Rickquote:Op donderdag 2 september 2010 18:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, de enige die ze kent zijn Ludo, Janine en haar oud-rivale Laura
Dat dus idd.quote:Op vrijdag 3 september 2010 02:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist dat mensen die ze van heel vroeger terug halen totaal geen feeling meer hebben met zowel de personages als de verhalen van nu, boutverhaallijnen krijgen waardoor het personage totaal verneukt wordt en vervolgens met de staart tussen de benen weer vertrekken.
Klopt personages veranderend compleet onder nieuwe schrijvers omdat ze gewoon niet weten welke verhaallijn bij ze past. Rik werd een brave huisvader. Linda´s vorige comeback was gewoon raar.quote:Op vrijdag 3 september 2010 02:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist dat mensen die ze van heel vroeger terug halen totaal geen feeling meer hebben met zowel de personages als de verhalen van nu, boutverhaallijnen krijgen waardoor het personage totaal verneukt wordt en vervolgens met de staart tussen de benen weer vertrekken.
Ik wist het ook niet meer.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:21 schreef Lucas15 het volgende:
Ik had wat videobanden gekeken en kwam tot de conclusie dat Frits van Houten in principe nog terug kan komen want dit zei Herman tegen Bronkhorst : "Mm.. Op de begrafenis van mijn zoon werd ik aangesproken door een uhh.. Luche type.. die zei dat die nog tipgeld kreeg van Frits.. dat hij hem gewaarschuwd zou hebben voor een eventuele aanslag.."
Maar dat weten de schrijvers vast niet.
Ja, Ik zal dit online zetten. Was dit al eerder van plan... maar je ziet het wel verschijnenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:37 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet meer.
Ga je dit ooit online zetten op Youtube? Ik zou dit ontzettend graag terug willen zien.![]()
Je bent goed bezig!
Geweldig! Ik kijk er echt naar uit. Hartelijke dank voor de moeite!quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:40 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ja, Ik zal dit online zetten. Was dit al eerder van plan... maar je ziet het wel verschijnenZo ook een mooi scene waarin Herman, Frits kapot maakte en vervolgens laat Frits zijn projecten door de bank financieren. Dat is echt een lach scene haha. Die arogante kop van Frits! Of Dian en Herman
Idd. Jan-Henk Gerritse kan gewoon terugkomen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:28 schreef PeterKelder het volgende:
Weer zo'n voorbeeld zoals GTST ooit, in een ver verleden, was. Good VS Bad, de 'gewone' man tegenover de keiharde rijke man.
Deze scène is daar echt een voorbeeld van. Verhaallijn, het spel, de dialogen, het camerawerk, de muziek, alles komt hier samen in een mooi geheel wat het aangenaam maakt om er naar te kijken. En daarbij was Joop Wittermans meesterlijk in deze scène.
Overigens kan Jan-Henk toch gewoon terugkomen. Heeft Jack ook weer eens iets fatsoenlijks en kan hij meer te weten komen over zijn moeder Trix. Daar is nog nooit niemand over begonnen sinds Jack's komst in 2005.
Misschien niet zo'n spectaculaire aflevering, maar wel de terugkeer van Fritsquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:08 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Geweldig! Ik kijk er echt naar uit. Hartelijke dank voor de moeite!
Prachtige aflevering Lucas, het toppunt van de affaire tussen Linda en Robert en natuurlijk de afronding van de verhaallijn tussen Frits en het gezelschap van Onno P Wassenaarquote:Op zondag 5 september 2010 03:10 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Misschien niet zo'n spectaculaire aflevering, maar wel de terugkeer van Frits
Volledig mee eens! Super dat je al zo snel hebt gepost. Ik ben je dankbaar!quote:Op zondag 5 september 2010 10:46 schreef PeterKelder het volgende:
Thanks Lucas! Als je hier nog meer van hebt, zie ik het gráág verschijnen op YouTube!
Ik doelde alleen op deze afleveringquote:Op zondag 5 september 2010 12:28 schreef PeterKelder het volgende:
Vonden? Je hebt toch nog wel meer, mag ik hopen!
Je doelt op die scène uit seizoen 6? Naar mijn weten staat die niet op Youtube. Wel was dat één van de 10 fragmenten van de GTST-site voor het mooiste moment van seizoen 6, maar deze stond er maar een week op.quote:Overigens heb ik ook een scene met Helen en "Peter Kelder" die uiteindelijk verteld dat Peter zijn zoon is. Maar ik denk dat het al op Youtube staat. Anders doe ik het.
Het gaat om een beter met langer haar dan normaal. Hij krijgt een boek van Helen dat op hem gebasseerd is. Hij praat daarna nog met Arnie en Daniel erover.quote:Op zondag 5 september 2010 12:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je doelt op die scène uit seizoen 6? Naar mijn weten staat die niet op Youtube. Wel was dat één van de 10 fragmenten van de GTST-site voor het mooiste moment van seizoen 6, maar deze stond er maar een week op.
Die scène van seizoen 3 staat wel op Youtube.
Seizoen 6 dus, toen Peter een korte comeback maakte (i.v.m. de ziekte van Guusje Balk). Heb je trouwens daarvan de gehele aflevering of alleen dat korte stukje?quote:Het gaat om een beter met langer haar dan normaal. Hij krijgt een boek van Helen dat op hem gebasseerd is. Hij praat daarna nog met Arnie en Daniel erover.
Idd. i.v.m de ziekte van Guusje. Volgens mij is het niet geheel.quote:Op zondag 5 september 2010 12:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Seizoen 6 dus, toen Peter een korte comeback maakte (i.v.m. de ziekte van Guusje Balk). Heb je trouwens daarvan de gehele aflevering of alleen dat korte stukje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |