn dat ze een 2e Myriam was. Maar Marieke had naar mijn mening in de ruim 2,5 seizoen dat ze erin zat, gewoon nauwelijks een rol van betekenis. Ja, was ze opeens een zus van Janine, maar echt veel schoten beide karakters er ook niet mee op.
Rik zie ik niet echt als een opvolger van Stan, die 2 hebben er bijna anderhalf seizoen samen ingezeten, bij Peter en Stan was het heel goed te zien. Jammer dat er nooit een opvolger voor Arnie is gevonden, ik zag hem wel als een soort hoofdpersonage.quote:Overigens zag je in die tijd vaker dat het ene soort type werd opgevolgd door een ander:
Myriam -> Marieke -> Hedwig
Peter -> Stan -> Rik
Emile -> John
Stem iedere dag op dezequote:Op maandag 6 september 2010 16:51 schreef Frey het volgende:
Deze wil ik zo graag zien. Zal je zien dat het weer een van die andere wordt.
Zeker net als alle daarop volgende afleveringen, echt treurig dat ze weigeren seizoen 3 uit te brengenquote:Op maandag 6 september 2010 18:09 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Stem iedere dag op dezeDeze wil ik ook graag zien.
Je kan net zoals ook gewoon kijken wanneer het je uitkomt, in ben er 3-4 avonden per week niet, die ene dat ik er wel ben pik ik weleens een aflevering meequote:Op maandag 6 september 2010 18:12 schreef bloodymary het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik zal gaan kijken. Natuurlijk stop je er niet snel mee als je al vanaf dag 1 in 1990 kijkt, maar aan de andere kant ben ik bang dat het weer zo slecht en kut is dat het gewoon zonde van de tijd is. Maar ja....
Ja. Ik snap ook niet dat ze 'een duimpje omlaag' mee tellen als een stemquote:Op maandag 6 september 2010 18:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeker net als alle daarop volgende afleveringen, echt treurig dat ze weigeren seizoen 3 uit te brengen
Nou, toch wel. Het karakter van Stan begon namelijk nog al te 'verwateren': eerst was hij, net als Peter, meer een straatschoffie, maar vooral na seizoen 4 begon dat nogal te veranderen in een zachtaardig karakter die voor iedereen klaar stond. Paul Groot vond dat zelf ook nogal jammer, meen ik op te maken uit het interview met hem in het GTST Jubileumboek.quote:Rik zie ik niet echt als een opvolger van Stan, die 2 hebben er bijna anderhalf seizoen samen ingezeten, bij Peter en Stan was het heel goed te zien.
Ben ik volledig met je eens, Julian was daar te 'hard' voor, mijn inziens.quote:Jammer dat er nooit een opvolger voor Arnie is gevonden, ik zag hem wel als een soort hoofdpersonage
Misschien dat het zo bedoeld was, maar zo kwam het op mij in ieder geval niet over. Zowel Stan en Rik hadden absoluut niet zo een grote bek als Peter en waren geenzins zo rebels. Rik was misschien ook iemand uit een arbeidersmilieu, maar zo grof als Peter was, was hij nooit. Hij was direct een allemansvriend en iemand die van gezelligheid hield.quote:Op maandag 6 september 2010 18:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, toch wel. Het karakter van Stan begon namelijk nog al te 'verwateren': eerst was hij, net als Peter, meer een straatschoffie, maar vooral na seizoen 4 begon dat nogal te veranderen in een zachtaardig karakter die voor iedereen klaar stond. Paul Groot vond dat zelf ook nogal jammer, meen ik op te maken uit het interview met hem in het GTST Jubileumboek.
Rik kwam er toen in, en was in feite een soort Peter Kelder/Stan Nijholt. Grote bek, klein hartje.
[..]
En hij zat er te kort in, ik vind het jammer dat die generatie van Jessica, Hedwig, Kim en Julian plaats heeft moeten maken voor de Fischerclub, vooral de link tussen Kim en Julian en de familie Alberts hield die familie nog een beetje op z'n plek en bij elkaar. Ook jammer dat ze het nu nooit meer over Kim en Julian hebben, terwijl de band tussen de pleegouders en pleegkinderen echt superhecht was op het einde. Maarja dat is een algemeen soapverschijnsel, wie vertrekt bestaat niet meer 3 dagen later...quote:Ben ik volledig met je eens, Julian was daar te 'hard' voor, mijn inziens.
Wanneer was de laatste keer dat er iets is vernomen van Robert? Of van Barbara? Alleen Helen, die schijnt Laura ieder jaar een kerstkaart te sturen.quote:En hij zat er te kort in, ik vind het jammer dat die generatie van Jessica, Hedwig, Kim en Julian plaats heeft moeten maken voor de Fischerclub, vooral de link tussen Kim en Julian en de familie Alberts hield die familie nog een beetje op z'n plek en bij elkaar. Ook jammer dat ze het nu nooit meer over Kim en Julian hebben, terwijl de band tussen de pleegouders en pleegkinderen echt superhecht was op het einde. Maarja dat is een algemeen soapverschijnsel, wie vertrekt bestaat niet meer 3 dagen later...
Suzanne en Peter werden nog even genoemd doen het lichaam van Arnie gevonden was, Athony Kamerling zei daarover dat ie helemaal niet benaderd was door de makers en best nog wel even een middagje als Peter wilde opdraven voor die begravenis. (Dit waarschijnlijk alleen om de komst van Linda in te leiden).quote:Op maandag 6 september 2010 18:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat er iets is vernomen van Robert? Of van Barbara? Alleen Helen, die schijnt Laura ieder jaar een kerstkaart te sturen.
Ja daar kan je weinig tegen beginnen, acteurs die eruit willen, maar ze kunnen wel beter nadenken over de opvolging. Robert en Laura hadden geen 'kind' meer en daarom ontspoorde die 2 het daarop volgende seizoen volledig. Jef die kreeg na het vertrek wel een nieuw gezin, maar was daar plotseling het lulletje rozenwater. Een schril contrast met die autoritaire Jef uit seizoen 2.quote:Dat Julian er te kort in zat, was te danken aan Cas Jansen. Net als bij Rick Engelkes is hij na lang aandringen van de toenmalige producer nog een half jaar gebleven. Ik denk dat als dat niet was gebeurd, dat Julian dan ook was overleden aan de schoten in de cliff van seizoen 8.
Sinds wanneer verandert zijn gezichtsuitdrukking dan?quote:Op maandag 6 september 2010 20:14 schreef LenaKatinaFann het volgende:
Ik kan nu al niet wachten om het gezicht te zien van Bing als blijkt dat Danny de vader is
Je begrijpt wat ik bedoelquote:Op maandag 6 september 2010 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds wanneer verandert zijn gezichtsuitdrukking dan?
wat denk je zelf, dat ze een kind van nog geen dag oud zouden gebruiken in de serie?quote:Op maandag 6 september 2010 20:28 schreef Purdey het volgende:
Ik heb het na 20 minuten GTST alweer gehad, wat een ergenis.. Kindje van Sjors is trouwens wel heel erg alert voor een baby van een paar uur oud. Ogen ook wagenwijd open..
Ik stem mee. Eindelijk het vervolg van de cliffhanger uit seizoen 2! En meer Herman Hogendoorn! Verder volledig mee eens: dom stemsysteem, stemmers die kijken zijn grotendeels van latere generaties en denken dat 1992 saai was en het wordt hoog tijd dat de DVD-box van seizoen 3 er komt. Dan hebben we deze ergernissen even gehad.quote:Op maandag 6 september 2010 16:51 schreef Frey het volgende:
Deze wil ik zo graag zien. Zal je zien dat het weer een van die andere wordt.
Hij heeft geen keus anders is hij Janine weer kwijt voor zoveelste keer. Ik vind dat hij nu beter gedraagt dan toen.quote:Op maandag 6 september 2010 20:33 schreef DaMart het volgende:
Dit lijkt wel af te stevenen op een unicum... iedereen die voor Ludo is in plaats van tegen!
Neuh, dat niet. Misschien ben ik te detail gerichtquote:Op maandag 6 september 2010 20:29 schreef errrbek het volgende:
[..]
wat denk je zelf, dat ze een kind van nog geen dag oud zouden gebruiken in de serie?
Idd. Als ze nou Seizoen 3 uitbrengen zijn ze maximaal 1 jaar van ons gezeik afquote:Op maandag 6 september 2010 20:39 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik stem mee. Eindelijk het vervolg van de cliffhanger uit seizoen 2! En meer Herman Hogendoorn! Verder volledig mee eens: dom stemsysteem, stemmers die kijken zijn grotendeels van latere generaties en denken dat 1992 saai was en het wordt hoog tijd dat de DVD-box van seizoen 3 er komt. Dan hebben we deze ergernissen even gehad.
Maxime versus Ludo was het enige boeiende. Bing en Danny heb ik niet eens bewust gevolgd.
dat is het mooie van Ludo: iedereen heeft een haatliefdeverhouding met 'mquote:Op maandag 6 september 2010 20:33 schreef DaMart het volgende:
Dit lijkt wel af te stevenen op een unicum... iedereen die voor Ludo is in plaats van tegen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit waar is![]()
quote:Op maandag 6 september 2010 21:45 schreef summer29 het volgende:
Hoorde net gerucht dat 2 personage weg gaat uit de serie.Lorena vind ik juist wel leuk, zeker tijdens het werpen van SjorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit waar is![]()
Bedankt, nu weet ik het ook.quote:Op maandag 6 september 2010 21:47 schreef errrbek het volgende:
[..]
Lorena vind ik juist wel leuk, zeker tijdens het werpen van Sjors
Hoorde net gerucht dat 2 personage weg gaat uit de serie.Kan je iets meer vertellen, waar komt dit vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit waar is
Een heer met stijl
Ohja. Nu weet ik wie dat mens is dat ik niet herkende bij de foto's van de cast. Wiet dusquote:Op maandag 6 september 2010 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
* Pip Pellens (Wiet) maakt vanaf vandaag deel uit van de vaste cast van Neerlands langstlopende soapserie. In eerste instantie zou Pellens slechts een gastrol vertolken, maar zij heeft inmiddels een jaarcontract weten te bemachtigen. De jonge actrice combineert haar rol in GTST met de vijfde klas van het VWO.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjors was voor de zomer al bevallen in bijzijn van Lorena, dus ik weet niet in hoeverre dit wel een spoiler betrofquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:28 schreef errrbek het volgende:
[..]
Sjors was voor de zomer al bevallen in bijzijn van Lorena, dus ik weet niet in hoeverre dit wel een spoiler betrof
Als ze dat doen blijkt hij uiteindelijk toch de vaderquote:Op dinsdag 7 september 2010 01:15 schreef Loedertje het volgende:
Ja !! Ik heb net online gekeken n.a.v. het *wie is de vader* verhaal (en de herhaling van de geweldige vroedvrouw-aflevering)
Bing gaat nu het speeksel van de DNA test omruilen denk ik !!
dus ik had het tussen spoiler-tags moeten zetten of wat?quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:29 schreef alors het volgende:
[..]
daar gaat het toch niet om, hij reageert met een naam op de spoiler, dus je weet meteen wie er in de spoiler zijn genoemd.
dat Sjors bevallen is lijkt me geen gerucht toch?quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:04 schreef bloodymary het volgende:
Het is niet eens een spoiler, maar een gerucht. Niet te veel overdrijven met die spoilertags he.
Jij bent een beetje dom. Het ging er om dat iemand in een spoiler had gezet dat Lorena en Maxime misschien de serie zou verlaten. Vervolgens reageerde daar iemand op met ''Ooh jammer van Lorena ''quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:28 schreef errrbek het volgende:
[..]
dat Sjors bevallen is lijkt me geen gerucht toch?
oh dat, ik snapte al niet wat er bedoeld werd. Tip: ik ben geen vrouw, ik snap geen hintsquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij bent een beetje dom. Het ging er om dat iemand in een spoiler had gezet dat Lorena en Maxime misschien de serie zou verlaten. Vervolgens reageerde daar iemand op met ''Ooh jammer van Lorena ''
waardoor iedereen wist wat er in de spoiler stond. Als je nou gewoon terugleest
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij bent een beetje dom. Het ging er om dat iemand in een spoiler had gezet dat Lorena en Maxime misschien de serie zou verlaten. Vervolgens reageerde daar iemand op met ''Ooh jammer van Lorena ''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:49 schreef Maartel het volgende:
[..]Klopt het is hoe dan ook maar een gerucht. Van Maxime was het trouwens drie maanden geleden ook al bekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Hoorde net gerucht dat 2 personage weg gaat uit de serie.Sorry, klopt niet. Maxime blijft nog minimaal een heel seizoen ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit waar is
Conformists will be cast away by the tide of history
quote:Op dinsdag 7 september 2010 10:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was Stanga er nog ten tijde van de bevruchting van Sjors?quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:09 schreef errrbek het volgende:
[..]
ja dat het kind gewoon van Ludo is ofzo
VWO? Dan is het best een briljante actricequote:Op maandag 6 september 2010 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
* Pip Pellens (Wiet) maakt vanaf vandaag deel uit van de vaste cast van Neerlands langstlopende soapserie. In eerste instantie zou Pellens slechts een gastrol vertolken, maar zij heeft inmiddels een jaarcontract weten te bemachtigen. De jonge actrice combineert haar rol in GTST met de vijfde klas van het VWO.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze mag dan wel slim zijn, (geloofwaardig) acteren kan ze gewoon niet.quote:VWO? Dan is het best een briljante actrice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God, wat een inspiratieloze schrijvers zijn dit zeg!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:57 schreef PeterKelder het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God, wat een inspiratieloze schrijvers zijn dit zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shuffle up and deal!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Suzanne Balk
- Robert Alberts
- Charlie Fischer
- Nina Sanders
Ik reken 'Sneaky' Stef niet mee, aangezien hij uiteindelijk overleed.
Op het VWO lopen ook nog behoorlijk wat schapen rond hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
VWO? Dan is het best een briljante actrice
En dit hoop ik dus ook van hartequote:Op dinsdag 7 september 2010 00:44 schreef verleiding het volgende:
NOU mensen, was dat even spannend zeg.
Ik hoop overigens dat Danny de vader is.
Maar ZO erg toch nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:22 schreef Maartel het volgende:
[..]
Op het VWO lopen ook nog behoorlijk wat schapen rond hoor
Dat heb ik vanaf het begin gedacht, dat Danny de vader zou zijn. Ik hoopte op Bing, maar ja.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:44 schreef verleiding het volgende:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:36 schreef PeterKelder het volgende:- Ludo SandersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Suzanne Balk
- Robert Alberts
- Charlie Fischer
- Nina Sanders
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Nou mooi niet !quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zoooo, daar ben ik weer!
Straks ff topic doorlezen, is Bing aan t doordraaien ofso.. hehehe
hoop ik ook ja, ik wordt echt schijtziek van dat jankende gezeik van Bing.quote:Op dinsdag 7 september 2010 00:44 schreef verleiding het volgende:
Dat hoorde ik van mijn beste vriendin die ook verslavend aan GTST! En waar zij vandaan kwam geen idee. Maar in ieder gevalquote:Op maandag 6 september 2010 22:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kan je iets meer vertellen, waar komt dit vandaan?
Niets ten nadelen van je vriendin, maar erg betrouwbaar is dit niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:31 schreef summer29 het volgende:
[..]
Dat hoorde ik van mijn beste vriendin die ook verslavend aan GTST! En waar zij vandaan kwam geen idee. Maar in ieder gevalals zij gelijk heeft dat die 2 dames uit serie gaat!
Iemand heeft deze geopend: GTST #295: Nu met geruchten voor seizoen 21! Dus het is maar gerucht.quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niets ten nadelen van je vriendin, maar erg betrouwbaar is dit niet natuurlijk.
Het verbaast me betreft het eerste punt dat gij daar nu achter komtquote:Op maandag 6 september 2010 22:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Aflevering net terug gezien:
* Bing is wat mij betreft nu de opperkneus van de serie
* Dat baby-gedoe hangt me nu al de keel uit
* Hopelijk blijft Ludo nu eens normaal doen en is ie zometeen de held die zijn zin heeft gekregen ipv de 'zwarte piet' die zijn zin heeft gekregen (hoewel Erik de Vogel het best aardig deed als zwarte piet, zie ik hem liever als Ludo)
* Ik heb niet zoveel tegen Wiet, kan best uitgroeien tot iets, Angela Schijf acteerde ook belabberd in haar eerste weken en dreunde haar tekst nog monotoner op, maar iemand kan groeien, ze is nu juist een van de bekendere stemactrices.
Bing verschilt van tijd tot tijd, maar eigenlijk is ie de afgelopen tijd steeds drammeriger en triester geworden. Vroeger was hij redelijk relaxed, maar ik vind hem het afgelopen seizoen autoritair op een ongelooflijke domme manier. Lees: op de manier van een domme arbeider alla Willem Kelder, alleen deed die het nog overtuigendquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:18 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Het verbaast me betreft het eerste punt dat gij daar nu achter komt![]()
Voor de rest ben ik het met je eens natuurlijk
Bing is na het vertrek van Nick en Dex je nieuwe held?quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vond Bing echt tof toen hij met Lorena was.
Wat ik me laatst afvroeg is hij nog steeds manager van die toko onder die kamers ?
Je hoort en ziet er nooit meer wat over.
Nee zo tof vind ik Bing ook weer niet maar ik begrijp de emoties van zowel Bing als Danny wel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bing is na het vertrek van Nick en Dex je nieuwe held?
Dit is niet Teluma (voorheen Scala), dat is dankzij Ludo gesloten en verkocht. Toen hebben ze gezamelijk deze woning gekocht. Hieronder zit waarschijnlijk een onbekend kantoor of een andere woning.
Ik zat gisteren ook al te denken, ik vind het nog steeds verbazingwekkend dat de baby er isquote:Op maandag 6 september 2010 22:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Aflevering net terug gezien:
* Dat baby-gedoe hangt me nu al de keel uit
Ik vind het niet zozeer saai, maar wel errrrug langdradig. Vrijdag of maandag komen we het te weten, toch? Hoe kan je iets zo lang rekkenquote:Op woensdag 8 september 2010 09:42 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind dat babygedoe vreselijk saai. Maar het voordeel is wel dat ik in 10 minuten klaar ben met een aflevering kijken nu, omdat ik dat babygedoe doorspoel.
De eerste twee afleveringen kon je dan beter helemaal niet kijken.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:42 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind dat babygedoe vreselijk saai. Maar het voordeel is wel dat ik in 10 minuten klaar ben met een aflevering kijken nu, omdat ik dat babygedoe doorspoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:00 schreef alors het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:00 schreef alors het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En maar goed ook!
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:00 schreef alors het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:29 schreef Purdey het volgende:
De spoilers van 13 t/m 24 september:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en
![]()
![]()
![]()
Wat vindt iedereen toch aan die domme kutdanny![]()
irritantste personage ooit
know'm sayin?
word? word.
Dat vind ik juist wel leuk, maar dat babygedoe is al heel lang veel te langdradig..quote:Op woensdag 8 september 2010 13:25 schreef Marrije het volgende:
Dat Maxime gedoe vind ik dan weer minder boeiend inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat nummer bij de begrafenis.. Ik moest toch wel even lachen![]()
Ik was trouwens alweer vergeten waarom Maxime dat kind van Ludo heeft afgepakt..Ze blijft irritant zeg
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:29 schreef Purdey het volgende:
De spoilers van 13 t/m 24 september:Het wordt lachen tussen Maxime en Ludo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt janken tussen Sjors, Bing en Danny.
EnLorena in rolstoel.
Ach deze bitch verdient het ook na zoveelste keren ellende, iedereen bedrogen, bedreigd, etc. in afgelopen jaren.
De rollen van Noud, Wiet en Lucas![]()
quote:Op donderdag 9 september 2010 00:35 schreef summer29 het volgende:
[..]
Het wordt lachen tussen Maxime en Ludo.
EnLorena in rolstoel.
Ach deze bitch verdient het ook na zoveelste keren ellende, iedereen bedrogen, bedreigd, etc. in afgelopen jaren.
De rollen van Noud, Wiet en Lucas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Dit staat in een SPOILER.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:35 schreef summer29 het volgende:
[..]
EnLorena in rolstoel.
Ja wat dom zeg.quote:Op donderdag 9 september 2010 00:47 schreef kissaa het volgende:
[..]
Dit staat in een SPOILER.
Hou je klep dan! qua commentaar
Jij bent echt dom... wat snap je niet aan een spoilerquote:Op donderdag 9 september 2010 00:35 schreef summer29 het volgende:
[..]
EnLorena in rolstoel.
ik lees de spoilers ook altijd... maar er zijn mensen die het niet leuk vindenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
als je de tv gids openslaat daar staat precies hetzelfde in.
Klopt en toen GTST nog van enig niveau was zo drie jaar geleden hadden we het ook allemaal erg gevondenquote:Op donderdag 9 september 2010 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik lees de spoilers ook altijd... maar er zijn mensen die het niet leuk vinden
Sjors en Bing weten nog steeds niet wie de vader is.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:33 schreef errrbek het volgende:
Kan iemand me even bijpraten over de afleveringen van gisteren en eergisteren? Die heb ik niet kunnen zien
Huh, heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 9 september 2010 10:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sjors en Bing weten nog steeds niet wie de vader is.
Bing heeft het kind stiekem aangegeven als Doortje inplaats van Lana.
Noud en Lucas kwamen even in beeld net als Martijn.
Verder een huilende Charlie en Amy bij het graf van Isabella en Ludo die kwaad was omdat Maxime er ook bij was. Oohja Janine Jeff en Laura kwamen ook nog ondersteunend in beeld en Rutger (Ome Willem) Heeft een raar voorwerp gevonden wat Laura toe behoord .
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:36 schreef PeterKelder het volgende:En uit een andere, inmiddels terziele, soap: Gyman "Juniior" CouwenbergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Suzanne Balk
- Robert Alberts
- Charlie Fischer
- Nina Sanders
zo'n ding met trilfunctie?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het voorwerp wat Ome willem trouwens heeft gevonden heeft Laura ooit gekregen van de moeder van Irene.
Ik mag dom zijn nou en ben maar een mens......quote:Op donderdag 9 september 2010 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent echt dom... wat snap je niet aan een spoiler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |